hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 16:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 91 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 90 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hírdetés törlése
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 22:35 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Sziasztok. Valaki teljesen kitörülnél a bunnyhop pluginbol azt hogy hírdesse hogy a bunny be kapcsolva meg stb.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  6. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  10. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  11.  
  12. register_cvar("bh_enabled", "1")
  13. register_cvar("bh_autojump", "1")
  14. register_cvar("bh_showusage", "1")
  15. }
  16.  
  17. public client_PreThink(id) {
  18. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20.  
  21. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  22.  
  23. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25.  
  26. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  27. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  28. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  29.  
  30. if (flags & FL_WATERJUMP)
  31. return PLUGIN_CONTINUE
  32. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  35. return PLUGIN_CONTINUE
  36.  
  37. new Float:velocity[3]
  38. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  39. velocity[2] += 250.0
  40. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  41.  
  42. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  43. }
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45. }
  46.  
  47. public client_authorized(id)
  48. set_task(30.0, "showUsage", id)
  49.  
  50. public showUsage(id) {
  51. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53.  
  54. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  55. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  56. } else {
  57. ColorChat(id, GREEN, "[BHOP]-^1Hasznalata ^4W-A-S-D ^1melett, az ^4ugras ^1lenyomvatartasaval!")
  58. }
  59. return PLUGIN_HANDLED
  60. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hírdetés törlése
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 22:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  6. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  10. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  11.  
  12. register_cvar("bh_enabled", "1")
  13. register_cvar("bh_autojump", "1")
  14. register_cvar("bh_showusage", "1")
  15. }
  16.  
  17. public client_PreThink(id) {
  18. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20.  
  21. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  22.  
  23. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25.  
  26. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  27. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  28. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  29.  
  30. if (flags & FL_WATERJUMP)
  31. return PLUGIN_CONTINUE
  32. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  35. return PLUGIN_CONTINUE
  36.  
  37. new Float:velocity[3]
  38. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  39. velocity[2] += 250.0
  40. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  41.  
  42. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  43. }
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45. }
  46.  
  47. public client_authorized(id)
  48. set_task(30.0, "showUsage", id)
  49.  
  50. public showUsage(id) {
  51. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53.  
  54. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  55. } else {
  56. }
  57. return PLUGIN_HANDLED
  58. }

Ők köszönték meg ExE nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.04.18. 23:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hírdetés törlése
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 22:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Eztis lehet törölni
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_authorized(id)
  2. set_task(30.0, "showUsage", id)
  3.  
  4. public showUsage(id) {
  5. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  6. return PLUGIN_HANDLED
  7.  
  8. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  9. } else {
  10. }
  11. return PLUGIN_HANDLED
  12. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.04.18. 23:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hírdetés törlése
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 22:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Állítsd át ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_cvar("bh_showusage", "1")

Erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_cvar("bh_showusage", "0")

Akkor nem kell beletörölni, viszont hirdetni sem fog...

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.04.18. 23:02)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hírdetés törlése
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 22:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Így jó?

register_cvar("bh_showusage", "1") <-ezt is töröltem mert ezzel kell álítani a hírdetést de ha nincs hírdetés akkor ez sem kell ha joltudom.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  6. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  10. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  11.  
  12. register_cvar("bh_enabled", "1")
  13. register_cvar("bh_autojump", "1")
  14. }
  15.  
  16. public client_PreThink(id) {
  17. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19.  
  20. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  21.  
  22. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24.  
  25. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  26. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  27. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  28.  
  29. if (flags & FL_WATERJUMP)
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35.  
  36. new Float:velocity[3]
  37. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  38. velocity[2] += 250.0
  39. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  40.  
  41. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  42. }
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44. }
  45.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole