hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 238 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 20:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Helló. :hi:

Egy olyan kérdéssel fordulnék a fórumozókhoz, hogy a Bonus Box pluginba ( viewtopic.php?f=100&t=20340 ) hogy lehetne azt beleírni, hogy el lehessen menteni a dobozt. :D
Tehát, gondolok én arra, hogy feldobja ugye a menüt, amikor felveszed a dobozt, hogy kinyitod-e, vagy sem. És ott, ha a nemre mész, akkor tegye el a raktáradba, hogy később kinyithasd. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 08:55 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Létrehozol 1 változót amihez hozzáadasz 1-t amkor a nemre megy, elmented
Csinálsz 1 menüt raktárnak ott leellenőrzöd, hogy van-e legalább 1 ládája ha van akkor 1 új menü pl.: Van %d dobozod, kinyitsz 1-t?
Nyitás
Kilépés

1. Opciónál nyit
2. Opció menu_cancel(id)

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.19. 10:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 09:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Vagy hasznáod a keresést és ezt megtalálod :) :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ladikok(id){
  2. new cim[121]
  3. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[Re\wli\yve]:. \w|\yOnly D2\w| \wOleseid:\r%d \y^n\yLadaid:\r%d \w| \yKulcsaid:\r%d", oles[id], lada[id], kulcs[id], arany[id])
  4. new menu = menu_create(cim, "lada_nyitas" )
  5.  
  6. menu_additem(menu,"\wLadanyitas^nKell hozza \y[\w1 kulcs,1 lada\y]","1",0)
  7.  
  8. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  9.  
  10. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  11. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  12. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  13. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  14.  
  15. menu_display(id, menu, 0)
  16. }
  17.  
  18. public lada_nyitas(id, menu, item){
  19.  
  20. if( item == MENU_EXIT )
  21. {
  22. menu_destroy(menu);
  23. return PLUGIN_HANDLED;
  24. }
  25. new data[6], szName[64];
  26. new access, callback;
  27. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.  
  29. switch(random_num(1,8)) {
  30. case 1:
  31. {
  32. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  33. {
  34. ColorChat(id, RED, "^4Lada ^1ures volt!")
  35. lada[id] -= 1
  36. kulcs[id] -= 1
  37. ladikok(id)
  38. }
  39. else
  40. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  41. ladikok(id)
  42. }
  43. case 2:
  44. {
  45. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  46. {
  47. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » Talaltal 10 Olest")
  48. ladikok(id)
  49. oles[id] +=
  50. lada[id] -= 1
  51. kulcs[id] -= 1
  52. }
  53. else
  54. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  55. ladikok(id)
  56. }
  57. case 3:
  58. {
  59. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  60. {
  61. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+5 ^1ladat.")
  62. ladikok(id)
  63. lada[id] += 1
  64. lada[id] -= 1
  65. kulcs[id] -= 1
  66. }
  67. else
  68. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  69. ladikok(id)
  70. }
  71. case 4:
  72. {
  73. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  74. {
  75. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » Talaltal ^450 ^1Olest")
  76. ladikok(id)
  77. oles[id] += 50
  78. lada[id] -= 1
  79. kulcs[id] -= 1
  80. }
  81. else
  82. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  83. ladikok(id)
  84. }
  85. case 5:
  86. {
  87. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  88. {
  89. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+2 ^1kulcsot^1.")
  90. ladikok(id)
  91. lada[id] += 2
  92. lada[id] -= 1
  93. kulcs[id] -= 1
  94. }
  95. else
  96. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  97. ladikok(id)
  98. }
  99. case 6:
  100. {
  101. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  102. {
  103. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+2 ^1kulcsot.")
  104. ladikok(id)
  105. kulcs[id] += 2
  106. lada[id] -= 1
  107. kulcs[id] -= 1
  108. }
  109. else
  110. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  111. ladikok(id)
  112. }
  113. case 7:
  114. {
  115. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  116. {
  117. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^452 ^1kulcsot.")
  118. ladikok(id)
  119. kulcs[id] += 5
  120. lada[id] -= 1
  121. kulcs[id] -= 1
  122. }
  123. else
  124. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  125. ladikok(id)
  126. }
  127. case 8:
  128. {
  129. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  130. {
  131. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+10 ^1ladat")
  132. ladikok(id)
  133. lada[id] += 10
  134. lada[id] -= 1
  135. kulcs[id] -= 1
  136. }
  137. else
  138. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  139. ladikok(id)
  140. }
  141. }
  142. return PLUGIN_HANDLED;
  143. }
  144.  



Kérem jelezzen vissza hogy sikerült vagy nem [segítettem ,vagy sem ]

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.19. 10:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 09:30 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Ez is jó csak kicsit át kell alakítani ;)

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/

Ők köszönték meg FloxaY nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.19. 10:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 09:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Jaja! :) de az is jó amit te küldtél. én ezt most találtam, úgyhogy gondoltam biztos jó lessz neki :) [Ha leírja pontosabban mire kell átalakítani,akkor átírom neki]

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.04.19. 10:11)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 10:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Köszönöm :thank_you2:
Ha hazaértem, meg is csinálom. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 10:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
LyleChriss írta:
Köszönöm :thank_you2:
Ha hazaértem, meg is csinálom. :)

Ha bármi baj van írj.

megpróbálom :)

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 21:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include < amxmodx >
  4. #include < engine >
  5. #include < fakemeta_util >
  6. #include < cstrike >
  7. #include < fun >
  8. #include < hamsandwich >
  9.  
  10. #define PLUGIN "Bonus Box"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "MegastorM Edit:LyleChriss"
  13.  
  14. #define TASK_BONUS 1234
  15.  
  16. new modell[] = { "models/box/w_bonus.mdl" }
  17. new const szPrefix[15] = "[Bonus Box]"
  18. new g_sprite
  19. new Float:OriginZrtve[3], Float:Uglovi[3]
  20. new fegyver[33]
  21. new dobozok[33]
  22.  
  23. new bool:sebesseg[33]
  24. new bool:duplasebzes[33]
  25. new bool:norecoil[33]
  26.  
  27. new Sebesseg, Gravity, LathatatlansagIdo
  28.  
  29. enum Color
  30. {
  31. NORMAL = 1,
  32. GREEN,
  33. TEAM_COLOR,
  34. GREY,
  35. RED,
  36. BLUE,
  37. }
  38.  
  39. new TeamName[][] =
  40. {
  41. "",
  42. "TERRORIST",
  43. "CT",
  44. "SPECTATOR"
  45. }
  46.  
  47. new const g_playerModels[][] = {
  48. "artic",
  49. "guerilla",
  50. "leet",
  51. "terror",
  52. "gign",
  53. "gsg9",
  54. "sas",
  55. "urban"
  56. }
  57.  
  58. public plugin_init() {
  59. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  60. register_event("DeathMsg", "event_death", "ade");
  61. register_touch("BonusBox", "player", "touchbox");
  62. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
  63. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzes")
  64. register_forward(FM_PlayerPreThink, "prethink")
  65. register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1")
  66. register_clcmd("say /raktar", "raktar")
  67. Sebesseg = register_cvar("bbox_sebesseg", "425")
  68. Gravity = register_cvar("bbox_gravity", "0.4")
  69. LathatatlansagIdo = register_cvar("bbox_lathatatlan", "30")
  70. }
  71.  
  72. public player_spawn(id)
  73. {
  74. sebesseg[id] = false
  75. duplasebzes[id] = false
  76. norecoil[id] = false
  77. if(is_user_alive(id))
  78. {
  79. set_user_footsteps(id, 0)
  80. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  81. }
  82. if(is_user_connected(id)) cs_reset_user_model(id)
  83. }
  84.  
  85. public fegyvervaltas(id)
  86. {
  87. fegyver[id] = get_user_weapon(id)
  88. if(sebesseg[id]) set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Sebesseg))
  89. }
  90.  
  91.  
  92.  
  93. public plugin_precache()
  94. {
  95. precache_model(modell)
  96. g_sprite = precache_model("sprites/box/box_sprite.spr")
  97. //precache_sound("box/supplybox.wav")
  98. precache_sound("box/touched.wav")
  99. }
  100.  
  101. public event_death()
  102. {
  103. new victim = read_data(2)
  104. if(is_user_connected(victim))
  105. {
  106. get_origin(victim)
  107.  
  108. set_task(0.1,"create_bonusbox",TASK_BONUS)
  109. }
  110. }
  111.  
  112. public get_origin(id)
  113. {
  114. pev(id, pev_origin, OriginZrtve)
  115. pev(id, pev_angles, Uglovi)
  116. Uglovi[0] = 0.0
  117. }
  118.  
  119. public create_bonusbox()
  120. {
  121. new ent = create_entity("info_target")
  122.  
  123. entity_set_origin(ent, OriginZrtve)
  124. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "BonusBox")
  125. entity_set_model(ent, modell)
  126. set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, random_num(128,255),random_num(128,255),random_num(128,255), kRenderFxNone, 255 )
  127. //emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "box/supplybox.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  128. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  129. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_PUSHSTEP)
  130.  
  131. entity_set_size(ent,Float:{-2.0,-2.0,-2.0},Float:{5.0,5.0,5.0})
  132.  
  133. drop_to_floor(ent)
  134.  
  135. engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, OriginZrtve, 0)
  136. write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
  137. engfunc(EngFunc_WriteCoord, OriginZrtve[0]) // x
  138. engfunc(EngFunc_WriteCoord, OriginZrtve[1]) // y
  139. engfunc(EngFunc_WriteCoord, OriginZrtve[2]) // z
  140. engfunc(EngFunc_WriteCoord, OriginZrtve[0]) // x axis
  141. engfunc(EngFunc_WriteCoord, OriginZrtve[1]) // y axis
  142. engfunc(EngFunc_WriteCoord, OriginZrtve[2]+385.0) // z axis
  143. write_short(g_sprite) // sprite
  144. write_byte(0) // startframe
  145. write_byte(0) // framerate
  146. write_byte(4) // life
  147. write_byte(30) // width
  148. write_byte(0) // noise
  149. write_byte(250) // red
  150. write_byte(0) // green
  151. write_byte(0) // blue
  152. write_byte(200) // brightness
  153. write_byte(0) // speed
  154. message_end()
  155. }
  156.  
  157. public touchbox(ent, toucher)
  158. {
  159. if (!is_user_alive(toucher) || !pev_valid(ent))
  160. return FMRES_IGNORED
  161.  
  162. new classname[32]
  163. pev(ent, pev_classname, classname, 31)
  164. if (!equal(classname, "BonusBox"))
  165. return FMRES_IGNORED
  166.  
  167. meni_za_potvrdu(toucher)
  168.  
  169. emit_sound(toucher, CHAN_ITEM, "box/touched.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
  170.  
  171. set_pev(ent, pev_effects, EF_NODRAW)
  172. set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
  173. remove_ent(ent)
  174. return FMRES_IGNORED
  175.  
  176. }
  177.  
  178. public meni_za_potvrdu(id)
  179. {
  180. new szItem[32]
  181. new menu = menu_create("Szeretnéd kinyitni a dobozt?","Box_H");
  182.  
  183. formatex(szItem,charsmax(szItem),"\yIgen")
  184. menu_additem(menu, szItem)
  185.  
  186. formatex(szItem,charsmax(szItem),"\dNem")
  187. menu_additem(menu,szItem)
  188. menu_display(id,menu);
  189. }
  190.  
  191. public raktar(id)
  192. {
  193. new szItem[32]
  194. new rmenu = menu_create("Raktár menü. Dobozaid: \r%d^nKinyitsz egyet?", "Box_R", dobozok[id])
  195.  
  196. formatex(szItem, charsmax(szItem),"\yIgen")
  197. menu_additem(rmenu, szItem)
  198.  
  199. formatex(szItem, charsmax(szItem),"\dNem")
  200. menu_additem(rmenu, szItem)
  201. menu_display(id, rmenu);
  202. }
  203.  
  204.  
  205.  
  206. public Box_H(id, menu, item)
  207. {
  208. switch(item)
  209. {
  210. case 0:
  211. {
  212. switch(random_num(1, 13))
  213. {
  214. case 1:
  215. {
  216. set_user_health(id,get_user_health(id)+100)
  217. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Wow! +100 HP volt a dobozban!",szPrefix)
  218. }
  219. case 2:
  220. {
  221. set_user_health(id,get_user_health(id)-100)
  222. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hehe! -100 HP volt a dobozban!",szPrefix)
  223. }
  224. case 3:
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  227. give_item(id, "weapon_flashbang")
  228. give_item(id, "weapon_flashbang")
  229. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  230. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Azta! Gránátcsomagot találtál!",szPrefix)
  231. }
  232. case 4:
  233. {
  234. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hát ez üres volt...",szPrefix)
  235. }
  236. case 5:
  237. {
  238. set_user_footsteps(id, 1)
  239. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Surranót kaptál!Mostmár senki sem hallja a trappod!",szPrefix)
  240. }
  241. case 6:
  242. {
  243. sebesseg[id] = true
  244. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Sebesseg))
  245. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Te aztán felgyorsultál!Vajon mi volt abban a ládában?",szPrefix)
  246. }
  247. case 7:
  248. {
  249. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hát ezt üres volt...",szPrefix)
  250. }
  251. case 8:
  252. {
  253. set_user_gravity(id, get_pcvar_float(Gravity))
  254. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Ez meg mi?Antigravitációs öv?!",szPrefix)
  255. }
  256. case 9:
  257. {
  258. switch(get_user_team(id))
  259. {
  260. case 1: cs_set_user_model(id, g_playerModels[random_num(4, 7)])
  261. case 2: cs_set_user_model(id, g_playerModels[random_num(0, 3)])
  262. }
  263. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Egy koszos ruha?Hmmm, ebben úgy nézel ki, mint az ellenség!",szPrefix)
  264. }
  265. case 10:
  266. {
  267. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hát ez üres volt...",szPrefix)
  268. }
  269. case 11:
  270. {
  271. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  272. set_task(get_pcvar_float(LathatatlansagIdo), "NoMoreInvis", id)
  273. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Egy köpeny?Várjunk csak, hisz ez láthatatlanná tesz!",szPrefix)
  274. }
  275. case 12:
  276. {
  277. duplasebzes[id] = true
  278. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Keménymagvú lövedééék??!!Dehát ez növeli a sebzést!Legális ez?",szPrefix)
  279. }
  280. case 13:
  281. {
  282. norecoil[id] = true
  283. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Célzókészüléket találtál!Mostmár úgy lősz, mintha no recoil cfg-d lenne!",szPrefix)
  284. }
  285. }
  286. }
  287. case 1:
  288. {
  289. switch(random_num(1,3))
  290. {
  291. case 1:
  292. {
  293. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Eltéve a raktáradba!",szPrefix)
  294. dobozok[id] = dobozok[id]+1
  295. }
  296. case 2:
  297. {
  298. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Eltéve a raktáradba!",szPrefix)
  299. dobozok[id] = dobozok[id]+1
  300. }
  301. case 3:
  302. {
  303. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Eltéve a raktáradba!",szPrefix)
  304. dobozok[id] = dobozok[id]+1
  305. }
  306.  
  307. }
  308. }
  309.  
  310. }
  311. return PLUGIN_CONTINUE;
  312. }
  313.  
  314. public Box_R(id, rmenu, item)
  315. {
  316. switch(item)
  317. {
  318. case 0:
  319. {
  320. switch(random_num(1, 13))
  321. {
  322. case 1:
  323. {
  324. set_user_health(id,get_user_health(id)+100)
  325. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Wow! +100 HP volt a dobozban!",szPrefix)
  326. }
  327. case 2:
  328. {
  329. set_user_health(id,get_user_health(id)-100)
  330. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hehe! -100 HP volt a dobozban!",szPrefix)
  331. }
  332. case 3:
  333. {
  334. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  335. give_item(id, "weapon_flashbang")
  336. give_item(id, "weapon_flashbang")
  337. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  338. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Azta! Gránátcsomagot találtál!",szPrefix)
  339. }
  340. case 4:
  341. {
  342. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hát ez üres volt...",szPrefix)
  343. }
  344. case 5:
  345. {
  346. set_user_footsteps(id, 1)
  347. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Surranót kaptál!Mostmár senki sem hallja a trappod!",szPrefix)
  348. }
  349. case 6:
  350. {
  351. sebesseg[id] = true
  352. set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(Sebesseg))
  353. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Te aztán felgyorsultál!Vajon mi volt abban a ládában?",szPrefix)
  354. }
  355. case 7:
  356. {
  357. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hát ezt üres volt...",szPrefix)
  358. }
  359. case 8:
  360. {
  361. set_user_gravity(id, get_pcvar_float(Gravity))
  362. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Ez meg mi?Antigravitációs öv?!",szPrefix)
  363. }
  364. case 9:
  365. {
  366. switch(get_user_team(id))
  367. {
  368. case 1: cs_set_user_model(id, g_playerModels[random_num(4, 7)])
  369. case 2: cs_set_user_model(id, g_playerModels[random_num(0, 3)])
  370. }
  371. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Egy koszos ruha?Hmmm, ebben úgy nézel ki, mint az ellenség!",szPrefix)
  372. }
  373. case 10:
  374. {
  375. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Hát ez üres volt...",szPrefix)
  376. }
  377. case 11:
  378. {
  379. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  380. set_task(get_pcvar_float(LathatatlansagIdo), "NoMoreInvis", id)
  381. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Egy köpeny?Várjunk csak, hisz ez láthatatlanná tesz!",szPrefix)
  382. }
  383. case 12:
  384. {
  385. duplasebzes[id] = true
  386. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Keménymagvú lövedééék??!!Dehát ez növeli a sebzést!Legális ez?",szPrefix)
  387. }
  388. case 13:
  389. {
  390. norecoil[id] = true
  391. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Célzókészüléket találtál!Mostmár úgy lősz, mintha no recoil cfg-d lenne!",szPrefix)
  392. }
  393. }
  394. }
  395. case 1:
  396. {
  397. menu_cancel(id)
  398. }
  399.  
  400. }
  401. return PLUGIN_CONTINUE;
  402. }
  403.  
  404. public remove_ent(ent)
  405. {
  406. if (pev_valid(ent))
  407. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  408. }
  409.  
  410. public NoMoreInvis(id)
  411. {
  412. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  413. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, "Szerintem elszakadt a köpeny... Már nem vagyok láthatatlan.")
  414. }
  415.  
  416. public damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  417. {
  418. if(is_user_alive(attacker) && duplasebzes[attacker] && attacker != victim)
  419. SetHamParamFloat(4, damage * 2)
  420. }
  421.  
  422. public prethink(id)
  423. {
  424. if(!is_user_alive(id) || !norecoil[id])
  425. return
  426.  
  427. set_pev(id, pev_punchangle, {0.0, 0.0, 0.0})
  428. }
  429.  
  430. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  431. {
  432. if( !get_playersnum() ) return;
  433.  
  434. new message[256];
  435.  
  436. switch(type)
  437. {
  438. case NORMAL:
  439. {
  440. message[0] = 0x01;
  441. }
  442. case GREEN: // Zöld
  443. {
  444. message[0] = 0x04;
  445. }
  446. default: // Szürke, Piros, Kék
  447. {
  448. message[0] = 0x03;
  449. }
  450. }
  451.  
  452. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  453.  
  454. replace_all(message, 191, "!n", "^x01")
  455. replace_all(message, 191, "!t", "^x03")
  456. replace_all(message, 191, "!g", "^x04")
  457. replace_all(message, 191, "á", "á")
  458. replace_all(message, 191, "é", "Ă©")
  459. replace_all(message, 191, "í", "Ă­")
  460. replace_all(message, 191, "ó", "Ăł")
  461. replace_all(message, 191, "ö", "ö")
  462. replace_all(message, 191, "ő", "Ĺ‘")
  463. replace_all(message, 191, "ú", "Ăş")
  464. replace_all(message, 191, "ü", "ĂĽ")
  465. replace_all(message, 191, "ű", "ű")
  466. replace_all(message, 191, "Á", "Á")
  467. replace_all(message, 191, "É", "É")
  468. replace_all(message, 191, "Í", "ĂŤ")
  469. replace_all(message, 191, "Ó", "Ă“")
  470. replace_all(message, 191, "Ö", "Ă–")
  471. replace_all(message, 191, "Ő", "Ő")
  472. replace_all(message, 191, "Ú", "Ăš")
  473. replace_all(message, 191, "Ü", "Ăś")
  474. replace_all(message, 191, "Ű", "Ĺ°")
  475.  
  476. message[192] = '^0';
  477.  
  478. new team, ColorChange, index, MSG_Type;
  479.  
  480. if(id)
  481. {
  482. MSG_Type = MSG_ONE;
  483. index = id;
  484. } else {
  485. index = FindPlayer();
  486. MSG_Type = MSG_ALL;
  487. }
  488.  
  489. team = get_user_team(index);
  490. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  491.  
  492. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  493.  
  494. if(ColorChange)
  495. {
  496. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  497. }
  498. }
  499.  
  500. ShowColorMessage(id, type, message[])
  501. {
  502. static bool:saytext_used;
  503. static get_user_msgid_saytext;
  504. if(!saytext_used)
  505. {
  506. get_user_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText");
  507. saytext_used = true;
  508. }
  509. message_begin(type, get_user_msgid_saytext, _, id);
  510. write_byte(id)
  511. write_string(message);
  512. message_end();
  513. }
  514.  
  515. Team_Info(id, type, team[])
  516. {
  517. static bool:teaminfo_used;
  518. static get_user_msgid_teaminfo;
  519. if(!teaminfo_used)
  520. {
  521. get_user_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo");
  522. teaminfo_used = true;
  523. }
  524. message_begin(type, get_user_msgid_teaminfo, _, id);
  525. write_byte(id);
  526. write_string(team);
  527. message_end();
  528.  
  529. return 1;
  530. }
  531.  
  532. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  533. {
  534. switch(Type)
  535. {
  536. case RED:
  537. {
  538. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  539. }
  540. case BLUE:
  541. {
  542. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  543. }
  544. case GREY:
  545. {
  546. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  547. }
  548. }
  549.  
  550. return 0;
  551. }
  552.  
  553. FindPlayer()
  554. {
  555. new i = -1;
  556.  
  557. while(i <= get_maxplayers())
  558. {
  559. if(is_user_connected(++i))
  560. return i;
  561. }
  562.  
  563. return -1;
  564. }
  565.  
  566.  


Ugyan az, mint a FunShop-nál: Nem nyitja meg a menüt... :(
Vagy ez valami összeesküvés? :shock:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.21. 16:35 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Hali! nem találtam benne olyan hibát amiért nem nyitná meg, próbáld meg a
Kód:
Plugins.ini 
elejére beírni :)

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dobozok Mentése
HozzászólásElküldve: 2015.04.21. 16:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Kép
Mint láthatod, az elsők közt van. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole