hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 322 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 322 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.22. 19:25 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Valaki megcsinálná hogy :D kiválasztom a menüböl a kést akkor átváltok uspre meg vissza maradjon a kés amit választottam :D vki megcsinálja megy a :thumbsup:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <engine>
  9. #include <cstrike>
  10. #include <fakemeta>
  11. #include <fun>
  12. #include <vault>
  13.  
  14. #define PLUGIN "kes Menu"
  15. #define VERSION "1.0"
  16. #define AUTHOR "loleee"
  17.  
  18.  
  19. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesmenu/v_gravitacios.mdl"
  20. new const v_sebzoknife[] = "models/kesmenu/v_sebzo.mdl"
  21. new const v_gyorsknife[] = "models/kesmenu/v_gyors.mdl"
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.  
  26. register_clcmd("say /kes", "menu", _);
  27. register_concmd("kes", "menu",_);
  28.  
  29. }
  30.  
  31. public plugin_precache()
  32. {
  33. precache_model(v_gravitaciosknife)
  34. precache_model(v_sebzoknife)
  35. precache_model(v_gyorsknife)
  36. }
  37. public menu(id)
  38. {
  39.  
  40. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  41.  
  42. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[1] \\wGravitációs kés", "1", 0);
  43. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[2] \\wSebző kés", "2", 0 );
  44. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[3] \\wGyors kés", "3", 0);
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  48. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  50.  
  51. menu_display(id, menu, 0);
  52. }
  53. public menu_handler(id, menu, item)
  54. {
  55.  
  56. if( item == MENU_EXIT )
  57. {
  58. menu_destroy(menu);
  59.  
  60. return PLUGIN_HANDLED;
  61. }
  62.  
  63.  
  64.  
  65. new data[6], szName[64];
  66. new access, callback;
  67.  
  68. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  69.  
  70. new key = str_to_num(data);
  71.  
  72. switch(key)
  73. {
  74. case 1:{
  75. format(vModel,55,"models/kesmenu/v_gravitacios.mdl")
  76. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tGravitációs !ykést választottad!")
  77. }
  78. case 2:
  79. {
  80. format(vModel,55,"models/kesmenu/v_sebzo.mdl")
  81. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tSebző !ykést választottad!")
  82. }
  83. case 3:{
  84. format(vModel,55,"models/kesmenu/v_gyors.mdl")
  85. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tGyors !ykést választottad!")
  86. }
  87. }
  88. return PLUGIN_HANDLED
  89. }
  90.  
  91.  
  92. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  93. {
  94. new count = 1, players[32]
  95. static msg[191]
  96. vformat(msg, 190, input, 3)
  97.  
  98. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  99. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  100. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  101. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  102. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  103. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  104. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  105. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  106. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  107. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  108. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  109. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  110. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  111. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  112. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  113. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  114. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  115. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  116. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  117. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  118. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  119. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  120. {
  121. for (new i = 0; i < count; i++)
  122. {
  123. if (is_user_connected(players[i]))
  124. {
  125. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  126. write_byte(players[i])
  127. write_string(msg)
  128. message_end()
  129. }
  130. }
  131. }
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  

 

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 09:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #define PLUGIN "kes Menu"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "loleee"
  14.  
  15. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesmenu/v_gravitacios.mdl"
  16. new const v_sebzoknife[] = "models/kesmenu/v_sebzo.mdl"
  17. new const v_gyorsknife[] = "models/kesmenu/v_gyors.mdl"
  18.  
  19. new skin[33]
  20. new Float:sebzess[33]
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.  
  26. register_clcmd("say /kes", "menu", _);
  27. register_concmd("kes", "menu",_);
  28. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  29. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Sebzes", 0)
  30. register_event("CurWeapon","kesek","be","1=1")
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public plugin_precache()
  35. {
  36. precache_model(v_gravitaciosknife)
  37. precache_model(v_sebzoknife)
  38. precache_model(v_gyorsknife)
  39. }
  40.  
  41. public fegyverid(id)
  42. {
  43. new fegyver = get_user_weapon(id)
  44.  
  45. if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravitaciosknife)
  46. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzoknife)
  47. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorsknife)
  48. }
  49. public Sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  50. {
  51. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  52. {
  53. new Fegyver = get_user_weapon(attacker)
  54.  
  55. if(Fegyver == CSW_KNIFE)
  56. SetHamParamFloat(4, damage * sebzess[attacker])
  57.  
  58. }
  59. }
  60. public fegyverek(id)
  61. {
  62. new fegyver = get_user_weapon(id)
  63.  
  64. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
  65. return PLUGIN_CONTINUE
  66. else if(skin[id] == 2)
  67. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  68.  
  69. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
  70. return PLUGIN_CONTINUE
  71. else if(skin[id] == 0)
  72. set_user_gravity(id, 400)
  73. }
  74. public menu(id)
  75. {
  76.  
  77. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[1] \\wGravitációs kés", "1", 0);
  80. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[2] \\wSebző kés", "2", 0 );
  81. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[3] \\wGyors kés", "3", 0);
  82.  
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  85. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  86. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  87.  
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. public menu_handler(id, menu, item)
  91. {
  92.  
  93. if( item == MENU_EXIT )
  94. {
  95. menu_destroy(menu);
  96.  
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99.  
  100. new data[6], szName[64];
  101. new access, callback;
  102.  
  103. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  104.  
  105. new key = str_to_num(data);
  106.  
  107. switch(key)
  108. {
  109. case 1:{
  110. skin[id] = 0
  111. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tGravitációs !ykést választottad!")
  112. }
  113. case 2:{
  114. skin[id] = 1
  115. sebzess[id] = 3.0
  116. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tSebző !ykést választottad!")
  117. }
  118. case 3:{
  119. skin[id] = 2
  120. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tGyors !ykést választottad!")
  121. }
  122. }
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  
  126.  
  127. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  128. {
  129. new count = 1, players[32]
  130. static msg[191]
  131. vformat(msg, 190, input, 3)
  132.  
  133. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  134. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  135. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  136. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  137. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  138. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  139. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  140. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  141. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  142. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  143. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  144. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  145. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  146. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  147. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  148. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  149. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  150. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  151. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  152. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  153. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  154. {
  155. for (new i = 0; i < count; i++)
  156. {
  157. if (is_user_connected(players[i]))
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  160. write_byte(players[i])
  161. write_string(msg)
  162. message_end()
  163. }
  164. }
  165. }
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.04.26. 13:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 16:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Jó minden de miért nem nagy a gravitáció? bele néztem bevan írva. a grav nem tom miér nem műkszik!

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 17:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Probáld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #define PLUGIN "kes Menu"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "loleee"
  14.  
  15. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesmenu/v_gravitacios.mdl"
  16. new const v_sebzoknife[] = "models/kesmenu/v_sebzo.mdl"
  17. new const v_gyorsknife[] = "models/kesmenu/v_gyors.mdl"
  18.  
  19. new skin[33]
  20. new Float:sebzess[33]
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.  
  26. register_clcmd("say /kes", "menu", _);
  27. register_concmd("kes", "menu",_);
  28. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  29. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Sebzes", 0)
  30. register_event("CurWeapon","kesek","be","1=1")
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public plugin_precache()
  35. {
  36. precache_model(v_gravitaciosknife)
  37. precache_model(v_sebzoknife)
  38. precache_model(v_gyorsknife)
  39. }
  40.  
  41. public fegyverid(id)
  42. {
  43. new fegyver = get_user_weapon(id)
  44.  
  45. if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gravitaciosknife)
  46. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_sebzoknife)
  47. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, v_gyorsknife)
  48. }
  49. public Sebzes(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  50. {
  51. if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(victim))
  52. {
  53. new Fegyver = get_user_weapon(attacker)
  54.  
  55. if(Fegyver == CSW_KNIFE)
  56. SetHamParamFloat(4, damage * sebzess[attacker])
  57.  
  58. }
  59. }
  60. public fegyverek(id)
  61. {
  62. new fegyver = get_user_weapon(id)
  63.  
  64. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 2)
  65. return PLUGIN_CONTINUE
  66. else if(skin[id] == 2)
  67. set_user_maxspeed(id, 350.0)
  68.  
  69. if(fegyver != CSW_KNIFE || skin[id] < 0)
  70. return PLUGIN_CONTINUE
  71. else if(skin[id] == 0)
  72. set_user_gravity(id, 400.0)
  73. }
  74. public menu(id)
  75. {
  76.  
  77. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  78.  
  79. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[1] \\wGravitációs kés", "1", 0);
  80. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[2] \\wSebző kés", "2", 0 );
  81. menu_additem(menu, "\\rDeathrun\\d-\\rKés \\y[3] \\wGyors kés", "3", 0);
  82.  
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  85. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  86. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  87.  
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. public menu_handler(id, menu, item)
  91. {
  92.  
  93. if( item == MENU_EXIT )
  94. {
  95. menu_destroy(menu);
  96.  
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99.  
  100. new data[6], szName[64];
  101. new access, callback;
  102.  
  103. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  104.  
  105. new key = str_to_num(data);
  106.  
  107. switch(key)
  108. {
  109. case 1:{
  110. skin[id] = 0
  111. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tGravitációs !ykést választottad!")
  112. }
  113. case 2:{
  114. skin[id] = 1
  115. sebzess[id] = 3.0
  116. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tSebző !ykést választottad!")
  117. }
  118. case 3:{
  119. skin[id] = 2
  120. print_color(id, "!g[X.O.R-Infó] !tGyors !ykést választottad!")
  121. }
  122. }
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  
  126.  
  127. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  128. {
  129. new count = 1, players[32]
  130. static msg[191]
  131. vformat(msg, 190, input, 3)
  132.  
  133. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  134. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  135. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  136. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  137. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  138. replace_all(msg, 190, "í", "Ă)
  139. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  140. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  141. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  142. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  143. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  144. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  145. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  146. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  147. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  148. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  149. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  150. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  151. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  152. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  153. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  154. {
  155. for (new i = 0; i < count; i++)
  156. {
  157. if (is_user_connected(players[i]))
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  160. write_byte(players[i])
  161. write_string(msg)
  162. message_end()
  163. }
  164. }
  165. }
  166. return PLUGIN_HANDLED
  167. }
  168.  

Ők köszönték meg Be$t.# nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.04.26. 13:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 14:07 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
omg? :D :lol: :lol:

set_user_gravity(id, 400.0)


set_user_gravity(id, 0.8)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 16:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
NuD[!]e írta:
omg? :D :lol: :lol:

set_user_gravity(id, 400.0)


set_user_gravity(id, 0.8)


és ez mit takar nudie ?? :D

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 16:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Szerintem float- al add meg :)
Kód:
set_user_gravity(id, Float:0.6) 

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 17:02 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
Float:0.6 FELESLEGES
A 0.6 alapból float..

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 19:30 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.24. 17:56
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Ez azt takarja, hogy minél kevesebb a gravitáció, annál magasabbra "száll".

400.0 --> Leugrasz a dobozról, és kitörik a gerinced, és meghalsz.
0.8 --> Ugrasz egyet, és elszállsz az univerzumba. (de_dust2 pályán ugrasz egyet, és de_nuke -on térsz magadhoz) :lol: :lol:

6almasok írta:
NuD[!]e írta:
omg? :D :lol: :lol:

set_user_gravity(id, 400.0)


set_user_gravity(id, 0.8)


és ez mit takar nudie ?? :D

_________________
Üdvözlettel: AMX Mod X

[kozep]Magyar AMX Mod X weboldal: http://www.amxx.hu/site/index.php
Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés kiválasztási probléma
HozzászólásElküldve: 2015.04.24. 19:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
köszönöm ezt akartam tudni

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole