hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 19:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 532 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], IrOn az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver a földön
HozzászólásElküldve: 2015.04.19. 19:40 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.05.14. 15:23
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valaki segítene, hogy vannak olyan mapok (aim,fy) amiken vannak alap fegyverek.egy olyan plugint vagy forrás kódot tudna nekem posztolni, ami eltünteti??
ha megfelel annak megy a pacsi:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver a földön
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 15:19 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.14. 01:11
Hozzászólások: 28
Megköszönték neki: 6 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new PLUGIN[] = "New-Plug-in"
  5. new VERSION[] = "1.0"
  6. new AUTHOR[] = "author"
  7.  
  8. new Pcvar_Remove;
  9. new Pcvar_TimeRemove;
  10. new DeleteWeapons;
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. Pcvar_Remove = register_cvar("amx_remove_item_dropped", "1")
  17. Pcvar_TimeRemove = register_cvar("amx_time_to_remove","1.0")
  18.  
  19. register_forward(FM_SetModel, "Fw_SetModel")
  20.  
  21. DeleteWeapons = get_pcvar_num(Pcvar_Remove)
  22. }
  23.  
  24. public Fw_SetModel(entity, const model[])
  25. {
  26. static Float:Timetoremove
  27. Timetoremove = get_pcvar_float(Pcvar_TimeRemove)
  28.  
  29. if (DeleteWeapons > 0)
  30. {
  31. set_task(Timetoremove, "RemoveItems", entity)
  32. return;
  33. }
  34. }
  35.  
  36. public RemoveItems(entity)
  37. {
  38. static Class[10]
  39. pev(entity, pev_classname, Class, sizeof Class - 1)
  40.  
  41. if (equal(Class, "weaponbox"))
  42. {
  43. set_pev(entity, pev_nextthink, get_gametime() + DeleteWeapons)
  44. return;
  45. }
  46. }
  47.  

Próbáld nem biztos hogy jó most dobtam össze

_________________
Ha segítettem ne felejtsd el meg köszönni! :)

[steam]loleee[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver a földön
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 21:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. public plugin_init() {
  6. register_plugin("ASD", "1.0", "Demon" );
  7.  
  8. if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
  9. {
  10. new ent = FM_NULLENT;
  11. while((ent = find_ent_by_class(ent, "armoury_entity") ) > 0)
  12. remove_entity(ent);
  13. }
  14. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: RihO (2015.06.05. 21:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole