hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 13:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 516 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 516 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 04:45 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Valaki segitene abba hogy van egy skin rendsserem es abba van olyan h skineket kapsz leveltol fugoen es ha pl van egy lada es ha en vagyok 4 es szinten es pl ki nyitom a ladat es talalok benne egy skint vagyis olyant ami 8 as szintet ker. Es azt szeretnem hogy ha kinyitom akor azt az egy skint nyissa fell :) remelem jol leirtam

Helyes irasert bocsanat csak faradt vagyok ejszakas vagyok es telorol vagyok bocsanat erte :)

Ők köszönték meg InEr nek ezt a hozzászólást: onemax (2015.05.01. 12:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 08:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Lassan elkezdhetnéd magadnak is megpróbálni megírkálni a dolgokat. :P
Így kéne valahogy megoldani :) :
A láda rendszer adott, megoldod, hogy adjon skint. Ha kinyitja, elmenti a kapott skint raktárba (vault).Egy paranccsal megnyitod a raktárat, ahol kilistázza a meglévő eszközöket.
Megcsinálod a kiválasztást egy case-szel, azon belül if-ekkel.
Ha megvan neki a skin, akkor kell még egy if, ha nincs, akkor egy else-szel kiírod, hogy sajnálom, ez a skin neked nincs meg.
Az if-en belüli if-fel (jól megaszontam) lekéred a szintet, és ha nagyobb mint nyolc (PL if(PlayerLevel[id]>=8)),megadod neki a skint, és kiírod chatbe, hogy Skin sikeresen kiválasztva. Ha még nincs meg a szükséges szint, egy else-szel kiírod, hogy Sajnálom, még nincs meg a kellő szinted.
Suliban is vagyok, meg lusta is, bocsesz, de most csak egy ilyen leírás tellett. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 11:58 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
probaltam igy es nem jo ..:(

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ladikok(id){
  2. new cim[121]
  3. format(cim, charsmax(cim), "\wUnited Warfare \yBy \r[F]orce^n\ySzint: \r%i \w| \yExp: \r%i \w| \yDollar: \r%i",g_szint[id],tapaszt[id],dollar[id])
  4. new menu = menu_create(cim, "lada_nyitas" )
  5.  
  6. menu_additem(menu,"\wLadanyitas^nKell hozza \y[\w1 kulcs,1 lada\y]","1",0)
  7.  
  8. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  9.  
  10. menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6);
  11. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  12. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  13. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  14.  
  15. menu_display(id, menu, 0)
  16. }
  17.  
  18. public lada_nyitas(id, menu, item){
  19.  
  20. if( item == MENU_EXIT )
  21. {
  22. menu_destroy(menu);
  23. return PLUGIN_HANDLED;
  24. }
  25. new data[6], szName[64];
  26. new access, callback;
  27. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.  
  29. switch(random_num(1,8)) {
  30. case 1:
  31. {
  32. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  33. {
  34. ColorChat(id, RED, "^4Lada ^1ures volt!")
  35. ladikok(id)
  36. kulcs[id]
  37. lada[id]
  38. g_szint[id]
  39. skin35 [id] += 1
  40. }
  41. else
  42. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  43. ladikok(id)
  44. }
  45. case 2:
  46. {
  47. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  48. {
  49. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » Talaltal ^4+130 aranyat ")
  50. ladikok(id)
  51. kulcs[id]
  52. lada[id]
  53. g_szint[id]
  54. dollar[id] +=130
  55. }
  56. else
  57. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  58. ladikok(id)
  59. }
  60. case 3:
  61. {
  62. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  63. {
  64. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+250 ^1aranyat.")
  65. ladikok(id)
  66. kulcs[id]
  67. lada[id]
  68. g_szint[id]
  69. dollar[id] += 250
  70. }
  71. else
  72. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  73. ladikok(id)
  74. }
  75. case 4:
  76. {
  77. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  78. {
  79. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » Talaltal ^4 350 ^1aranyat")
  80. ladikok(id)
  81. kulcs[id]
  82. lada[id]
  83. g_szint[id]
  84. dollar[id] += 350
  85. }
  86. else
  87. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  88. ladikok(id)
  89. }
  90. case 5:
  91. {
  92. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  93. {
  94. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4 Egy-M4A1 Desert Strike \d(\r+15E,+5EN,+20U\d) ^1.")
  95. kulcs[id]
  96. lada[id]
  97. g_szint[id]
  98. skin3 [id] += 1
  99. }
  100. else
  101. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  102. ladikok(id)
  103. }
  104. case 6:
  105. {
  106. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  107. {
  108. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+2 ^1Szintet.")
  109. kulcs[id]
  110. lada[id]
  111. g_szint[id] += 2
  112. }
  113. else
  114. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  115. ladikok(id)
  116. }
  117. case 7:
  118. {
  119. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  120. {
  121. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4450 ^1aranyat.")
  122. ladikok(id)
  123. kulcs[id]
  124. lada[id]
  125. g_szint[id]
  126. dollar[id] +450
  127. }
  128. else
  129. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  130. ladikok(id)
  131. }
  132. case 8:
  133. {
  134. if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  135. {
  136. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Talaltal ^4+10 ^1m4 et")
  137. ladikok(id)
  138. kulcs[id]
  139. lada[id]
  140. g_szint[id]
  141. skin35 [id] += 1
  142. }
  143. else
  144. ColorChat(id, RED, "^4.:[Relive]:. » ^1Neked nincs ^4ladad ^1vagy ^4kulcsod^1.")
  145. ladikok(id)
  146. }
  147. }
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }

Ők köszönték meg InEr nek ezt a hozzászólást: onemax (2015.05.01. 12:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 12:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Először is nem veszel el tőle kulcsot és ládát nyitáskor, ha jól veszem észre. Másodszor pedig ez csak a láda rendszer, a raktár, amiben a szintezett fegyverek vannak, nincs benne.
A skint hozzáadod, ez stimm. Utána kell egy menü, amivel kiválaszthatja a fegyvert. Ezt úgy oldhatod meg, hogy az összes fegyvert beírod, és ha megvan neki(if(skin35[id] >=1)), akkor megjeleníti(menu_additem, stb), ha nincs, akkor nem (nem kell else, ha nincs nem csinál semmit).
Ugyebár, ha van skinje, és kiválasztkja, oda kell a szint lekérős if, amit fentébb írtam (előző hsz-em).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 20:38 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Ha pm be eluldenem az sma.t akor megtudnád nekem csinalni??

Ők köszönték meg InEr nek ezt a hozzászólást: onemax (2015.05.01. 12:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 21:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Nem véletlen írok úgy, ahogy, én csak elmondom, hogy kell, te pedig megcsinálod. Nem fogok helyetted dolgozni, hogy utána a saját nevedre írd az author-t, és te legyél a sztár.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: skin mentès
HozzászólásElküldve: 2015.04.30. 21:13 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.03.25. 18:06
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
en nem akarok star lenni ha atirtam vna akor az mar att lenne :) nem fogom att irni :)

Ők köszönték meg InEr nek ezt a hozzászólást: onemax (2015.05.01. 12:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole