hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 13:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 86 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 86 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: rangok +2
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 08:53 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Sziasztok, valaki berak +2 rangot? az egyik SUPREME MASTER FIRST CLASS a másik THE GLOBAL ELITE
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 30,
  24. 70,
  25. 120,
  26. 180,
  27. 250,
  28. 340,
  29. 440,
  30. 530,
  31. 590,
  32. 660,
  33. 740,
  34. 800,
  35. 900,
  36. 1000,
  37. 1900
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "SILVER I",
  43. "SILVER II",
  44. "SILVER III",
  45. "SILVER IV",
  46. "SILVER ELITE",
  47. "SILVER ELITE MASTER",
  48. "GOLD NOVA I",
  49. "GOLD NOVA II",
  50. "GOLD NOVA III",
  51. "GOLD NOVA MASTER",
  52. "MASTER GUARDIAN I",
  53. "MASTER GUARDIAN II",
  54. "MASTER GUARDIAN ELITE",
  55. "DISTINGUISHED MASTER GUARDIAN",
  56. "LEGENDARY EAGLE",
  57. "LEGENDARY EAGLE MASTER"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99. }
  100. else {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103. }
  104. sendmessage(color)
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107. public tshook(id)
  108. {
  109. read_args (message, 191)
  110. remove_quotes (message)
  111. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. get_user_name(id, nev, 31)
  116. new playerTeam = get_user_team(id)
  117. new playerTeamName[19]
  118. switch (playerTeam)
  119. {
  120. case 1: {
  121. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  122.  
  123. }
  124. case 2: {
  125. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  130. }
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. sendtmessage(color, playerTeam)
  143. return PLUGIN_HANDLED
  144. }
  145. public sendmessage(color[])
  146. {
  147. new teamName[10]
  148. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. teamf (player, color)
  152. elkuldes(player, Temp)
  153. teamf(player, teamName)
  154. }
  155. }
  156. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  157. {
  158. new teamName[10]
  159. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  160. {
  161. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. elkuldes(player, Temp)
  165. teamf (player, teamName)
  166. teamf (player, color)
  167. }
  168. }
  169. }
  170. public teamf(player, team[])
  171. {
  172. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  173. write_byte(player)
  174. write_string(team)
  175. message_end()
  176. }
  177. public elkuldes(player, Temp[])
  178. {
  179.  
  180. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  181. write_byte( player )
  182. write_string( Temp )
  183. message_end()
  184.  
  185. }
  186.  
  187. public client_connect(id)
  188. {
  189. LoadData(id)
  190. }
  191. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  192.  
  193. public SaveData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202.  
  203. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public LoadData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.  
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  216. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  217. new oles[32], level[32]
  218. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  219. olesek[id] = str_to_num(oles)
  220. szint[id] = str_to_num(level)
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public halal()
  224. {
  225. new killer = read_data(1)
  226. new victim = read_data(2)
  227.  
  228. if(killer != victim)
  229. olesek[killer]++
  230.  
  231. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  232. {
  233. szint[killer]++
  234. }
  235. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rangok +2
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 09:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 17
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 17 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 30,
  24. 70,
  25. 120,
  26. 180,
  27. 250,
  28. 340,
  29. 440,
  30. 530,
  31. 590,
  32. 660,
  33. 740,
  34. 800,
  35. 900,
  36. 1000,
  37. 1900,
  38. 2500,
  39. 3250
  40.  
  41. }
  42.  
  43. new const rangok[ASD+1][] = {
  44. "SILVER I",
  45. "SILVER II",
  46. "SILVER III",
  47. "SILVER IV",
  48. "SILVER ELITE",
  49. "SILVER ELITE MASTER",
  50. "GOLD NOVA I",
  51. "GOLD NOVA II",
  52. "GOLD NOVA III",
  53. "GOLD NOVA MASTER",
  54. "MASTER GUARDIAN I",
  55. "MASTER GUARDIAN II",
  56. "MASTER GUARDIAN ELITE",
  57. "DISTINGUISHED MASTER GUARDIAN",
  58. "LEGENDARY EAGLE",
  59. "LEGENDARY EAGLE MASTER",
  60. "SUPREME MASTER FIRST CLASS",
  61. "THE GLOBAL ELITE"
  62.  
  63. }
  64.  
  65. public plugin_init()
  66. {
  67. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  68. register_clcmd("say /rang", "hud")
  69. register_clcmd("say", "sayhook")
  70. register_clcmd("say_team", "tshook")
  71. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  72. g_vault = nvault_open("namerang")
  73.  
  74. }
  75. public hud(id)
  76. {
  77. if(szint[id] != ASD+1)
  78. {
  79.  
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  82. }
  83. else {
  84.  
  85. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  86. }
  87.  
  88. }
  89. public sayhook(id)
  90. {
  91.  
  92. read_args (message, 191)
  93. remove_quotes (message)
  94. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  95. {
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98. get_user_name(id, nev, 31)
  99. if(is_user_alive(id)) {
  100. get_user_team(id, color, 9)
  101. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  102.  
  103. }
  104. else {
  105. get_user_team(id, color, 9)
  106. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  107. }
  108. sendmessage(color)
  109. return PLUGIN_HANDLED
  110. }
  111. public tshook(id)
  112. {
  113. read_args (message, 191)
  114. remove_quotes (message)
  115. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  116. {
  117. return PLUGIN_CONTINUE
  118. }
  119. get_user_name(id, nev, 31)
  120. new playerTeam = get_user_team(id)
  121. new playerTeamName[19]
  122. switch (playerTeam)
  123. {
  124. case 1: {
  125. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. case 2: {
  129. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  130.  
  131. }
  132. default:
  133. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  134. }
  135. if(is_user_alive(id))
  136. {
  137. get_user_team(id, color, 9)
  138. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  139.  
  140. }
  141. else
  142. {
  143. get_user_team(id, color, 9)
  144. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  145. }
  146. sendtmessage(color, playerTeam)
  147. return PLUGIN_HANDLED
  148. }
  149. public sendmessage(color[])
  150. {
  151. new teamName[10]
  152. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  153. {
  154. get_user_team (player, teamName, 9)
  155. teamf (player, color)
  156. elkuldes(player, Temp)
  157. teamf(player, teamName)
  158. }
  159. }
  160. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  161. {
  162. new teamName[10]
  163. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  164. {
  165. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  166. {
  167. get_user_team (player, teamName, 9)
  168. elkuldes(player, Temp)
  169. teamf (player, teamName)
  170. teamf (player, color)
  171. }
  172. }
  173. }
  174. public teamf(player, team[])
  175. {
  176. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  177. write_byte(player)
  178. write_string(team)
  179. message_end()
  180. }
  181. public elkuldes(player, Temp[])
  182. {
  183.  
  184. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  185. write_byte( player )
  186. write_string( Temp )
  187. message_end()
  188.  
  189. }
  190.  
  191. public client_connect(id)
  192. {
  193. LoadData(id)
  194. }
  195. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  196.  
  197. public SaveData(id)
  198. {
  199. new name[32]
  200. get_user_name(id, name, 31)
  201.  
  202. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  203. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  204. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  205.  
  206.  
  207. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public LoadData(id)
  211. {
  212. new name[32]
  213. get_user_name(id, name, 31)
  214. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  215.  
  216. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  217. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  218.  
  219. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  220. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  221. new oles[32], level[32]
  222. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  223. olesek[id] = str_to_num(oles)
  224. szint[id] = str_to_num(level)
  225. return PLUGIN_CONTINUE
  226. }
  227. public halal()
  228. {
  229. new killer = read_data(1)
  230. new victim = read_data(2)
  231.  
  232. if(killer != victim)
  233. olesek[killer]++
  234.  
  235. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  236. {
  237. szint[killer]++
  238. }
  239. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg alfaanero nek ezt a hozzászólást: bbshop (2015.05.02. 09:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole