hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 213 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 212 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.05.08. 21:41 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.02.02. 21:54
Hozzászólások: 2
Szerintem tul van gondolva ez a plugin :/ De amugy nem rossz csak HS-t adok valakinek meghal es sebeztem 38 at ? :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 11:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
ez asszem úgy van hogy van egy sor ami számolja a sebzéseket és középen pedig írja az össz sebzést

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 12:50 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.26. 13:54
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
6almasok írta:
ez asszem úgy van hogy van egy sor ami számolja a sebzéseket és középen pedig írja az össz sebzést

Így van....erre rá lehet jöni. :) :D 8-) :lol: :o :)

_________________
"Nem az számít ki milyen kemény úgy is majd térdre hullasz mikor elhagy a remény"
Plugin Creator CFG Loaded Succesfully

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 14:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Próbáltam beállítani, de hiába volt minden 0-n, akkor is kiírta...
Valaki légyszíves állítsa be úgy, hogy:

- specből láthassák a sebzéseket
- headsout-kor NE legyen kiírva, hogy headsout
- csak és kizárólag az legutolsó sebzést mutassa
Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 15:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Próbáld meg a forrásban módosítani.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. pCvar_BulletMode = register_cvar( "Bullet_Damage_Mode", "0" )
  2. pCvar_Bullet_Distance = register_cvar( "Bullet_Damage_Distance", "600" )
  3. pCvar_Bullet_Walls = register_cvar( "Bullet_Damage_NoShowWalls", "0" )
  4. pCvar_Bullet_ShowSpec = register_cvar( "Bullet_Show_Spec", "1" )
  5. pCvar_Bullet_Hs_Mode = register_cvar( "Bullet_Hs_Mode", "2" )
  6. pCvar_Bullet_Text_Mode = register_cvar( "Bullet_Text_Mode", "0" )
  7. pCvar_Bullet_Show_Mode = register_cvar( "Bullet_Show_Mode", "3" )
  8. pCvar_Accumulated_Damage = register_cvar( "Show_Accumulated_Damage", "1" )

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2016.01.24. 19:00)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 15:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
ott az SMA-ban szoktam, ahogyan most is :D
de igazából a RÉGI sebzéskiíró kellene csak annyi + dolog, hogy specből is lehessen látni

RÉGI sebzéskiíró SMA:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fakemeta_util>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  9.  
  10. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.  
  16. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  17. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  18.  
  19. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  20. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","0")
  21.  
  22. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  23. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  24. }
  25.  
  26. public on_new_round()
  27. {
  28. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  29. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  30. }
  31.  
  32. public on_damage(id)
  33. {
  34. if(g_enabled)
  35. {
  36. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  37. static damage; damage = read_data(2)
  38. if(g_showrecieved)
  39. {
  40. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  41. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  42. }
  43. if(is_user_connected(attacker))
  44. {
  45. switch(g_enabled)
  46. {
  47. case 1: {
  48. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  49. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  50. }
  51. case 2: {
  52. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  53. {
  54. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  55. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. }
  62.  

Ők köszönték meg ZiT3K nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2016.01.24. 19:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újfajta Sebzés kijelző/kiíró
HozzászólásElküldve: 2015.09.20. 02:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Unatkoztam... kész :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. new g_hudmsg1, g_hudmsg2;
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_plugin("Bullet Damage with Spec", "1.3", "Sn!ff3r, modded by mforce")
  8. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  9.  
  10. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  11. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  12. }
  13.  
  14. public on_damage(id) {
  15. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  16.  
  17. if(is_user_connected(attacker)) {
  18. static damage; damage = read_data(2)
  19.  
  20. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  21. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  22.  
  23. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  24. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  25.  
  26.  
  27. static iPlayers[32], iNum;
  28. get_players(iPlayers, iNum, "bch")
  29.  
  30. for(new i = 0, Spectator = iPlayers[0]; i < iNum; Spectator = iPlayers[i++]) {
  31. if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == attacker) {
  32. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  33. ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  34. }
  35. if(entity_get_int(Spectator, EV_INT_iuser2) == id) {
  36. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  37. ShowSyncHudMsg(Spectator, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  38. }
  39. }
  40. }
  41. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást (összesen 2): jokypapa (2016.01.24. 19:00) • ZiT3K (2016.07.06. 07:13)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole