hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 23:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 104 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 102 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.10. 11:07 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Sziasztok! Valaki tudna nekem adni egy olyan plugint amibe nevek előtt prefixek vannak vagyis rangok persze ilyen plugint találtam már az oldalon de olyat ami rank-hoz köti olyat nem!

Lehetne olyat még hozzá, hogy az admin prefixek megmaradjanak? :D

További szép napot mindenkinek!

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.10. 13:02 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new stats[8], bodyhits[8]
  2. new rank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  3.  
  4. //stats[0] az az ölések száma


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.10. 19:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Esetleg ebbe bele írnád nagyon szépen kérlek? Nem nagyon értek hozzá, elrontani meg nem akarom.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 15,
  24. 20,
  25. 30,
  26. 45,
  27. 55,
  28. 65,
  29. 75,
  30. 85,
  31. 90,
  32. 105,
  33. 115,
  34. 120,
  35. 125,
  36. 135,
  37. 140
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "Újonc",
  43. "Lelkes",
  44. "Tag",
  45. "Beavatott",
  46. "Tud valamit",
  47. "Fanatikus",
  48. "Senior Tag",
  49. "Jómunkásember",
  50. "Nagyúr",
  51. "Félisten",
  52. "Östag",
  53. "Veterán",
  54. "Őskövület",
  55. "Minden6ó",
  56. "ISTEN",
  57. "Mindent Tudó"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99. }
  100. else {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103. }
  104. sendmessage(color)
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107. public tshook(id)
  108. {
  109. read_args (message, 191)
  110. remove_quotes (message)
  111. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. get_user_name(id, nev, 31)
  116. new playerTeam = get_user_team(id)
  117. new playerTeamName[19]
  118. switch (playerTeam)
  119. {
  120. case 1: {
  121. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  122.  
  123. }
  124. case 2: {
  125. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  130. }
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. sendtmessage(color, playerTeam)
  143. return PLUGIN_HANDLED
  144. }
  145. public sendmessage(color[])
  146. {
  147. new teamName[10]
  148. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. teamf (player, color)
  152. elkuldes(player, Temp)
  153. teamf(player, teamName)
  154. }
  155. }
  156. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  157. {
  158. new teamName[10]
  159. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  160. {
  161. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. elkuldes(player, Temp)
  165. teamf (player, teamName)
  166. teamf (player, color)
  167. }
  168. }
  169. }
  170. public teamf(player, team[])
  171. {
  172. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  173. write_byte(player)
  174. write_string(team)
  175. message_end()
  176. }
  177. public elkuldes(player, Temp[])
  178. {
  179.  
  180. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  181. write_byte( player )
  182. write_string( Temp )
  183. message_end()
  184.  
  185. }
  186.  
  187. public client_connect(id)
  188. {
  189. LoadData(id)
  190. }
  191. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  192.  
  193. public SaveData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202.  
  203. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public LoadData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.  
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  216. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  217. new oles[32], level[32]
  218. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  219. olesek[id] = str_to_num(oles)
  220. szint[id] = str_to_num(level)
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public halal()
  224. {
  225. new killer = read_data(1)
  226. new victim = read_data(2)
  227.  
  228. if(killer != victim)
  229. olesek[killer]++
  230.  
  231. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  232. {
  233. szint[killer]++
  234. }
  235. }

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.10. 20:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ha használod az oldal alján lévő keresőt akkor ebből találsz prefixeset.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: joxxa4cfg (2015.05.10. 20:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 07:45 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
tessék joXxa
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "joXxa.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "6lmasok es qKKKJ;>"
  9.  
  10. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  11. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  12.  
  13. new message[192]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new strText[191]
  20. new alive[11]
  21. new sayText
  22. new teamInfo
  23. new maxPlayers
  24.  
  25. #define ASD 15
  26.  
  27. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  28.  
  29. new const szamok[ASD] = {
  30. 3,
  31. 20,
  32. 30,
  33. 45,
  34. 55,
  35. 65,
  36. 75,
  37. 85,
  38. 90,
  39. 105,
  40. 115,
  41. 120,
  42. 125,
  43. 135,
  44. 140
  45.  
  46. }
  47.  
  48. new const rangok[ASD+1][] = {
  49. "Ujonc",
  50. "Lelkes",
  51. "Tag",
  52. "Beavatott",
  53. "Tud valamit",
  54. "Fanatikus",
  55. "Senior Tag",
  56. "Jómunkásember",
  57. "Nagyúr",
  58. "Félisten",
  59. "Östag",
  60. "Veterán",
  61. "Őskövület",
  62. "Minden6ó",
  63. "ISTEN",
  64. "Mindent Tudó"
  65.  
  66. }
  67.  
  68. public plugin_init()
  69. {
  70. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  71. register_clcmd("say /rang", "hud")
  72. register_clcmd ("say", "hook_say")
  73. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  74. g_vault = nvault_open("namerang")
  75. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  76. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  77. maxPlayers = get_maxplayers()
  78.  
  79. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  80.  
  81. }
  82. public hud(id)
  83. {
  84. if(szint[id] != ASD+1)
  85. {
  86.  
  87.  
  88. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s | Olesek: %d | Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  89. }
  90. else {
  91.  
  92. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s | Olesek: %d | Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  93. }
  94.  
  95. }
  96. public hook_say(id)
  97. {
  98. read_args (message, 191)
  99. remove_quotes (message)
  100.  
  101. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  102.  
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104.  
  105.  
  106. new name[32]
  107. get_user_name (id, name, 31)
  108.  
  109. new bool:steam = false
  110.  
  111. new isAlive
  112.  
  113. if (is_user_alive (id))
  114. {
  115. isAlive = 1
  116. alive = ""
  117. }
  118. else
  119. {
  120. isAlive = 0
  121. alive = "^1*Halott* "
  122. }
  123.  
  124. static color[10]
  125.  
  126. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)
  127. {
  128. get_user_team (id, color, 9)
  129.  
  130. format (strName, 191, "%s^4[TULAJ][%s] ^3%s:", alive, rangok[szint[id]], name)
  131.  
  132. format (strText, 191, "^4%s", message)
  133. }
  134.  
  135. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  136. {
  137. get_user_team (id, color, 9)
  138.  
  139. format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, rangok[szint[id]], name)
  140.  
  141. format (strText, 191, "^4%s", message)
  142. }
  143.  
  144. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK)
  145. {
  146. get_user_team (id, color, 9)
  147.  
  148. format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, rangok[szint[id]], name)
  149.  
  150. format (strText, 191, "^4%s", message)
  151. }
  152.  
  153.  
  154. else if(!steam)
  155. {
  156. get_user_team (id, color, 9)
  157.  
  158. format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, rangok[szint[id]], name)
  159.  
  160. format (strText, 191, "%s", message)
  161.  
  162. }
  163. else if (steam)
  164. {
  165. get_user_team (id, color, 9)
  166.  
  167. format (strName, 191, "%s^4[Steames][%s] ^3%s:", alive,rangok[szint[id]], name)
  168.  
  169. format (strText, 191, "%s", message)
  170.  
  171. }
  172. format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  173.  
  174. sendMessage (color, isAlive)
  175.  
  176. return PLUGIN_CONTINUE
  177. }
  178.  
  179. public sendMessage (color[], alive)
  180. {
  181. new teamName[10]
  182.  
  183. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  184. {
  185. if (!is_user_connected(player))
  186. continue
  187.  
  188. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  189. {
  190. get_user_team (player, teamName, 9)
  191.  
  192. changeTeamInfo (player, color)
  193.  
  194. writeMessage (player, message)
  195.  
  196. changeTeamInfo (player, teamName)
  197. }
  198. }
  199. }
  200. public changeTeamInfo (player, team[])
  201. {
  202. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  203. write_byte (player)
  204. write_string (team)
  205. message_end()
  206. }
  207.  
  208. public writeMessage (player, message[])
  209. {
  210. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  211. write_byte (player)
  212. write_string (message)
  213. message_end ()
  214. }
  215. stock bool:is_user_steam(id)
  216. {
  217. static dp_pointer;
  218.  
  219. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  220. {
  221. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  222. server_exec();
  223. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  224. }
  225. return false;
  226. }
  227. public client_connect(id)
  228. {
  229. LoadData(id)
  230. }
  231. public client_disconnect(id)
  232. {
  233. SaveData(id)
  234. }
  235. public SaveData(id)
  236. {
  237. new name[32]
  238. get_user_name(id, name, 31)
  239.  
  240. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  241. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  242. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  243.  
  244.  
  245. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  246. return PLUGIN_CONTINUE
  247. }
  248. public LoadData(id)
  249. {
  250. new name[32]
  251. get_user_name(id, name, 31)
  252. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  253.  
  254. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  255. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  256.  
  257. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  258. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  259. new oles[32], level[32]
  260. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  261. olesek[id] = str_to_num(oles)
  262. szint[id] = str_to_num(level)
  263. return PLUGIN_CONTINUE
  264. }
  265. public halal()
  266. {
  267. new killer = read_data(1)
  268. new victim = read_data(2)
  269.  
  270. if(killer != victim)
  271. olesek[killer]++
  272.  
  273. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  274. {
  275. szint[killer]++
  276. }
  277. }


Debugold

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: joxxa4cfg (2015.05.11. 16:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:04 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Köszönöm a segítségeket, 6almasok ezzel meg az a gond, hogy duplán ír mindenki így chatbe
pl:
[F]orce* : asd
[Lama] [F]orce*: asd

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Micsoda mák a hogy pont az én nevemet tetted példának amúgy szedd ki az Admin prefixes plugint és jó lesz

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:49 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Úgy is hibás sajnos

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
tessék joxxa ez működni fog az volt a gond az előzövel hogy nem volt beregisztrálva az üzenet :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "joXxa.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "6lmasok es qKKKJ;>"
  9.  
  10. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  11. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  12.  
  13. new message[192]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18. new strName[191]
  19. new strText[191]
  20. new alive[11]
  21. new sayText
  22. new teamInfo
  23. new maxPlayers
  24.  
  25. #define ASD 15
  26.  
  27. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  28.  
  29. new const szamok[ASD] = {
  30. 3,
  31. 20,
  32. 30,
  33. 45,
  34. 55,
  35. 65,
  36. 75,
  37. 85,
  38. 90,
  39. 105,
  40. 115,
  41. 120,
  42. 125,
  43. 135,
  44. 140
  45.  
  46. }
  47.  
  48. new const rangok[ASD+1][] = {
  49. "Lama",
  50. "Lelkes",
  51. "Tag",
  52. "Beavatott",
  53. "Tud valamit",
  54. "Fanatikus",
  55. "Senior Tag",
  56. "Jómunkásember",
  57. "Nagyúr",
  58. "Félisten",
  59. "Östag",
  60. "Veterán",
  61. "Őskövület",
  62. "Minden6ó",
  63. "ISTEN",
  64. "Mindent Tudó"
  65.  
  66. }
  67.  
  68. public plugin_init()
  69. {
  70. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  71. register_clcmd("say /rang", "hud")
  72. register_clcmd ("say", "hook_say")
  73. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  74. g_vault = nvault_open("namerang")
  75. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  76. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  77. maxPlayers = get_maxplayers()
  78.  
  79. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  80. }
  81. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  82. {
  83. return PLUGIN_HANDLED
  84. }
  85. public hud(id)
  86. {
  87. if(szint[id] != ASD+1)
  88. {
  89.  
  90.  
  91. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s | Olesek: %d | Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  92. }
  93. else {
  94.  
  95. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s | Olesek: %d | Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  96. }
  97.  
  98. }
  99. public hook_say(id)
  100. {
  101. read_args (message, 191)
  102. remove_quotes (message)
  103.  
  104. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  105.  
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107.  
  108.  
  109. new name[32]
  110. get_user_name (id, name, 31)
  111.  
  112. new bool:steam = false
  113.  
  114. new isAlive
  115.  
  116. if (is_user_alive (id))
  117. {
  118. isAlive = 1
  119. alive = ""
  120. }
  121. else
  122. {
  123. isAlive = 0
  124. alive = "^1*Halott* "
  125. }
  126.  
  127. static color[10]
  128.  
  129. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)
  130. {
  131. get_user_team (id, color, 9)
  132.  
  133. format (strName, 191, "%s^4[TULAJ][%s] ^3%s:", alive, rangok[szint[id]], name)
  134.  
  135. format (strText, 191, "^4%s", message)
  136. }
  137.  
  138. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  139. {
  140. get_user_team (id, color, 9)
  141.  
  142. format (strName, 191, "%s^4[ADMIN][%s] ^3%s:", alive, rangok[szint[id]], name)
  143.  
  144. format (strText, 191, "^4%s", message)
  145. }
  146.  
  147. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK)
  148. {
  149. get_user_team (id, color, 9)
  150.  
  151. format (strName, 191, "%s^4[VIP][%s] ^3%s:", alive, rangok[szint[id]], name)
  152.  
  153. format (strText, 191, "^4%s", message)
  154. }
  155.  
  156.  
  157. else if(!steam)
  158. {
  159. get_user_team (id, color, 9)
  160.  
  161. format (strName, 191, "%s^4[%s] ^3%s:",alive, rangok[szint[id]], name)
  162.  
  163. format (strText, 191, "%s", message)
  164.  
  165. }
  166. else if (steam)
  167. {
  168. get_user_team (id, color, 9)
  169.  
  170. format (strName, 191, "%s^4[Steames][%s] ^3%s:", alive,rangok[szint[id]], name)
  171.  
  172. format (strText, 191, "%s", message)
  173.  
  174. }
  175. format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  176.  
  177. sendMessage (color, isAlive)
  178.  
  179. return PLUGIN_CONTINUE
  180. }
  181.  
  182. public sendMessage (color[], alive)
  183. {
  184. new teamName[10]
  185.  
  186. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  187. {
  188. if (!is_user_connected(player))
  189. continue
  190.  
  191. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  192. {
  193. get_user_team (player, teamName, 9)
  194.  
  195. changeTeamInfo (player, color)
  196.  
  197. writeMessage (player, message)
  198.  
  199. changeTeamInfo (player, teamName)
  200. }
  201. }
  202. }
  203. public changeTeamInfo (player, team[])
  204. {
  205. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  206. write_byte (player)
  207. write_string (team)
  208. message_end()
  209. }
  210.  
  211. public writeMessage (player, message[])
  212. {
  213. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  214. write_byte (player)
  215. write_string (message)
  216. message_end ()
  217. }
  218. stock bool:is_user_steam(id)
  219. {
  220. static dp_pointer;
  221.  
  222. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  223. {
  224. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  225. server_exec();
  226. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  227. }
  228. return false;
  229. }
  230. public client_connect(id)
  231. {
  232. LoadData(id)
  233. }
  234. public client_disconnect(id)
  235. {
  236. SaveData(id)
  237. }
  238. public SaveData(id)
  239. {
  240. new name[32]
  241. get_user_name(id, name, 31)
  242.  
  243. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  244. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  245. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  246.  
  247.  
  248. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  249. return PLUGIN_CONTINUE
  250. }
  251. public LoadData(id)
  252. {
  253. new name[32]
  254. get_user_name(id, name, 31)
  255. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  256.  
  257. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  258. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  259.  
  260. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  261. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  262. new oles[32], level[32]
  263. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  264. olesek[id] = str_to_num(oles)
  265. szint[id] = str_to_num(level)
  266. return PLUGIN_CONTINUE
  267. }
  268. public halal()
  269. {
  270. new killer = read_data(1)
  271. new victim = read_data(2)
  272.  
  273. if(killer != victim)
  274. olesek[killer]++
  275.  
  276. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  277. {
  278. szint[killer]++
  279. }
  280. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rankra
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 21:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Az a baj még benne, hogy kövi mapra nem maradnak meg az ölések+ ezek még mindig nem a játékosok /rankjukra adja :S

_________________
Kép

87.229.77.40:27020


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole