hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: szines usp menu javitasa
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 16:56 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.04.27. 23:02
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Valaki javitana ezt szines re?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <vault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "USP Menu"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "DeRoiD"
  16.  
  17. #define TASK_INTERVAL 4.0
  18.  
  19. new pont[33], usp[33], vault
  20.  
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.  
  24. precache_model("models/v_usp.mdl")
  25. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp.mdl")
  26. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp2.mdl")
  27. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp3.mdl")
  28. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp4.mdl")
  29. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp5.mdl")
  30. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp6.mdl")
  31. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp7.mdl")
  32. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp8.mdl")
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.  
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_event("DeathMsg","death","a")
  40.  
  41. register_clcmd("say /usp","menu")
  42. register_clcmd("say /skin","menu")
  43.  
  44. vault = nvault_open("ment_nvault")
  45.  
  46. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  47. }
  48.  
  49.  
  50.  
  51.  
  52. public ecw(id) {
  53. new fegyver = get_user_weapon(id)
  54.  
  55. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP) {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  57. }
  58. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP) {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp.mdl")
  60. }
  61. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP) {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp2.mdl")
  63. }
  64. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP) {
  65. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp3.mdl")
  66. }
  67. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  68. {
  69. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp4.mdl")
  70. }
  71. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  72. {
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp5.mdl")
  74. }
  75. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  76. {
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp6.mdl")
  78. }
  79. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  80. {
  81. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp7.mdl")
  82. }
  83. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  84. {
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp8.mdl")
  86. }
  87. }
  88.  
  89. public death(){
  90. new killer = read_data(1)
  91. new victim = read_data(2)
  92.  
  93. if(killer == victim)
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95.  
  96. pont[killer]++
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99. }
  100.  
  101. public menu(id) {
  102. new cim[121]
  103. format(cim, charsmax(cim), "\r[BadboYs] \wUSP Menu^n\rPontszam:\w[%d]",pont[id])
  104. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  105.  
  106. menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[1] \r| \y[Megszerezve]","1",0)
  107.  
  108. if(pont[id] >= 10) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[2] \r| \y[Megszerezve] ","2",0)
  109.  
  110. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[2] \w| \r[10 pont]-[Lezarva]","2",0)
  111.  
  112. if(pont[id] >= 15) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[3] \r| \y[Megszerezve] \y","3",0)
  113.  
  114. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[3] \w| \r[15 pont]-[Lezarva]","3",0)
  115.  
  116. if(pont[id] >= 20) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  117.  
  118. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[4] \w| \r[20 pont]-[Lezarva]","4",0)
  119.  
  120. if(pont[id] >= 25) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  121.  
  122. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[5] \w| \r[25 pont]-[Lezarva]","5",0)
  123.  
  124. if(pont[id] >= 30) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  125.  
  126. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[6] \w| \r[30 pont]-[Lezarva]","6",0)
  127.  
  128. if(pont[id] >= 35) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  129.  
  130. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[7] \w| \r[35 pont]-[Lezarva]","7",0)
  131.  
  132. if(pont[id] >= 40) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  133.  
  134. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[8] \w| \r[40 pont]-[Lezarva]","8",0)
  135.  
  136. if(pont[id] >= 50) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[9] \r| \y[Megszerezve] ","9",0)
  137.  
  138. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[9] \w| \r[50 pont]-[Lezarva]","9",0)
  139.  
  140.  
  141. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  142.  
  143. menu_display(id, menu, 0)
  144.  
  145. }
  146.  
  147. public menu_h(id, menu, item)
  148. {
  149. if( item == MENU_EXIT )
  150. {
  151. menu_destroy(menu);
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. new data[9], szName[64];
  155. new access, callback;
  156. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  157. new key = str_to_num(data);
  158.  
  159. switch(key)
  160. {
  161.  
  162. case 1:{
  163. usp[id] = 0
  164. }
  165. case 2:{
  166.  
  167. if(pont[id] >= 10) {
  168. usp[id] = 1
  169. }
  170.  
  171. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]::Tul keves pontod van!")
  172.  
  173. }
  174. case 3:{
  175.  
  176. if(pont[id] >= 15) {
  177. usp[id] = 2
  178. }
  179.  
  180. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  181. }
  182. case 4:{
  183.  
  184. if(pont[id] >= 20) {
  185. usp[id] = 3
  186. }
  187.  
  188. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  189.  
  190. }
  191. case 5:{
  192.  
  193. if(pont[id] >= 25) {
  194. usp[id] = 4
  195. }
  196.  
  197. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  198.  
  199. }
  200. case 6:{
  201.  
  202. if(pont[id] >= 30) {
  203. usp[id] = 5
  204. }
  205.  
  206. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  207.  
  208. }
  209. case 7:{
  210.  
  211. if(pont[id] >= 35) {
  212. usp[id] = 6
  213. }
  214.  
  215. else ColorChat(id, RED, "^1|[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  216.  
  217. }
  218. case 8:{
  219.  
  220. if(pont[id] >= 40) {
  221. usp[id] = 7
  222. }
  223.  
  224. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]::Tul keves pontod van!")
  225. }
  226. case 9:{
  227.  
  228. if(pont[id] >= 50) {
  229. usp[id] = 8
  230. }
  231.  
  232. else ColorChat(id, RED, "^1[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  233. }
  234. }
  235. return PLUGIN_HANDLED
  236. }
  237.  
  238. public mentes(id)
  239.  
  240. {
  241.  
  242. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  243.  
  244. get_user_name(id, name, 31)
  245.  
  246. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  247.  
  248. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  249.  
  250. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  251.  
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253.  
  254. }
  255.  
  256. public betoltes(id)
  257.  
  258. {
  259.  
  260. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  261.  
  262. get_user_name(id, name, 31)
  263.  
  264. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  265.  
  266. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  267.  
  268. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  269.  
  270. return PLUGIN_CONTINUE
  271.  
  272. }
  273.  
  274. public client_disconnect(id)
  275.  
  276. {
  277.  
  278. mentes(id)
  279.  
  280. }
  281.  
  282. public client_connect(id)
  283.  
  284. {
  285.  
  286. betoltes(id)
  287.  
  288. }
  289.  
  290. public kijelzo(){
  291.  
  292. new players[32], szam, id
  293.  
  294. get_players(players, szam)
  295.  
  296. for(new i; i<szam; i++){
  297.  
  298. id = players[i]
  299.  
  300. }
  301.  
  302. }
  303.  
  304. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  305. {
  306. new count = 1, players[32]
  307. static msg[191]
  308. vformat(msg, 190, input, 3)
  309.  
  310. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  311. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  312. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  313. replace_all(msg, 190, "á", "A?")
  314. replace_all(msg, 190, "é", "A©")
  315. replace_all(msg, 190, "í", "A­")
  316. replace_all(msg, 190, "ó", "Al")
  317. replace_all(msg, 190, "ö", "A¶")
  318. replace_all(msg, 190, "o", "L‘")
  319. replace_all(msg, 190, "ú", "As")
  320. replace_all(msg, 190, "ü", "AL")
  321. replace_all(msg, 190, "u", "L±")
  322. replace_all(msg, 190, "Á", "A")
  323. replace_all(msg, 190, "É", "A‰")
  324. replace_all(msg, 190, "Í", "AT")
  325. replace_all(msg, 190, "Ó", "A“")
  326. replace_all(msg, 190, "Ö", "A–")
  327. replace_all(msg, 190, "O", "L")
  328. replace_all(msg, 190, "Ú", "Aš")
  329. replace_all(msg, 190, "Ü", "As")
  330. replace_all(msg, 190, "U", "L°")
  331.  
  332. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  333. {
  334. for (new i = 0; i < count; i++)
  335. {
  336. if (is_user_connected(players[i]))
  337. {
  338. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  339. write_byte(players[i])
  340. write_string(msg)
  341. message_end()
  342. }
  343. }
  344. }
  345. return PLUGIN_HANDLED
  346. }
  347.  
  348.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szines usp menu javitasa
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 16:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <vault>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "USP Menu"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "DeRoiD"
  16.  
  17. #define TASK_INTERVAL 4.0
  18.  
  19. new pont[33], usp[33], vault
  20.  
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.  
  24. precache_model("models/v_usp.mdl")
  25. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp.mdl")
  26. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp2.mdl")
  27. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp3.mdl")
  28. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp4.mdl")
  29. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp5.mdl")
  30. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp6.mdl")
  31. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp7.mdl")
  32. precache_model("models/bd_dr_usp/v_usp8.mdl")
  33. }
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.  
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_event("DeathMsg","death","a")
  40.  
  41. register_clcmd("say /usp","menu")
  42. register_clcmd("say /skin","menu")
  43.  
  44. vault = nvault_open("ment_nvault")
  45.  
  46. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  47. }
  48.  
  49.  
  50.  
  51.  
  52. public ecw(id) {
  53. new fegyver = get_user_weapon(id)
  54.  
  55. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP) {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  57. }
  58. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP) {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp.mdl")
  60. }
  61. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP) {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp2.mdl")
  63. }
  64. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP) {
  65. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp3.mdl")
  66. }
  67. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  68. {
  69. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp4.mdl")
  70. }
  71. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  72. {
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp5.mdl")
  74. }
  75. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  76. {
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp6.mdl")
  78. }
  79. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  80. {
  81. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp7.mdl")
  82. }
  83. if(usp[id] == 8 && fegyver == CSW_USP)
  84. {
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/bd_dr_usp/v_usp8.mdl")
  86. }
  87. }
  88.  
  89. public death(){
  90. new killer = read_data(1)
  91. new victim = read_data(2)
  92.  
  93. if(killer == victim)
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95.  
  96. pont[killer]++
  97.  
  98. return PLUGIN_HANDLED
  99. }
  100.  
  101. public menu(id) {
  102. new cim[121]
  103. format(cim, charsmax(cim), "\r[BadboYs] \wUSP Menu^n\rPontszam:\w[%d]",pont[id])
  104. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  105.  
  106. menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[1] \r| \y[Megszerezve]","1",0)
  107.  
  108. if(pont[id] >= 10) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[2] \r| \y[Megszerezve] ","2",0)
  109.  
  110. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[2] \w| \r[10 pont]-[Lezarva]","2",0)
  111.  
  112. if(pont[id] >= 15) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[3] \r| \y[Megszerezve] \y","3",0)
  113.  
  114. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[3] \w| \r[15 pont]-[Lezarva]","3",0)
  115.  
  116. if(pont[id] >= 20) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  117.  
  118. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[4] \w| \r[20 pont]-[Lezarva]","4",0)
  119.  
  120. if(pont[id] >= 25) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  121.  
  122. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[5] \w| \r[25 pont]-[Lezarva]","5",0)
  123.  
  124. if(pont[id] >= 30) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","6",0)
  125.  
  126. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[6] \w| \r[30 pont]-[Lezarva]","6",0)
  127.  
  128. if(pont[id] >= 35) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","7",0)
  129.  
  130. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[7] \w| \r[35 pont]-[Lezarva]","7",0)
  131.  
  132. if(pont[id] >= 40) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[8] \r| \y[Megszerezve] ","8",0)
  133.  
  134. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[8] \w| \r[40 pont]-[Lezarva]","8",0)
  135.  
  136. if(pont[id] >= 50) menu_additem(menu,"\r[BadboYs]: USP \w[9] \r| \y[Megszerezve] ","9",0)
  137.  
  138. else menu_additem(menu,"\d[BadboYs]: USP \w[9] \w| \r[50 pont]-[Lezarva]","9",0)
  139.  
  140.  
  141. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  142.  
  143. menu_display(id, menu, 0)
  144.  
  145. }
  146.  
  147. public menu_h(id, menu, item)
  148. {
  149. if( item == MENU_EXIT )
  150. {
  151. menu_destroy(menu);
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. new data[9], szName[64];
  155. new access, callback;
  156. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  157. new key = str_to_num(data);
  158.  
  159. switch(key)
  160. {
  161.  
  162. case 1:{
  163. usp[id] = 0
  164. }
  165. case 2:{
  166.  
  167. if(pont[id] >= 10) {
  168. usp[id] = 1
  169. }
  170.  
  171. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]::Tul keves pontod van!")
  172.  
  173. }
  174. case 3:{
  175.  
  176. if(pont[id] >= 15) {
  177. usp[id] = 2
  178. }
  179.  
  180. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  181. }
  182. case 4:{
  183.  
  184. if(pont[id] >= 20) {
  185. usp[id] = 3
  186. }
  187.  
  188. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  189.  
  190. }
  191. case 5:{
  192.  
  193. if(pont[id] >= 25) {
  194. usp[id] = 4
  195. }
  196.  
  197. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  198.  
  199. }
  200. case 6:{
  201.  
  202. if(pont[id] >= 30) {
  203. usp[id] = 5
  204. }
  205.  
  206. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  207.  
  208. }
  209. case 7:{
  210.  
  211. if(pont[id] >= 35) {
  212. usp[id] = 6
  213. }
  214.  
  215. else ColorChat(id, RED, "^4|[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  216.  
  217. }
  218. case 8:{
  219.  
  220. if(pont[id] >= 40) {
  221. usp[id] = 7
  222. }
  223.  
  224. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]::Tul keves pontod van!")
  225. }
  226. case 9:{
  227.  
  228. if(pont[id] >= 50) {
  229. usp[id] = 8
  230. }
  231.  
  232. else ColorChat(id, RED, "^4[BadboYs]:Tul keves pontod van!")
  233. }
  234. }
  235. return PLUGIN_HANDLED
  236. }
  237.  
  238. public mentes(id)
  239.  
  240. {
  241.  
  242. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  243.  
  244. get_user_name(id, name, 31)
  245.  
  246. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  247.  
  248. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  249.  
  250. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  251.  
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253.  
  254. }
  255.  
  256. public betoltes(id)
  257.  
  258. {
  259.  
  260. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  261.  
  262. get_user_name(id, name, 31)
  263.  
  264. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  265.  
  266. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  267.  
  268. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  269.  
  270. return PLUGIN_CONTINUE
  271.  
  272. }
  273.  
  274. public client_disconnect(id)
  275.  
  276. {
  277.  
  278. mentes(id)
  279.  
  280. }
  281.  
  282. public client_connect(id)
  283.  
  284. {
  285.  
  286. betoltes(id)
  287.  
  288. }
  289.  
  290. public kijelzo(){
  291.  
  292. new players[32], szam, id
  293.  
  294. get_players(players, szam)
  295.  
  296. for(new i; i<szam; i++){
  297.  
  298. id = players[i]
  299.  
  300. }
  301.  
  302. }
  303.  
  304. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  305. {
  306. new count = 1, players[32]
  307. static msg[191]
  308. vformat(msg, 190, input, 3)
  309.  
  310. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  311. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  312. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  313. replace_all(msg, 190, "á", "A?")
  314. replace_all(msg, 190, "é", "A©")
  315. replace_all(msg, 190, "í", "A­")
  316. replace_all(msg, 190, "ó", "Al")
  317. replace_all(msg, 190, "ö", "A¶")
  318. replace_all(msg, 190, "o", "L‘")
  319. replace_all(msg, 190, "ú", "As")
  320. replace_all(msg, 190, "ü", "AL")
  321. replace_all(msg, 190, "u", "L±")
  322. replace_all(msg, 190, "Á", "A")
  323. replace_all(msg, 190, "É", "A‰")
  324. replace_all(msg, 190, "Í", "AT")
  325. replace_all(msg, 190, "Ó", "A“")
  326. replace_all(msg, 190, "Ö", "A–")
  327. replace_all(msg, 190, "O", "L")
  328. replace_all(msg, 190, "Ú", "Aš")
  329. replace_all(msg, 190, "Ü", "As")
  330. replace_all(msg, 190, "U", "L°")
  331.  
  332. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  333. {
  334. for (new i = 0; i < count; i++)
  335. {
  336. if (is_user_connected(players[i]))
  337. {
  338. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  339. write_byte(players[i])
  340. write_string(msg)
  341. message_end()
  342. }
  343. }
  344. }
  345. return PLUGIN_HANDLED
  346. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: benoco123 (2015.05.11. 17:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szines usp menu javitasa
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:08 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.04.27. 23:02
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
kosz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szines usp menu javitasa
HozzászólásElküldve: 2015.05.11. 17:16 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Javaslom, ne kiírkáld, hogy kösz, hanem keresd meg a kicsi sárga kéz gombot a HSZ alján. Igen, az a megköszönésre szolgál!
(Remélem nem zavart meg a helyesírás, vagy az, hogy ékezeteket is használok :( )

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: D3M0*~ (2015.05.12. 15:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole