hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 231 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 231 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hiba van a pluginban
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 20:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Írtam egy saját Shop rendszert , de hibás :( A hiba , hogy a menü csak 1-et jelenít meg 9 helyet . Mi a hiba ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. * Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <engine>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "hyperKOCKA Bolt"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Cowy"
  13.  
  14. new g_pontok[33];
  15. new bool:g_lancfuresz[33];
  16. new bool:g_machate[33];
  17. new bool:g_gumibot[33];
  18. new shop1;
  19. new shop2;
  20. new shop3;
  21. new shop4;
  22. new shop5;
  23. new shop6;
  24. new shop7;
  25. new shop8;
  26. new shop9;
  27. new shop10;
  28. new shop11;
  29. new syncObjp;
  30. new bool:g_hp;
  31. new admin;
  32. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  33.  
  34. new VIEW_MODELLANCFURESZ[] = "hyperkockashop/v_lancfuresz.mdl";
  35. new PLAYER_MODELLANCFURESZ[] = "hyperkockashop/p_lancfuresz.mdl";
  36. new VIEW_MODELMACHATE[] = "hyperkockashop/v_machate.mdl";
  37. new PLAYER_MODELMACHATE[] = "hyperkockashop/p_machate.mdl";
  38. new VIEW_MODELGUMIBOT[] = "hyperkockashop/v_gumibot.mdl";
  39. new PLAYER_MODELGUMIBOT[] = "hyperkockashop/p_gumibot.mdl";
  40. new const Si[] = { "hyperkocka_shop/Yes.wav" }
  41. new const No[] = { "hyperkocka_shop/No.wav" }
  42. new const machate[] = {"hyperkockashop/machate.wav"}
  43. new const lancfuresz[] = {"hyperkockashop/lancfuresz.wav"}
  44.  
  45. public plugin_init()
  46. {
  47. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  48.  
  49. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  50. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  51. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  52. register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
  53.  
  54. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  55.  
  56. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  57. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  58.  
  59. shop1 = register_cvar("shop_1", "5");
  60. shop2 = register_cvar("shop_2", "8");
  61. shop3 = register_cvar("shop_3", "10");
  62. shop4 = register_cvar("shop_4", "13");
  63. shop5 = register_cvar("shop_5", "16");
  64. shop6 = register_cvar("shop_6", "18");
  65. shop7 = register_cvar("shop_7", "5");
  66. shop8 = register_cvar("shop_8", "5");
  67. shop9 = register_cvar("shop_9", "5");
  68. shop10 = register_cvar("shop_10", "15");
  69. shop11 = register_cvar("shop_11", "30");
  70. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  71. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  72. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  73. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  74.  
  75. }
  76. public plugin_precache()
  77. {
  78. precache_model(VIEW_MODELLANCFURESZ);
  79. precache_model(PLAYER_MODELLANCFURESZ);
  80. precache_model(VIEW_MODELMACHATE);
  81. precache_model(PLAYER_MODELMACHATE);
  82. precache_model(VIEW_MODELGUMIBOT);
  83. precache_model(PLAYER_MODELGUMIBOT);
  84. precache_sound(Si)
  85. precache_sound(No)
  86. }
  87. public Start(id)
  88. {
  89. g_hp = true;
  90. }
  91. public Event_Roundend()
  92. {
  93. new players[32], pnum, tempid;
  94. get_players(players, pnum, "c");
  95.  
  96. for(new i; i<pnum; i++)
  97. {
  98. tempid = players[i];
  99. g_lancfuresz[tempid] = false;
  100. g_machate[tempid] = false;
  101. g_gumibot[tempid] = false;
  102. }
  103. }
  104. public Death()
  105. {
  106. new id = read_data(2);
  107. new attacker = read_data(1);
  108.  
  109. if(!is_user_alive(attacker))
  110. return PLUGIN_CONTINUE;
  111.  
  112. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  113. {
  114. g_pontok[attacker]+=5;
  115. }
  116.  
  117. return PLUGIN_CONTINUE;
  118. }
  119. public boltmenu(id)
  120. {
  121. if(get_user_team(id) == 1)
  122. {
  123. if(is_user_alive(id))
  124. {
  125. static opcion[64];
  126.  
  127. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[Bolt] [Beta] v0.1");
  128. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  129.  
  130. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Flash Granat \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  131.  
  132. formatex(opcion, charsmax(opcion),"He Granat \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  133.  
  134. formatex(opcion, charsmax(opcion),"He+Flash Granat \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  135.  
  136. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Armor \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  137.  
  138. formatex(opcion, charsmax(opcion),"+50 HP", get_pcvar_num(shop5));
  139.  
  140. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Machate\r%d pont", get_pcvar_num(shop6));
  141.  
  142. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Lancfuresz\r%d pont", get_pcvar_num(shop7));
  143.  
  144. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Glock\r%d pont", get_pcvar_num(shop8));
  145.  
  146. formatex(opcion, charsmax(opcion),"M4a1\r%d pont", get_pcvar_num(shop9));
  147.  
  148. menu_additem(iMenu, opcion, "9");
  149.  
  150. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  151. menu_display(id, iMenu, 0);
  152. }
  153. else
  154. {
  155. ColorChat(id, GREEN, "[Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  156. }
  157. }
  158. else if(get_user_team(id) == 2)
  159. {
  160. if(is_user_alive(id))
  161. {
  162. static opcion[64];
  163.  
  164. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[Bolt] [Beta] v0.1");
  165. new iMenu2 = menu_create(opcion, "boltmenuh2");
  166.  
  167. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop10));
  168.  
  169. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGumibot(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop11));
  170.  
  171. menu_additem(iMenu2, opcion, "2");
  172.  
  173. menu_setprop(iMenu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  174. menu_display(id, iMenu2, 0);
  175. }
  176. else
  177. {
  178. ColorChat(id, GREEN, "[hyperKOCKA Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  179. }
  180. }
  181.  
  182. return PLUGIN_HANDLED;
  183. }
  184.  
  185. public boltmenuh(id, menu, item)
  186. {
  187.  
  188. if (item == MENU_EXIT)
  189. {
  190. menu_destroy(menu);
  191. return PLUGIN_HANDLED;
  192. }
  193.  
  194. new Data[6], Name[64];
  195. new Access, Callback;
  196.  
  197. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  198.  
  199. new elo = is_user_alive(id);
  200. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  201. new item_ar2 = get_pcvar_num(shop2);
  202. new item_ar3 = get_pcvar_num(shop3);
  203. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  204. new item_ar5 = get_pcvar_num(shop5);
  205. new item_ar6 = get_pcvar_num(shop6);
  206. new item_ar7 = get_pcvar_num(shop7);
  207. new item_ar8 = get_pcvar_num(shop8);
  208. new item_ar9 = get_pcvar_num(shop9);
  209. new health = get_user_health(id)
  210.  
  211. new Key = str_to_num(Data);
  212.  
  213. switch (Key)
  214. {
  215. case 1:
  216. {
  217. if (g_pontok[id]>= item_ar1&& elo)
  218. {
  219. if(g_hp)
  220. {
  221. g_pontok[id] -= item_ar1;
  222. give_item(id, "weapon_flashbang")
  223. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a Flash Granatot");
  224. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  225. }
  226. else
  227. {
  228. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  229. }
  230. }
  231. }
  232. case 2:
  233. {
  234. if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
  235. {
  236. g_pontok[id] -= item_ar2;
  237. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a HE Granatot");
  238. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  239. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  240.  
  241. }
  242. else
  243. {
  244. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  245. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  246.  
  247. }
  248. }
  249.  
  250. case 3:
  251. {
  252. if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
  253. {
  254. g_pontok[id] -= item_ar3;
  255. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a HE+Flash granatokat");
  256. give_item(id, "weapon_flashbang")
  257. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  258. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  259.  
  260. }
  261. else
  262. {
  263. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  264. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  265.  
  266. }
  267.  
  268. }
  269.  
  270. case 4:
  271. {
  272. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  273. {
  274. g_pontok[id] -= item_ar4;
  275. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted az Armor-t ");
  276. set_user_armor(id, 100)
  277. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  278.  
  279. }
  280. else
  281. {
  282. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  283. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  284. }
  285.  
  286. }
  287.  
  288. case 5:
  289. {
  290. if (g_pontok[id]>= item_ar5 && elo)
  291. {
  292. g_pontok[id] -= item_ar5;
  293. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted az +50 HP-t ");
  294. set_user_health(id, 150)
  295. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  296.  
  297. }
  298. else
  299. {
  300. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  301. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  302.  
  303. }
  304.  
  305. }
  306.  
  307. case 6:
  308. {
  309. if (g_pontok[id]>= item_ar6 && elo)
  310. {
  311. g_pontok[id] -= item_ar6;
  312. g_machate[id] = true;
  313. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a Machatate-t ");
  314. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELMACHATE);
  315. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELMACHATE);
  316. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  317. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, machate, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  318.  
  319. }
  320. else
  321. {
  322. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  323. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  324. }
  325.  
  326. }
  327.  
  328. case 7:
  329. {
  330. if (g_pontok[id]>= item_ar7 && elo)
  331. {
  332. g_pontok[id] -= item_ar7;
  333. g_lancfuresz[id] = true;
  334. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a lancfureszt");
  335. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELLANCFURESZ);
  336. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELLANCFURESZ);
  337. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  338. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, lancfuresz, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  339.  
  340. }
  341. else
  342. {
  343. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  344. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  345.  
  346. }
  347. }
  348.  
  349. case 8:
  350. {
  351. if (g_pontok[id]>= item_ar8 && elo)
  352. {
  353. g_pontok[id] -= item_ar8;
  354. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a Glockot");
  355. give_item(id, "weapon_glock18")
  356. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  357.  
  358. }
  359. else
  360. {
  361. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  362. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  363.  
  364. }
  365. }
  366.  
  367. case 9:
  368. {
  369. if (g_pontok[id]>= item_ar9 && elo)
  370. {
  371. g_pontok[id] -= item_ar9;
  372. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Megvetted a m4a1-t ");
  373. give_item(id, "weapon_m4a1");
  374. emit_sound(id, CHAN_AUTO, Si, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  375.  
  376. }
  377. else
  378. {
  379. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  380. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  381. }
  382. }
  383. }
  384. menu_destroy(menu);
  385. return PLUGIN_HANDLED;
  386. }
  387. public boltmenuh2(id, menu, item)
  388. {
  389.  
  390. if (item == MENU_EXIT)
  391. {
  392. menu_destroy(menu);
  393. return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395.  
  396. new Data[6], Name[64];
  397. new Access, Callback;
  398.  
  399. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  400.  
  401. new elo = is_user_alive(id);
  402. new item_ar10 = get_pcvar_num(shop10);
  403. new item_ar11 = get_pcvar_num(shop11);
  404. new health = get_user_health(id)
  405.  
  406. new Key = str_to_num(Data);
  407.  
  408. switch (Key)
  409. {
  410. case 1:
  411. {
  412. if (g_pontok[id]>= item_ar10 && elo)
  413. {
  414. if(g_hp)
  415. {
  416. g_pontok[id] -= item_ar10;
  417. set_user_health(id, health+50)
  418. g_hp = false;
  419. }
  420. else
  421. {
  422. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  423. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  424. }
  425. }
  426. }
  427. case 2:
  428. {
  429. if (g_pontok[id]>= item_ar11 && elo)
  430. {
  431. g_pontok[id] -= item_ar11;
  432. g_gumibot[id] = true;
  433. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  434. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  435.  
  436. }
  437. else
  438. {
  439. ColorChat(id, NORMAL, "[hyperKOCKA]^1 Nincs penzed erre!");
  440. emit_sound(id, CHAN_AUTO, No, VOL_NORM, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM)
  441.  
  442.  
  443.  
  444. }
  445. }
  446. }
  447.  
  448. menu_destroy(menu);
  449. return PLUGIN_HANDLED;
  450. }
  451. public Change_Weapon(id)
  452. {
  453. new weaponID = read_data(2);
  454.  
  455. if(get_user_team(id) == 1)
  456. {
  457. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_machate[id])
  458. {
  459. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELMACHATE);
  460. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELMACHATE);
  461. }
  462. else if(weaponID == CSW_KNIFE && g_lancfuresz[id])
  463. {
  464. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELLANCFURESZ);
  465. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELLANCFURESZ);
  466. }
  467. }
  468. else if(get_user_team(id) == 2)
  469. {
  470. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_gumibot[id])
  471. {
  472. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  473. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  474. }
  475. }
  476. return PLUGIN_CONTINUE;
  477. }
  478. public PlayerSpawn(id)
  479. {
  480. if (is_user_alive(id))
  481. {
  482. boltmenu(id)
  483. }
  484. }
  485. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  486. {
  487. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  488. {
  489. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_machate[attacker])
  490. {
  491. SetHamParamFloat(4, 75.0);
  492. }
  493. else if(get_user_team(attacker) == 1 && g_lancfuresz[attacker])
  494. {
  495. SetHamParamFloat(4, 350.0);
  496. }
  497. else if(get_user_team(attacker) == 2 && g_gumibot[attacker])
  498. {
  499. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  500. }
  501. }
  502. return HAM_IGNORED;
  503. }
  504. public client_PreThink(id)
  505. {
  506. set_hudmessage(255, 255, 0, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  507. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  508. return PLUGIN_CONTINUE;
  509.  
  510. }
  511. public ajandek_1(id)
  512. {
  513. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  514. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  515. g_pontok[id] += penz;
  516. }
  517. public ajandek_2(id)
  518. {
  519. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  520. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  521. g_pontok[id] += penz;
  522. }
  523. public ajandek_3(id)
  524. {
  525. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  526. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  527. g_pontok[id] += penz;
  528. }

 
 
 

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mi a baja ennek a pluginak ?
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 21:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new mozgekonysag[60] //Mozgékonyság
  2. new lathato[60] //Láthatóság
  3. new szivossag[60] //Szívósság
  4. new kitartas[60] //Kitartás
  5. new fogyas[60] //Fogyás
  6. new ero[60] //Erő
  7.  
  8. format(mozgekonysag, 59, "\yMozgékonyág \r[\d+ sebesség\r]\y %i / 125", sebesseg[id])
  9. format(lathato, 59, "\yLáthatóság \r[\d- láthatóság\r]\y %i / 200", lathatosag[id])
  10. format(szivossag, 59, "\ySzívósság \r[\d+ élet\r]\y %i / 300", eletero[id])
  11. format(kitartas, 59, "\yKitartás \r[\d+ páncél\r]\y %i / 250", pancel[id])
  12. format(fogyas, 59, "\yFogyás \r[\d- gravitáció\r]\y %i / 225", gravitacio[id])
  13. format(ero, 59, "\yErő \r[\d+ sebzés\r]\y %f / 300.0", sebzes[id])
  14.  
  15. menu_additem(menu, mozgekonysag, "1", 0)
  16. menu_additem(menu, lathato, "", 0)
  17. menu_additem(menu, szivossag, "", 0)
  18. menu_additem(menu, kitartas, "", 0)
  19. menu_additem(menu, fogyas, "", 0)
  20. menu_additem(menu, ero, "", 0)
  21.  
  22. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  23. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  24. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  25. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  26.  
  27. menu_display(id, menu, 0)


Ez alapján próbáld meg megcsinálni a menu_additem-es és format-os részt :D
Mindet külön változóba mentsed és külön külön add hozzá.(Szerintem ez a gond, próbáld ki, ha így se jó majd vmi komolyabb ember megnézi :'D )

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.05.17. 13:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mi a baja ennek a pluginak ?
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 08:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Flash Granat \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  3. menu_additem(iMenu, opcion, "1")
  4. formatex(opcion, charsmax(opcion),"He Granat \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  5. menu_additem(iMenu, opcion, "2")
  6. formatex(opcion, charsmax(opcion),"He+Flash Granat \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  7. menu_additem(iMenu, opcion, "3")
  8. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Armor \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  9. menu_additem(iMenu, opcion, "4")
  10. formatex(opcion, charsmax(opcion),"+50 HP", get_pcvar_num(shop5));
  11. menu_additem(iMenu, opcion, "5")
  12. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Machate\r%d pont", get_pcvar_num(shop6));
  13. menu_additem(iMenu, opcion, "6")
  14. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Lancfuresz\r%d pont", get_pcvar_num(shop7));
  15. menu_additem(iMenu, opcion, "7")
  16. formatex(opcion, charsmax(opcion),"Glock\r%d pont", get_pcvar_num(shop8));
  17. menu_additem(iMenu, opcion, "8")
  18. formatex(opcion, charsmax(opcion),"M4a1\r%d pont", get_pcvar_num(shop9));
  19. menu_additem(iMenu, opcion, "9")

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.05.17. 09:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole