hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 207 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 207 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért nem jön elő a menü parancsra ?
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 08:03 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Írtam egy kés skin menüt , de ha beírom /kes akkor nem jön elő a menü . Mi a baja a pluginnak ?

[sma]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <engine> #define PLUGIN "Kes menu"#define VERSION "1.0(Beta)"#define AUTHOR "" public plugin_precache(){precache_model("models/v_kes.mdl")precache_model("models/v_kes2.mdl")precache_model("models/v_kes3.mdl")precache_model("models/v_kes4.mdl")precache_model("models/v_kes5.mdl")precache_model("models/v_kes6.mdl")} public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)register_clcmd( "say /kes","kes")} public akes(id) {new menu = menu_create("J.A.T.SZ.O.T.E.R Kemenu:", "menu_handler");menu_additem(menu, "Flip Kes", "1", 0);menu_additem(menu, "Szines Kes", "2", 0);menu_additem(menu, "CS:GO Kes", "3", 0);menu_additem(menu, "CS:GO Gut Kes", "4", 0);menu_additem(menu, "Krambit Kes", "5", 0);menu_additem(menu, "Vadasz Kes", "6", 0);menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);menu_display(id, menu, 0);}   public menu_handler(id, menu, item){if( item == MENU_EXIT ){menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;}new data[6], iName[64];new access, callback;menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);new key = str_to_num(data); switch(key){case 1:{entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kes.mdl")}case 2:{entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kes2.mdl")}case 3:{entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kes3.mdl")}case 4:{entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kes4.mdl")}case 5:{entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kes5.mdl")}case 6:{entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_kes6.mdl")} } menu_destroy(menu);return PLUGIN_HANDLED;} /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE  *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }  */   [/sma]
 

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Charlie224 2017.03.01. 17:41-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 08:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
register_clcmd( "say /kes","akes")

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 08:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
MISU1998 írta:
register_clcmd( "say /kes","akes")


semmi változás.

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 09:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Nekem megy. (modelleket írd vissza)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kes menu"
  6. #define VERSION "1.0(Beta)"
  7. #define AUTHOR "Cowy"
  8.  
  9. public plugin_precache()
  10. {
  11. precache_model("models/v_knife.mdl")
  12. precache_model("models/v_knife.mdl")
  13. precache_model("models/v_knife.mdl")
  14. precache_model("models/v_knife.mdl")
  15. precache_model("models/v_knife.mdl")
  16. precache_model("models/v_knife.mdl")
  17. }
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd( "say /kes","akes")
  22. }
  23.  
  24. public akes(id)
  25. {
  26. new menu = menu_create("J.A.T.SZ.O.T.E.R Kemenu:", "menu_handler");
  27. menu_additem(menu, "Flip Kes", "1", 0);
  28. menu_additem(menu, "Szines Kes", "2", 0);
  29. menu_additem(menu, "CS:GO Kes", "3", 0);
  30. menu_additem(menu, "CS:GO Gut Kes", "4", 0);
  31. menu_additem(menu, "Krambit Kes", "5", 0);
  32. menu_additem(menu, "Vadasz Kes", "6", 0);
  33. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  34. menu_display(id, menu, 0);
  35. }
  36.  
  37.  
  38.  
  39. public menu_handler(id, menu, item)
  40. {
  41. if( item == MENU_EXIT )
  42. {
  43. menu_destroy(menu);
  44. return PLUGIN_HANDLED;
  45. }
  46. new data[6], iName[64];
  47. new access, callback;
  48. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  49. new key = str_to_num(data);
  50.  
  51. switch(key)
  52. {
  53. case 1:
  54. {
  55. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
  56. }
  57. case 2:
  58. {
  59. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
  60. }
  61. case 3:
  62. {
  63. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
  64. }
  65. case 4:
  66. {
  67. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
  68. }
  69. case 5:
  70. {
  71. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
  72. }
  73. case 6:
  74. {
  75. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife.mdl")
  76. }
  77.  
  78. }
  79.  
  80. menu_destroy(menu);
  81. return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83.  

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )

Ők köszönték meg MISU1998 nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.05.31. 09:56)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 10:24 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 18:34
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ennek a pluginnak mia lényege amugy? kés skineket lehet választani?
mert ha igen akkor szerintem nem jó:/
mert minden hol csak az van hogy v_knife.mdl

Vagy mi ? :P :xicon_e_biggrin:

_________________
>Ha segítettem ne felejtsd megköszönni :)<


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 10:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.20. 15:40
Hozzászólások: 259
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
Az alap amit kirakott, abba különböző skinek voltak. Csak gyors leteszteltem, és nem akartam most a modellekel szórakozni, azért az enyémbe mindegyiknek alap v_knife modelje van.

Írtam is ()-be, hogy írja vissza.

_________________
rwT* Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.05.31. 10:41 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 18:34
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ja oké :D
Én is ki probáltam csak én átirtam arany ak arany m4 arany wp re és megadja a skineket
de ha váltok fegyot akkor eltünik a skin xd meg (buggos)
Példa: van ak47-et és veszel egy Awp-skint hozzá megkapod az awp skinjét és ak47 ed lessz csak wp skinnel :/
:p
nem tudnád hogyan lehetne megoldani :D? mert beraknám énis szivesen csak buggos meg rossz

_________________
>Ha segítettem ne felejtsd megköszönni :)<


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole