hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 13:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Olyan problémám van ,hogy a menüben van mondjuk 2 skinem
Pl:
-Van 1 m4a1 skin azt "aktiválom" (lecserélem a sima m4 skint)
-Van 1 awp skin azt "aktiválom" (lecserélem a sima awp skint)

de ha awp van a kezemben és vissza váltok m4-re akkor az m4-skin megmarad szóval nem "törlődik" amikor egy másik skint használok

Remélem érthető volt.

Hogyan tudnám kijavítani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 13:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Forráskód????!!!

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 14:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Itt a fegyver cserés rész.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("CurWeapon", "skin_check", "be", "1=1")

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public skin_check(id) {
  2. new weapon = get_user_weapon(id)
  3.  
  4. //awp
  5. if(awp_skin[id] == 0 && weapon == CSW_AWP)
  6. {
  7. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl")
  8. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_awp.mdl")
  9. }
  10. if(awp_skin[id] == 1 && weapon == CSW_AWP)
  11. {
  12. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_asiimov)
  13. }
  14. if(awp_skin[id] == 2 && weapon == CSW_AWP)
  15. {
  16. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_redlight)
  17. }
  18. if(awp_skin[id] == 3 && weapon == CSW_AWP)
  19. {
  20. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_bluelight)
  21. }
  22. if(awp_skin[id] == 4 && weapon == CSW_AWP)
  23. {
  24. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_dragon)
  25. }
  26. if(awp_skin[id] == 5 && weapon == CSW_AWP)
  27. {
  28. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_shade)
  29. }
  30. if(awp_skin[id] == 6 && weapon == CSW_AWP)
  31. {
  32. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_hive)
  33. }
  34. if(awp_skin[id] == 7 && weapon == CSW_AWP)
  35. {
  36. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_double)
  37. }
  38. if(awp_skin[id] == 8 && weapon == CSW_AWP)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_smoke)
  41. }
  42.  
  43. //ak47
  44. if(ak_skin[id] == 0 && weapon == CSW_AK47)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  47. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
  48. }
  49. if(ak_skin[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_vulcan)
  52. }
  53. if(ak_skin[id] == 2 && weapon == CSW_AK47)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_magma)
  56. }
  57. if(ak_skin[id] == 3 && weapon == CSW_AK47)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_lighting)
  60. }
  61. if(ak_skin[id] == 4 && weapon == CSW_AK47)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_red)
  64. }
  65. if(ak_skin[id] == 5 && weapon == CSW_AK47)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_beast)
  68. }
  69. if(ak_skin[id] == 6 && weapon == CSW_AK47)
  70. {
  71. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_jaguar)
  72. }
  73. if(ak_skin[id] == 7 && weapon == CSW_AK47)
  74. {
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_outlaw)
  76. }
  77. if(ak_skin[id] == 8 && weapon == CSW_AK47)
  78. {
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_monster)
  80. }
  81.  
  82.  
  83. //kes
  84. if(kes_skin[id] == 0 && weapon == CSW_KNIFE)
  85. {
  86. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl")
  87. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
  88. }
  89. if(kes_skin[id] == 1 && weapon == CSW_KNIFE)
  90. {
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_m9_fade)
  92. }
  93.  
  94. //m4a1
  95. if(m4_skin[id] == 0 && weapon == CSW_M4A1)
  96. {
  97. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl")
  98. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_m4a1.mdl")
  99. }
  100. if(m4_skin[id] == 1 && weapon == CSW_M4A1)
  101. {
  102. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_m4a1_asiimov)
  103. }
  104. if(m4_skin[id] == 2 && weapon == CSW_M4A1)
  105. {
  106. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_m4a1_dragonking)
  107. }
  108. }
  109.  

Miután menüben kiválasztottam a skint :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 1: //awp asiimov
  2. {
  3. awp_skin[id] = 1
  4. ColorChat(id, GREEN,"%s Sikeresen kiválasztottad az %s skint!", szerverPrefix, skin_names[0][0])
  5.  
  6. new weapon = get_user_weapon(id)
  7. if(awp_skin[id] == 1 && weapon == CSW_AWP)
  8. {
  9. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_asiimov)
  10.  
  11. }
  12. }
  13. case 2: //ak vulcan
  14. {
  15. ak_skin[id] = 1
  16. ColorChat(id, GREEN,"%s Sikeresen kiválasztottad az %s skint!", szerverPrefix, skin_names[1][0])
  17.  
  18. new weapon = get_user_weapon(id)
  19. if(ak_skin[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  20. {
  21. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_vulcan)
  22.  
  23. }
  24. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 14:24 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. //awp
  2. if(awp_skin[id] == 8 && weapon == CSW_AWP) //ha az awp_skin változó értéke 8 és a kezében awp van
  3. {
  4. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_smoke)
  5. }
  6.  
  7. //ak47
  8. if(ak_skin[id] == 0 && weapon == CSW_AK47) //ha az ak_skin változó értéke 0 és a kezében ak van
  9. {
  10. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
  11. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
  12. }

ak_skin, awp_skin, itt a probléma, csinálj 1 változót

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 14:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem értem :D Minden egyes fegyverváltásnál vissza akarod rakni alapra??? Abba mi a jó?

Meg ez miért van a case-eknél?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new weapon = get_user_weapon(id)
  2. if(ak_skin[id] == 1 && weapon == CSW_AK47)
  3. {
  4. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_ak_vulcan)
  5.  
  6. }


Van baj nem kevés...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.05.23. 14:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
FloxaY írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] //awp
if(awp_skin[id] == 8 && weapon == CSW_AWP) //ha az awp_skin változó értéke 8 és a kezében awp van
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_awp_smoke)
}
 
//ak47
if(ak_skin[id] == 0 && weapon == CSW_AK47) //ha az ak_skin változó értéke 0 és a kezében ak van
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_ak47.mdl")
}
ak_skin, awp_skin, itt a probléma, csinálj 1 változót



Mit csináljak az új változóval?

mfoce miért van nagy baj?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Skin
HozzászólásElküldve: 2015.06.04. 14:48 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Téma névre figyelj legközelebb. Kuka.

Ők köszönték meg oroszrulett nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.06.07. 19:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole