hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 18:26 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Helló mindenki, elárulna vki hogy miért nem add m4-et és nem skinnel? aki megoldja kapja a gombot!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9.  
  10. new skin[33]
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  16.  
  17.  
  18. }
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21. precache_model("models/ujfegyver/v_m4a1.mdl")
  22. }
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27. public fegyomenu(id)
  28. {
  29. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  30.  
  31. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  32.  
  33. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  34.  
  35.  
  36. menu_display(id, menu, 0);
  37.  
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40.  
  41.  
  42.  
  43.  
  44. public qqqq(id, menu, item)
  45. {
  46. if(item == MENU_EXIT)
  47. {
  48. menu_cancel(id);
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51.  
  52. new command[6], name[64], access, callback;
  53.  
  54. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  55.  
  56. switch(item) {
  57.  
  58. case 0: {
  59. if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
  60. {
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ujfegyver/v_m4a1.mdl")
  62. }
  63. }
  64. }
  65.  
  66. menu_destroy(menu);
  67.  
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69. }
  70.  
  71.  
  72.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 19:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Tesztelve, megy :)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  14. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  15. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  16. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  17.  
  18.  
  19. }
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22. precache_model("models/v_m4a1.mdl")
  23. }
  24. public fegyomenu(id)
  25. {
  26. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  27. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  28.  
  29. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  30. menu_display(id, menu, 0);
  31.  
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34. public qqqq(id, menu, item)
  35. {
  36. if(item == MENU_EXIT)
  37. {
  38. menu_cancel(id);
  39. return PLUGIN_HANDLED;
  40. }
  41. new command[6], name[64], access, callback;
  42.  
  43. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  44. switch(item) {
  45.  
  46. case 0:
  47. {
  48. give_item(id, "weapon_knife")
  49. give_item(id, "weapon_deagle")
  50. give_item(id, "ammo_50ae")
  51. give_item(id, "ammo_50ae")
  52. give_item(id, "ammo_50ae")
  53. give_item(id, "weapon_m4a1")
  54. give_item(id, "ammo_556nato")
  55. give_item(id, "ammo_556nato")
  56. give_item(id, "ammo_556nato")
  57. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  58. give_item(id, "weapon_flashbang")
  59. give_item(id, "weapon_flashbang")
  60. give_item(id, "item_thighpack")
  61. give_item(id, "item_assaultsuit")
  62. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  63. }
  64. }
  65.  
  66. menu_destroy(menu);
  67.  
  68. return PLUGIN_HANDLED;
  69. }
  70.  
  71.  
  72.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.06.05. 22:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 19:09 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
kösz, még annyit hogy skint hogy lehetne ? :D

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 19:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
krisztian2 írta:
kösz, még annyit hogy skint hogy lehetne ? :D


az elérési utat te add meg :)


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new skin1[33]
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  14. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  16. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  17. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  19.  
  20.  
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache() {
  24. precache_model("models/voros/v_m4a1.mdl")
  25. }
  26. public Event_Change_Weapon(id)
  27. {
  28. new fgy = get_user_weapon(id)
  29. if(skin1[id] == 0 && fgy == CSW_M4A1)
  30. {
  31. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_m4a1.mdl")
  32. }
  33. }
  34. public fegyomenu(id)
  35. {
  36. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  37. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  38.  
  39. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  40. menu_display(id, menu, 0);
  41.  
  42. return PLUGIN_HANDLED;
  43. }
  44. public qqqq(id, menu, item)
  45. {
  46. if(item == MENU_EXIT)
  47. {
  48. menu_cancel(id);
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51. new command[6], name[64], access, callback;
  52.  
  53. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  54. switch(item) {
  55.  
  56. case 0:
  57. {
  58. give_item(id, "weapon_knife")
  59. give_item(id, "weapon_deagle")
  60. give_item(id, "ammo_50ae")
  61. give_item(id, "ammo_50ae")
  62. give_item(id, "ammo_50ae")
  63. give_item(id, "weapon_m4a1")
  64. give_item(id, "ammo_556nato")
  65. give_item(id, "ammo_556nato")
  66. give_item(id, "ammo_556nato")
  67. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  68. give_item(id, "weapon_flashbang")
  69. give_item(id, "weapon_flashbang")
  70. give_item(id, "item_thighpack")
  71. give_item(id, "item_assaultsuit")
  72. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  73. }
  74. }
  75.  
  76. menu_destroy(menu);
  77.  
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80.  
  81.  
  82.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.06.05. 22:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 20:44 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
2 caset mér nem enged?
fd.sma(25) : warning 217: loose indentation
fd.sma(34) : warning 217: loose indentation
fd.sma(82) : warning 217: loose indentation
fd.sma(83) : warning 217: loose indentation
fd.sma(84) : warning 217: loose indentation
fd.sma(86) : warning 217: loose indentation
fd.sma(88) : warning 217: loose indentation
fd.sma(90) : warning 217: loose indentation
fd.sma(91) : warning 217: loose indentation
fd.sma(93) : warning 217: loose indentation
fd.sma(94) : warning 217: loose indentation
fd.sma(95) : warning 217: loose indentation
fd.sma(98) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
fd.sma(98) : warning 215: expression has no effect

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. new skin1[33], skin2[33]
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  15. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  16. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  17. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  20.  
  21.  
  22. }
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25. precache_model("models/voros/v_m4a1.mdl")
  26. precache_model("models/voros/v_deagle.mdl")
  27. }
  28. public Event_Change_Weapon(id)
  29. {
  30. new fgy = get_user_weapon(id)
  31. if(skin1[id] == 0 && fgy == CSW_M4A1)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_m4a1.mdl")
  34. }
  35. if(skin2[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_deagle.mdl")
  38. }
  39. }
  40. public fegyomenu(id)
  41. {
  42. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  43. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  44. menu_additem(menu, "\\rAK47\\y+\\rDeagle", "2", 0); // case 0
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu, 0);
  48.  
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51. public qqqq(id, menu, item)
  52. {
  53. if(item == MENU_EXIT)
  54. {
  55. menu_cancel(id);
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58. new command[6], name[64], access, callback;
  59.  
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  61. switch(item) {
  62.  
  63. case 0:
  64. {
  65. give_item(id, "weapon_knife")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "ammo_50ae")
  68. give_item(id, "ammo_50ae")
  69. give_item(id, "ammo_50ae")
  70. give_item(id, "weapon_m4a1")
  71. give_item(id, "ammo_556nato")
  72. give_item(id, "ammo_556nato")
  73. give_item(id, "ammo_556nato")
  74. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  75. give_item(id, "weapon_flashbang")
  76. give_item(id, "weapon_flashbang")
  77. give_item(id, "item_thighpack")
  78. give_item(id, "item_assaultsuit")
  79. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  80. }
  81. case 1:
  82. {
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_deagle")
  85. give_item(id, "ammo_50ae")
  86. give_item(id, "ammo_50ae")
  87. give_item(id, "ammo_50ae")
  88. give_item(id, "weapon_ak47")
  89. give_item(id,"ammo_762nato")
  90. give_item(id,"ammo_762nato")
  91. give_item(id,"ammo_762nato")
  92. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  93. give_item(id, "weapon_flashbang")
  94. give_item(id, "weapon_flashbang")
  95. give_item(id, "item_thighpack")
  96. give_item(id, "item_assaultsuit")
  97. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AK47 ^1Csomagot.")
  98. }
  99.  
  100. menu_destroy(menu);
  101.  
  102. return PLUGIN_HANDLED;
  103. }
  104.  
  105.  
  106.  
  107.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 21:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Na de mostmár jöhet a kéz :DDDDDD , Tesztelve, hibátlan :)

 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9. new skin1[33], skin2[33]
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("fegyvermenu", "1.0", "asd");
  14. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyomenu", 1)
  16. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End")
  17. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round")
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing")
  19.  
  20.  
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache() {
  24. precache_model("models/voros/v_m4a1.mdl")
  25.  
  26. precache_model("models/voros/v_deagle.mdl")
  27. }
  28. public Event_Change_Weapon(id)
  29. {
  30. new fgy = get_user_weapon(id)
  31. if(skin1[id] == 0 && fgy == CSW_M4A1)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_m4a1.mdl")
  34. }
  35. if(skin2[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/voros/v_deagle.mdl")
  38. }
  39. }
  40. public fegyomenu(id)
  41. {
  42. new menu = menu_create("\\rFegyver menü", "qqqq");
  43. menu_additem(menu, "\\rM4A1\\y+\\rDeagle", "1", 0); // case 0
  44. menu_additem(menu, "\\rAK47\\y+\\rDeagle", "2", 0); // case 1
  45.  
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu, 0);
  48.  
  49. return PLUGIN_HANDLED;
  50. }
  51. public qqqq(id, menu, item)
  52. {
  53. if(item == MENU_EXIT)
  54. {
  55. menu_cancel(id);
  56. return PLUGIN_HANDLED;
  57. }
  58. new command[6], name[64], access, callback;
  59.  
  60. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  61. switch(item) {
  62.  
  63. case 0:
  64. {
  65. give_item(id, "weapon_knife")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "ammo_50ae")
  68. give_item(id, "ammo_50ae")
  69. give_item(id, "ammo_50ae")
  70. give_item(id, "weapon_m4a1")
  71. give_item(id, "ammo_556nato")
  72. give_item(id, "ammo_556nato")
  73. give_item(id, "ammo_556nato")
  74. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  75. give_item(id, "weapon_flashbang")
  76. give_item(id, "weapon_flashbang")
  77. give_item(id, "item_thighpack")
  78. give_item(id, "item_assaultsuit")
  79. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3M4A1 ^1Csomagot.")
  80. }
  81. case 1:
  82. {
  83. give_item(id, "weapon_knife")
  84. give_item(id, "weapon_deagle")
  85. give_item(id, "ammo_50ae")
  86. give_item(id, "ammo_50ae")
  87. give_item(id, "ammo_50ae")
  88. give_item(id, "weapon_ak47")
  89. give_item(id, "ammo_762nato")
  90. give_item(id, "ammo_762nato")
  91. give_item(id, "ammo_762nato")
  92. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  93. give_item(id, "weapon_flashbang")
  94. give_item(id, "weapon_flashbang")
  95. give_item(id, "item_thighpack")
  96. give_item(id, "item_assaultsuit")
  97. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen kiválasztottad a(z) ^3AK47 ^1Csomagot.")
  98. }
  99. }
  100.  
  101. menu_destroy(menu);
  102.  
  103. return PLUGIN_HANDLED;
  104. }
  105.  
  106.  
  107.  
  108.  

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.06.06. 17:21-kor.
majd megköszöni,ha akarja! Többször nem figyelmeztetlek!

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.06.05. 22:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 21:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Köszi am, csak nem tom neked hogy müködik de vlhogy nem add skint a deaglénak xdd meg+uspt add xd

UI: Rakok be uj skineket de nem cseréli le ugyanugy az alapot látom kivéve az m4nél nem tudom hogy sikerült az m4nél!

Téma lezárva saját magam megoldottam de aki adott forráskódott megy a pacsi :D

DecTor az idejét pazarolta rám, Nagyön köszönöm.

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zeei 2015.06.05. 22:49-kor.
DUPLAPOSZT! KERÜLJÜK!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü [HIBA!]
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 23:00 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
krisztian2 írta:
Köszi am, csak nem tom neked hogy müködik de vlhogy nem add skint a deaglénak xdd meg+uspt add xd

UI: Rakok be uj skineket de nem cseréli le ugyanugy az alapot látom kivéve az m4nél nem tudom hogy sikerült az m4nél!

Téma lezárva saját magam megoldottam de aki adott forráskódott megy a pacsi :D

DecTor az idejét pazarolta rám, Nagyön köszönöm.


Ahogy kérted, téma lezárva. :) Ezzel is elkerülve az offokat.

Ők köszönték meg oroszrulett nek ezt a hozzászólást: AsD# (2015.06.07. 19:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole