hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:03 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.09. 10:24
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
EZ mit jelent?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new skinbeki[33][6]


miért pont 6?
A 33 gondolom a playerek miatt a 6 pedig egy másik változó vagy mi?
Valaki elmagyarázná nekem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:07 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
AmxModX Alapozó 04. - Tömbök, Stringek, Többdimenziós tömbök

_________________
www.akosvagyok.hu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:10 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.09. 10:24
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
olvastam,de miért pont 6?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:11 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
akkor olvasd el még 1x.. azért pont 6 mert valószínűleg ennyi elemet akart elhelyezni 1 tömbben..

pl:

new fizeszk[33][2]
fizeszk[id][0] legyen arany
fizeszk[id][1] legyen ezüst

2 fizetőeszköz 2 érték. 5 fizetőeszköz 5 érték. Ennél érthetőbben nem lehet elmagyarázni :D

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást (összesen 2): adamka77 (2015.06.12. 00:18) • norbee.16 (2015.06.12. 02:57)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:13 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.09. 10:24
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
crazyboy írta:
akkor olvasd el még 1x.. azért pont 6 mert valószínűleg ennyi elemet akart elhelyezni 1 tömbben..

pl:

new fizeszk[33][2]
fizeszk[id][0] legyen arany
fizeszk[id][1] legyen ezüst

2 fizetőeszköz 2 érték. 5 fizetőeszköz 5 érték.


ezt akartam tudni,köszönöm ..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:14 
Offline
SM Fejlesztő
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.18. 15:58
Hozzászólások: 2486
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 132 alkalommal
Egy táblázat szerüséget képzelj el.
nagyon imitálni nem tudom, de hogy értsd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new tomb[2][3];


Kód:
0         1
0ADAT   ADAT
1ADAT   ADAT
2ADAT   ADAT

_________________
www.akosvagyok.hu

Ők köszönték meg Maxi nek ezt a hozzászólást: adamka77 (2015.06.12. 00:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 00:30 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.09. 10:24
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
es ha igy hasznalom
usp_skinek[33][2]

akkor
pl:
usp_skinek[33][0] (1 usp skin)
usp_skinek[33][1] (2 usp skin)
usp_skinek[33][2] (3 usp skin)

??

Akkor a modellt? igy chechkolom?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(usp_skinek[id][0] == 1 && weapon == CSW_USP)
  2. {
  3. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_usp_1)
  4. }


??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: több d. tömb jelentése.
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 09:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ez egy jó felhasználási módszer csak arra figyelj, hogy a számolás 0 -tol indul tehát ha neked X elemed van akkor a tömb második értéke X+1 (számokkal: 14 elem akkor a tömb második értéke 15)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole