hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 349 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:03 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Helló.Azt, hogy tudom lekérni, hogy egy tárgyból összesen mennyi van a szerveren?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:23 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
úgy ahogy.
találj ki valami saját dolgot ne mindig más ötletéiből legyél kreatív


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:29 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.17. 21:45
Hozzászólások: 200
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ne használj ID-t


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:30 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. fegyverem[3][0]


UI: Nem jó...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Először is kell 1 számláló. Ehhez használj 1 változót pl: a tehát new a

Ahol kiválasztja a játékos a tárgyat ott az 'a' értékéhez hozzáadsz 1 et : a++

Majd pl írjuk ki chat be azt h hány tárgy van
client_print(0, print_chat, "Az én tárgyamból %d darab van a szerveren.", a)


Vagy ha azt akarod h 1 tárgyból csak X darab lehessen akkor csinálsz 1 változót és kör elején értéket adsz neki. Majd ahol kiválassza egy if függvénnyel leellenőrzöd, hogy a változód értéke nagyobb -e mint 0, ha igen akkor oda adod neki a tárgyat és a változó értékéből levonsz 1 et, ha nem akkor vmit kiíratsz v amit akarsz :D.

Ha leírod konkrétabban h mihez kell segítek.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ahhoz kell neki,hogy pl van a crazyboy m4a1-e és akkor menübe kiírná mellette ,hogy eddig mennyit találtak:
pl:
M4a1 | crazyboy [összesen: xy db]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:41 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.08.22. 10:32
Hozzászólások: 144
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Ahogy mondja alfaa.

Viszont amit te mondtál ott a értékét nem kell elmenteni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy tárgyból mennyi van összesen?
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 18:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ha mentődik a dolog és a usernek nem kell újra kiválasztania akkor más a dolog. Akkor felejtsd el azt amit az előbb írtam. Akkor a megoldás az lesz, hogy ugye a fegyvernek van 1 változója legyen pl: new bool:xym4[33] ugye ha megvan neki akk true ha nincs akk false. Ilyenkor használsz 1 for ciklust és létrehozol ismét 1 számlálót.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for(new i = 0; i<=get_playersnum(); i++)
  2. {
  3. if(xym4[i])
  4. {
  5. count++
  6. }
  7. }


Ezzel azt érted el, hogy ha a játékosnak van xym4 e akkor a számlálóhoz hozzáad 1 et.

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: Zeu|Sz (2015.06.26. 18:54)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole