hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 14:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 299 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 298 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 14:13 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok !

Egy pont rendszert fogok írni hamarosan.

Valaki elmagyarázná azt , hogy , hogyan kell a pontokat lementeni úgy , hogy ne vesszen el

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 14:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Attól függ mibe akarod menteni.. nvault stb

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 14:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SmaCk írta:
Attól függ mibe mented.. nvault stb


Az nvault elbírnád magyarázni ?

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 14:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Nvault névre ment.. Magától generál egy vault mappát, és abba ment mindent. (amit én kaptam pontrendszert ugyan így volt)

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 14:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
SmaCk írta:
Nvault névre ment.. Magától generál egy vault mappát, és abba ment mindent. (amit én kaptam pontrendszert ugyan így volt)

névre? van mit tanulnod xD

authid re, névre IS menthet. Én inkább a txt s megoldást ajánlom neked, majd elmagyarázom pm ben.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 18:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ebbe valaki írna egy nvault mentést. Ehez nem értek :(

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #include <amxmisc>
  8.  
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #include <engine>
  12.  
  13. #include <hamsandwich>
  14.  
  15. #include <colorchat>
  16.  
  17.  
  18.  
  19. #define PLUGIN "Bolt"
  20.  
  21. #define VERSION "1.0"
  22.  
  23. #define AUTHOR "Charlie224"
  24.  
  25.  
  26.  
  27. new g_pontok[33];
  28.  
  29. new bool:g_csavar[33];
  30.  
  31. new bool:g_baseball[33];
  32.  
  33. new bool:g_gumibot[33];
  34.  
  35. new shop1;
  36.  
  37. new shop2;
  38.  
  39. new shop3;
  40.  
  41. new shop4;
  42.  
  43. new syncObjp;
  44.  
  45. new bool:g_hp;
  46.  
  47.  
  48.  
  49. new VIEW_MODELCSAVAR[] = "models/v_csavarhuzo.mdl";
  50.  
  51. new PLAYER_MODELCSAVAR[] = "models/p_csavarhuzo.mdl";
  52.  
  53. new VIEW_MODELBASEBALL[] = "models/v_baseballuto.mdl";
  54.  
  55. new PLAYER_MODELBASEBALL[] = "models/p_baseballuto.mdl";
  56.  
  57. new VIEW_MODELGUMIBOT[] = "models/v_gumibot.mdl";
  58.  
  59. new PLAYER_MODELGUMIBOT[] = "models/p_gumibot.mdl";
  60.  
  61.  
  62.  
  63. public plugin_init()
  64.  
  65. {
  66.  
  67. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  68.  
  69.  
  70.  
  71. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  72.  
  73. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  74.  
  75. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  76.  
  77. register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
  78.  
  79.  
  80.  
  81. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  82.  
  83.  
  84.  
  85. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  86.  
  87. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  88.  
  89.  
  90.  
  91. shop1 = register_cvar("shop_1", "15");
  92.  
  93. shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
  94.  
  95. shop3 = register_cvar("shop_3", "20");
  96.  
  97. shop4 = register_cvar("shop_4", "5");
  98.  
  99. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  100.  
  101. }
  102.  
  103. public plugin_precache()
  104.  
  105. {
  106.  
  107. precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
  108.  
  109. precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
  110.  
  111. precache_model(VIEW_MODELBASEBALL);
  112.  
  113. precache_model(PLAYER_MODELBASEBALL);
  114.  
  115. precache_model(VIEW_MODELGUMIBOT);
  116.  
  117. precache_model(PLAYER_MODELGUMIBOT);
  118.  
  119. }
  120.  
  121. public Start(id)
  122.  
  123. {
  124.  
  125. g_hp = true;
  126.  
  127. }
  128.  
  129. public Event_Roundend()
  130.  
  131. {
  132.  
  133. new players[32], pnum, tempid;
  134.  
  135. get_players(players, pnum, "c");
  136.  
  137.  
  138.  
  139. for(new i; i<pnum; i++)
  140.  
  141. {
  142.  
  143. tempid = players[i];
  144.  
  145. g_csavar[tempid] = false;
  146.  
  147. g_baseball[tempid] = false;
  148.  
  149. g_gumibot[tempid] = false;
  150.  
  151. }
  152.  
  153. }
  154.  
  155. public Death()
  156.  
  157. {
  158.  
  159. new id = read_data(2);
  160.  
  161. new attacker = read_data(1);
  162.  
  163.  
  164.  
  165. if(!is_user_alive(attacker))
  166.  
  167. return PLUGIN_CONTINUE;
  168.  
  169.  
  170.  
  171. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  172.  
  173. {
  174.  
  175. g_pontok[attacker]+=5;
  176.  
  177. }
  178.  
  179.  
  180.  
  181. return PLUGIN_CONTINUE;
  182.  
  183. }
  184.  
  185. public boltmenu(id)
  186.  
  187. {
  188.  
  189. if(get_user_team(id) == 1)
  190.  
  191. {
  192.  
  193. if(is_user_alive(id))
  194.  
  195. {
  196.  
  197. static opcion[64];
  198.  
  199.  
  200.  
  201. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  202.  
  203. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  204.  
  205.  
  206.  
  207. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  208.  
  209. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wBaseballuto(75 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  210.  
  211. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  212.  
  213. menu_additem(iMenu, opcion, "3");
  214.  
  215.  
  216.  
  217. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  218.  
  219. menu_display(id, iMenu, 0);
  220.  
  221. }
  222.  
  223. else
  224.  
  225. {
  226.  
  227. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  228.  
  229. }
  230.  
  231. }
  232.  
  233. else if(get_user_team(id) == 2)
  234.  
  235. {
  236.  
  237. if(is_user_alive(id))
  238.  
  239. {
  240.  
  241. static opcion[64];
  242.  
  243.  
  244.  
  245. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  246.  
  247. new iMenu2 = menu_create(opcion, "boltmenuh2");
  248.  
  249.  
  250.  
  251. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  252.  
  253. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGumibot(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  254.  
  255. menu_additem(iMenu2, opcion, "2");
  256.  
  257.  
  258.  
  259. menu_setprop(iMenu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  260.  
  261. menu_display(id, iMenu2, 0);
  262.  
  263. }
  264.  
  265. else
  266.  
  267. {
  268.  
  269. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  270.  
  271. }
  272.  
  273. }
  274.  
  275.  
  276.  
  277. return PLUGIN_HANDLED;
  278.  
  279. }
  280.  
  281.  
  282.  
  283. public boltmenuh(id, menu, item)
  284.  
  285. {
  286.  
  287.  
  288.  
  289. if (item == MENU_EXIT)
  290.  
  291. {
  292.  
  293. menu_destroy(menu);
  294.  
  295. return PLUGIN_HANDLED;
  296.  
  297. }
  298.  
  299.  
  300.  
  301. new Data[6], Name[64];
  302.  
  303. new Access, Callback;
  304.  
  305.  
  306.  
  307. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  308.  
  309.  
  310.  
  311. new elo = is_user_alive(id);
  312.  
  313. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  314.  
  315. new item_ar2 = get_pcvar_num(shop2);
  316.  
  317. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  318.  
  319. new health = get_user_health(id)
  320.  
  321.  
  322.  
  323. new Key = str_to_num(Data);
  324.  
  325.  
  326.  
  327. switch (Key)
  328.  
  329. {
  330.  
  331. case 1:
  332.  
  333. {
  334.  
  335. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  336.  
  337. {
  338.  
  339. if(g_hp)
  340.  
  341. {
  342.  
  343. g_pontok[id] -= item_ar4;
  344.  
  345. set_user_health(id, health+50)
  346.  
  347. g_hp = false;
  348.  
  349. }
  350.  
  351. else
  352.  
  353. {
  354.  
  355. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  356.  
  357. }
  358.  
  359. }
  360.  
  361. }
  362.  
  363. case 2:
  364.  
  365. {
  366.  
  367. if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
  368.  
  369. {
  370.  
  371. g_pontok[id] -= item_ar2;
  372.  
  373. g_baseball[id] = true;
  374.  
  375. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  376.  
  377. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  378.  
  379. }
  380.  
  381. }
  382.  
  383. case 3:
  384.  
  385. {
  386.  
  387. if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
  388.  
  389. {
  390.  
  391. g_pontok[id] -= item_ar1;
  392.  
  393. g_csavar[id] = true;
  394.  
  395. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  396.  
  397. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  398.  
  399. }
  400.  
  401. }
  402.  
  403. }
  404.  
  405. menu_destroy(menu);
  406.  
  407. return PLUGIN_HANDLED;
  408.  
  409. }
  410.  
  411. public boltmenuh2(id, menu, item)
  412.  
  413. {
  414.  
  415.  
  416.  
  417. if (item == MENU_EXIT)
  418.  
  419. {
  420.  
  421. menu_destroy(menu);
  422.  
  423. return PLUGIN_HANDLED;
  424.  
  425. }
  426.  
  427.  
  428.  
  429. new Data[6], Name[64];
  430.  
  431. new Access, Callback;
  432.  
  433.  
  434.  
  435. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  436.  
  437.  
  438.  
  439. new elo = is_user_alive(id);
  440.  
  441. new item_ar3 = get_pcvar_num(shop3);
  442.  
  443. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  444.  
  445. new health = get_user_health(id)
  446.  
  447.  
  448.  
  449. new Key = str_to_num(Data);
  450.  
  451.  
  452.  
  453. switch (Key)
  454.  
  455. {
  456.  
  457. case 1:
  458.  
  459. {
  460.  
  461. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  462.  
  463. {
  464.  
  465. if(g_hp)
  466.  
  467. {
  468.  
  469. g_pontok[id] -= item_ar4;
  470.  
  471. set_user_health(id, health+50)
  472.  
  473. g_hp = false;
  474.  
  475. }
  476.  
  477. else
  478.  
  479. {
  480.  
  481. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  482.  
  483. }
  484.  
  485. }
  486.  
  487. }
  488.  
  489. case 2:
  490.  
  491. {
  492.  
  493. if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
  494.  
  495. {
  496.  
  497. g_pontok[id] -= item_ar3;
  498.  
  499. g_gumibot[id] = true;
  500.  
  501. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  502.  
  503. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  504.  
  505. }
  506.  
  507. }
  508.  
  509. }
  510.  
  511.  
  512.  
  513. menu_destroy(menu);
  514.  
  515. return PLUGIN_HANDLED;
  516.  
  517. }
  518.  
  519. public Change_Weapon(id)
  520.  
  521. {
  522.  
  523. new weaponID = read_data(2);
  524.  
  525.  
  526.  
  527. if(get_user_team(id) == 1)
  528.  
  529. {
  530.  
  531. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
  532.  
  533. {
  534.  
  535. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  536.  
  537. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  538.  
  539. }
  540.  
  541. else if(weaponID == CSW_KNIFE && g_baseball[id])
  542.  
  543. {
  544.  
  545. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  546.  
  547. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  548.  
  549. }
  550.  
  551. }
  552.  
  553. else if(get_user_team(id) == 2)
  554.  
  555. {
  556.  
  557. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_gumibot[id])
  558.  
  559. {
  560.  
  561. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  562.  
  563. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  564.  
  565. }
  566.  
  567. }
  568.  
  569. return PLUGIN_CONTINUE;
  570.  
  571. }
  572.  
  573. public PlayerSpawn(id)
  574.  
  575. {
  576.  
  577. if (is_user_alive(id))
  578.  
  579. {
  580.  
  581. boltmenu(id)
  582.  
  583. }
  584.  
  585. }
  586.  
  587. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  588.  
  589. {
  590.  
  591. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  592.  
  593. {
  594.  
  595. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
  596.  
  597. {
  598.  
  599. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  600.  
  601. }
  602.  
  603. else if(get_user_team(attacker) == 1 && g_baseball[attacker])
  604.  
  605. {
  606.  
  607. SetHamParamFloat(4, 75.0);
  608.  
  609. }
  610.  
  611. else if(get_user_team(attacker) == 2 && g_gumibot[attacker])
  612.  
  613. {
  614.  
  615. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  616.  
  617. }
  618.  
  619. }
  620.  
  621. return HAM_IGNORED;
  622.  
  623. }
  624.  
  625. public client_PreThink(id)
  626.  
  627. {
  628.  
  629. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  630.  
  631. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  632.  
  633. return PLUGIN_CONTINUE;
  634.  
  635. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer mentés
HozzászólásElküldve: 2015.06.30. 18:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
probáld.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6.  
  7. #include <amxmisc>
  8.  
  9. #include <fun>
  10.  
  11. #include <engine>
  12.  
  13. #include <hamsandwich>
  14.  
  15. #include <colorchat>
  16.  
  17. #include <nvault>
  18.  
  19.  
  20.  
  21. #define PLUGIN "Bolt"
  22.  
  23. #define VERSION "1.0"
  24.  
  25. #define AUTHOR "Charlie224"
  26.  
  27. new g_vault
  28.  
  29. new g_pontok[33];
  30.  
  31. new bool:g_csavar[33];
  32.  
  33. new bool:g_baseball[33];
  34.  
  35. new bool:g_gumibot[33];
  36.  
  37. new shop1;
  38.  
  39. new shop2;
  40.  
  41. new shop3;
  42.  
  43. new shop4;
  44.  
  45. new syncObjp;
  46.  
  47. new bool:g_hp;
  48.  
  49.  
  50.  
  51. new VIEW_MODELCSAVAR[] = "models/v_csavarhuzo.mdl";
  52.  
  53. new PLAYER_MODELCSAVAR[] = "models/p_csavarhuzo.mdl";
  54.  
  55. new VIEW_MODELBASEBALL[] = "models/v_baseballuto.mdl";
  56.  
  57. new PLAYER_MODELBASEBALL[] = "models/p_baseballuto.mdl";
  58.  
  59. new VIEW_MODELGUMIBOT[] = "models/v_gumibot.mdl";
  60.  
  61. new PLAYER_MODELGUMIBOT[] = "models/p_gumibot.mdl";
  62.  
  63.  
  64.  
  65. public plugin_init()
  66.  
  67. {
  68.  
  69. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  70.  
  71.  
  72.  
  73. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  74.  
  75. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  76.  
  77. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  78.  
  79. register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
  80.  
  81.  
  82.  
  83. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  84.  
  85.  
  86.  
  87. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  88.  
  89. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  90.  
  91.  
  92.  
  93. shop1 = register_cvar("shop_1", "15");
  94.  
  95. shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
  96.  
  97. shop3 = register_cvar("shop_3", "20");
  98.  
  99. shop4 = register_cvar("shop_4", "5");
  100.  
  101. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  102.  
  103. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  104.  
  105. }
  106.  
  107. public plugin_precache()
  108.  
  109. {
  110.  
  111. precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
  112.  
  113. precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
  114.  
  115. precache_model(VIEW_MODELBASEBALL);
  116.  
  117. precache_model(PLAYER_MODELBASEBALL);
  118.  
  119. precache_model(VIEW_MODELGUMIBOT);
  120.  
  121. precache_model(PLAYER_MODELGUMIBOT);
  122.  
  123. }
  124.  
  125. public Start(id)
  126.  
  127. {
  128.  
  129. g_hp = true;
  130.  
  131. }
  132.  
  133. public Event_Roundend()
  134.  
  135. {
  136.  
  137. new players[32], pnum, tempid;
  138.  
  139. get_players(players, pnum, "c");
  140.  
  141.  
  142.  
  143. for(new i; i<pnum; i++)
  144.  
  145. {
  146.  
  147. tempid = players[i];
  148.  
  149. g_csavar[tempid] = false;
  150.  
  151. g_baseball[tempid] = false;
  152.  
  153. g_gumibot[tempid] = false;
  154.  
  155. }
  156.  
  157. }
  158.  
  159. public Death()
  160.  
  161. {
  162.  
  163. new id = read_data(2);
  164.  
  165. new attacker = read_data(1);
  166.  
  167.  
  168.  
  169. if(!is_user_alive(attacker))
  170.  
  171. return PLUGIN_CONTINUE;
  172.  
  173.  
  174.  
  175. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  176.  
  177. {
  178.  
  179. g_pontok[attacker]+=5;
  180.  
  181. }
  182.  
  183.  
  184.  
  185. return PLUGIN_CONTINUE;
  186.  
  187. }
  188.  
  189. public boltmenu(id)
  190.  
  191. {
  192.  
  193. if(get_user_team(id) == 1)
  194.  
  195. {
  196.  
  197. if(is_user_alive(id))
  198.  
  199. {
  200.  
  201. static opcion[64];
  202.  
  203.  
  204.  
  205. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  206.  
  207. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  208.  
  209.  
  210.  
  211. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  212.  
  213. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wBaseballuto(75 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  214.  
  215. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  216.  
  217. menu_additem(iMenu, opcion, "3");
  218.  
  219.  
  220.  
  221. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  222.  
  223. menu_display(id, iMenu, 0);
  224.  
  225. }
  226.  
  227. else
  228.  
  229. {
  230.  
  231. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  232.  
  233. }
  234.  
  235. }
  236.  
  237. else if(get_user_team(id) == 2)
  238.  
  239. {
  240.  
  241. if(is_user_alive(id))
  242.  
  243. {
  244.  
  245. static opcion[64];
  246.  
  247.  
  248.  
  249. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  250.  
  251. new iMenu2 = menu_create(opcion, "boltmenuh2");
  252.  
  253.  
  254.  
  255. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  256.  
  257. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGumibot(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  258.  
  259. menu_additem(iMenu2, opcion, "2");
  260.  
  261.  
  262.  
  263. menu_setprop(iMenu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  264.  
  265. menu_display(id, iMenu2, 0);
  266.  
  267. }
  268.  
  269. else
  270.  
  271. {
  272.  
  273. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  274.  
  275. }
  276.  
  277. }
  278.  
  279.  
  280.  
  281. return PLUGIN_HANDLED;
  282.  
  283. }
  284.  
  285.  
  286.  
  287. public boltmenuh(id, menu, item)
  288.  
  289. {
  290.  
  291.  
  292.  
  293. if (item == MENU_EXIT)
  294.  
  295. {
  296.  
  297. menu_destroy(menu);
  298.  
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300.  
  301. }
  302.  
  303.  
  304.  
  305. new Data[6], Name[64];
  306.  
  307. new Access, Callback;
  308.  
  309.  
  310.  
  311. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  312.  
  313.  
  314.  
  315. new elo = is_user_alive(id);
  316.  
  317. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  318.  
  319. new item_ar2 = get_pcvar_num(shop2);
  320.  
  321. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  322.  
  323. new health = get_user_health(id)
  324.  
  325.  
  326.  
  327. new Key = str_to_num(Data);
  328.  
  329.  
  330.  
  331. switch (Key)
  332.  
  333. {
  334.  
  335. case 1:
  336.  
  337. {
  338.  
  339. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  340.  
  341. {
  342.  
  343. if(g_hp)
  344.  
  345. {
  346.  
  347. g_pontok[id] -= item_ar4;
  348.  
  349. set_user_health(id, health+50)
  350.  
  351. g_hp = false;
  352.  
  353. }
  354.  
  355. else
  356.  
  357. {
  358.  
  359. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  360.  
  361. }
  362.  
  363. }
  364.  
  365. }
  366.  
  367. case 2:
  368.  
  369. {
  370.  
  371. if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
  372.  
  373. {
  374.  
  375. g_pontok[id] -= item_ar2;
  376.  
  377. g_baseball[id] = true;
  378.  
  379. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  380.  
  381. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  382.  
  383. }
  384.  
  385. }
  386.  
  387. case 3:
  388.  
  389. {
  390.  
  391. if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
  392.  
  393. {
  394.  
  395. g_pontok[id] -= item_ar1;
  396.  
  397. g_csavar[id] = true;
  398.  
  399. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  400.  
  401. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  402.  
  403. }
  404.  
  405. }
  406.  
  407. }
  408.  
  409. menu_destroy(menu);
  410.  
  411. return PLUGIN_HANDLED;
  412.  
  413. }
  414.  
  415. public boltmenuh2(id, menu, item)
  416.  
  417. {
  418.  
  419.  
  420.  
  421. if (item == MENU_EXIT)
  422.  
  423. {
  424.  
  425. menu_destroy(menu);
  426.  
  427. return PLUGIN_HANDLED;
  428.  
  429. }
  430.  
  431.  
  432.  
  433. new Data[6], Name[64];
  434.  
  435. new Access, Callback;
  436.  
  437.  
  438.  
  439. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  440.  
  441.  
  442.  
  443. new elo = is_user_alive(id);
  444.  
  445. new item_ar3 = get_pcvar_num(shop3);
  446.  
  447. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  448.  
  449. new health = get_user_health(id)
  450.  
  451.  
  452.  
  453. new Key = str_to_num(Data);
  454.  
  455.  
  456.  
  457. switch (Key)
  458.  
  459. {
  460.  
  461. case 1:
  462.  
  463. {
  464.  
  465. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  466.  
  467. {
  468.  
  469. if(g_hp)
  470.  
  471. {
  472.  
  473. g_pontok[id] -= item_ar4;
  474.  
  475. set_user_health(id, health+50)
  476.  
  477. g_hp = false;
  478.  
  479. }
  480.  
  481. else
  482.  
  483. {
  484.  
  485. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  486.  
  487. }
  488.  
  489. }
  490.  
  491. }
  492.  
  493. case 2:
  494.  
  495. {
  496.  
  497. if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
  498.  
  499. {
  500.  
  501. g_pontok[id] -= item_ar3;
  502.  
  503. g_gumibot[id] = true;
  504.  
  505. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  506.  
  507. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  508.  
  509. }
  510.  
  511. }
  512.  
  513. }
  514.  
  515.  
  516.  
  517. menu_destroy(menu);
  518.  
  519. return PLUGIN_HANDLED;
  520.  
  521. }
  522.  
  523. public Change_Weapon(id)
  524.  
  525. {
  526.  
  527. new weaponID = read_data(2);
  528.  
  529.  
  530.  
  531. if(get_user_team(id) == 1)
  532.  
  533. {
  534.  
  535. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
  536.  
  537. {
  538.  
  539. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  540.  
  541. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  542.  
  543. }
  544.  
  545. else if(weaponID == CSW_KNIFE && g_baseball[id])
  546.  
  547. {
  548.  
  549. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  550.  
  551. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  552.  
  553. }
  554.  
  555. }
  556.  
  557. else if(get_user_team(id) == 2)
  558.  
  559. {
  560.  
  561. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_gumibot[id])
  562.  
  563. {
  564.  
  565. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  566.  
  567. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  568.  
  569. }
  570.  
  571. }
  572.  
  573. return PLUGIN_CONTINUE;
  574.  
  575. }
  576.  
  577. public PlayerSpawn(id)
  578.  
  579. {
  580.  
  581. if (is_user_alive(id))
  582.  
  583. {
  584.  
  585. boltmenu(id)
  586.  
  587. }
  588.  
  589. }
  590.  
  591. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  592.  
  593. {
  594.  
  595. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  596.  
  597. {
  598.  
  599. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
  600.  
  601. {
  602.  
  603. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  604.  
  605. }
  606.  
  607. else if(get_user_team(attacker) == 1 && g_baseball[attacker])
  608.  
  609. {
  610.  
  611. SetHamParamFloat(4, 75.0);
  612.  
  613. }
  614.  
  615. else if(get_user_team(attacker) == 2 && g_gumibot[attacker])
  616.  
  617. {
  618.  
  619. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  620.  
  621. }
  622.  
  623. }
  624.  
  625. return HAM_IGNORED;
  626.  
  627. }
  628.  
  629. public client_PreThink(id)
  630.  
  631. {
  632.  
  633. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  634.  
  635. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  636.  
  637. return PLUGIN_CONTINUE;
  638.  
  639. }
  640. public save(id)
  641. {
  642. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  643. get_user_name(id, name, 31)
  644. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  645. format(vaultdata,255,"%i#",g_pontok[id])
  646. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  647. return PLUGIN_CONTINUE
  648. }
  649. public load(id)
  650. {
  651. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  652. get_user_name(id, name, 31)
  653. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  654. format(vaultdata,255,"%i#",g_pontok[id])
  655. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  656. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  657. new a3[32]
  658. parse(vaultdata, a3, 31)
  659. g_pontok[id] = str_to_num(a3)
  660. return PLUGIN_CONTINUE;
  661. }
  662. public client_connect(id)
  663. {
  664. load(id)
  665. }
  666. public client_disconnect(id)
  667. {
  668. save(id)
  669. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.06.30. 18:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole