hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: csgo
HozzászólásElküldve: 2015.07.04. 07:02 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.18. 19:55
Hozzászólások: 9
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Aki ebből ki veszi a regisztrálciós részt annak 10 hozzászólását megköszönnöm! !
download.php?f=amxmodx/21334-csgomod.sma


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csgo
HozzászólásElküldve: 2015.07.04. 08:07 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <fun>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Global Offensive";
  10. new const VERSION[] = "1.0p";
  11. new const AUTHOR[] = "DeRoiD";
  12.  
  13. #define MAX 50
  14.  
  15. #define PointsMin 3
  16. #define PointsMax 8
  17. #define Drop 10
  18. #define MarkMin 25
  19.  
  20. #pragma semicolon 1
  21.  
  22. new WeaponNames[MAX][32], WeaponMdls[MAX][48], Weapons[MAX], WeaponDrop[MAX], AllWeapon;
  23. new UsingWeapon[3][33], uWeapon[MAX][33], Chest[33], pKey[33], Points[33], Rang[33], Kills[33],
  24. aThing[33], aTarget[33], aPoints[33], Prefix[32];
  25. new Folder[48], SkinFile[48], SaveFile[48], RegisterFile[48], DefaultSkinFile[48], RangFile[48], MenuMod[33], SayText;
  26. new WeaponinMarket[33], inMarket[33], MarketPoints[33], Choosen[33];
  27. new SavedPassword[33][32], bool:Loged[33], Password[33][32];
  28. new DefaultSkin[31][32], NeedKills[30], Rangs[30][32];
  29.  
  30. new const eWeapon[][] =
  31. {
  32. "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_m4a1",
  33. "weapon_deagle", "weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade",
  34. "weapon_smokegrenade", "weapon_c4"
  35. };
  36.  
  37. new const FirstWeaponNames[][][] =
  38. {
  39. { "AK47", "weapon_ak47" },
  40. { "M4A1", "weapon_m4a1" },
  41. { "AWP", "weapon_awp" },
  42. { "FAMAS", "weapon_famas" },
  43. { "MP5", "weapon_mp5navy" },
  44. { "SHOTGUN", "weapon_mp3" }
  45. };
  46.  
  47. new const SecondaryWeaponNames[][][] =
  48. {
  49. { "DEAGLE", "weapon_deagle" },
  50. { "USP", "weapon_usp" }
  51. };
  52.  
  53. public plugin_precache() {
  54. new Line[128], Data[4][48], Len;
  55. AllWeapon++;
  56. get_configsdir(Folder, 47);
  57. format(SkinFile, 47, "%s/csgo/skins.cfg", Folder);
  58. format(SaveFile, 47, "%s/csgo/save.ini", Folder);
  59. format(RangFile, 47, "%s/csgo/rangs.cfg", Folder);
  60. format(RegisterFile, 47, "%s/csgo/reg.ini", Folder);
  61. format(DefaultSkinFile, 47, "%s/csgo/dskins.cfg", Folder);
  62. format(Prefix, 31, "[Global Offensive]");
  63.  
  64. if(file_exists(RangFile))
  65. {
  66. for(new i; i < file_size(RangFile, 1); i++)
  67. {
  68. read_file(RangFile, i, Line, 127, Len);
  69. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31);
  70.  
  71. copy(Rangs[i], 31, Data[0]);
  72. NeedKills[i] = str_to_num(Data[1]);
  73. }
  74. }
  75. if(file_exists(SkinFile))
  76. {
  77. for(new i; i < file_size(SkinFile, 1); i++)
  78. {
  79. read_file(SkinFile, i, Line, 127, Len);
  80.  
  81. if(strlen(Line) < 5)
  82. continue;
  83.  
  84. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31, Data[2], 47, Data[3], 31);
  85.  
  86. Weapons[AllWeapon] = str_to_num(Data[0]);
  87. copy(WeaponNames[AllWeapon], 31, Data[1]);
  88.  
  89. if(ValidMdl(Data[2])) {
  90. precache_model(Data[2]);
  91. copy(WeaponMdls[AllWeapon], 47, Data[2]);
  92. }
  93.  
  94. WeaponDrop[AllWeapon] = str_to_num(Data[3]);
  95. AllWeapon++;
  96. }
  97. }
  98. if(file_exists(DefaultSkinFile))
  99. {
  100. for(new i; i < file_size(DefaultSkinFile, 1); i++)
  101. {
  102. read_file(DefaultSkinFile, i, Line, 127, Len);
  103.  
  104. if(strlen(Line) < 5)
  105. continue;
  106.  
  107. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 47);
  108.  
  109. if(ValidMdl(Data[1])) {
  110. precache_model(Data[1]);
  111. copy(DefaultSkin[str_to_num(Data[0])], 47, Data[1]);
  112. }
  113. }
  114. }
  115. }
  116. public plugin_init() {
  117. register_dictionary("globaloffensive.txt");
  118. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  119. register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER);
  120.  
  121. register_clcmd("say /menu", "MenuOpen");
  122. register_clcmd("say /reg", "RegMenu");
  123. register_clcmd("say /gun", "Guns");
  124.  
  125. register_concmd("Cost", "MarketCost");
  126. register_concmd("Gift", "GiftPoint");
  127. register_concmd("UserPassword", "PlayerPassword");
  128.  
  129. SayText = get_user_msgid("SayText");
  130. register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "NameChange");
  131. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  132.  
  133. for(new i; i < sizeof(eWeapon); i++)
  134. {
  135. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, eWeapon[i], "WeaponSwitch", 1);
  136. }
  137.  
  138. register_clcmd("say", "Say");
  139. register_clcmd("say_team", "Say");
  140.  
  141. set_task(67.3, "Message", 69);
  142. }
  143. public Message()
  144. {
  145. print_color(0, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "MSG", PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  146. set_task(76.9, "Message", 69);
  147. }
  148. public Guns(id)
  149. {
  150. if(Choosen[id] < 1)
  151. {
  152. Choosen[id] = 0;
  153. WeaponMenu(id);
  154. }
  155. }
  156. public PlayerSpawn(id)
  157. {
  158. if(is_user_alive(id))
  159. {
  160. Choosen[id] = 0;
  161. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  162. {
  163. strip_user_weapons(id);
  164. give_item(id, "weapon_c4");
  165. give_item(id, "weapon_knife");
  166. WeaponMenu(id);
  167. }
  168. else
  169. {
  170. strip_user_weapons(id);
  171. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  172. cs_set_user_defuse(id, 1);
  173. give_item(id, "weapon_knife");
  174. WeaponMenu(id);
  175. }
  176. }
  177. }
  178. public Say(id)
  179. {
  180. new Chat[256], Name[32], cChat[256];
  181. read_args(Chat, 255);
  182. remove_quotes(Chat);
  183. get_user_name(id, Name, 31);
  184.  
  185. if(strlen(Chat) > 1)
  186. {
  187. formatex(cChat, 255, "^4[%s] ^3%s^1: %s", Rangs[Rang[id]], Name, Chat);
  188. }
  189.  
  190. switch(cs_get_user_team(id))
  191. {
  192. case 1: ColorChat(0, RED, cChat);
  193. case 2: ColorChat(0, BLUE, cChat);
  194. case 3: ColorChat(0, GREY, cChat);
  195. }
  196. return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198. public MenuOpen(id)
  199. {
  200. //if(!Loged[id])
  201. //{
  202. // RegMenu(id);
  203. // return;
  204. //}
  205.  
  206. MenuMod[id] = 0;
  207. Menu(id);
  208. }
  209. public client_death(Killer, Victim)
  210. {
  211. if(Killer == Victim)
  212. {
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }
  215.  
  216. Kills[Killer]++;
  217.  
  218. if(Rang[Killer] < sizeof(Rangs) && Rang[Killer] < file_size(RangFile, 1))
  219. {
  220. if(Kills[Killer] >= NeedKills[Rang[Killer]])
  221. Rang[Killer]++;
  222. }
  223.  
  224. new pPont, Name[32];
  225.  
  226. pPont += random_num(PointsMin, PointsMax);
  227. Points[Killer] += pPont;
  228.  
  229. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0);
  230. show_hudmessage(Killer, "%L", LANG_SERVER, "POINT", pPont);
  231.  
  232.  
  233. if(Drop >= random_num(1, 100))
  234. {
  235. get_user_name(Killer, Name, 31);
  236. new x = random_num(1, 2);
  237. if(x == 1)
  238. {
  239. pKey[Killer]++;
  240. print_color(0, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "FOUNDKEY", Name);
  241. }
  242. if(x == 2)
  243. {
  244. Chest[Killer]++;
  245. print_color(0, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "FOUNDCHEST", Name);
  246. }
  247. }
  248. Save(Killer);
  249. return PLUGIN_CONTINUE;
  250. }
  251. public MarketCost(id)
  252. {
  253. if(inMarket[id]/* || !Loged[id]*/)
  254. return PLUGIN_HANDLED;
  255.  
  256. new Data[32], Cost;
  257. read_args(Data, 31);
  258. remove_quotes(Data);
  259.  
  260. Cost = str_to_num(Data);
  261.  
  262. if(Cost < 0)
  263. {
  264. client_cmd(id, "messagemode Cost");
  265. return PLUGIN_HANDLED;
  266. }
  267. else if(MarkMin >= Cost)
  268. {
  269. print_color(id, "%s %L", Prefix, LANG_SERVER, "NOTENOUGHTMARKET", MarkMin);
  270. client_cmd(id, "messagemode Cost");
  271. return PLUGIN_HANDLED;
  272. }
  273. else
  274. {
  275. MarketPoints[id] = Cost;
  276. Menu(id);
  277. MenuMod[id] = 3;
  278. return PLUGIN_CONTINUE;
  279. }
  280. return PLUGIN_CONTINUE;
  281. }
  282. public GiftPoint(id)
  283. {
  284. if(inMarket[id]/* || !Loged[id]*/)
  285. return PLUGIN_HANDLED;
  286.  
  287. new Data[32], Cost;
  288. read_args(Data, 31);
  289. remove_quotes(Data);
  290.  
  291. Cost = str_to_num(Data);
  292.  
  293. if(Cost < 0 || Points[id] < Cost)
  294. {
  295. client_cmd(id, "messagemode Gift");
  296. return PLUGIN_HANDLED;
  297. }
  298. else
  299. {
  300. aPoints[id] = Cost;
  301. Menu(id);
  302. MenuMod[id] = 5;
  303. return PLUGIN_CONTINUE;
  304. }
  305. return PLUGIN_CONTINUE;
  306. }
  307. public WeaponSwitch(Weapon) {
  308. new id = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
  309. new wid = cs_get_weapon_id(Weapon);
  310.  
  311. if(id > 32 || id < 1)
  312. {
  313. return HAM_SUPERCEDE;
  314. }
  315.  
  316. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  317. {
  318. if(i == UsingWeapon[0][id])
  319. {
  320. if(wid == Weapons[i])
  321. {
  322. set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
  323. return HAM_SUPERCEDE;
  324. }
  325. }
  326. else if(i == UsingWeapon[1][id])
  327. {
  328. if(wid == Weapons[i])
  329. {
  330. set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
  331. return HAM_SUPERCEDE;
  332. }
  333. }
  334. else if(i == UsingWeapon[2][id])
  335. {
  336. if(wid == Weapons[i])
  337. {
  338. set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
  339. return HAM_SUPERCEDE;
  340. }
  341. }
  342.  
  343. }
  344. if(ValidMdl(DefaultSkin[wid]))
  345. {
  346. set_pev(id, pev_viewmodel2, DefaultSkin[wid]);
  347. }
  348. return HAM_IGNORED;
  349. }
  350. public ChestOpen(id)
  351. {
  352. new rWeapon = random_num(1, AllWeapon);
  353. new rNum = random_num(1, 100);
  354.  
  355. if(WeaponDrop[rWeapon] >= rNum)
  356. {
  357. new Name[32];
  358. get_user_name(id, Name, 31);
  359. print_color(id, "!g[CSGO]%L", LANG_SERVER, "FOUNDITEM", Name, WeaponNames[rWeapon]);
  360. uWeapon[rWeapon][id]++;
  361. Save(id);
  362. }
  363. else
  364. {
  365. ChestOpen(id);
  366. }
  367. }
  368. public Menu(id)
  369. {
  370. //if(!Loged[id])
  371. //{
  372. // RegMenu(id);
  373. // return;
  374. //}
  375.  
  376. new sMenu, Line[128];
  377.  
  378. if(MenuMod[id] == -2)
  379. {
  380. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  381. Prefix, LANG_SERVER, "GIFTCH", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  382. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  383. new String[32], All;
  384. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  385. {
  386. if(uWeapon[i][id] == 0)
  387. continue;
  388.  
  389. num_to_str(i, String, 31);
  390. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  391. menu_additem(sMenu, Line, String);
  392. All++;
  393. }
  394. if(Chest[id] > 0)
  395. {
  396. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "CHESTPIECE", Chest[id]);
  397. menu_additem(sMenu, Line, "101");
  398. All++;
  399. }
  400. if(pKey[id] > 0)
  401. {
  402. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "KEYPIECE", pKey[id]);
  403. menu_additem(sMenu, Line, "102");
  404. All++;
  405. }
  406. if(All == 0)
  407. {
  408. MenuMod[id] = 0;
  409. Menu(id);
  410. }
  411. }
  412. else if(MenuMod[id] == -1)
  413. {
  414. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  415. Prefix, LANG_SERVER, "GIFTCH", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  416. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  417. new String[32], All;
  418. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  419. {
  420. if(uWeapon[i][id] == 0)
  421. continue;
  422.  
  423. num_to_str(i, String, 31);
  424. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  425. menu_additem(sMenu, Line, String);
  426. All++;
  427. }
  428. if(Chest[id] > 0)
  429. {
  430. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "CHESTPIECE", Chest[id]);
  431. menu_additem(sMenu, Line, "101");
  432. All++;
  433. }
  434. if(pKey[id] > 0)
  435. {
  436. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "KEYPIECE", pKey[id]);
  437. menu_additem(sMenu, Line, "102");
  438. All++;
  439. }
  440. if(All == 0)
  441. {
  442. MenuMod[id] = 0;
  443. Menu(id);
  444. }
  445. }
  446. else if(MenuMod[id] == 0)
  447. {
  448. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  449. Prefix, LANG_SERVER, "MAIN", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  450. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  451. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTOSKINS");
  452. menu_additem(sMenu, Line, "1");
  453.  
  454. if(!inMarket[id])
  455. {
  456. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTOCHESTOPEN");
  457. menu_additem(sMenu, Line, "2");
  458. }
  459. else
  460. {
  461. formatex(Line, 127, "%L %L",
  462. LANG_SERVER, "MENUTOCHESTOPEN", LANG_SERVER, "INMARKET");
  463. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  464. }
  465.  
  466. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTOMARKET");
  467. menu_additem(sMenu, Line, "3");
  468.  
  469. if(!inMarket[id])
  470. {
  471. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MENUTODUSTBIN");
  472. menu_additem(sMenu, Line, "4");
  473. }
  474. else
  475. {
  476. formatex(Line, 127, "%L %L",
  477. LANG_SERVER, "MENUTODUSTBIN", LANG_SERVER, "INMARKET");
  478. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  479. }
  480.  
  481. if(!inMarket[id])
  482. {
  483. formatex(Line, 127, "%L%L",
  484. LANG_SERVER, "MENUTOGIFT", LANG_SERVER, "MRANG", Rangs[Rang[id]+1], Kills[id], NeedKills[Rang[id]]);
  485. menu_additem(sMenu, Line, "5");
  486. }
  487. else
  488. {
  489. formatex(Line, 127, "%L %L%L",
  490. LANG_SERVER, "MENUTOGIFT", LANG_SERVER, "INMARKET", LANG_SERVER, "MRANG", Rangs[Rang[id]+1], Kills[id], NeedKills[Rang[id]]);
  491. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  492. }
  493. }
  494. else if(MenuMod[id] == 1)
  495. {
  496. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  497. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOSKINS", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  498. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  499. new String[32], All;
  500. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  501. {
  502. if(uWeapon[i][id] == 0)
  503. continue;
  504.  
  505. formatex(String, 31, "%d %d", i, Weapons[i]);
  506. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  507. menu_additem(sMenu, Line, String);
  508. All++;
  509. }
  510. if(All == 0)
  511. {
  512. MenuMod[id] = 0;
  513. Menu(id);
  514. }
  515. }
  516. else if(MenuMod[id] == 2)
  517. {
  518. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  519. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOCHESTOPEN", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  520. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  521. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "CHESTSANDKEYS", Chest[id], pKey[id]);
  522. menu_additem(sMenu, Line, "1");
  523. }
  524. else if(MenuMod[id] == 3)
  525. {
  526. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  527. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOMARKET", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  528. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  529. new String[32], All;
  530. if(!inMarket[id])
  531. {
  532. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  533. {
  534. if(i == WeaponinMarket[id] && uWeapon[i][id] > 0)
  535. {
  536. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACES", WeaponNames[i], MarketPoints[id]);
  537. All++;
  538. }
  539. }
  540.  
  541. if(101 == WeaponinMarket[id] && Chest[id] > 0)
  542. {
  543. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACEC", MarketPoints[id]);
  544. All++;
  545. }
  546. if(102 == WeaponinMarket[id] && pKey[id] > 0)
  547. {
  548. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACEK", MarketPoints[id]);
  549. All++;
  550. }
  551.  
  552. if(All == 0)
  553. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "MARKETPLACECH");
  554. menu_additem(sMenu, Line, "-1");
  555. }
  556.  
  557. if(!inMarket[id])
  558. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "TOMARKETM");
  559. else
  560. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "BACKMARKET");
  561. menu_additem(sMenu, Line, "0");
  562.  
  563. new Name[32];
  564. for(new x; x < 32; x++)
  565. {
  566. if(!is_user_connected(x))
  567. continue;
  568.  
  569. if(inMarket[x] && MarketPoints[x] > 0)
  570. {
  571. num_to_str(x, String, 31);
  572. get_user_name(x, Name, 31);
  573. if(101 == WeaponinMarket[x])
  574. {
  575. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SELLERC", Name, MarketPoints[x]);
  576. menu_additem(sMenu, Line, String);
  577. }
  578. else if(102 == WeaponinMarket[x])
  579. {
  580. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SELLERK", Name, MarketPoints[x]);
  581. menu_additem(sMenu, Line, String);
  582. }
  583. else
  584. {
  585. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SELLERS", Name, WeaponNames[WeaponinMarket[x]], MarketPoints[x]);
  586. menu_additem(sMenu, Line, String);
  587. }
  588. }
  589. }
  590. }
  591. else if(MenuMod[id] == 4)
  592. {
  593. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  594. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTODUSTBIN", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  595. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  596. new String[32], All;
  597. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  598. {
  599. if(uWeapon[i][id] == 0)
  600. continue;
  601.  
  602. num_to_str(i, String, 31);
  603. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SKINPIECE", WeaponNames[i], uWeapon[i][id]);
  604. menu_additem(sMenu, Line, String);
  605. All++;
  606. }
  607. if(All == 0)
  608. {
  609. MenuMod[id] = 0;
  610. Menu(id);
  611. }
  612. }
  613. else if(MenuMod[id] == 5)
  614. {
  615. formatex(Line, 127, "%s\r %L %L",
  616. Prefix, LANG_SERVER, "MENUTOGIFT", LANG_SERVER, "YPOINT", Points[id]);
  617. sMenu = menu_create(Line, "MenuHandler");
  618. new All, Name[32], String[32];
  619. get_user_name(aTarget[id], Name, 31);
  620.  
  621. if(aTarget[id] > 0 && is_user_alive(aTarget[id]))
  622. {
  623. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTT", Name);
  624. menu_additem(sMenu, Line, "-1");
  625. for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
  626. {
  627. if(i == aThing[id] && uWeapon[i][id] > 0)
  628. {
  629. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTS", WeaponNames[i]);
  630. menu_additem(sMenu, Line, "-2");
  631. All++;
  632. }
  633. }
  634.  
  635. if(aThing[id] == 0 && All == 0)
  636. {
  637. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTCH");
  638. menu_additem(sMenu, Line, "-2");
  639. }
  640. else if(aThing[id] > 100)
  641. {
  642. if(101 == aThing[id])
  643. {
  644. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTC");
  645. }
  646. if(102 == aThing[id])
  647. {
  648. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTK");
  649. }
  650. menu_additem(sMenu, Line, "-2");
  651. }
  652.  
  653. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "GIFTPOINTS", aPoints[id]);
  654. menu_additem(sMenu, Line, "-4");
  655. formatex(Line, 127, "%L", LANG_SERVER, "SENDGIFT");
  656. menu_additem(sMenu, Line, "-3");
  657. }
  658. else
  659. {
  660. for(new i; i < 32; i++)
  661. {
  662. if(is_user_connected(i))
  663. {
  664. get_user_name(i, Name, 31);
  665. num_to_str(i, String, 31);
  666. menu_additem(sMenu, Name, String);
  667. }
  668. }
  669. }
  670. }
  671. menu_display(id, sMenu);
  672. }
  673. public MenuHandler(id, gMenu, Key)
  674. {
  675. if(Key == MENU_EXIT)
  676. {
  677. MenuMod[id] = 0;
  678. menu_destroy(gMenu);
  679. return PLUGIN_HANDLED;
  680. }
  681. new aMenu[2], Data[4][32], sKey[32], Name[32], mName[32];
  682. menu_item_getinfo(gMenu, Key, aMenu[0], Data[0], 31, Data[1], 31, aMenu[1]);
  683.  
  684. parse(Data[0], sKey, 31);
  685. Key = str_to_num(sKey);
  686.  
  687. if(MenuMod[id] == -2)
  688. {
  689. aThing[id] = Key;
  690. MenuMod[id] = 5;
  691. Menu(id);
  692. return PLUGIN_HANDLED;
  693. }
  694. if(MenuMod[id] == -1)
  695. {
  696. MenuMod[id] = 3;
  697. WeaponinMarket[id] = Key;
  698. client_cmd(id, "messagemode Cost");
  699. Menu(id);
  700. return PLUGIN_HANDLED;
  701. }
  702. else if(MenuMod[id] == 0)
  703. {
  704. MenuMod[id] = Key;
  705. Menu(id);
  706. return PLUGIN_HANDLED;
  707. }
  708. else if(MenuMod[id] == 1)
  709. {
  710. parse(Data[0], Data[2], 31, Data[3], 31);
  711.  
  712. if(str_to_num(Data[3]) == 16 || str_to_num(Data[3]) == 26)
  713. UsingWeapon[1][id] = str_to_num(Data[2]);
  714. else if(str_to_num(Data[3]) == 29)
  715. UsingWeapon[2][id] = str_to_num(Data[2]);
  716. else
  717. UsingWeapon[0][id] = str_to_num(Data[2]);
  718. return PLUGIN_HANDLED;
  719. }
  720. else if(MenuMod[id] == 2)
  721. {
  722. if(Key == 1)
  723. {
  724. if(Chest[id] > 0 && pKey[id] > 0)
  725. {
  726. Chest[id]--;
  727. pKey[id]--;
  728. ChestOpen(id);
  729. Menu(id);
  730. return PLUGIN_HANDLED;
  731. }
  732. }
  733. }
  734. else if(MenuMod[id] == 3)
  735. {
  736. if(Key == -1)
  737. {
  738. MenuMod[id] = -1;
  739. Menu(id);
  740. return PLUGIN_HANDLED;
  741. }
  742. else if(Key == 0)
  743. {
  744. if(inMarket[id])
  745. inMarket[id] = false;
  746. else if(MarketPoints[id] > 0)
  747. {
  748. get_user_name(id, Name, 31);
  749. print_color(0, "!g%s%L",
  750. Prefix, LANG_SERVER, "TOMARKET", Name, WeaponNames[WeaponinMarket[id]], MarketPoints[id]);
  751. inMarket[id] = true;
  752. }
  753. Menu(id);
  754. return PLUGIN_HANDLED;
  755. }
  756. else if(inMarket[Key] && Points[id] >= MarketPoints[Key])
  757. {
  758. get_user_name(Key, Name, 31);
  759. get_user_name(id, mName, 31);
  760. if(WeaponinMarket[Key] < 101)
  761. {
  762. print_color(0, "!g%s%L",
  763. Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETITEM",
  764. mName, WeaponNames[WeaponinMarket[Key]], MarketPoints[Key], Name);
  765. uWeapon[WeaponinMarket[Key]][id]++;
  766. uWeapon[WeaponinMarket[Key]][Key]--;
  767. }
  768. else if(WeaponinMarket[Key] == 101)
  769. {
  770. print_color(0, "!g%s%L",
  771. Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETCHEST",
  772. mName, MarketPoints[Key], Name);
  773. Chest[id]++;
  774. Chest[Key]--;
  775. }
  776. else if(WeaponinMarket[Key] == 102)
  777. {
  778. print_color(0, "!g%s%L",
  779. Prefix, LANG_SERVER, "BUYMARKETKEY",
  780. mName, MarketPoints[Key], Name);
  781. pKey[id]++;
  782. pKey[Key]--;
  783. }
  784. Points[Key] += MarketPoints[Key];
  785. Points[id] -= MarketPoints[Key];
  786. Save(Key);
  787. Save(id);
  788. inMarket[Key] = false;
  789. MarketPoints[Key] = 0;
  790. WeaponinMarket[Key] = 0;
  791. MenuMod[id] = 0;
  792. }
  793. }
  794. else if(MenuMod[id] == 4)
  795. {
  796. uWeapon[Key][id]--;
  797. Menu(id);
  798. Save(id);
  799. return PLUGIN_HANDLED;
  800. }
  801. else if(MenuMod[id] == 5)
  802. {
  803. if(Key == -1)
  804. {
  805. aTarget[id] = 0;
  806. }
  807. if(Key == -2)
  808. {
  809. MenuMod[id] = -2;
  810. }
  811. if(Key == -3)
  812. {
  813. if(uWeapon[aThing[id]][id] > 0)
  814. {
  815. uWeapon[aThing[id]][aTarget[id]]++;
  816. uWeapon[aThing[id]][id]--;
  817. Points[aTarget[id]] += aPoints[id];
  818. Points[id] -= aPoints[id];
  819. Save(aTarget[id]);
  820. Save(id);
  821. MenuMod[id] = 0;
  822. aThing[id] = 0;
  823. aTarget[id] = 0;
  824. aPoints[id] = 0;
  825. print_color(id, "!g%s%L",
  826. Prefix, LANG_SERVER, "GIFTSUCCESS");
  827. }
  828. }
  829. if(Key == -4)
  830. {
  831. client_cmd(id, "messagemode Gift");
  832. }
  833. if(Key > 0)
  834. aTarget[id] = Key;
  835. Menu(id);
  836. return PLUGIN_HANDLED;
  837. }
  838. MenuMod[id] = 0;
  839. return PLUGIN_CONTINUE;
  840. }
  841. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  842. {
  843. new Count = 1, Players[32];
  844. static Msg[191];
  845. vformat(Msg, 190, input, 3);
  846.  
  847. replace_all(Msg, 190, "!g", "^4");
  848. replace_all(Msg, 190, "!y", "^1");
  849. replace_all(Msg, 190, "!t", "^3");
  850.  
  851. if(id) Players[0] = id; else get_players(Players, Count, "ch");
  852. {
  853. for (new i = 0; i < Count; i++)
  854. {
  855. if (is_user_connected(Players[i]))
  856. {
  857. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, Players[i]);
  858. write_byte(Players[i]);
  859. write_string(Msg);
  860. message_end();
  861. }
  862. }
  863. }
  864. return PLUGIN_HANDLED;
  865. }
  866. public client_putinserver(id)
  867. {
  868. Kills[id] = 0, Rang[id] = 0, Points[id] = 0, Choosen[id] = 0, pKey[id] = 0, Chest[id] = 0;
  869. for(new i; i < AllWeapon; i++)
  870. {
  871. uWeapon[i][id] = 0;
  872. }
  873. Load(id);
  874. Password[id] = "";
  875. SavedPassword[id] = "";
  876. Loged[id] = false;
  877. }
  878. public Load(id)
  879. {
  880. if(!is_user_connected(id))
  881. {
  882. return PLUGIN_HANDLED;
  883. }
  884.  
  885. new pFile, Name[32];
  886. pFile = fopen(SaveFile, "rt");
  887. get_user_name(id, Name, 31);
  888.  
  889. if(pFile)
  890. {
  891. new Line[256];
  892. new LineName[32], tData[5][8], Data[MAX][8];
  893.  
  894. while(!feof(pFile))
  895. {
  896. fgets(pFile, Line, 255);
  897.  
  898. if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 2)
  899. continue;
  900.  
  901. parse(Line, LineName, 31);
  902.  
  903. if(equal(LineName, Name))
  904. {
  905. parse(Line, LineName, 31, tData[0], 7, tData[1], 7, tData[2], 7, tData[3], 7, tData[4], 7,
  906. Data[0], 7, Data[1], 7, Data[2], 7, Data[3], 7, Data[4], 7, Data[5], 7,
  907. Data[6], 7, Data[7], 7, Data[8], 7, Data[9], 7, Data[10], 7, Data[11], 7, Data[12], 7,
  908. Data[13], 7, Data[14], 7, Data[15], 7, Data[16], 7, Data[17], 7, Data[18], 7, Data[19], 7,
  909. Data[20], 7, Data[21], 7, Data[22], 7, Data[23], 7, Data[24], 7, Data[25], 7, Data[26], 7,
  910. Data[27], 7, Data[28], 7, Data[29], 7, Data[30], 7, Data[31], 7, Data[32], 7, Data[33], 7,
  911. Data[34], 7, Data[35], 7, Data[36], 7, Data[37], 7, Data[38], 7, Data[39], 7, Data[40], 7,
  912. Data[41], 7, Data[42], 7, Data[43], 7, Data[44], 7, Data[45], 7, Data[46], 7, Data[47], 7,
  913. Data[48], 7, Data[49], 7);
  914.  
  915. Kills[id] = str_to_num(tData[0]);
  916. Points[id] = str_to_num(tData[1]);
  917. pKey[id] = str_to_num(tData[2]);
  918. Chest[id] = str_to_num(tData[3]);
  919. Rang[id] = str_to_num(tData[4]);
  920.  
  921. for(new i; i < MAX; i++)
  922. {
  923. uWeapon[i][id] = str_to_num(Data[i]);
  924. }
  925. return PLUGIN_HANDLED;
  926. }
  927. }
  928. fclose(pFile);
  929. }
  930. return PLUGIN_CONTINUE;
  931. }
  932. public Save(id)
  933. {
  934. if(!is_user_connected(id))
  935. {
  936. return PLUGIN_HANDLED;
  937. }
  938.  
  939. new pFile, Name[32];
  940. pFile = fopen(SaveFile, "rt");
  941. get_user_name(id, Name, 31);
  942.  
  943. if(pFile)
  944. {
  945. new Line[192], Lines;
  946.  
  947. new LineName[32], bool:Found;
  948.  
  949. while(!feof(pFile))
  950. {
  951. fgets(pFile, Line, 191);
  952.  
  953. if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 2)
  954. continue;
  955.  
  956. parse(Line, LineName, 31);
  957.  
  958. if(equal(LineName, Name) && !Found)
  959. {
  960. new mLine[256], LoadWeapon[256], String[8];
  961.  
  962. format(String, 7, "^"%i^" ", Kills[id]);
  963. add(LoadWeapon, 255, String);
  964.  
  965. format(String, 7, "^"%i^" ", Points[id]);
  966. add(LoadWeapon, 255, String);
  967.  
  968. format(String, 7, "^"%i^" ", pKey[id]);
  969. add(LoadWeapon, 255, String);
  970.  
  971. format(String, 7, "^"%i^" ", Chest[id]);
  972. add(LoadWeapon, 255, String);
  973.  
  974. format(String, 7, "^"%i^" ", Rang[id]);
  975. add(LoadWeapon, 255, String);
  976.  
  977. for(new i; i < MAX; i++)
  978. {
  979. format(String, 7, "^"%i^" ", uWeapon[i][id]);
  980. add(LoadWeapon, 255, String);
  981. }
  982.  
  983. formatex(mLine, 255, "^"%s^" %s", Name, LoadWeapon);
  984. write_file(SaveFile, mLine, Lines);
  985. Found = true;
  986. return PLUGIN_HANDLED;
  987. }
  988.  
  989. Lines++;
  990. }
  991.  
  992. if(!Found)
  993. {
  994. new mLine[256], LoadWeapon[256], String[8];
  995.  
  996. format(String, 7, "^"%i^" ", Kills[id]);
  997. add(LoadWeapon, 255, String);
  998.  
  999. format(String, 7, "^"%i^" ", Points[id]);
  1000. add(LoadWeapon, 255, String);
  1001.  
  1002. format(String, 7, "^"%i^" ", pKey[id]);
  1003. add(LoadWeapon, 255, String);
  1004.  
  1005. format(String, 7, "^"%i^" ", Chest[id]);
  1006. add(LoadWeapon, 255, String);
  1007.  
  1008. format(String, 7, "^"%i^" ", Rang[id]);
  1009. add(LoadWeapon, 255, String);
  1010.  
  1011. for(new i; i < MAX; i++)
  1012. {
  1013. format(String, 7, "^"%i^" ", uWeapon[i][id]);
  1014. add(LoadWeapon, 255, String);
  1015. }
  1016.  
  1017. formatex(mLine, 255, "^"%s^" %s", Name, LoadWeapon);
  1018. write_file(SaveFile, mLine);
  1019. return PLUGIN_HANDLED;
  1020. }
  1021. fclose(pFile);
  1022. }
  1023. return PLUGIN_CONTINUE;
  1024. }
  1025. public WeaponMenu(id)
  1026. {
  1027. new String[128], Name[32];
  1028. format(String, 127, "%s %L", Prefix, LANG_SERVER, "WPM");
  1029. new wMenu = menu_create(String, "wMenuHandler");
  1030. get_user_name(id, Name, 31);
  1031.  
  1032. if(Choosen[id] == 0)
  1033. {
  1034. for(new i; i < sizeof(FirstWeaponNames); i++)
  1035. {
  1036. format(String, 127, "%s", FirstWeaponNames[i][0]);
  1037. menu_additem(wMenu, String, FirstWeaponNames[i][1]);
  1038. }
  1039. }
  1040. if(Choosen[id] == 1)
  1041. {
  1042. for(new i; i < sizeof(SecondaryWeaponNames); i++)
  1043. {
  1044. format(String, 127, "%s", SecondaryWeaponNames[i][0]);
  1045. menu_additem(wMenu, String, SecondaryWeaponNames[i][1]);
  1046. }
  1047. }
  1048.  
  1049. menu_display(id, wMenu);
  1050. }
  1051. public wMenuHandler(id, gMenu, item)
  1052. {
  1053. if(item == MENU_EXIT)
  1054. {
  1055. menu_destroy(gMenu);
  1056. return;
  1057. }
  1058. new data[32], name[64];
  1059. new access, callback;
  1060. menu_item_getinfo(gMenu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
  1061.  
  1062. give_item(id, data);
  1063. Choosen[id]++;
  1064.  
  1065. if(Choosen[id] >= 2)
  1066. Grenades(id);
  1067.  
  1068. WeaponMenu(id);
  1069. }
  1070. public RegMenu(id)
  1071. {
  1072. new String[128], Name[32];
  1073. format(String, 127, "%s %L", Prefix, LANG_SERVER, "RMMAIN");
  1074. new rMenu = menu_create(String, "rMenuHandler");
  1075. get_user_name(id, Name, 31);
  1076.  
  1077. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMACCOUNT", Name);
  1078. menu_additem(rMenu, String, "0");
  1079.  
  1080. if(!Registered(id))
  1081. {
  1082. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMP", Password[id]);
  1083. menu_additem(rMenu, String, "1");
  1084.  
  1085. if(strlen(Password[id]) > 4)
  1086. {
  1087. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMR");
  1088. menu_additem(rMenu, String, "2");
  1089. }
  1090. else
  1091. {
  1092. format(String, 127, "\d%L", LANG_SERVER, "RMR");
  1093. menu_additem(rMenu, String, "0");
  1094. }
  1095. }
  1096. else
  1097. {
  1098. if(!Loged[id])
  1099. {
  1100. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMP", Password[id]);
  1101. menu_additem(rMenu, String, "1");
  1102.  
  1103. if(equal(SavedPassword[id], Password[id]))
  1104. {
  1105. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMLOGIN");
  1106. menu_additem(rMenu, String, "3");
  1107. }
  1108. else
  1109. {
  1110. format(String, 127, "\d%L", LANG_SERVER, "RMLOGIN");
  1111. menu_additem(rMenu, String, "0");
  1112. }
  1113. }
  1114. else
  1115. {
  1116. format(String, 127, "%L", LANG_SERVER, "RMLOGOUT");
  1117. menu_additem(rMenu, String, "-1");
  1118. }
  1119. }
  1120.  
  1121. menu_display(id, rMenu);
  1122. }
  1123. public rMenuHandler(id, gMenu, item)
  1124. {
  1125. if(item == MENU_EXIT)
  1126. {
  1127. menu_destroy(gMenu);
  1128. return;
  1129. }
  1130. new data[9], name[64], Key;
  1131. new access, callback;
  1132. menu_item_getinfo(gMenu, item, access, data, charsmax(data), name, charsmax(name), callback);
  1133.  
  1134. Key = str_to_num(data);
  1135.  
  1136. if(Key == -1)
  1137. ToLogout(id);
  1138. if(Key == 0)
  1139. RegMenu(id);
  1140. if(Key == 1)
  1141. {
  1142. client_cmd(id, "messagemode UserPassword");
  1143. RegMenu(id);
  1144. }
  1145. if(Key == 2)
  1146. {
  1147. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERSUCCESS", Password[id]);
  1148. Register(id, Password[id]);
  1149. copy(SavedPassword[id], 31, Password[id]);
  1150. }
  1151. if(Key == 3)
  1152. {
  1153. if(equal(SavedPassword[id], Password[id])) {
  1154. Loged[id] = true;
  1155. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERLOGIN");
  1156. Menu(id);
  1157. }
  1158. }
  1159. }
  1160. public ToLogout(id)
  1161. {
  1162. if(Loged[id])
  1163. {
  1164. Loged[id] = false;
  1165. Password[id] = "";
  1166. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERLOGOUT");
  1167. }
  1168. }
  1169. public PlayerPassword(id)
  1170. {
  1171. new Data[32];
  1172. read_args(Data, 31);
  1173. remove_quotes(Data);
  1174.  
  1175. if(strlen(Data) < 5)
  1176. {
  1177. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERSHORT");
  1178. client_cmd(id, "messagemode UserPassword");
  1179. return PLUGIN_HANDLED;
  1180. }
  1181.  
  1182. if(Loged[id])
  1183. {
  1184. return PLUGIN_HANDLED;
  1185. }
  1186.  
  1187. copy(Password[id], 31, Data);
  1188. RegMenu(id);
  1189. return PLUGIN_CONTINUE;
  1190. }
  1191. public NameChange(id)
  1192. {
  1193. if(!is_user_connected(id))
  1194. return FMRES_IGNORED;
  1195.  
  1196. new OldName[32], NewName[32], Name[32];
  1197. get_user_name(id, Name, 31);
  1198. pev(id, pev_netname, OldName, charsmax(OldName));
  1199. if(OldName[0])
  1200. {
  1201. get_user_info(id, "name", NewName, charsmax(NewName));
  1202. if(!equal(OldName, NewName))
  1203. {
  1204. set_user_info(id, "name", OldName);
  1205. print_color(id, "!g%s%L", Prefix, LANG_SERVER, "REGISTERNAMECHANGE");
  1206. return FMRES_HANDLED;
  1207. }
  1208. }
  1209. return FMRES_IGNORED;
  1210. }
  1211. stock bool:ValidMdl(Mdl[])
  1212. {
  1213. if(containi(Mdl, ".mdl") != -1)
  1214. {
  1215. return true;
  1216. }
  1217. return false;
  1218. }
  1219. stock bool:Registered(id)
  1220. {
  1221. new pFile, Data[2][32], Line[64], Name[32];
  1222. get_user_name(id, Name, 31);
  1223. pFile = fopen(RegisterFile, "rt");
  1224.  
  1225. while(!feof(pFile))
  1226. {
  1227. fgets(pFile, Line, 63);
  1228.  
  1229. parse(Line, Data[0], 31, Data[1], 31);
  1230.  
  1231. if(equal(Data[0], Name))
  1232. {
  1233. copy(SavedPassword[id], 31, Data[1]);
  1234. return true;
  1235. }
  1236. }
  1237.  
  1238. fclose(pFile);
  1239.  
  1240. return false;
  1241. }
  1242. stock Register(id, const rSavedPassword[])
  1243. {
  1244. new pFile, Line[64], Name[32];
  1245. get_user_name(id, Name, 31);
  1246. pFile = fopen(RegisterFile, "at+");
  1247. format(Line, 63, "^n^"%s^" ^"%s^"", Name, rSavedPassword);
  1248. write_file(RegisterFile, Line);
  1249. fclose(pFile);
  1250. }
  1251. stock Grenades(id)
  1252. {
  1253. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  1254. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  1255. give_item(id, "weapon_flashbang");
  1256. }
  1257. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  1258. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  1259. */
  1260.  

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: pista1993 (2015.07.04. 08:20)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csgo
HozzászólásElküldve: 2015.07.05. 12:26 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2015.07.05. 12:18
Hozzászólások: 172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hogy kell skineket adni v öléseket


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: csgo
HozzászólásElküldve: 2015.07.05. 12:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
amit lement playernek dolgokat át írod

_________________
Kép

Ők köszönték meg alfaanero nek ezt a hozzászólást: pista1993 (2015.07.05. 17:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole