hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 08:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 323 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 323 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hang hozá adása modellhez
HozzászólásElküldve: 2015.07.01. 08:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok !

Ha egy modelhez szeretnék külön hangot írni neki ( mikor lövök vele ) azt , hogy kéne megoldani ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #include <amxmisc>
  14.  
  15.  
  16.  
  17. #include <fun>
  18.  
  19.  
  20.  
  21. #include <engine>
  22.  
  23.  
  24.  
  25. #include <hamsandwich>
  26.  
  27.  
  28.  
  29. #include <colorchat>
  30.  
  31.  
  32.  
  33. #include <nvault>
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41. #define PLUGIN "Bolt"
  42.  
  43.  
  44.  
  45. #define VERSION "1.0"
  46.  
  47.  
  48.  
  49. #define AUTHOR "Charlie224"
  50.  
  51.  
  52.  
  53. new g_vault
  54.  
  55.  
  56.  
  57. new g_pontok[33];
  58.  
  59.  
  60.  
  61. new bool:g_csavar[33];
  62.  
  63.  
  64.  
  65. new bool:g_baseball[33];
  66.  
  67.  
  68.  
  69. new bool:g_gumibot[33];
  70.  
  71.  
  72.  
  73. new shop1;
  74.  
  75.  
  76.  
  77. new shop2;
  78.  
  79.  
  80.  
  81. new shop3;
  82.  
  83.  
  84.  
  85. new shop4;
  86.  
  87.  
  88.  
  89. new syncObjp;
  90.  
  91.  
  92.  
  93. new bool:g_hp;
  94.  
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. new VIEW_MODELCSAVAR[] = "models/v_csavarhuzo.mdl";
  102.  
  103.  
  104.  
  105. new PLAYER_MODELCSAVAR[] = "models/p_csavarhuzo.mdl";
  106.  
  107.  
  108.  
  109. new VIEW_MODELBASEBALL[] = "models/v_baseballuto.mdl";
  110.  
  111.  
  112.  
  113. new PLAYER_MODELBASEBALL[] = "models/p_baseballuto.mdl";
  114.  
  115.  
  116.  
  117. new VIEW_MODELGUMIBOT[] = "models/v_gumibot.mdl";
  118.  
  119.  
  120.  
  121. new PLAYER_MODELGUMIBOT[] = "models/p_gumibot.mdl";
  122.  
  123.  
  124.  
  125.  
  126.  
  127.  
  128.  
  129. public plugin_init()
  130.  
  131.  
  132.  
  133. {
  134.  
  135.  
  136.  
  137. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  138.  
  139.  
  140.  
  141.  
  142.  
  143.  
  144.  
  145. register_event("DeathMsg", "Death", "a");
  146.  
  147.  
  148.  
  149. register_event("CurWeapon", "Change_Weapon", "be", "1=1");
  150.  
  151.  
  152.  
  153. register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")
  154.  
  155.  
  156.  
  157. register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
  158.  
  159.  
  160.  
  161.  
  162.  
  163.  
  164.  
  165. register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
  166.  
  167.  
  168.  
  169.  
  170.  
  171.  
  172.  
  173. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
  174.  
  175.  
  176.  
  177. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
  178.  
  179.  
  180.  
  181.  
  182.  
  183.  
  184.  
  185. shop1 = register_cvar("shop_1", "15");
  186.  
  187.  
  188.  
  189. shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
  190.  
  191.  
  192.  
  193. shop3 = register_cvar("shop_3", "20");
  194.  
  195.  
  196.  
  197. shop4 = register_cvar("shop_4", "5");
  198.  
  199.  
  200.  
  201. syncObjp = CreateHudSyncObj();
  202.  
  203.  
  204.  
  205. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  206.  
  207.  
  208.  
  209. }
  210.  
  211.  
  212.  
  213. public plugin_precache()
  214.  
  215.  
  216.  
  217. {
  218.  
  219.  
  220.  
  221. precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
  222.  
  223.  
  224.  
  225. precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
  226.  
  227.  
  228.  
  229. precache_model(VIEW_MODELBASEBALL);
  230.  
  231.  
  232.  
  233. precache_model(PLAYER_MODELBASEBALL);
  234.  
  235.  
  236.  
  237. precache_model(VIEW_MODELGUMIBOT);
  238.  
  239.  
  240.  
  241. precache_model(PLAYER_MODELGUMIBOT);
  242.  
  243.  
  244.  
  245. }
  246.  
  247.  
  248.  
  249. public Start(id)
  250.  
  251.  
  252.  
  253. {
  254.  
  255.  
  256.  
  257. g_hp = true;
  258.  
  259.  
  260.  
  261. }
  262.  
  263.  
  264.  
  265. public Event_Roundend()
  266.  
  267.  
  268.  
  269. {
  270.  
  271.  
  272.  
  273. new players[32], pnum, tempid;
  274.  
  275.  
  276.  
  277. get_players(players, pnum, "c");
  278.  
  279.  
  280.  
  281.  
  282.  
  283.  
  284.  
  285. for(new i; i<pnum; i++)
  286.  
  287.  
  288.  
  289. {
  290.  
  291.  
  292.  
  293. tempid = players[i];
  294.  
  295.  
  296.  
  297. g_csavar[tempid] = false;
  298.  
  299.  
  300.  
  301. g_baseball[tempid] = false;
  302.  
  303.  
  304.  
  305. g_gumibot[tempid] = false;
  306.  
  307.  
  308.  
  309. }
  310.  
  311.  
  312.  
  313. }
  314.  
  315.  
  316.  
  317. public Death()
  318.  
  319.  
  320.  
  321. {
  322.  
  323.  
  324.  
  325. new id = read_data(2);
  326.  
  327.  
  328.  
  329. new attacker = read_data(1);
  330.  
  331.  
  332.  
  333.  
  334.  
  335.  
  336.  
  337. if(!is_user_alive(attacker))
  338.  
  339.  
  340.  
  341. return PLUGIN_CONTINUE;
  342.  
  343.  
  344.  
  345.  
  346.  
  347.  
  348.  
  349. if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
  350.  
  351.  
  352.  
  353. {
  354.  
  355.  
  356.  
  357. g_pontok[attacker]+=5;
  358.  
  359.  
  360.  
  361. }
  362.  
  363.  
  364.  
  365.  
  366.  
  367.  
  368.  
  369. return PLUGIN_CONTINUE;
  370.  
  371.  
  372.  
  373. }
  374.  
  375.  
  376.  
  377. public boltmenu(id)
  378.  
  379.  
  380.  
  381. {
  382.  
  383.  
  384.  
  385. if(get_user_team(id) == 1)
  386.  
  387.  
  388.  
  389. {
  390.  
  391.  
  392.  
  393. if(is_user_alive(id))
  394.  
  395.  
  396.  
  397. {
  398.  
  399.  
  400.  
  401. static opcion[64];
  402.  
  403.  
  404.  
  405.  
  406.  
  407.  
  408.  
  409. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  410.  
  411.  
  412.  
  413. new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
  414.  
  415.  
  416.  
  417.  
  418.  
  419.  
  420.  
  421. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  422.  
  423.  
  424.  
  425. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wBaseballuto(75 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
  426.  
  427.  
  428.  
  429. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
  430.  
  431.  
  432.  
  433. menu_additem(iMenu, opcion, "3");
  434.  
  435.  
  436.  
  437.  
  438.  
  439.  
  440.  
  441. menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  442.  
  443.  
  444.  
  445. menu_display(id, iMenu, 0);
  446.  
  447.  
  448.  
  449. }
  450.  
  451.  
  452.  
  453. else
  454.  
  455.  
  456.  
  457. {
  458.  
  459.  
  460.  
  461. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  462.  
  463.  
  464.  
  465. }
  466.  
  467.  
  468.  
  469. }
  470.  
  471.  
  472.  
  473. else if(get_user_team(id) == 2)
  474.  
  475.  
  476.  
  477. {
  478.  
  479.  
  480.  
  481. if(is_user_alive(id))
  482.  
  483.  
  484.  
  485. {
  486.  
  487.  
  488.  
  489. static opcion[64];
  490.  
  491.  
  492.  
  493.  
  494.  
  495.  
  496.  
  497. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JailBreak Bolt] [Beta] v0.1");
  498.  
  499.  
  500.  
  501. new iMenu2 = menu_create(opcion, "boltmenuh2");
  502.  
  503.  
  504.  
  505.  
  506.  
  507.  
  508.  
  509. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\w+50 HP(1 korben 1x) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
  510.  
  511.  
  512.  
  513. formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGumibot(100 Sebzes) \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
  514.  
  515.  
  516.  
  517. menu_additem(iMenu2, opcion, "2");
  518.  
  519.  
  520.  
  521.  
  522.  
  523.  
  524.  
  525. menu_setprop(iMenu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  526.  
  527.  
  528.  
  529. menu_display(id, iMenu2, 0);
  530.  
  531.  
  532.  
  533. }
  534.  
  535.  
  536.  
  537. else
  538.  
  539.  
  540.  
  541. {
  542.  
  543.  
  544.  
  545. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Csak elok hasznalhatjak a boltot");
  546.  
  547.  
  548.  
  549. }
  550.  
  551.  
  552.  
  553. }
  554.  
  555.  
  556.  
  557.  
  558.  
  559.  
  560.  
  561. return PLUGIN_HANDLED;
  562.  
  563.  
  564.  
  565. }
  566.  
  567.  
  568.  
  569.  
  570.  
  571.  
  572.  
  573. public boltmenuh(id, menu, item)
  574.  
  575.  
  576.  
  577. {
  578.  
  579.  
  580.  
  581.  
  582.  
  583.  
  584.  
  585. if (item == MENU_EXIT)
  586.  
  587.  
  588.  
  589. {
  590.  
  591.  
  592.  
  593. menu_destroy(menu);
  594.  
  595.  
  596.  
  597. return PLUGIN_HANDLED;
  598.  
  599.  
  600.  
  601. }
  602.  
  603.  
  604.  
  605.  
  606.  
  607.  
  608.  
  609. new Data[6], Name[64];
  610.  
  611.  
  612.  
  613. new Access, Callback;
  614.  
  615.  
  616.  
  617.  
  618.  
  619.  
  620.  
  621. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  622.  
  623.  
  624.  
  625.  
  626.  
  627.  
  628.  
  629. new elo = is_user_alive(id);
  630.  
  631.  
  632.  
  633. new item_ar1 = get_pcvar_num(shop1);
  634.  
  635.  
  636.  
  637. new item_ar2 = get_pcvar_num(shop2);
  638.  
  639.  
  640.  
  641. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  642.  
  643.  
  644.  
  645. new health = get_user_health(id)
  646.  
  647.  
  648.  
  649.  
  650.  
  651.  
  652.  
  653. new Key = str_to_num(Data);
  654.  
  655.  
  656.  
  657.  
  658.  
  659.  
  660.  
  661. switch (Key)
  662.  
  663.  
  664.  
  665. {
  666.  
  667.  
  668.  
  669. case 1:
  670.  
  671.  
  672.  
  673. {
  674.  
  675.  
  676.  
  677. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  678.  
  679.  
  680.  
  681. {
  682.  
  683.  
  684.  
  685. if(g_hp)
  686.  
  687.  
  688.  
  689. {
  690.  
  691.  
  692.  
  693. g_pontok[id] -= item_ar4;
  694.  
  695.  
  696.  
  697. set_user_health(id, health+50)
  698.  
  699.  
  700.  
  701. g_hp = false;
  702.  
  703.  
  704.  
  705. }
  706.  
  707.  
  708.  
  709. else
  710.  
  711.  
  712.  
  713. {
  714.  
  715.  
  716.  
  717. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  718.  
  719.  
  720.  
  721. }
  722.  
  723.  
  724.  
  725. }
  726.  
  727.  
  728.  
  729. }
  730.  
  731.  
  732.  
  733. case 2:
  734.  
  735.  
  736.  
  737. {
  738.  
  739.  
  740.  
  741. if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
  742.  
  743.  
  744.  
  745. {
  746.  
  747.  
  748.  
  749. g_pontok[id] -= item_ar2;
  750.  
  751.  
  752.  
  753. g_baseball[id] = true;
  754.  
  755.  
  756.  
  757. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  758.  
  759.  
  760.  
  761. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  762.  
  763.  
  764.  
  765. }
  766.  
  767.  
  768.  
  769. }
  770.  
  771.  
  772.  
  773. case 3:
  774.  
  775.  
  776.  
  777. {
  778.  
  779.  
  780.  
  781. if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
  782.  
  783.  
  784.  
  785. {
  786.  
  787.  
  788.  
  789. g_pontok[id] -= item_ar1;
  790.  
  791.  
  792.  
  793. g_csavar[id] = true;
  794.  
  795.  
  796.  
  797. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  798.  
  799.  
  800.  
  801. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  802.  
  803.  
  804.  
  805. }
  806.  
  807.  
  808.  
  809. }
  810.  
  811.  
  812.  
  813. }
  814.  
  815.  
  816.  
  817. menu_destroy(menu);
  818.  
  819.  
  820.  
  821. return PLUGIN_HANDLED;
  822.  
  823.  
  824.  
  825. }
  826.  
  827.  
  828.  
  829. public boltmenuh2(id, menu, item)
  830.  
  831.  
  832.  
  833. {
  834.  
  835.  
  836.  
  837.  
  838.  
  839.  
  840.  
  841. if (item == MENU_EXIT)
  842.  
  843.  
  844.  
  845. {
  846.  
  847.  
  848.  
  849. menu_destroy(menu);
  850.  
  851.  
  852.  
  853. return PLUGIN_HANDLED;
  854.  
  855.  
  856.  
  857. }
  858.  
  859.  
  860.  
  861.  
  862.  
  863.  
  864.  
  865. new Data[6], Name[64];
  866.  
  867.  
  868.  
  869. new Access, Callback;
  870.  
  871.  
  872.  
  873.  
  874.  
  875.  
  876.  
  877. menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
  878.  
  879.  
  880.  
  881.  
  882.  
  883.  
  884.  
  885. new elo = is_user_alive(id);
  886.  
  887.  
  888.  
  889. new item_ar3 = get_pcvar_num(shop3);
  890.  
  891.  
  892.  
  893. new item_ar4 = get_pcvar_num(shop4);
  894.  
  895.  
  896.  
  897. new health = get_user_health(id)
  898.  
  899.  
  900.  
  901.  
  902.  
  903.  
  904.  
  905. new Key = str_to_num(Data);
  906.  
  907.  
  908.  
  909.  
  910.  
  911.  
  912.  
  913. switch (Key)
  914.  
  915.  
  916.  
  917. {
  918.  
  919.  
  920.  
  921. case 1:
  922.  
  923.  
  924.  
  925. {
  926.  
  927.  
  928.  
  929. if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
  930.  
  931.  
  932.  
  933. {
  934.  
  935.  
  936.  
  937. if(g_hp)
  938.  
  939.  
  940.  
  941. {
  942.  
  943.  
  944.  
  945. g_pontok[id] -= item_ar4;
  946.  
  947.  
  948.  
  949. set_user_health(id, health+50)
  950.  
  951.  
  952.  
  953. g_hp = false;
  954.  
  955.  
  956.  
  957. }
  958.  
  959.  
  960.  
  961. else
  962.  
  963.  
  964.  
  965. {
  966.  
  967.  
  968.  
  969. ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak Bolt] [Beta] Mar vettel 1x HP -t!");
  970.  
  971.  
  972.  
  973. }
  974.  
  975.  
  976.  
  977. }
  978.  
  979.  
  980.  
  981. }
  982.  
  983.  
  984.  
  985. case 2:
  986.  
  987.  
  988.  
  989. {
  990.  
  991.  
  992.  
  993. if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
  994.  
  995.  
  996.  
  997. {
  998.  
  999.  
  1000.  
  1001. g_pontok[id] -= item_ar3;
  1002.  
  1003.  
  1004.  
  1005. g_gumibot[id] = true;
  1006.  
  1007.  
  1008.  
  1009. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  1010.  
  1011.  
  1012.  
  1013. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  1014.  
  1015.  
  1016.  
  1017. }
  1018.  
  1019.  
  1020.  
  1021. }
  1022.  
  1023.  
  1024.  
  1025. }
  1026.  
  1027.  
  1028.  
  1029.  
  1030.  
  1031.  
  1032.  
  1033. menu_destroy(menu);
  1034.  
  1035.  
  1036.  
  1037. return PLUGIN_HANDLED;
  1038.  
  1039.  
  1040.  
  1041. }
  1042.  
  1043.  
  1044.  
  1045. public Change_Weapon(id)
  1046.  
  1047.  
  1048.  
  1049. {
  1050.  
  1051.  
  1052.  
  1053. new weaponID = read_data(2);
  1054.  
  1055.  
  1056.  
  1057.  
  1058.  
  1059.  
  1060.  
  1061. if(get_user_team(id) == 1)
  1062.  
  1063.  
  1064.  
  1065. {
  1066.  
  1067.  
  1068.  
  1069. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
  1070.  
  1071.  
  1072.  
  1073. {
  1074.  
  1075.  
  1076.  
  1077. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
  1078.  
  1079.  
  1080.  
  1081. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
  1082.  
  1083.  
  1084.  
  1085. }
  1086.  
  1087.  
  1088.  
  1089. else if(weaponID == CSW_KNIFE && g_baseball[id])
  1090.  
  1091.  
  1092.  
  1093. {
  1094.  
  1095.  
  1096.  
  1097. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELBASEBALL);
  1098.  
  1099.  
  1100.  
  1101. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELBASEBALL);
  1102.  
  1103.  
  1104.  
  1105. }
  1106.  
  1107.  
  1108.  
  1109. }
  1110.  
  1111.  
  1112.  
  1113. else if(get_user_team(id) == 2)
  1114.  
  1115.  
  1116.  
  1117. {
  1118.  
  1119.  
  1120.  
  1121. if(weaponID == CSW_KNIFE && g_gumibot[id])
  1122.  
  1123.  
  1124.  
  1125. {
  1126.  
  1127.  
  1128.  
  1129. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELGUMIBOT);
  1130.  
  1131.  
  1132.  
  1133. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELGUMIBOT);
  1134.  
  1135.  
  1136.  
  1137. }
  1138.  
  1139.  
  1140.  
  1141. }
  1142.  
  1143.  
  1144.  
  1145. return PLUGIN_CONTINUE;
  1146.  
  1147.  
  1148.  
  1149. }
  1150.  
  1151.  
  1152.  
  1153. public PlayerSpawn(id)
  1154.  
  1155.  
  1156.  
  1157. {
  1158.  
  1159.  
  1160.  
  1161. if (is_user_alive(id))
  1162.  
  1163.  
  1164.  
  1165. {
  1166.  
  1167.  
  1168.  
  1169. boltmenu(id)
  1170.  
  1171.  
  1172.  
  1173. }
  1174.  
  1175.  
  1176.  
  1177. }
  1178.  
  1179.  
  1180.  
  1181. public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
  1182.  
  1183.  
  1184.  
  1185. {
  1186.  
  1187.  
  1188.  
  1189. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  1190.  
  1191.  
  1192.  
  1193. {
  1194.  
  1195.  
  1196.  
  1197. if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
  1198.  
  1199.  
  1200.  
  1201. {
  1202.  
  1203.  
  1204.  
  1205. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  1206.  
  1207.  
  1208.  
  1209. }
  1210.  
  1211.  
  1212.  
  1213. else if(get_user_team(attacker) == 1 && g_baseball[attacker])
  1214.  
  1215.  
  1216.  
  1217. {
  1218.  
  1219.  
  1220.  
  1221. SetHamParamFloat(4, 75.0);
  1222.  
  1223.  
  1224.  
  1225. }
  1226.  
  1227.  
  1228.  
  1229. else if(get_user_team(attacker) == 2 && g_gumibot[attacker])
  1230.  
  1231.  
  1232.  
  1233. {
  1234.  
  1235.  
  1236.  
  1237. SetHamParamFloat(4, 100.0);
  1238.  
  1239.  
  1240.  
  1241. }
  1242.  
  1243.  
  1244.  
  1245. }
  1246.  
  1247.  
  1248.  
  1249. return HAM_IGNORED;
  1250.  
  1251.  
  1252.  
  1253. }
  1254.  
  1255.  
  1256.  
  1257. public client_PreThink(id)
  1258.  
  1259.  
  1260.  
  1261. {
  1262.  
  1263.  
  1264.  
  1265. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
  1266.  
  1267.  
  1268.  
  1269. ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontjaid: %i", g_pontok[id]);
  1270.  
  1271.  
  1272.  
  1273. return PLUGIN_CONTINUE;
  1274.  
  1275.  
  1276.  
  1277. }
  1278.  
  1279. public save(id)
  1280.  
  1281. {
  1282.  
  1283. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  1284.  
  1285. get_user_name(id, name, 31)
  1286.  
  1287. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  1288.  
  1289. format(vaultdata,255,"%i#",g_pontok[id])
  1290.  
  1291. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  1292.  
  1293. return PLUGIN_CONTINUE
  1294.  
  1295. }
  1296.  
  1297. public load(id)
  1298.  
  1299. {
  1300.  
  1301. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  1302.  
  1303. get_user_name(id, name, 31)
  1304.  
  1305. format(vaultkey,63,"%s-REG", name)
  1306.  
  1307. format(vaultdata,255,"%i#",g_pontok[id])
  1308.  
  1309. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  1310.  
  1311. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  1312.  
  1313. new a3[32]
  1314.  
  1315. parse(vaultdata, a3, 31)
  1316.  
  1317. g_pontok[id] = str_to_num(a3)
  1318.  
  1319. return PLUGIN_CONTINUE;
  1320.  
  1321. }
  1322.  
  1323. public client_connect(id)
  1324.  
  1325. {
  1326.  
  1327. load(id)
  1328.  
  1329. }
  1330.  
  1331. public client_disconnect(id)
  1332.  
  1333. {
  1334.  
  1335. save(id)
  1336.  
  1337. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hang hozá adása modellhez
HozzászólásElküldve: 2015.07.05. 10:09 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.05. 09:26
Hozzászólások: 13
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Azt hiszem így, de ha mégse lenne jó, kérlek jelezd.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fegyver_hang(id)
  2. {
  3.   if(!is_user_alive(id))
  4.     return PLUGIN_CONTINUE;
  5.  
  6.   if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
  7.   {
  8.     entity_set_int(id , EV_INT_gaitsequence , 4);
  9.     entity_set_int(id , EV_INT_weaponanim , 4);
  10.   }
  11.  
  12.   return PLUGIN_CONTINUE;
  13. }

_________________
Aláírás szerkesztése

Ők köszönték meg Dave87 nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.07.05. 12:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole