hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:16



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 344 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 14:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok !

Találtam egy fegyvermenüt a fórumon , de sajnos pici hiba van benne. A hiba az , hogy mindenkitől elveszi a bombát a terroristáktól . Hogy kéne ebből kiírni ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Charlie224"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 15;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 999999999); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 15)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70.  
  71. format(string, charsmax(string), "\d\rJ.A.T.SZ.O.T.E.R \yOnly \yDust2\d^n\wFegyver Csomagok\y[\d%d \wMP\y]\w:", g_showsec[id]);
  72. new menu = menu_create(string, "handler")
  73. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag", "2", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag", "7", 0);
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  81.  
  82. menu_display(id, menu);
  83. }
  84. else
  85. {
  86. format(string, charsmax(string), "\d\rJ.A.T.SZ.O.T.E.R \yOnly \yDust2\d^n\wFegyver Csomagok\y[\d%d \wMP\y]\w:", g_showsec[id]);
  87. new menu = menu_create(string, "handler")
  88. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  89. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag", "2", 0);
  90. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag", "7", 0);
  95. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  96. menu_display(id, menu);
  97. }
  98.  
  99. return PLUGIN_HANDLED;
  100. }
  101.  
  102. public handler(id, menu, item)
  103. {
  104. if( item == MENU_EXIT )
  105. {
  106. menu_destroy(menu);
  107. return PLUGIN_HANDLED;
  108. }
  109. already[id] = true;
  110. new data[6], szName[64];
  111. new access, callback;
  112. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  113. new key = str_to_num(data);
  114. switch(key)
  115. {
  116.  
  117. case 1:
  118. {
  119.  
  120. give_player_grenades(id);
  121. give_item(id, "weapon_knife");
  122. give_item(id, "weapon_deagle");
  123. give_item(id, "ammo_50ae");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "weapon_m4a1");
  127. give_item(id, "ammo_556nato");
  128. give_item(id, "ammo_556nato");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. }
  131. case 2:
  132. {
  133.  
  134. give_player_grenades(id);
  135. give_item(id, "weapon_knife");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "weapon_ak47");
  141. give_item(id, "ammo_762nato");
  142. give_item(id, "ammo_762nato");
  143. give_item(id, "ammo_762nato");
  144.  
  145. }
  146. case 3:
  147. {
  148. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  149. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  150. {
  151. if(gWPCT < 2)
  152. {
  153.  
  154. give_player_grenades(id);
  155. give_item(id, "weapon_knife");
  156. give_item(id, "weapon_awp");
  157. give_item(id, "weapon_deagle");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164.  
  165. gWPCT++
  166. }
  167. else
  168. {
  169.  
  170. fegyvermenu(id);
  171. }
  172. }
  173. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  174. {
  175. if(gWPTE < 2)
  176. {
  177.  
  178. give_player_grenades(id);
  179. give_item(id, "weapon_knife");
  180. give_item(id, "weapon_awp");
  181. give_item(id, "weapon_deagle");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_338magnum");
  186. give_item(id, "ammo_338magnum");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188.  
  189. gWPTE++
  190. }
  191. else
  192. {
  193.  
  194. fegyvermenu(id);
  195. }
  196. }
  197.  
  198. }
  199. case 4:
  200. {
  201.  
  202. give_player_grenades(id);
  203. give_item(id, "weapon_knife");
  204. give_item(id, "weapon_deagle");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "weapon_m249");
  209. give_item(id, "ammo_556natobox");
  210. give_item(id, "ammo_556natobox");
  211. give_item(id, "ammo_556natobox");
  212.  
  213. }
  214. case 5:
  215. {
  216.  
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "weapon_aug");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227.  
  228. }
  229. case 6:
  230. {
  231.  
  232. give_player_grenades(id);
  233. give_item(id, "weapon_knife");
  234. give_item(id, "weapon_deagle");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae")
  238. give_item(id, "weapon_famas");
  239. give_item(id, "ammo_556nato");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242.  
  243. }
  244. case 7:
  245. {
  246.  
  247. give_player_grenades(id);
  248. give_item(id, "weapon_knife");
  249. give_item(id, "weapon_deagle");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae")
  253. give_item(id, "weapon_sg552");
  254. give_item(id, "ammo_556nato");
  255. give_item(id, "ammo_556nato");
  256. give_item(id, "ammo_556nato");
  257.  
  258. }
  259. }
  260. return PLUGIN_HANDLED;
  261. }
  262.  
  263. stock give_player_grenades(index)
  264. {
  265. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  266. give_item(index, "weapon_flashbang");
  267. give_item(index, "weapon_flashbang");
  268. give_item(index, "item_thighpack");
  269. give_item(index, "item_assaultsuit");
  270. }
  271.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.07.06. 06:13 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.05. 09:26
Hozzászólások: 13
Megköszönték neki: 3 alkalommal
AUTHORT ne írd át többet kérlek. Ha te írtad volna ezt a Plug-In -t, bizonyára nem okozott volna gondot ez a kis hiba.

Javítva:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyver Menü"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 15;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 999999999); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 15)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. format(string, charsmax(string), "\d\rJ.A.T.SZ.O.T.E.R \yOnly \yDust2\d^n\wFegyver Csomagok\y[\d%d \wMP\y]\w:", g_showsec[id]);
  70. new menu = menu_create(string, "handler")
  71. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag", "2", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag", "7", 0);
  78. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  79.  
  80. menu_display(id, menu);
  81. }
  82. else
  83. {
  84. strip_user_weapons(id);
  85. give_item(id, "weapon_knife");
  86. give_item(id, "weapon_c4")
  87. cs_set_user_plant(id, 1, 1)
  88. format(string, charsmax(string), "\d\rJ.A.T.SZ.O.T.E.R \yOnly \yDust2\d^n\wFegyver Csomagok\y[\d%d \wMP\y]\w:", g_showsec[id]);
  89. new menu = menu_create(string, "handler")
  90. menu_additem(menu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "1", 0);
  91. menu_additem(menu, "\rAK47 Klasnikov \yCsomag", "2", 0);
  92. menu_additem(menu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "3", 0);
  93. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "4", 0);
  94. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "5", 0);
  95. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "6", 0);
  96. menu_additem(menu, "\rSG552 \yCsomag", "7", 0);
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98. menu_display(id, menu);
  99. }
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103.  
  104. public handler(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. already[id] = true;
  112. new data[6], szName[64];
  113. new access, callback;
  114. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115. new key = str_to_num(data);
  116. switch(key)
  117. {
  118.  
  119. case 1:
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "weapon_m4a1");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. give_item(id, "ammo_556nato");
  131. give_item(id, "ammo_556nato");
  132. }
  133. case 2:
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "weapon_ak47");
  143. give_item(id, "ammo_762nato");
  144. give_item(id, "ammo_762nato");
  145. give_item(id, "ammo_762nato");
  146.  
  147. }
  148. case 3:
  149. {
  150. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  151. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  152. {
  153. if(gWPCT < 2)
  154. {
  155.  
  156. give_player_grenades(id);
  157. give_item(id, "weapon_knife");
  158. give_item(id, "weapon_awp");
  159. give_item(id, "weapon_deagle");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166.  
  167. gWPCT++
  168. }
  169. else
  170. {
  171.  
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174. }
  175. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  176. {
  177. if(gWPTE < 2)
  178. {
  179. give_player_grenades(id);
  180. give_item(id, "weapon_knife");
  181. give_item(id, "weapon_awp");
  182. give_item(id, "weapon_deagle");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_338magnum");
  187. give_item(id, "ammo_338magnum");
  188. give_item(id, "ammo_338magnum");
  189.  
  190. gWPTE++
  191. }
  192. else
  193. {
  194.  
  195. fegyvermenu(id);
  196. }
  197. }
  198.  
  199. }
  200. case 4:
  201. {
  202.  
  203. give_player_grenades(id);
  204. give_item(id, "weapon_knife");
  205. give_item(id, "weapon_deagle");
  206. give_item(id, "ammo_50ae");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "weapon_m249");
  210. give_item(id, "ammo_556natobox");
  211. give_item(id, "ammo_556natobox");
  212. give_item(id, "ammo_556natobox");
  213.  
  214. }
  215. case 5:
  216. {
  217.  
  218. give_player_grenades(id);
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "weapon_deagle");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae")
  224. give_item(id, "weapon_aug");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228.  
  229. }
  230. case 6:
  231. {
  232.  
  233. give_player_grenades(id);
  234. give_item(id, "weapon_knife");
  235. give_item(id, "weapon_deagle");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae")
  239. give_item(id, "weapon_famas");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243.  
  244. }
  245. case 7:
  246. {
  247.  
  248. give_player_grenades(id);
  249. give_item(id, "weapon_knife");
  250. give_item(id, "weapon_deagle");
  251. give_item(id, "ammo_50ae");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae")
  254. give_item(id, "weapon_sg552");
  255. give_item(id, "ammo_556nato");
  256. give_item(id, "ammo_556nato");
  257. give_item(id, "ammo_556nato");
  258.  
  259. }
  260. }
  261. return PLUGIN_HANDLED;
  262. }
  263.  
  264. stock give_player_grenades(index)
  265. {
  266. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  267. give_item(index, "weapon_flashbang");
  268. give_item(index, "weapon_flashbang");
  269. give_item(index, "item_thighpack");
  270. give_item(index, "item_assaultsuit");
  271. }

_________________
Aláírás szerkesztése

Ők köszönték meg Dave87 nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.07.06. 16:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole