hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 05:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 147 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 146 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör eleji HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.07. 21:03 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!

Duna pluginját kicsit beleszerkesztettem . A gond az a baj , hogy nem jelenik meg minden kör elején a hud üzenet. Néhe megjelenik , de legtöbbször nem. Ez mitől van?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new const PLUGIN [] = "AMX Round Count"
  5. new const VERSION [] = "0.0.1"
  6. new const AUTHOR [] = "Duna"
  7.  
  8. new g_roundCount
  9.  
  10.  
  11. new preparemsg[5] []=
  12. {
  13. "Kuzdj es Harcolj!^n%d. Fordulo!",
  14. "Play! Play! Play! Play! !^n%d. Fordulo!",
  15. "Vasarold meg Fegyvereidet!^n%d. Fordulo!",
  16. "Keszulj Fel a Harcra!^n%d. Fordulo!",
  17. "Keszitsd elo Fegyvereidet!^n%d. Fordulo!"
  18.  
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init(){
  22. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  23. register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  24. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  25. return PLUGIN_CONTINUE
  26. }
  27.  
  28. new prepare_sounds[][] =
  29. {
  30. "rcount/prepare1",
  31. "rcount/prepare2",
  32. "rcount/prepare3",
  33. "rcount/prepare4"
  34. };
  35.  
  36. public roundcount()
  37. if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  38.  
  39. ++g_roundCount
  40.  
  41. new r = random(256)
  42. new g = random(256)
  43. new b = random(256)
  44.  
  45. set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
  46. show_hudmessage(0,(preparemsg[random_num(0,5)]), g_roundCount)
  47.  
  48. client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
  49. }
  50.  
  51. public reset_counter(){
  52. g_roundCount = 0
  53. }
  54.  
  55. public plugin_precache(){
  56. precache_sound("rcount/prepare1.wav")
  57. precache_sound("rcount/prepare2.wav")
  58. precache_sound("rcount/prepare3.wav")
  59. precache_sound("rcount/prepare4.wav")
  60. return PLUGIN_CONTINUE
  61. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.07. 21:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Nekem alapból sem jelent meg minden kör elején a plugin.. Tehát :roll:

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.07. 21:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new korokszama
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_logevent("koreleje", 2, "1=Round_Start")
  16. }
  17.  
  18. public koreleje()
  19. {
  20. korokszama++
  21.  
  22. set_hudmessage(red, green, blue, x, y, effects, fxtime, holdtime, fadeintime, fadeouttime)
  23. show_hudmessage(0, "%d. kör következik, hajrá!", korokszama)
  24. }


Próbáld így, ha nem jó szólj :D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.07. 21:57 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 11:48
Hozzászólások: 105
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Van más hud amikor lefut ez a plugin?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.07. 22:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Akosch:. írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
 
new korokszama
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_logevent("koreleje", 2, "1=Round_Start")
}
 
public koreleje()
{
korokszama++
 
set_hudmessage(red, green, blue, x, y, effects, fxtime, holdtime, fadeintime, fadeouttime)
show_hudmessage(0, "%d. kör következik, hajrá!", korokszama)
}

Próbáld így, ha nem jó szólj :D



De én azért írtám át ezt plugint (amit kiraktam) , hogy több üzenet legyen benne. Ha csak egy üzenet van benne akkor jó volt a plugin

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör eleji HUD üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.07. 22:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new korokszama
  11. new const uzenetek[][] =
  12. {
  13. "Küzdj és harcolj!",
  14. "Play! Play! Play!",
  15. "Vásárold meg a fegyvereidet!",
  16. "Készülj fel a harcra!",
  17. "Készítsd elő a fegyvereidet!"
  18. //"Gyerünk, gyerünk, indulás!"...
  19. }
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.  
  25. register_logevent("koreleje", 2, "1=Round_Start")
  26. }
  27.  
  28. public koreleje()
  29. {
  30. korokszama++
  31.  
  32. set_hudmessage(red, green, blue, x, y, effects, fxtime, holdtime, fadeintime, fadeouttime)
  33. show_hudmessage(0, "%s ^n%d. kör következik!", uzenetek[random(sizeof(uzenetek))], korokszama)
  34. }


Próba, ha nem megy nézünk mást :'D

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: Charlie224 (2015.07.09. 12:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole