hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 13:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 336 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Base Builder Fel nem használt elemek
HozzászólásElküldve: 2015.07.10. 01:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Sziasztok. :hi:

Arra lennék én kíváncsi, hogy BB v6.5-ben a fel nem használt elemeket lehet-e valamilyen Cvarral, esetleg pluginnal törölni, amikor elkezdődik a felkészülési fázis, vagy nekem kell belenyúlnom a modba, hogy ezt megoldjam? :)

Köszi! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.07.12. 06:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "hideNotUsed"
  7. #define AUTHOR "DarkGL"
  8. #define VERSION "1.0"
  9.  
  10. forward bb_round_started();
  11.  
  12. new pCvarTime ,
  13. Float: fAmount = 255.0 ,
  14. Float: fOffset = 0.0 ;
  15.  
  16. public plugin_init(){
  17.  
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. pCvarTime = register_cvar( "hideTime" , "4.0" );
  21. }
  22.  
  23. public bb_round_started(){
  24.  
  25. fAmount = 255.0;
  26.  
  27. fOffset = fAmount / ( get_pcvar_float( pCvarTime ) * 10.0 ) ;
  28.  
  29. setBlocks( fAmount , .reset = true );
  30.  
  31. set_task( 0.1 , "hideAll" );
  32. }
  33.  
  34. public hideAll(){
  35. if( fAmount <= 0.0 ){
  36.  
  37. setBlocks( fAmount , .changeOrigin = true );
  38.  
  39. return ;
  40. }
  41.  
  42. fAmount -= fOffset;
  43.  
  44. setBlocks( fAmount );
  45.  
  46. set_task( 0.1 , "hideAll" );
  47. }
  48.  
  49. setBlocks( Float: fAmount , bool: changeOrigin = false , bool: reset = false ){
  50.  
  51. new szTarget[ 16 ] ,
  52. iEnt ;
  53.  
  54. while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString , iEnt , "classname" , "func_wall" ) ) != 0 ){
  55.  
  56. if( !pev_valid( iEnt ) ){
  57. continue;
  58. }
  59.  
  60. pev( iEnt , pev_targetname , szTarget , charsmax( szTarget ) );
  61.  
  62. if( equal( szTarget , "ignore" ) || equal( szTarget , "barrier" ) || bb_is_used_block( iEnt ) ){
  63. continue;
  64. }
  65.  
  66. if( reset ){
  67. set_pev( iEnt , pev_rendermode , kRenderNormal );
  68. set_pev( iEnt , pev_renderamt , 255.0 );
  69. }
  70. else if( !changeOrigin ){
  71. set_pev( iEnt , pev_rendermode , kRenderTransTexture );
  72. set_pev( iEnt , pev_renderamt , fAmount );
  73. }
  74.  
  75. if( changeOrigin ){
  76. engfunc( EngFunc_SetOrigin , iEnt , { 9999.0 , 9999.0 , 9999.0 } );
  77. }
  78.  
  79. }
  80. }
  81.  
  82. bool: bb_is_used_block( iEnt ){
  83. return pev( iEnt , pev_iuser4 ) != 0;
  84. }
  85.  


Regebb nekem is kellet most talaltam meg google drivon. Nemtudom hogy mukodik-e vagy nem teszteld le :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást (összesen 2): LyleChriss (2015.07.13. 09:25) • *GrafitY* (2017.01.02. 17:43)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 09:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Óóóóó köszönöm szépen Deci! :3 :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole