hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ne minden ölésnél adjon ládát
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 19:54 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hellósztok, azt kéne hogy ne minden ölésnél adjon ládát itt kell vmit beleírni csak nem tom mit randomot kell vlhogy
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public drop()
  3. {
  4. new victim = read_data( 2 );
  5.  
  6. static Float:origin[ 3 ];
  7. pev( victim, pev_origin, origin );
  8.  
  9. new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  10. origin[ 2 ] -= 36;
  11. engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  12.  
  13. if( !pev_valid( ent ) )
  14. {
  15. return PLUGIN_HANDLED;
  16. }
  17.  
  18. set_pev( ent, pev_classname, Classnamesdoll );
  19. engfunc( EngFunc_SetModel, ent, MODEL_OLES );
  20. dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  21. set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  22. set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  23. engfunc( EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ );
  24. engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  25.  
  26. return PLUGIN_HANDLED;
  27. }
  28. public ForwardTouch( ent, id )
  29. {
  30. new classname[ 32 ];
  31. pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  32.  
  33. if( !equal( classname, Classnamesdoll ) )
  34. {
  35. return FMRES_IGNORED;
  36. }
  37. new olesrandom = random_num(0,40)
  38.  
  39. kredit[id] += olesrandom
  40.  
  41. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Gratulálok rátaláltál egy ^1ládára ^4és ^1%i ^4kredit volt benne!",olesrandom);
  42.  
  43. engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  44. return FMRES_IGNORED
  45. }
  46. public logevent_round_start()
  47. {
  48. new hkt = FM_NULLENT;
  49. while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, Classnamesdoll ) ) )
  50. {
  51. engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  52. }
  53. }
  54.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne minden ölésnél adjon ládát
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 21:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public drop()
  2. {
  3. new victim = read_data( 2 );
  4. new esely = random(2)
  5.  
  6. if(!esely)
  7. return PLUGIN_HANDLED
  8.  
  9. static Float:origin[ 3 ];
  10. pev( victim, pev_origin, origin );
  11.  
  12. new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  13. origin[ 2 ] -= 36;
  14. engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  15.  
  16. if( !pev_valid( ent ) )
  17. {
  18. return PLUGIN_HANDLED;
  19. }
  20.  
  21. set_pev( ent, pev_classname, Classnamesdoll );
  22. engfunc( EngFunc_SetModel, ent, MODEL_OLES );
  23. dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  24. set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  25. set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  26. engfunc( EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ );
  27. engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  28.  
  29. return PLUGIN_HANDLED;
  30. }


Nem a legszebb, de most telefonról ennyire tellett.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne minden ölésnél adjon ládát
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 21:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hol tom állítani hogy hány ölésnél,vagy % nál droppoljon ládát?

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne minden ölésnél adjon ládát
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 22:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new g_pCvar;
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  14. register_event("DeathMsg", "drop", "a");
  15.  
  16. g_pCvar = register_cvar("Láda_esély", "50.0");
  17. }
  18.  
  19.  
  20. public drop()
  21. {
  22. new victim = read_data( 2 );
  23. new esely = random_float(0.0, 100.0);
  24.  
  25. if(get_pcvar_float(g_pCvar) < esely)
  26. return PLUGIN_HANDLED;
  27.  
  28. static Float:origin[ 3 ];
  29. pev( victim, pev_origin, origin );
  30.  
  31. new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  32. origin[ 2 ] -= 36;
  33. engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  34.  
  35. if( !pev_valid( ent ) )
  36. {
  37. return PLUGIN_HANDLED;
  38. }
  39.  
  40. set_pev( ent, pev_classname, Classnamesdoll );
  41. engfunc( EngFunc_SetModel, ent, MODEL_OLES );
  42. dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  43. set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  44. set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  45. engfunc( EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ );
  46. engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  47.  
  48. return PLUGIN_HANDLED;
  49. }
  50. public ForwardTouch( ent, id )
  51. {
  52. new classname[ 32 ];
  53. pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  54.  
  55. if( !equal( classname, Classnamesdoll ) )
  56. {
  57. return FMRES_IGNORED;
  58. }
  59. new olesrandom = random_num(0,40)
  60.  
  61. kredit[id] += olesrandom
  62.  
  63. ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Gratulálok rátaláltál egy ^1ládára ^4és ^1%i ^4kredit volt benne!",olesrandom);
  64.  
  65. engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  66. return FMRES_IGNORED
  67. }
  68. public logevent_round_start()
  69. {
  70. new hkt = FM_NULLENT;
  71. while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, Classnamesdoll ) ) )
  72. {
  73. engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  74. }
  75. }
  76.  


Így a Láda_esély cvarnál tudod állítani mekkora eséllyel droppoljon.
(Lebegőpontos számmal kell megadnod, gondoltam így még jobban tudsz szórakozni a drop értékével.)

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: krisztian2 (2015.07.15. 16:10)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole