hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 12:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 231 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 229 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mi a hiba?!
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 13:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Hi..
Valaki javítaná? Hiba okát nem tudom, egyszerűen nem fordul le..

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, SEBZES, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19.  
  20. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121],
  21. new const awp[] = "models/v_awp.mdl"
  22. new const awp_1[] = "models/els_awp_new/fenyes.mdl"
  23. new const awp_2[] = "models/els_awp_new/sotet.mdl"
  24. new const awp_3[] = "models/els_awp_new/ezust.mdl"
  25. new const awp_4[] = "models/els_awp_new/fa.mdl"
  26. new const awp_5[] = "models/els_awp_new/arany.mdl"
  27. new const awp_6[] = "models/els_awp_new/pulzus.mdl"
  28. new const awp_7[] = "models/els_awp_new/csikos.mdl"
  29. new const awp_8[] = "models/els_awp_new/terep.mdl"
  30. new const awp_9[] = "models/els_awp_new/tuz.mdl"
  31. new const awp_10[] = "models/els_awp_new/katonai.mdl"
  32. new const awp_11[] = "models/els_awp_new/kobra.mdl"
  33. new const awp_12[] = "models/els_awp_new/tigris.mdl"
  34. new const awp_13[] = "models/els_awp_new/devolved.mdl"
  35. new const awp_14[] = "models/els_awp_new/asiimov.mdl"
  36. new const awp_15[] = "models/els_awp_new/crossfire.mdl"
  37. new const awp_16[] = "models/els_awp_new/metal.mdl"
  38. new const awp_17[] = "models/els_awp_new/magma.mdl"
  39. new const awp_18[] = "models/els_awp_new/zombie.mdl"
  40. new const awp_19[] = "models/els_awp_new/zombie2.mdl"
  41. new const awp_20[] = "models/els_awp_new/star.mdl"
  42.  
  43.  
  44. public plugin_precache()
  45. {
  46. precache_model(awp)
  47. precache_model(awp_1)
  48. precache_model(awp_2)
  49. precache_model(awp_3)
  50. precache_model(awp_4)
  51. precache_model(awp_5)
  52. precache_model(awp_6)
  53. precache_model(awp_7)
  54. precache_model(awp_8)
  55. precache_model(awp_9)
  56. precache_model(awp_10)
  57. precache_model(awp_11)
  58. precache_model(awp_12)
  59. precache_model(awp_13)
  60. precache_model(awp_14)
  61. precache_model(awp_15)
  62. precache_model(awp_16)
  63. precache_model(awp_17)
  64. precache_model(awp_18)
  65. precache_model(awp_19)
  66. precache_model(awp_20)
  67. }
  68. public plugin_init()
  69. {
  70. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  71. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  72.  
  73. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  74. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  75. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  76. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  77.  
  78. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  79. register_clcmd("say /awp","menu")
  80. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  81. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  82. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  83. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  84. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  85.  
  86. register_cvar("sima_oles", "1");
  87. register_cvar("hs_oles", "1");
  88. register_cvar("kes_oles", "1");
  89.  
  90. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  91. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  92. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  93. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "1")
  94.  
  95.  
  96. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  97.  
  98. }
  99. public fegyverid(id)
  100. {
  101. new fegyver = get_user_weapon(id)
  102.  
  103. if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  104. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_1)
  105. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_2)
  106. if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_3)
  107. if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_4)
  108. if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_5)
  109. if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_6)
  110. if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_7)
  111. if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_8)
  112. if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_9)
  113. if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_10)
  114. if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_11)
  115. if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_12)
  116. if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_13)
  117. if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_14)
  118. if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_15)
  119. if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_16)
  120. if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_17)
  121. if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_18)
  122. if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_19)
  123. if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_20)
  124. }
  125. public halal(id)
  126. {
  127. new gyilkos = read_data( 1 );
  128. new aldozat = read_data( 2 );
  129.  
  130. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  131. {
  132. return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134. new olesekert = skin_oles;
  135.  
  136. if(read_data(3))
  137. {
  138. olesekert += skin_hsoles;
  139. }
  140.  
  141. static Fegyver[26];
  142.  
  143. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  144.  
  145. if(equal(Fegyver,"knife"))
  146. {
  147. olesekert += skin_kesoles;
  148. }
  149. oles[gyilkos] += olesekert;
  150.  
  151. ColorChat(gyilkos, RED, "^3[Információ] ^4Kaptál ^3+%i ^1Ölést!", olesekert);
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. public menu(id) {
  155. new cim[121]
  156. formatex(cim, charsmax(cim), "\\d[~|\\rEndLeSS\\d|~] \\yAWP \\dMenü ^n\\yPontjaid: \\w%d^nOldal ",oles[id])
  157. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  158.  
  159. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 40 ? "\\rFényes AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFényes AWP \\r[40 Pont]\\y");
  160. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 60 ? "\\ySötét AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dSötét AWP \\r[60 Pont]\\y");
  161. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 80 ? "\\rEzüst AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dEzüst AWP \\r[80 Pont]\\y");
  162. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 110 ? "\\yFa AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFa AWP \\r[110 Pont]\\y");
  163. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 130 ? "\\rArany AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dArany AWP \\r[130 Pont]\\y");
  164. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 150 ? "\\yPulzus AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dPulzus AWP \\r[150 Pont]\\y");
  165. formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 180 ? "\\rCsíkos AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCsíkos AWP \\r[180 Pont]\\y");
  166. formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 210 ? "\\yTerep AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTerep AWP \\r[210 Pont]\\y");
  167. formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 220 ? "\\yTűz AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTűz AWP \\r[210 Pont]\\y");
  168. formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 230 ? "\\yKatonai AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKatonai AWP \\r[210 Pont]\\y");
  169. formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 240 ? "\\yKobra AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKobra AWP \\r[210 Pont]\\y");
  170. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yTigris AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTigris AWP \\r[210 Pont]\\y");
  171. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yDevolved AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dDevolved AWP \\r[210 Pont]\\y");
  172. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yAsiimov AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dAsiimov AWP \\r[210 Pont]\\y");
  173. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yCrossFire AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCrossFire AWP \\r[210 Pont]\\y");
  174. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yMetal AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMetal AWP \\r[210 Pont]\\y");
  175. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yMagma AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMagma AWP \\r[210 Pont]\\y");
  176. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yZombie AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP \\r[210 Pont]\\y");
  177. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yZombie AWP 2 \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP 2 \\r[210 Pont]\\y");
  178. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yStar AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dStar AWP \\r[210 Pont]\\y");
  179.  
  180. menu_additem(menu, "\\yAlap AWP \\r[Megszerezve]", "1", 0 );
  181. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 40 ? 0 : 1);
  182. menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 60 ? 0 : 1);
  183. menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 80 ? 0 : 1);
  184. menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 110 ? 0 : 1);
  185. menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 130 ? 0 : 1);
  186. menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 150 ? 0 : 1);
  187. menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 180 ? 0 : 1);
  188. menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 210 ? 0 : 1);
  189. menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 220 ? 0 : 1);
  190. menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 230 ? 0 : 1);
  191. menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  192. menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  193. menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  194. menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  195. menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  196. menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  197. menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  198. menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  199. menu_additem(menu, skin19, "20", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  200. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  201. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  202. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  203. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  204. menu_display(id, menu, 0);
  205. }
  206. public pontmegtekint(id)
  207. {
  208. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Jelenleg ^3%d ^4ölésed van.", oles[id])
  209. }
  210. public event_sebzes( id ) {
  211.  
  212. new aldozat_id = id;
  213. if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  214. new dmg_adas = read_data( 2 );
  215. new dmgtype = read_data( 3 );
  216. new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  217. new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  218. new elet = get_user_health( aldozat_id );
  219.  
  220. new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  221.  
  222. if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  223. return PLUGIN_HANDLED
  224. }
  225.  
  226. if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  227.  
  228. if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  229. if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  230. return PLUGIN_CONTINUE
  231. }else{
  232. log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  233. }
  234.  
  235. return PLUGIN_CONTINUE
  236. }else {
  237. if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  238.  
  239. fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  245. user_silentkill( aldozat );
  246.  
  247. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  248. write_byte( gyilkos );
  249. write_byte( aldozat );
  250. write_byte( fejloves );
  251. write_string( fegyver );
  252. message_end();
  253.  
  254. new oles = get_user_frags( gyilkos );
  255. set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  256. new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  257. set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  258.  
  259. return PLUGIN_CONTINUE
  260. }
  261. public fegyverek(id)
  262. {
  263. new fegyver = get_user_weapon(id)
  264.  
  265. set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  266.  
  267. return PLUGIN_CONTINUE
  268. }
  269. public KorUzenet() {
  270.  
  271. ColorChat(0, RED, "^3[Információ] ^4AWP ^nMenü: ^3/awp");
  272. return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274. public skin_menu(id, menu, item)
  275. {
  276. if( item == MENU_EXIT )
  277. {
  278. menu_destroy(id);
  279. return PLUGIN_HANDLED;
  280. }
  281. new data[9], szName[64];
  282. new access, callback;
  283. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  284. new key = str_to_num(data);
  285.  
  286. switch(key)
  287.  
  288. {
  289. case 1:{
  290. if(oles[id] >= 0)
  291. skin[id] = 0
  292. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  293. }
  294. case 2:{
  295. if(oles[id] >= 40)
  296. skin[id] = 1
  297. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  298. }
  299. case 3:{
  300. if(oles[id] >= 60)
  301. skin[id] = 2
  302. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  303. }
  304. case 4:{
  305. if(oles[id] >= 80)
  306. skin[id] = 3
  307. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  308. }
  309. case 5:{
  310. if(oles[id] >= 110)
  311. skin[id] = 4
  312. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  313. }
  314. case 6:{
  315. if(oles[id] >= 130)
  316. skin[id] = 5
  317. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  318. }
  319. case 7:{
  320. if(oles[id] >= 150)
  321. skin[id] = 6
  322. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  323. }
  324. case 8:{
  325. if(oles[id] >= 180)
  326. skin[id] = 7
  327. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  328. }
  329. case 9:{
  330. if(oles[id] >= 210)
  331. skin[id] = 8
  332. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  333. }
  334. case 10:{
  335. if(oles[id] >= 220)
  336. skin[id] = 9
  337. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  338. }
  339. case 11:{
  340. if(oles[id] >= 230)
  341. skin[id] = 10
  342. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  343. }
  344. case 12:{
  345. if(oles[id] >= 240)
  346. skin[id] = 11
  347. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  348. }
  349. case 13:{
  350. if(oles[id] >= 240)
  351. skin[id] = 11
  352. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  353. }
  354. case 14:{
  355. if(oles[id] >= 240)
  356. skin[id] = 11
  357. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  358. }
  359. case 15:{
  360. if(oles[id] >= 240)
  361. skin[id] = 11
  362. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  363. }
  364. case 16:{
  365. if(oles[id] >= 240)
  366. skin[id] = 11
  367. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  368. }
  369. case 17:{
  370. if(oles[id] >= 240)
  371. skin[id] = 11
  372. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  373. }
  374. case 18:{
  375. if(oles[id] >= 240)
  376. skin[id] = 11
  377. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  378. }
  379. case 19:{
  380. if(oles[id] >= 240)
  381. skin[id] = 11
  382. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  383. }
  384. case 20:{
  385. if(oles[id] >= 240)
  386. skin[id] = 11
  387. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  388.  
  389. menu_destroy(menu)
  390. return PLUGIN_HANDLED
  391. }
  392.  
  393. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  394. {
  395. new count = 1, players[32]
  396. static msg[191]
  397. vformat(msg, 190, input, 3)
  398.  
  399. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  400. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  401. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  402. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  403. replace_all(msg, 190, "é", "é")
  404. replace_all(msg, 190, "í", "í­")
  405. replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  406. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  407. replace_all(msg, 190, "ő", "ő")
  408. replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  409. replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  410. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  411. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  412. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  413. replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  414. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  415. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  416. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  417. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  418. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ü")
  419. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  420.  
  421. }
  422.  
  423. public mentes(id)
  424. {
  425. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  426. get_user_authid(id, authid, 31)
  427. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  428. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  429. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  430. return PLUGIN_CONTINUE
  431. }
  432. public betoltes(id)
  433. {
  434. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  435. get_user_authid(id, authid, 31)
  436. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  437. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  438. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  439. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  440. new str_num[32], skin_num[32]
  441. parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  442. oles[id] = str_to_num(str_num)
  443. skin[id] = str_to_num(skin_num)
  444. return PLUGIN_CONTINUE
  445. }
  446. public client_disconnect(id)
  447. {
  448. mentes(id)
  449. }
  450. public client_connect(id)
  451. {
  452. betoltes(id)
  453. }
  454. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  455.   *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  456.   */
  457.  

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: 'HoTDoG' (2015.07.19. 09:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mi a hiba?!
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 13:10 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, SEBZES, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19.  
  20. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121]
  21. new const awp[] = "models/v_awp.mdl"
  22. new const awp_1[] = "models/els_awp_new/fenyes.mdl"
  23. new const awp_2[] = "models/els_awp_new/sotet.mdl"
  24. new const awp_3[] = "models/els_awp_new/ezust.mdl"
  25. new const awp_4[] = "models/els_awp_new/fa.mdl"
  26. new const awp_5[] = "models/els_awp_new/arany.mdl"
  27. new const awp_6[] = "models/els_awp_new/pulzus.mdl"
  28. new const awp_7[] = "models/els_awp_new/csikos.mdl"
  29. new const awp_8[] = "models/els_awp_new/terep.mdl"
  30. new const awp_9[] = "models/els_awp_new/tuz.mdl"
  31. new const awp_10[] = "models/els_awp_new/katonai.mdl"
  32. new const awp_11[] = "models/els_awp_new/kobra.mdl"
  33. new const awp_12[] = "models/els_awp_new/tigris.mdl"
  34. new const awp_13[] = "models/els_awp_new/devolved.mdl"
  35. new const awp_14[] = "models/els_awp_new/asiimov.mdl"
  36. new const awp_15[] = "models/els_awp_new/crossfire.mdl"
  37. new const awp_16[] = "models/els_awp_new/metal.mdl"
  38. new const awp_17[] = "models/els_awp_new/magma.mdl"
  39. new const awp_18[] = "models/els_awp_new/zombie.mdl"
  40. new const awp_19[] = "models/els_awp_new/zombie2.mdl"
  41. new const awp_20[] = "models/els_awp_new/star.mdl"
  42.  
  43.  
  44. public plugin_precache()
  45. {
  46. precache_model(awp)
  47. precache_model(awp_1)
  48. precache_model(awp_2)
  49. precache_model(awp_3)
  50. precache_model(awp_4)
  51. precache_model(awp_5)
  52. precache_model(awp_6)
  53. precache_model(awp_7)
  54. precache_model(awp_8)
  55. precache_model(awp_9)
  56. precache_model(awp_10)
  57. precache_model(awp_11)
  58. precache_model(awp_12)
  59. precache_model(awp_13)
  60. precache_model(awp_14)
  61. precache_model(awp_15)
  62. precache_model(awp_16)
  63. precache_model(awp_17)
  64. precache_model(awp_18)
  65. precache_model(awp_19)
  66. precache_model(awp_20)
  67. }
  68. public plugin_init()
  69. {
  70. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  71. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  72.  
  73. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  74. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  75. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  76. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  77.  
  78. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  79. register_clcmd("say /awp","menu")
  80. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  81. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  82. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  83. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  84. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  85.  
  86. register_cvar("sima_oles", "1");
  87. register_cvar("hs_oles", "1");
  88. register_cvar("kes_oles", "1");
  89.  
  90. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  91. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  92. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  93. SEBZES = register_cvar("skin_sebzes", "1")
  94.  
  95.  
  96. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  97.  
  98. }
  99. public fegyverid(id)
  100. {
  101. new fegyver = get_user_weapon(id)
  102.  
  103. if(skin[id] == 0 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp)
  104. if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_1)
  105. if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_2)
  106. if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_3)
  107. if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_4)
  108. if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_5)
  109. if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_6)
  110. if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_7)
  111. if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_8)
  112. if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_9)
  113. if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_10)
  114. if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_11)
  115. if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_12)
  116. if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_13)
  117. if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_14)
  118. if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_15)
  119. if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_16)
  120. if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_17)
  121. if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_18)
  122. if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_19)
  123. if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_20)
  124. }
  125. public halal(id)
  126. {
  127. new gyilkos = read_data( 1 );
  128. new aldozat = read_data( 2 );
  129.  
  130. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  131. {
  132. return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134. new olesekert = skin_oles;
  135.  
  136. if(read_data(3))
  137. {
  138. olesekert += skin_hsoles;
  139. }
  140.  
  141. static Fegyver[26];
  142.  
  143. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  144.  
  145. if(equal(Fegyver,"knife"))
  146. {
  147. olesekert += skin_kesoles;
  148. }
  149. oles[gyilkos] += olesekert;
  150.  
  151. ColorChat(gyilkos, RED, "^3[Információ] ^4Kaptál ^3+%i ^1Ölést!", olesekert);
  152. return PLUGIN_HANDLED;
  153. }
  154. public menu(id) {
  155. new cim[121]
  156. formatex(cim, charsmax(cim), "\\d[~|\\rEndLeSS\\d|~] \\yAWP \\dMenü ^n\\yPontjaid: \\w%d^nOldal ",oles[id])
  157. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  158.  
  159. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 40 ? "\\rFényes AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFényes AWP \\r[40 Pont]\\y");
  160. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 60 ? "\\ySötét AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dSötét AWP \\r[60 Pont]\\y");
  161. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 80 ? "\\rEzüst AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dEzüst AWP \\r[80 Pont]\\y");
  162. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 110 ? "\\yFa AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dFa AWP \\r[110 Pont]\\y");
  163. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 130 ? "\\rArany AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dArany AWP \\r[130 Pont]\\y");
  164. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 150 ? "\\yPulzus AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dPulzus AWP \\r[150 Pont]\\y");
  165. formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 180 ? "\\rCsíkos AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCsíkos AWP \\r[180 Pont]\\y");
  166. formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 210 ? "\\yTerep AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTerep AWP \\r[210 Pont]\\y");
  167. formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 220 ? "\\yTűz AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTűz AWP \\r[210 Pont]\\y");
  168. formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 230 ? "\\yKatonai AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKatonai AWP \\r[210 Pont]\\y");
  169. formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 240 ? "\\yKobra AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dKobra AWP \\r[210 Pont]\\y");
  170. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yTigris AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dTigris AWP \\r[210 Pont]\\y");
  171. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yDevolved AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dDevolved AWP \\r[210 Pont]\\y");
  172. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yAsiimov AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dAsiimov AWP \\r[210 Pont]\\y");
  173. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yCrossFire AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dCrossFire AWP \\r[210 Pont]\\y");
  174. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yMetal AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMetal AWP \\r[210 Pont]\\y");
  175. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yMagma AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dMagma AWP \\r[210 Pont]\\y");
  176. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yZombie AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP \\r[210 Pont]\\y");
  177. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yZombie AWP 2 \\r[Megszerezve]" : "\\dZombie AWP 2 \\r[210 Pont]\\y");
  178. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 250 ? "\\yStar AWP \\r[Megszerezve]" : "\\dStar AWP \\r[210 Pont]\\y");
  179.  
  180. menu_additem(menu, "\\yAlap AWP \\r[Megszerezve]", "1", 0 );
  181. menu_additem(menu, skin1, "2", oles[id] >= 40 ? 0 : 1);
  182. menu_additem(menu, skin2, "3", oles[id] >= 60 ? 0 : 1);
  183. menu_additem(menu, skin3, "4", oles[id] >= 80 ? 0 : 1);
  184. menu_additem(menu, skin4, "5", oles[id] >= 110 ? 0 : 1);
  185. menu_additem(menu, skin5, "6", oles[id] >= 130 ? 0 : 1);
  186. menu_additem(menu, skin6, "7", oles[id] >= 150 ? 0 : 1);
  187. menu_additem(menu, skin7, "8", oles[id] >= 180 ? 0 : 1);
  188. menu_additem(menu, skin8, "9", oles[id] >= 210 ? 0 : 1);
  189. menu_additem(menu, skin9, "10", oles[id] >= 220 ? 0 : 1);
  190. menu_additem(menu, skin10, "11", oles[id] >= 230 ? 0 : 1);
  191. menu_additem(menu, skin11, "12", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  192. menu_additem(menu, skin12, "13", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  193. menu_additem(menu, skin13, "14", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  194. menu_additem(menu, skin14, "15", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  195. menu_additem(menu, skin15, "16", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  196. menu_additem(menu, skin16, "17", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  197. menu_additem(menu, skin17, "18", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  198. menu_additem(menu, skin18, "19", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  199. menu_additem(menu, skin19, "20", oles[id] >= 240 ? 0 : 1);
  200. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  201. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  202. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább");
  203. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  204. menu_display(id, menu, 0);
  205. }
  206. public pontmegtekint(id)
  207. {
  208. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Jelenleg ^3%d ^4ölésed van.", oles[id])
  209. }
  210. public event_sebzes( id ) {
  211.  
  212. new aldozat_id = id;
  213. if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  214. new dmg_adas = read_data( 2 );
  215. new dmgtype = read_data( 3 );
  216. new Float:szorzo = get_pcvar_float(SEBZES);
  217. new Float:sebzes = dmg_adas * szorzo;
  218. new elet = get_user_health( aldozat_id );
  219.  
  220. new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  221.  
  222. if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  223. return PLUGIN_HANDLED
  224. }
  225.  
  226. if( FegyID == CSW_AK47 && skin[sebzo_id] == 11 ) {
  227.  
  228. if( floatround(sebzes) >= elet ) {
  229. if( aldozat_id == sebzo_id ) {
  230. return PLUGIN_CONTINUE
  231. }else{
  232. log_kill( sebzo_id, aldozat_id, "ak47", 0 );
  233. }
  234.  
  235. return PLUGIN_CONTINUE
  236. }else {
  237. if( aldozat_id == sebzo_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  238.  
  239. fakedamage( aldozat_id, "weapon_ak47", sebzes, dmgtype );
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  245. user_silentkill( aldozat );
  246.  
  247. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  248. write_byte( gyilkos );
  249. write_byte( aldozat );
  250. write_byte( fejloves );
  251. write_string( fegyver );
  252. message_end();
  253.  
  254. new oles = get_user_frags( gyilkos );
  255. set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  256. new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  257. set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  258.  
  259. return PLUGIN_CONTINUE
  260. }
  261. public fegyverek(id)
  262. {
  263. new fegyver = get_user_weapon(id)
  264.  
  265. set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  266.  
  267. return PLUGIN_CONTINUE
  268. }
  269. public KorUzenet() {
  270.  
  271. ColorChat(0, RED, "^3[Információ] ^4AWP ^nMenü: ^3/awp");
  272. return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274. public skin_menu(id, menu, item) {
  275. if( item == MENU_EXIT )
  276. {
  277. menu_destroy(id);
  278. return PLUGIN_HANDLED;
  279. }
  280. new data[9], szName[64];
  281. new access, callback;
  282. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  283. new key = str_to_num(data);
  284.  
  285. switch(key) {
  286. case 1:{
  287. if(oles[id] >= 0)
  288. skin[id] = 0
  289. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  290. }
  291. case 2:{
  292. if(oles[id] >= 40)
  293. skin[id] = 1
  294. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  295. }
  296. case 3:{
  297. if(oles[id] >= 60)
  298. skin[id] = 2
  299. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  300. }
  301. case 4:{
  302. if(oles[id] >= 80)
  303. skin[id] = 3
  304. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  305. }
  306. case 5:{
  307. if(oles[id] >= 110)
  308. skin[id] = 4
  309. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  310. }
  311. case 6:{
  312. if(oles[id] >= 130)
  313. skin[id] = 5
  314. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  315. }
  316. case 7:{
  317. if(oles[id] >= 150)
  318. skin[id] = 6
  319. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  320. }
  321. case 8:{
  322. if(oles[id] >= 180)
  323. skin[id] = 7
  324. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad az ASD!");
  325. }
  326. case 9:{
  327. if(oles[id] >= 210)
  328. skin[id] = 8
  329. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  330. }
  331. case 10:{
  332. if(oles[id] >= 220)
  333. skin[id] = 9
  334. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  335. }
  336. case 11:{
  337. if(oles[id] >= 230)
  338. skin[id] = 10
  339. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  340. }
  341. case 12:{
  342. if(oles[id] >= 240)
  343. skin[id] = 11
  344. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  345. }
  346. case 13:{
  347. if(oles[id] >= 240)
  348. skin[id] = 11
  349. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  350. }
  351. case 14:{
  352. if(oles[id] >= 240)
  353. skin[id] = 11
  354. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  355. }
  356. case 15:{
  357. if(oles[id] >= 240)
  358. skin[id] = 11
  359. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  360. }
  361. case 16:{
  362. if(oles[id] >= 240)
  363. skin[id] = 11
  364. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  365. }
  366. case 17:{
  367. if(oles[id] >= 240)
  368. skin[id] = 11
  369. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  370. }
  371. case 18:{
  372. if(oles[id] >= 240)
  373. skin[id] = 11
  374. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  375. }
  376. case 19:{
  377. if(oles[id] >= 240)
  378. skin[id] = 11
  379. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  380. }
  381. case 20:{
  382. if(oles[id] >= 240)
  383. skin[id] = 11
  384. ColorChat(id, RED, "^3[Információ] ^4Kiválasztottad a ASD!");
  385.  
  386. menu_destroy(menu)
  387. return PLUGIN_HANDLED
  388. }
  389. }
  390. return PLUGIN_HANDLED
  391. }
  392.  
  393. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  394. {
  395. new count = 1, players[32]
  396. static msg[191]
  397. vformat(msg, 190, input, 3)
  398.  
  399. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  400. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  401. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  402. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  403. replace_all(msg, 190, "é", "é")
  404. replace_all(msg, 190, "í", "í­")
  405. replace_all(msg, 190, "ó", "ó")
  406. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  407. replace_all(msg, 190, "ő", "ő")
  408. replace_all(msg, 190, "ú", "ú")
  409. replace_all(msg, 190, "ü", "ü")
  410. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  411. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  412. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  413. replace_all(msg, 190, "Í", "Í")
  414. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ó")
  415. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ö")
  416. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  417. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ú")
  418. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ü")
  419. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  420.  
  421. }
  422.  
  423. public mentes(id)
  424. {
  425. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  426. get_user_authid(id, authid, 31)
  427. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  428. format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  429. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  430. return PLUGIN_CONTINUE
  431. }
  432. public betoltes(id)
  433. {
  434. new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  435. get_user_authid(id, authid, 31)
  436. format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  437. format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  438. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  439. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  440. new str_num[32], skin_num[32]
  441. parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  442. oles[id] = str_to_num(str_num)
  443. skin[id] = str_to_num(skin_num)
  444. return PLUGIN_CONTINUE
  445. }
  446. public client_disconnect(id)
  447. {
  448. mentes(id)
  449. }
  450. public client_connect(id)
  451. {
  452. betoltes(id)
  453. }
  454. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  455. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  456. */
  457.  

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mi a hiba?!
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 13:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Köszöntem !

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: 'HoTDoG' (2015.07.19. 09:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole