hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 14:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 352 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:31 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.26. 16:24
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Sziasztok,
Kérhetnék egy bunnyhopp-ot?
Egy olyan kéne ami nem csúszik.
Előre is köszönöm.
Aki segít annak mennek a pacsik. :oops:

_________________
Fegyver Skin menüm: 90%
Rólam:
Játébeli nevem: 'HoTDoG'
Már több mint 2 éve configolok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:33 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 11:05
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Szia itt van :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  24. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  28. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  29.  
  30. register_cvar("bh_enabled", "1")
  31. register_cvar("bh_autojump", "1")
  32. register_cvar("bh_showusage", "1")
  33. }
  34.  
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  40.  
  41. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43.  
  44. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  45. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  46. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  47.  
  48. if (flags & FL_WATERJUMP)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. new Float:velocity[3]
  56. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57. velocity[2] += 250.0
  58. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59.  
  60. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. public client_authorized(id)
  66. set_task(30.0, "showUsage", id)
  67.  
  68. public showUsage(id) {
  69. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  73. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  74. } else {
  75. client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  

es a Server .cfg be alisd be a sv_aircelerate 1000 es mar jobb es lesz :)

_________________
Global Offenive Mod Ami lesz benne [Piac, Ajandekozas, lada nyitas ..] :[100%]:

[ablak]Jatekos nevem $upra[/ablak]

Ők köszönték meg Sajan10 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): slre14 (2015.07.17. 14:34) • 'HoTDoG' (2015.07.17. 14:34)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
'HoTDoG' írta:
Sziasztok,
Kérhetnék egy bunnyhopp-ot?
Egy olyan kéne ami nem csúszik.
Előre is köszönöm.
Aki segít annak mennek a pacsik. :oops:

A csúszást te is betudod állítani server.cfg-ben.
sv_airaccelerate "100"

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára SmaCk 2015.07.17. 14:40-kor.

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást (összesen 2): 'HoTDoG' (2015.07.19. 07:31) • SW@G plaYeR! (2015.07.20. 11:23)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:39 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.26. 16:24
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Most 1000 -re kell vagy 100 -ra?

_________________
Fegyver Skin menüm: 90%
Rólam:
Játébeli nevem: 'HoTDoG'
Már több mint 2 éve configolok.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:39 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
sv_airaccelerate 1000 server.cfg be

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:40 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 11:05
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
deathrunba a legjobb 1000 re
de mas fele szerverekre meg 100 :)

_________________
Global Offenive Mod Ami lesz benne [Piac, Ajandekozas, lada nyitas ..] :[100%]:

[ablak]Jatekos nevem $upra[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 14:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
'HoTDoG' írta:
Most 1000 -re kell vagy 100 -ra?


Teljesen mindegy, de ha azt akarod ne csússzon akkor 10 ne legyen.

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást (összesen 2): 'HoTDoG' (2015.07.19. 07:30) • SW@G plaYeR! (2015.07.20. 11:23)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 23:08 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.05.17. 13:05
Hozzászólások: 56
Megköszönték neki: 3 alkalommal
100 fölöt mindegy hogy mennyi re állítod mivel csak 100 at olvas be többet nem, hiába írtok be 1000 ret akkor is csak 100 van.

_________________
A szó elszáll, az írás megmarad.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.19. 14:25 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
attacker írta:
100 fölöt mindegy hogy mennyi re állítod mivel csak 100 at olvas be többet nem, hiába írtok be 1000 ret akkor is csak 100 van.

Akkor én vmit benéztem, 100-nál megállt ha hirtelen fordultam 99999999-nél már nem :/

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhopp
HozzászólásElküldve: 2015.07.21. 14:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Nem,kell lecserélni elég,ha be teszel randomra 1 Bunnyhopot,és server.cfg-be be állítod ezt: sv_airaccelerate 10 és át állítod 100-ra :) és tökéletesen,működik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole