hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 216 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hírdetés,beletétele a pluginba
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 18:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.27. 18:26
Hozzászólások: 114
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok! arra,szeretnék választ,kérni hogy tegyük,fel van egy Resetscore plugin.. és nem akarom,például Advertisements,be írni mert felesleges.. Bele írom a pluginba de,úgy hogy színesen,és minden kör elején,ki jönne hogy [~D3stiny~]A statisztikád lenullázásához írd be hogy /rs.. ezt,hogy lehetne megoldani? minden kör elején.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hírdetés,beletétele a pluginba
HozzászólásElküldve: 2015.07.17. 19:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
asdafaka írta:
Sziasztok! arra,szeretnék választ,kérni hogy tegyük,fel van egy Resetscore plugin.. és nem akarom,például Advertisements,be írni mert felesleges.. Bele írom a pluginba de,úgy hogy színesen,és minden kör elején,ki jönne hogy [~D3stiny~]A statisztikád lenullázásához írd be hogy /rs.. ezt,hogy lehetne megoldani? minden kör elején.


Tessék, ez tökéletes!
Resetscore System
A reklámozás: 180 másodpercenként jeleníti meg, szinte minden körben..
De tudod állítani:
resetscore_adverttime "ide az érték"

U.i: A topicot rossz helyre nyitottad, nézz oda máskor :D

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431

Ők köszönték meg SmaCk nek ezt a hozzászólást: asdafaka (2015.07.18. 17:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hírdetés,beletétele a pluginba
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 00:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. #define PLUGIN_NAME "Resetscore System"
  6. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  7. #define PLUGIN_AUTHOR "OciXCrom"
  8.  
  9. #define sReset "buttons/bell1.wav"
  10. #define sResetAll "buttons/lightswitch2.wav"
  11.  
  12. enum Color
  13. {
  14. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  15. GREEN, // Green Color
  16. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  17. GREY, // grey
  18. RED, // Red
  19. BLUE, // Blue
  20. }
  21.  
  22. new TeamName[][] =
  23. {
  24. "",
  25. "TERRORIST",
  26. "CT",
  27. "SPECTATOR"
  28. }
  29.  
  30.  
  31. new const g_Commands[][] = {
  32. "say /rs",
  33. "say /resetscore",
  34. "say_team /rs",
  35. "say_team /resetscore",
  36. "say rs",
  37. "say resetscore",
  38. "say_team rs",
  39. "say_team resetscore",
  40. "say .rs",
  41. "say .resetscore",
  42. "say_team .rs",
  43. "say_team .resetscore",
  44. "say !rs",
  45. "say !resetscore",
  46. "say_team !rs",
  47. "say_team !resetscore"
  48. }
  49.  
  50. new cvar_prefix, cvar_alive, cvar_viponly, cvar_vipflag, cvar_limit, cvar_resetkills, cvar_resetdeaths, cvar_resetmoney, cvar_notifyall, cvar_sound, cvar_chat, cvar_adverttime
  51. new limit[33], advert
  52.  
  53. public plugin_init()
  54. {
  55. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  56.  
  57. cvar_prefix = register_cvar("resetscore_prefix", "!g[~D3stiny~]")
  58. cvar_alive = register_cvar("resetscore_alive", "1")
  59. cvar_viponly = register_cvar("resetscore_viponly", "0")
  60. cvar_vipflag = register_cvar("resetscore_vipflag", "b")
  61. cvar_limit = register_cvar("resetscore_limit", "0")
  62. cvar_resetkills = register_cvar("resetscore_resetkills", "1")
  63. cvar_resetdeaths = register_cvar("resetscore_resetdeaths", "1")
  64. cvar_resetmoney = register_cvar("resetscore_resetmoney", "0")
  65. cvar_notifyall = register_cvar("resetscore_notifyall", "0")
  66. cvar_sound = register_cvar("resetscore_sound", "1")
  67. cvar_chat = register_cvar("resetscore_chat", "0")
  68. cvar_adverttime = register_cvar("resetscore_adverttime", "180")
  69.  
  70. advert = get_pcvar_num(cvar_adverttime)
  71. if(advert > 0) set_task(float(advert), "rs_advertise", 2222, "", 0, "b", 0)
  72.  
  73. for(new i = 0; i < sizeof(g_Commands); i++)
  74. register_clcmd(g_Commands[i], "cmd_resetscore")
  75. }
  76.  
  77. public cmd_resetscore(id)
  78. {
  79. static szPrefix[100]
  80. szPrefix = get_prefix()
  81.  
  82. static cmd_limit
  83. cmd_limit = get_pcvar_num(cvar_limit)
  84.  
  85. if(get_pcvar_num(cvar_alive) == 0)
  86. {
  87. if(is_user_alive(id))
  88. {
  89. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Nem tudod ^3nullázni ^1a ^4statisztikád ^1amíg ^3életben vagy^1.", szPrefix)
  90. return PLUGIN_HANDLED
  91. }
  92. }
  93.  
  94. if(get_pcvar_num(cvar_viponly) == 1)
  95. {
  96. if(!user_has_flag(id, cvar_vipflag))
  97. {
  98. new flag_vip[2]
  99. get_pcvar_string(cvar_vipflag, flag_vip, charsmax(flag_vip))
  100.  
  101. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Flag ^3%s ^1szükséges a ^4statisztikád nullázásához^1.", szPrefix, flag_vip)
  102. return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104. }
  105.  
  106. if(cmd_limit > 0)
  107. {
  108. if(limit[id] == cmd_limit)
  109. {
  110. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Csak ^3%ix ^1lehet ^4nullázni a statisztikád ^1egy mapon.", szPrefix, cmd_limit)
  111. return PLUGIN_HANDLED
  112. }
  113.  
  114. if(limit[id] < cmd_limit)
  115. limit[id]++
  116. }
  117.  
  118. new limit_left = cmd_limit - limit[id]
  119.  
  120. switch(get_pcvar_num(cvar_notifyall))
  121. {
  122. case 0:
  123. {
  124. if(cmd_limit > 0)
  125. {
  126. if(limit_left == 0) ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^3Nem tudod többször nullázni ^1a ^4statisztikád^1.", szPrefix)
  127. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Sikeresen ^3nulláztad ^1a ^4statisztikád^1 a /rs parancsal. Még megteheted ezt ^3%ix^1.", szPrefix, limit_left)
  128. }
  129. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1Sikeresen ^3nulláztad ^1a ^4statisztikád^1.", szPrefix)
  130. }
  131. case 1:
  132. {
  133. new name[32]
  134. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  135.  
  136. if(cmd_limit > 0) ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^3%s ^4nullázta a statisztikáját ^1[^4Limit: ^3%i^1/^3%i^1]", szPrefix, name, limit[id], cmd_limit)
  137. else ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^3%s ^4nullázta ^1a ^4statisztikáját^1 a /rs parancsal", szPrefix, name)
  138. }
  139. }
  140.  
  141. switch(get_pcvar_num(cvar_sound))
  142. {
  143. case 1: client_cmd(id, "spk %s", sReset)
  144. case 2: client_cmd(0, "spk %s", sResetAll)
  145. }
  146.  
  147. resetscore(id)
  148. return (get_pcvar_num(cvar_chat) == 1) ? PLUGIN_CONTINUE : PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150.  
  151. public rs_advertise()
  152. ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s ^1Írd be, hogy ^3/rs ^1vagy ^3/resetscore ^1a ^4statisztikád nullázásához^1.", get_prefix())
  153.  
  154. resetscore(id)
  155. {
  156. if(get_pcvar_num(cvar_resetkills) == 1) set_user_frags(id, 0)
  157. if(get_pcvar_num(cvar_resetdeaths) == 1) cs_set_user_deaths(id, 0)
  158. if(get_pcvar_num(cvar_resetmoney) == 1) cs_set_user_money(id, get_cvar_num("mp_startmoney"))
  159. }
  160.  
  161. stock get_prefix()
  162. {
  163. static szPrefix[100]
  164. get_pcvar_string(cvar_prefix, szPrefix, charsmax(szPrefix))
  165.  
  166. replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!n", "^1")
  167. replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!t", "^3")
  168. replace_all(szPrefix, charsmax(szPrefix), "!g", "^4")
  169.  
  170. return szPrefix
  171. }
  172.  
  173. stock user_has_flag(id, cvar)
  174. {
  175. new flags[32]
  176. get_flags(get_user_flags(id), flags, charsmax(flags))
  177.  
  178. new vip_flag[2]
  179. get_pcvar_string(cvar, vip_flag, charsmax(vip_flag))
  180.  
  181. return (contain(flags, vip_flag) != -1) ? true : false
  182. }
  183.  
  184. public plugin_precache()
  185. {
  186. precache_sound(sReset)
  187. precache_sound(sResetAll)
  188. }
  189.  
  190. /* ColorChat */
  191.  
  192. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  193. {
  194. static message[256];
  195.  
  196. switch(type)
  197. {
  198. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  199. {
  200. message[0] = 0x01;
  201. }
  202. case GREEN: // Green
  203. {
  204. message[0] = 0x04;
  205. }
  206. default: // White, Red, Blue
  207. {
  208. message[0] = 0x03;
  209. }
  210. }
  211.  
  212. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  213.  
  214. // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
  215. message[192] = '^0';
  216.  
  217. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  218.  
  219. if(id)
  220. {
  221. MSG_Type = MSG_ONE;
  222. index = id;
  223. } else {
  224. index = FindPlayer();
  225. MSG_Type = MSG_ALL;
  226. }
  227.  
  228. team = get_user_team(index);
  229. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  230.  
  231. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  232.  
  233. if(ColorChange)
  234. {
  235. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  236. }
  237. }
  238.  
  239. ShowColorMessage(id, type, message[])
  240. {
  241. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  242. write_byte(id)
  243. write_string(message);
  244. message_end();
  245. }
  246.  
  247. Team_Info(id, type, team[])
  248. {
  249. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  250. write_byte(id);
  251. write_string(team);
  252. message_end();
  253.  
  254. return 1;
  255. }
  256.  
  257. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  258. {
  259. switch(Type)
  260. {
  261. case RED:
  262. {
  263. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  264. }
  265. case BLUE:
  266. {
  267. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  268. }
  269. case GREY:
  270. {
  271. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  272. }
  273. }
  274.  
  275. return 0;
  276. }
  277.  
  278. FindPlayer()
  279. {
  280. static i;
  281. i = -1;
  282.  
  283. while(i <= get_maxplayers())
  284. {
  285. if(is_user_connected(++i))
  286. {
  287. return i;
  288. }
  289. }
  290.  
  291. return -1;
  292. }
  293.  

Ők köszönték meg johnny nek ezt a hozzászólást (összesen 2): mldpapa (2015.07.18. 02:14) • asdafaka (2015.07.18. 17:44)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole