hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 22:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 309 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Miért nem fordítja le?
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 00:45 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.29. 22:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Valaki kérlek lefordítaná nekem? :SS


Csatolmányok:
drmod.sma [53.27 KiB]
Letöltve 77 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem fordítja le?
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 00:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.02. 16:50
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

drmod.sma(959) : error 029: invalid expression, assumed zero
drmod.sma(959) : error 017: undefined symbol "SMILIES_PATH"
drmod.sma(959) : error 029: invalid expression, assumed zero
drmod.sma(959) : fatal error 107: too many error messages on one line


Nem fog sikerülni.. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem fordítja le?
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 01:03 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.29. 22:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
És ez esetleg?


Csatolmányok:
dr2mod.sma [27.43 KiB]
Letöltve 55 alkalommal.

Ők köszönték meg Shaady nek ezt a hozzászólást: mldpapa (2015.07.18. 02:14)
  Népszerűség: 2.27%
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem fordítja le?
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 01:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Ez is jó :D
Csak piac nincs xd
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <nvault>
  9.  
  10. new arany[33], usp[33], kes[33], lada[33], kulcs[33], szint[33], olesek[33], elet[33]
  11. new m1[33], m2[33], m3[33], m4[33], m5[33], m6[33], g_vault, vip[33]
  12. new message[192]
  13. new nev[32]
  14. new Temp[192]
  15. static color[10]
  16.  
  17. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  18. #define VIP ADMIN_LEVEL_H
  19. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  20. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_C
  21.  
  22. new bool:usp1_damage[33]
  23. new bool:usp2_damage[33]
  24. new bool:usp3_damage[33]
  25. new bool:usp4_damage[33]
  26. new bool:usp5_damage[33]
  27. new bool:usp6_damage[33]
  28.  
  29. new const szamok[49] = {
  30. 3, 5, 8, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 75, 100, 125, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500, 600, 700, 800, 1000, 1200, 1500, 1750, 2000, 2300, 2500, 2900, 3000, 3350, 3500, 3900, 4000, 4300, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7300, 7500, 7900, 8000, 8500, 10000 }
  31.  
  32. new const rangok[49+1] = {
  33. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 }
  34.  
  35. public plugin_precache() {
  36. precache_model("models/v_usp.mdl")
  37. precache_model("models/uspk/v_tigrisusp.mdl")
  38. precache_model("models/uspk/v_desusp.mdl")
  39. precache_model("models/uspk/v_pokolusp.mdl")
  40. precache_model("models/uspk/v_aranyusp.mdl")
  41. precache_model("models/uspk/v_buldozerusp.mdl")
  42. precache_model("models/uspk/v_jegusp.mdl")
  43.  
  44. precache_model("models/kesek/v_gyorskes.mdl")
  45. precache_model("models/kesek/v_gravitaciokes.mdl")
  46. precache_model("models/kesek/v_szaguldokes.mdl")
  47. precache_model("models/kesek/v_brutalkes.mdl")
  48. precache_model("models/kesek/v_sarkanykes.mdl")
  49. precache_model("models/kesek/v_aranykes.mdl")
  50. precache_model("models/kesek/v_vipkes.mdl")
  51. }
  52.  
  53. public plugin_init() {
  54. register_clcmd("chooseteam", "fomenu")
  55. register_clcmd("say /ujra", "ujraeledes")
  56. register_clcmd("say", "sayhook")
  57. register_clcmd("say /xp", "info")
  58. register_clcmd("say /level", "info")
  59. register_clcmd("say /szint", "info")
  60. register_clcmd("arany all", "aranyadas")
  61. register_clcmd("szint all", "szintadas")
  62. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  63. register_event("DeathMsg", "death", "a")
  64. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "uspsebzes", 0)
  65. g_vault = nvault_open("deathrun")
  66. }
  67. public szintadas(aid) {
  68. if(!(get_user_flags(aid) & ADMIN_LEVEL_A))
  69. return
  70. new p[32], n, id
  71. get_players(p, n)
  72. for(new i; i < n; i++)
  73. {
  74. new nev[32]
  75. get_user_name(id, nev, 31)
  76. id = p[i]
  77. szint[id] += 5
  78. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 5 ^3szintet.")
  79. }
  80. }
  81. public aranyadas(aid) {
  82. if(!(get_user_flags(aid) & ADMIN_LEVEL_A))
  83. return
  84. new p[32], n, id
  85. get_players(p, n)
  86. for(new i; i < n; i++)
  87. {
  88. new nev[32]
  89. get_user_name(id, nev, 31)
  90. id = p[i]
  91. arany[id] += 200
  92. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 200^3aranyat.")
  93. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te kaptál 200^3aranyat.")
  94. }
  95. }
  96. public info(id)
  97. {
  98. if(szint[id] != 49+1)
  99. {
  100. ColorChat(id, RED, "Szinted: ^4%i ^1| ^3Öléseid: ^4%d ^1| ^3Kell még: ^4%d", rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  101. }
  102. else
  103. {
  104. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Te már elérted a maximális ^3szintet.")
  105. }
  106. }
  107. public uspsebzes( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  108. {
  109. new weap = get_user_weapon(attacker)
  110.  
  111. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp1_damage[attacker])
  112. {
  113. SetHamParamFloat(4, damage + 3)
  114. }
  115. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp2_damage[attacker])
  116. {
  117. SetHamParamFloat(4, damage + 5)
  118. }
  119. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp3_damage[attacker])
  120. {
  121. SetHamParamFloat(4, damage + 10)
  122. }
  123. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp4_damage[attacker])
  124. {
  125. SetHamParamFloat(4, damage + 15)
  126. }
  127. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp5_damage[attacker])
  128. {
  129. SetHamParamFloat(4, damage + 20)
  130. }
  131. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && usp6_damage[attacker])
  132. {
  133. SetHamParamFloat(4, damage + 30)
  134. }
  135. }
  136. public ecw(id)
  137. {
  138. new fegyver = get_user_weapon(id)
  139. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  140. {
  141. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  142. }
  143. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  144. {
  145. usp1_damage[id] = true
  146. usp2_damage[id] = false
  147. usp3_damage[id] = false
  148. usp4_damage[id] = false
  149. usp5_damage[id] = false
  150. usp6_damage[id] = false
  151. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_tigrisusp.mdl")
  152. }
  153. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  154. {
  155. usp1_damage[id] = false
  156. usp2_damage[id] = true
  157. usp3_damage[id] = false
  158. usp4_damage[id] = false
  159. usp5_damage[id] = false
  160. usp6_damage[id] = false
  161. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_desusp.mdl")
  162. }
  163. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  164. {
  165. usp1_damage[id] = false
  166. usp2_damage[id] = false
  167. usp3_damage[id] = true
  168. usp4_damage[id] = false
  169. usp5_damage[id] = false
  170. usp6_damage[id] = false
  171. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_pokolusp.mdl")
  172. }
  173. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  174. {
  175. usp1_damage[id] = false
  176. usp2_damage[id] = false
  177. usp3_damage[id] = false
  178. usp4_damage[id] = true
  179. usp5_damage[id] = false
  180. usp6_damage[id] = false
  181. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_aranyusp.mdl")
  182. }
  183. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  184. {
  185. usp1_damage[id] = false
  186. usp2_damage[id] = false
  187. usp3_damage[id] = false
  188. usp4_damage[id] = false
  189. usp5_damage[id] = true
  190. usp6_damage[id] = false
  191. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_buldozerusp.mdl")
  192. }
  193. if(usp[id] == 7 && fegyver == CSW_USP)
  194. {
  195. usp1_damage[id] = false
  196. usp2_damage[id] = false
  197. usp3_damage[id] = false
  198. usp4_damage[id] = false
  199. usp5_damage[id] = false
  200. usp6_damage[id] = true
  201. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uspk/v_jegusp.mdl")
  202. }
  203. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  204. {
  205. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+15)
  206. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_gyorskes.mdl")
  207. }
  208. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  209. {
  210. set_user_gravity(id, 0.100)
  211. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_gravitaciokes.mdl")
  212. }
  213. if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  214. {
  215. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+20)
  216. set_user_gravity(id, 0.75)
  217. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_szaguldokes.mdl")
  218. }
  219. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  220. {
  221. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+30)
  222. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_brutalkes.mdl")
  223. }
  224. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  225. {
  226. set_user_gravity(id, 0.50)
  227. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_sarkanykes.mdl")
  228. }
  229. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  230. {
  231. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+50)
  232. set_user_gravity(id, 0.40)
  233. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_aranykes.mdl")
  234. }
  235. if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  236. {
  237. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+100)
  238. set_user_gravity(id, 0.30)
  239. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_vipkes.mdl")
  240. }
  241. }
  242. public death()
  243. {
  244. new tamado = read_data(1)
  245. new aldozat = read_data(2)
  246. new num = random_num(1, 8)
  247.  
  248. if(tamado != aldozat)
  249. {
  250. arany[tamado] += 3
  251. olesek[tamado] += 3
  252.  
  253. while(olesek[tamado] >= szamok[szint[tamado]])
  254. {
  255. szint[tamado]++
  256. }
  257. }
  258. if(num == 4 && tamado != aldozat)
  259. {
  260. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  261. show_hudmessage(tamado, "+1 Lada")
  262. lada[tamado]++
  263. }
  264. else if(num == 4 && tamado != aldozat)
  265. {
  266. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.17, 2, 6.0, 12.0)
  267. show_hudmessage(tamado, "+1 Kulcs")
  268. kulcs[tamado]++
  269. }
  270. return PLUGIN_HANDLED
  271. }
  272. public ujraeledes(id)
  273. {
  274. if(elet[id] >= 1)
  275. {
  276. if(elet[id] -= 1)
  277. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  278. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 200, 0, kRenderNormal,30)
  279. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen újra ^3éledtél^1, a ^3/ujra ^1paranccsal.")
  280. }
  281. }
  282. public fomenu(id)
  283. {
  284. new cim[121]
  285. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yFőMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\y| \\rSzint: \\d%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  286. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  287.  
  288. menu_additem(menu, "\\rUSP \\dBolt", "a1", 0)
  289. menu_additem(menu, "\\rKes \\dBolt", "a2", 0)
  290. menu_additem(menu, "\\rVIP \\dVásárlás", "a3", 0)
  291. menu_additem(menu, "\\rExtra \\dDolgok", "a4", 0)
  292. menu_additem(menu, "\\rLádák", "a5", 0)
  293. menu_additem(menu, "\\\rInformáció", "a6", 0)
  294.  
  295. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  296. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  297.  
  298. menu_display(id, menu, 0);
  299.  
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302. public uspmenu(id)
  303. {
  304. new cim[121]
  305. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yUSPMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  306. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  307.  
  308. menu_additem(menu, "\\rAlap \\yUSP\\d[Megszerezve]", "b1", 0)
  309. if(m1[id] != 0)
  310. menu_additem(menu, "\\rTigris \\yUSP\\d[+3 DMG]", "b2", 0)
  311. else
  312. menu_additem(menu, "\\dTigris USP\r[+3 DMG]\\d[200 Arany]", "b2", 0)
  313. if(m2[id] != 0)
  314. menu_additem(menu, "\\rDestiny \\yUSP\\d(+5 DMG)", "b3", 0)
  315. else
  316. menu_additem(menu, "\\dDestiny USP\\r[+5 DMG]\\d[500 Arany]", "b3", 0)
  317. if(m3[id] != 0)
  318. menu_additem(menu, "\\rPokol \\yUSP\\r[+10 DMG]", "b4", 0)
  319. else
  320. menu_additem(menu, "\\dPokol USP\\r[+10 DMG]\\y[1000 Arany]", "b4", 0)
  321. if(m4[id] != 0)
  322. menu_additem(menu, "\\rArany \\yUSP\\r[+15 DMG]", "b5", 0)
  323. else
  324. menu_additem(menu, "\\dArany USP\\r[+15 DMG]\\y[2000 Arany]", "b5", 0)
  325. if(m5[id] != 0)
  326. menu_additem(menu, "\\rBuldózer \\yUSP\\r[+20 DMG]", "b6", 0)
  327. else
  328. menu_additem(menu, "\\dBuldózer USP\\r[+20 DMG]\\y[3000 Arany]", "b6", 0)
  329. if(m6[id] != 0)
  330. menu_additem(menu, "\\rJég \\yUSP\\r[+30 DMG]", "b7", 0)
  331. else
  332. menu_additem(menu, "\\dJég USP\\r[+30 DMG]\\y[5000 Arany]^n\\dHamarosan a további USP-k...", "b7", 0)
  333.  
  334. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  335. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  336.  
  337. menu_display(id, menu, 0);
  338.  
  339. return PLUGIN_HANDLED;
  340. }
  341. public kesmenu(id)
  342. {
  343. new cim[121]
  344. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yKésMenü^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  345. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  346.  
  347. if(szint[id] >= 5)
  348. menu_additem(menu, "\\rGyors \\yKés\\r[+15% Sebesség]", "c1", 0)
  349. else
  350. menu_additem(menu, "\\dGyors Kés\\r[+15 Sebesség]\w[5. szinttől]", "c1", 0)
  351. if(szint[id] >= 10)
  352. menu_additem(menu, "\\rGravitációs \\yKés\\r[-10% Grav.]", "c2", 0)
  353. else
  354. menu_additem(menu, "\\dGravitációs Kés\\r[-10% Grav.]\\d[10. szinttől]", "c2", 0)
  355. if(szint[id] >= 15)
  356. menu_additem(menu, "\\rSzáguldás \\yKés\\r[+20% Sebesség & -15% Grav.]", "c3", 0)
  357. else
  358. menu_additem(menu, "\\dSzáguldás Kés\\r[+20% Sebesség & -15% Grav.]\\d[15. szinttől]", "c3", 0)
  359. if(szint[id] >= 20)
  360. menu_additem(menu, "\\rBrutális \\yKés \\r[+30% Sebesség]", "c4", 0)
  361. else
  362. menu_additem(menu, "\\dBrutális Kés \\r[+30% Sebesség]\\d[20. szinttől]", "c4", 0)
  363. if(szint[id] >= 30)
  364. menu_additem(menu, "\\rSárkány \\yKés \\r[-20% Grav.]", "c5", 0)
  365. else
  366. menu_additem(menu, "\\dSárkány Kés \\r[-90% Grav.]\\d[30. szinttől]", "c5", 0)
  367. if(szint[id] >= 50)
  368. menu_additem(menu, "\\rArany \\yKés\\r[+50% Sebesség & -30% Grav.]", "c6", 0)
  369. else
  370. menu_additem(menu, "\\dArany Kés\\r[+50% Sebesség & -30% Grav.]\\d[50. szinttől]", "c6", 0)
  371. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  372. menu_additem(menu, "\\rVIP \\yKés\r[+100% Sebesség & -50% Grav]", "c7", 0)
  373. else
  374. menu_additem(menu, "\\dVIP Kés\r[+100% Sebesség & -50% Grav.]\\d[VIPEKNEK]", "c7", 0)
  375.  
  376. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  377. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  378.  
  379. menu_display(id, menu, 0);
  380.  
  381. return PLUGIN_HANDLED;
  382. }
  383. public vipmenu(id)
  384. {
  385. new cim[121]
  386. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yVIP Vásárlás^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  387. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  388.  
  389. menu_additem(menu, "\\rVIP \\dVásárlás\\r[ára]\\y[10000 Arany]^n^n\\d| \\dTrail, 130 HP, VIP Kés, Kinézet \\d|", "h1", 0)
  390.  
  391. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  392. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  393.  
  394. menu_display(id, menu, 0);
  395.  
  396. return PLUGIN_HANDLED;
  397. }
  398. public bolt(id)
  399. {
  400. new cim[121]
  401. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\dBolt/Shop^n\\yArany: \\r%d \\d| \\yÉlet: \\r%d \\d| \\ySzint: \\r%i", arany[id], elet[id], rangok[szint[id]])
  402. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  403.  
  404. menu_additem(menu, "\\rKenyér\\r[+50 HP]\\y[10 Arany]", "d1", 0)
  405. menu_additem(menu, "\\yMozgékonyság\\r[+100% Sebesség]\\y[20 Arany]", "d2", 0)
  406. menu_additem(menu, "\\yGépFegyver\\r[AK47]\\y[15 Arany)", "d3", 0)
  407. menu_additem(menu, "\\dGeneráció\\r[+1 Élet]\\y[10 Arany]", "d4", 0)
  408.  
  409. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  410. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  411.  
  412. menu_display(id, menu, 0);
  413.  
  414. return PLUGIN_HANDLED;
  415. }
  416. public ladamenu(id)
  417. {
  418. new cim[121]
  419. formatex(cim, charsmax(cim), "\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\rDeathRun \\yLádák:^n\\yLáda: \\r%d \\d| \\yKulcs: \\r%d", lada[id], kulcs[id])
  420. new menu = menu_create(cim, "menu_handler")
  421.  
  422. menu_additem(menu, "\\rLáda \\yNyitás^n^n\\d| \\rSzükséges 1 Kulcs & 1 Láda \\d|", "e1", 0)
  423.  
  424. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  425. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  426.  
  427. menu_display(id, menu, 0);
  428.  
  429. return PLUGIN_HANDLED;
  430. }
  431. public infomenu(id)
  432. {
  433. new menu = menu_create("\\r[.:[DI3-T3AM]:.\\r] \\dInformáció\\rMenü", "menu_handler")
  434.  
  435. menu_additem(menu, "\\rAdmin \\yVásárlás", "f1", 0)
  436. menu_additem(menu, "\\rElérhetőség", "f2", 0)
  437. menu_additem(menu, "\\rSzerverről", "f3", 0)
  438. menu_additem(menu, "\\rSzabályzat!", "f4", 0)
  439.  
  440. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  441. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  442.  
  443. menu_display(id, menu, 0);
  444.  
  445. return PLUGIN_HANDLED;
  446. }
  447. public menu_handler(id, menu, item)
  448. {
  449. if( item == MENU_EXIT )
  450. {
  451. menu_destroy(menu);
  452. return PLUGIN_HANDLED;
  453. }
  454. new data[6], szName[64];
  455. new access, callback;
  456. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  457.  
  458. new key = str_to_num(data[1]);
  459. switch(data[0])
  460. {
  461. case 'a':
  462. {
  463. switch(key)
  464. {
  465. case 1:
  466. {
  467. uspmenu(id)
  468. }
  469. case 2:
  470. {
  471. kesmenu(id)
  472. }
  473. case 3:
  474. {
  475. vipmenu(id)
  476. }
  477. case 4:
  478. {
  479. bolt(id)
  480. }
  481. case 5:
  482. {
  483. ladamenu(id)
  484. }
  485. case 6:
  486. {
  487. infomenu(id)
  488. }
  489. }
  490. }
  491. case 'b':
  492. {
  493. switch(key)
  494. {
  495. case 1:
  496. {
  497. usp[id] = 1
  498. }
  499. case 2:
  500. {
  501. if(arany[id] >= 200 && m1[id] != 1)
  502. {
  503. arany[id] -= 200
  504. usp[id] = 2
  505. m1[id] = 1
  506. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Tigris ^3USP-t.")
  507. }
  508. else if(m1[id] != 1)
  509. {
  510. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  511. }
  512. else if(m1[id] != 0)
  513. {
  514. usp[id] = 2
  515. }
  516. }
  517. case 3:
  518. {
  519. if(arany[id] >= 500 && m1[id] != 2)
  520. {
  521. arany[id] -= 500
  522. usp[id] = 3
  523. m2[id] = 1
  524. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Terep ^3USP-t.")
  525. }
  526. else if(m2[id] != 1)
  527. {
  528. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  529. }
  530. else if(m2[id] != 0)
  531. {
  532. usp[id] = 3
  533. }
  534. }
  535. case 4:
  536. {
  537. if(arany[id] >= 1000 && m3[id] != 2)
  538. {
  539. arany[id] -= 1000
  540. usp[id] = 4
  541. m3[id] = 1
  542. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Pokol ^3USP-t.")
  543. }
  544. else if(m3[id] != 1)
  545. {
  546. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  547. }
  548. else if(m3[id] != 0)
  549. {
  550. usp[id] = 4
  551. }
  552. }
  553. case 5:
  554. {
  555. if(arany[id] >= 2000 && m4[id] != 2)
  556. {
  557. arany[id] -= 2000
  558. usp[id] = 5
  559. m4[id] = 1
  560. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Arany ^3USP-t.")
  561. }
  562. else if(m4[id] != 1)
  563. {
  564. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  565. }
  566. else if(m4[id] != 0)
  567. {
  568. usp[id] = 5
  569. }
  570. }
  571. case 6:
  572. {
  573. if(arany[id] >= 3000 && m5[id] != 2)
  574. {
  575. arany[id] -= 3000
  576. usp[id] = 6
  577. m5[id] = 1
  578. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Buldózer ^3USP-t.")
  579. }
  580. else if(m5[id] != 1)
  581. {
  582. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  583. }
  584. else if(m5[id] != 0)
  585. {
  586. usp[id] = 6
  587. }
  588. }
  589. case 7:
  590. {
  591. if(arany[id] >= 5000 && m6[id] != 2)
  592. {
  593. arany[id] -= 5000
  594. usp[id] = 7
  595. m6[id] = 1
  596. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a(z) ^4Jég ^3USP-t.")
  597. }
  598. else if(m6[id] != 1)
  599. {
  600. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  601. }
  602. else if(m6[id] != 0)
  603. {
  604. usp[id] = 7
  605. }
  606. }
  607. }
  608. }
  609. case 'c':
  610. {
  611. switch(key)
  612. {
  613. case 1:
  614. {
  615. if(szint[id] >= 5)
  616. {
  617. kes[id] = 1
  618. }
  619. else
  620. {
  621. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatahoz el kell érned a(z) ^3Ötös ^1szintet.")
  622. }
  623. }
  624. case 2:
  625. {
  626. if(szint[id] >= 15)
  627. {
  628. kes[id] = 2
  629. }
  630. else
  631. {
  632. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Tizenötös ^1szintet.")
  633. }
  634. }
  635. case 3:
  636. {
  637. if(szint[id] >= 20)
  638. {
  639. kes[id] = 3
  640. }
  641. else
  642. {
  643. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Huszas ^1szintet.")
  644. }
  645. }
  646. case 4:
  647. {
  648. if(szint[id] >= 25)
  649. {
  650. kes[id] = 4
  651. }
  652. else
  653. {
  654. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Huszonötös ^1szintet.")
  655. }
  656. }
  657. case 5:
  658. {
  659. if(szint[id] >= 30)
  660. {
  661. kes[id] = 5
  662. }
  663. else
  664. {
  665. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Harmincas ^1szintet.")
  666. }
  667. }
  668. case 6:
  669. {
  670. if(szint[id] >= 50)
  671. {
  672. kes[id] = 6
  673. }
  674. else
  675. {
  676. ColorChat(id, NORMAL, "A ^3kés ^1használatához el kell érned a(z) ^3Ötvenes ^1szintet.")
  677. }
  678. }
  679. case 7:
  680. {
  681. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)
  682. {
  683. kes[id] = 7
  684. }
  685. }
  686. }
  687. }
  688. case 'h':
  689. {
  690. switch(key)
  691. {
  692. case 1:
  693. {
  694. if(arany[id] >= 10000)
  695. {
  696. if(vip[id] += 3)
  697. if(arany[id] -= 10000)
  698. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sikeresen vásároltál magadnak ^3VIP^1-et.")
  699. }
  700. }
  701. }
  702. }
  703. case 'd':
  704. {
  705. switch(key)
  706. {
  707. case 1:
  708. {
  709. if(arany[id] >= 10)
  710. {
  711. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  712. if(arany[id] -= 10)
  713. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a ^3+50 HP^1-t.")
  714. }
  715. else
  716. {
  717. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  718. }
  719. }
  720. case 2:
  721. {
  722. if(arany[id] >= 20)
  723. {
  724. set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+100)
  725. if(arany[id] -= 20)
  726. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad a ^3+100 Sebességet^1.")
  727. }
  728. else
  729. {
  730. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  731. }
  732. }
  733. case 3:
  734. {
  735. if(arany[id] >= 15)
  736. {
  737. give_item(id, "weapon_ak47")
  738. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  739. if(arany[id] -= 15)
  740. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen megvásároltad az ^3AK47-et^1.")
  741. }
  742. else
  743. {
  744. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  745. }
  746. }
  747. case 4:
  748. {
  749. if(arany[id] >= 10)
  750. {
  751. if(arany[id] -= 10)
  752. if(elet[id] += 1)
  753. ColorChat(id, NORMAL, "Sikeresen vásároltál ^3Életet^1, ha felszeretnéd használni írd be ^4/ujra.")
  754. }
  755. else
  756. {
  757. ColorChat(id, NORMAL, "Sajnos nincs elég ^4Aranyad.")
  758. }
  759. }
  760. }
  761. }
  762. case 'e':
  763. {
  764. switch(random_num(1,8))
  765. {
  766. case 1:
  767. {
  768. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  769. {
  770. if(lada[id] -= 1)
  771. if(kulcs[id] -= 1)
  772. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  773. }
  774. }
  775. case 2:
  776. {
  777. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  778. {
  779. if(arany[id] += 30)
  780. if(lada[id] -= 1)
  781. if(kulcs[id] -= 1)
  782. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 30 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.")
  783. }
  784. }
  785. case 3:
  786. {
  787. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  788. {
  789. if(lada[id] -= 1)
  790. if(kulcs[id] -= 1)
  791. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  792. }
  793. }
  794. case 4:
  795. {
  796. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  797. {
  798. if(lada[id] -= 1)
  799. if(kulcs[id] -= 1)
  800. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  801. }
  802. }
  803. case 5:
  804. {
  805. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  806. {
  807. if(lada[id] -= 1)
  808. if(kulcs[id] -= 1)
  809. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  810. }
  811. }
  812. case 6:
  813. {
  814. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  815. {
  816. if(arany[id] += 50)
  817. if(lada[id] -= 1)
  818. if(kulcs[id] -= 1)
  819. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 50 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.")
  820. }
  821. }
  822. case 7:
  823. {
  824. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  825. {
  826. if(arany[id] += 10)
  827. if(lada[id] -= 1)
  828. if(kulcs[id] -= 1)
  829. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál 10 ^4Aranyat ^1ebben a ^3ládában.")
  830. }
  831. }
  832. case 8:
  833. {
  834. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  835. {
  836. if(lada[id] += 1)
  837. if(lada[id] -= 1)
  838. if(kulcs[id] -= 1)
  839. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy újabb ^3láda ^1volt.")
  840. }
  841. }
  842. case 9:
  843. {
  844. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  845. {
  846. if(kulcs[id] += 1)
  847. if(lada[id] -= 1)
  848. if(kulcs[id] -= 1)
  849. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^3kulcs ^1volt.")
  850. }
  851. }
  852. case 10:
  853. {
  854. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  855. {
  856. if(lada[id] -= 1)
  857. if(kulcs[id] -= 1)
  858. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  859. }
  860. }
  861. case 11:
  862. {
  863. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  864. {
  865. if(lada[id] -= 1)
  866. if(kulcs[id] -= 1)
  867. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  868. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +50 Élet ^1volt.")
  869. }
  870. }
  871. case 12:
  872. {
  873. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  874. {
  875. if(lada[id] -= 1)
  876. if(kulcs[id] -= 1)
  877. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  878. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +50 Élet ^1volt.")
  879. }
  880. }
  881. case 13:
  882. {
  883. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  884. {
  885. if(elet[id] += 1)
  886. if(lada[id] -= 1)
  887. if(kulcs[id] -= 1)
  888. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában +1 Élet ^1volt.")
  889. }
  890. }
  891. case 14:
  892. {
  893. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  894. {
  895. if(lada[id] -= 1)
  896. if(kulcs[id] -= 1)
  897. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  898. }
  899. }
  900. case 15:
  901. {
  902. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  903. {
  904. if(lada[id] -= 1)
  905. if(kulcs[id] -= 1)
  906. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  907. }
  908. }
  909. case 16:
  910. {
  911. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  912. {
  913. if(lada[id] -= 1)
  914. if(kulcs[id] -= 1)
  915. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha , 0);
  916. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1láthatatlanság volt.")
  917. }
  918. }
  919. case 17:
  920. {
  921. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  922. {
  923. if(lada[id] -= 1)
  924. if(kulcs[id] -= 1)
  925. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  926. }
  927. }
  928. case 18:
  929. {
  930. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  931. {
  932. if(lada[id] -= 1)
  933. if(kulcs[id] -= 1)
  934. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  935. }
  936. }
  937. case 19:
  938. {
  939. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  940. {
  941. if(lada[id] -= 1)
  942. if(kulcs[id] -= 1)
  943. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  944. }
  945. }
  946. case 20:
  947. {
  948. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  949. {
  950. if(lada[id] -= 1)
  951. if(kulcs[id] -= 1)
  952. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  953. }
  954. }
  955. case 21:
  956. {
  957. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  958. {
  959. if(lada[id] -= 1)
  960. if(kulcs[id] -= 1)
  961. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  962. }
  963. }
  964. case 22:
  965. {
  966. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  967. {
  968. usp[id] = 2
  969. m1[id] = 1
  970. if(lada[id] -= 1)
  971. if(kulcs[id] -= 1)
  972. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Destiny ^3USP ^1volt.")
  973. }
  974. }
  975. case 23:
  976. {
  977. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  978. {
  979. usp[id] = 3
  980. m2[id] = 1
  981. if(lada[id] -= 1)
  982. if(kulcs[id] -= 1)
  983. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Terep ^3USP ^1volt.")
  984. }
  985. }
  986. case 24:
  987. {
  988. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  989. {
  990. usp[id] = 4
  991. m3[id] = 1
  992. if(lada[id] -= 1)
  993. if(kulcs[id] -= 1)
  994. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Ebben a ^3ládában ^1egy ^4Tigris ^3USP ^1volt.")
  995. }
  996. }
  997. case 25:
  998. {
  999. if(lada[id] >=1 && kulcs[id] >= 1)
  1000. {
  1001. if(lada[id] -= 1)
  1002. if(kulcs[id] -= 1)
  1003. ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Sajnos ez a ^3láda üres volt.")
  1004. }
  1005. }
  1006. }
  1007. }
  1008. case 'f':
  1009. {
  1010. switch(key)
  1011. {
  1012. case 1:
  1013. {
  1014. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/adminvasarlas.txt", "Admin Vásárlás")
  1015. }
  1016. case 2:
  1017. {
  1018. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/elerhetoseg.txt", "Elérhetőség")
  1019. }
  1020. case 3:
  1021. {
  1022. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/szerverrol.txt", "Szerverről")
  1023. }
  1024. case 4:
  1025. {
  1026. show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/motd/szabalyzat.txt", "Szabályzat")
  1027. }
  1028. }
  1029. }
  1030. }
  1031. menu_destroy(menu);
  1032. return PLUGIN_HANDLED;
  1033. }
  1034. public sayhook(id)
  1035. {
  1036.  
  1037. read_args (message, 191)
  1038. remove_quotes (message)
  1039. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  1040. {
  1041. return PLUGIN_CONTINUE
  1042. }
  1043. get_user_name(id, nev, 31)
  1044. if(is_user_alive(id)) {
  1045. get_user_team(id, color, 9)
  1046.  
  1047. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  1048. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulajdonos & Konfigos]^x04%s^x03[Szint: %i]^x04: %s", nev, rangok[szint[id]], message)
  1049. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  1050. formatex(Temp, 191, "^x03[VIP][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1051. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  1052. formatex(Temp, 191, "^x03[FoAdmin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s",rangok[szint[id]], nev, message)
  1053. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  1054. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1055.  
  1056.  
  1057.  
  1058. else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint: %i]^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1059.  
  1060. }
  1061. else {
  1062. get_user_team(id, color, 9)
  1063. if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  1064. formatex(Temp, 191, "^x03[Tulajdonos & Konfigos]^x04%s^x03[Szint: %i]^x04: %s", nev, rangok[szint[id]], message)
  1065. else if(get_user_flags(id) & VIP)
  1066. formatex(Temp, 191, "^x03[VIP][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1067. else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  1068. formatex(Temp, 191, "^x03[FoAdmin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1069. else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  1070. formatex(Temp, 191, "^x03[Admin][Szint: %i]^x04%s^x03: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1071.  
  1072. else formatex(Temp, 191, "^x04[Szint: %i]^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  1073. }
  1074. sendmessage(color)
  1075. return PLUGIN_HANDLED
  1076. }
  1077. public sendmessage(color[])
  1078. {
  1079. new teamName[10]
  1080. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  1081. {
  1082. get_user_team (player, teamName, 9)
  1083. teamf (player, color)
  1084. elkuldes(player, Temp)
  1085. teamf(player, teamName)
  1086. }
  1087. }
  1088. public teamf(player, team[])
  1089. {
  1090. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  1091. write_byte(player)
  1092. write_string(team)
  1093. message_end()
  1094. }
  1095. public elkuldes(player, Temp[])
  1096. {
  1097. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  1098. write_byte( player )
  1099. write_string( Temp )
  1100. message_end()
  1101. }
  1102. public mentes(id)
  1103. {
  1104. new name[32]
  1105. get_user_name(id, name, 31)
  1106. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  1107.  
  1108. format(vaultkey,63,"%s-dt", name)
  1109. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",arany[id],elet[id],m1[id],m2[id],m3[id],m4[id],m5[id],m6[id],szint[id],olesek[id],vip[id],lada[id],kulcs[id])
  1110.  
  1111. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  1112. return PLUGIN_CONTINUE
  1113. }
  1114. public betoltes(id)
  1115. {
  1116. new name[32]
  1117. get_user_name(id, name, 31)
  1118. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  1119.  
  1120. format(vaultkey,63,"%s-dt", name)
  1121. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",arany[id],elet[id],m1[id],m2[id],m3[id],m4[id],m5[id],m6[id],szint[id],olesek[id],vip[id],lada[id],kulcs[id])
  1122.  
  1123. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  1124. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  1125. new ar[32], el[32], um1[32], um2[32], um3[32], um4[32], um5[32], um6[32], sz[32], ol[32], vp[32], la[32], kc[32]
  1126. parse(vaultdata, ar, 31, el, 31, um1, 31, um2, 31, um3, 31, um4, 31, um5, 31, um6, 31, sz, 31, ol, 31, vp, 31, la, 31, kc, 31)
  1127. arany[id] = str_to_num(ar)
  1128. elet[id] = str_to_num(el)
  1129. m1[id] = str_to_num(um1)
  1130. m2[id] = str_to_num(um2)
  1131. m3[id] = str_to_num(um3)
  1132. m4[id] = str_to_num(um4)
  1133. m5[id] = str_to_num(um5)
  1134. m6[id] = str_to_num(um6)
  1135. szint[id] = str_to_num(sz)
  1136. olesek[id] = str_to_num(ol)
  1137. vip[id] = str_to_num(vp)
  1138. lada[id] = str_to_num(la)
  1139. kulcs[id] = str_to_num(kc)
  1140. return PLUGIN_CONTINUE
  1141. }
  1142. public client_disconnect(id)
  1143. {
  1144. mentes(id)
  1145. }
  1146. public client_connect(id)
  1147. {
  1148. betoltes(id);
  1149. set_task(3.0,"jog",id)
  1150. }
  1151. public jog(id)
  1152. {
  1153. if(vip[id] != 0)
  1154. {
  1155. set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_LEVEL_A)
  1156. }
  1157. }
  1158. public plugin_end()
  1159. {
  1160. nvault_close(g_vault)
  1161. }
  1162.  

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért nem fordítja le?
HozzászólásElküldve: 2015.07.18. 02:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.29. 22:10
Hozzászólások: 56
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Megcsinálnád nekem Exclusive Gaming névre és elküldenéd az amxxet privátba? pls meg az smat is :D megy a kéz:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole