hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 230 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: KÉSZ! Fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 21:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Fragversenyhez szeretnék kérni egy plugint, ami ezeket tudja:

- Legyen egy menü, amit a /fragverseny paranccsal hozok elő.
- Ezt a parancsot lehessen JOGRA adni.
- /fragverseny paranccsal ezeket hozza be(ha nem lehet ékezetes sem gond, de úgy jobb lenne):

- Fragverseny indítása
kiválasztása után írja ki HUD-ba középre VAGY ha nem megoldható, akkor CHAT-be:
[kozep]A FRAGVERSENY ELKEZDŐDÖTT![/kozep]
+ ekkor induljon el a számlálás

- Fragverseny leállítása
kiválasztása után írja ki HUD-ba középre VAGY ha nem megoldható, akkor CHAT-be:
[kozep]A FRAGVERSENY LEÁLLÍTVA![/kozep]
+ ekkor álljon le a plugin

- Fragverseny eredményhirdetése
kiválasztása után írja ki HUD-ba középre VAGY ha nem megoldható, akkor CHAT-be:
[kozep]FRAGVERSENY VÉGE!
EREDMÉNY:
GYŐZTES: NÉV ÖLÉS SZÁM Gratulálunk!
MÁSODIK: NÉV ÖLÉS SZÁM Gratulálunk!
HARMADIK: NÉV ÖLÉS SZÁM Gratulálunk![/kozep]

- Fragverseny szüneteltetése
kiválasztása után írja ki HUD-ba középre VAGY ha nem megoldható, akkor CHAT-be:
[kozep]A FRAGVERSENY SZÜNETELTETVE![/kozep]
+ ekkor szüneteljen a számlálás

- Fragverseny folytatása
kiválasztása után írja ki HUD-ban középre VAGY ha nem megoldható, akkor CHAT-be:
[kozep]A FRAGVERSENY FOLYTATÓDIK![/kozep]
+ ekkor folytatódjon a számlálás

- A HUD üzenetek 6 másodpercig legyenek kint.
- A fragverseny alatt és a szünet közben is a CHAT fölött közvetlenül listázza végig(ameddig le nem állítom a fragversenyt a menüben"Fragverseny leállítása" menüpontal) az első 3 játékost a következőképpen: SORSZÁM+NÉV+ÖLÉS SZÁM pl.

1. NÉV ÖLÉS SZÁM
2. NÉV ÖLÉS SZÁM
3. NÉV ÖLÉS SZÁM
C H A T A B L A K

- Ölésenként frissüljön a lista!
- Minden írást, betűméretet, színt, időzítést lehessen egyszerűen változtatni.
Lehet könnyű, lehet nehezen elkészíthető, de hasznos és felkapott plugin lenne. Előre is thx! Az elkészítőnek meg előre is gratulálok. Minél érhetőbben próbáltam meg elkészíteni a leírást, de ha valami kérdés merülne fel írj!!! :D

Elnézést, hogy hozzászólok(hogy frissüljön a téma), de már régóta kiírtam és nagyon fontos lenne ez a plugin, így aki ért hozzá és ráér légyszíves csinálja meg FONTOS lenne!


A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.13. 02:19-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 22:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Kép

Úgysincs dolgom, sőt, kicsit unatkozom is. :D :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 22:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Ha komolyan gondoltad, akkor örülök neki :D Aztán sok sikert ++++ van 2 téma, amit kiírtam, ha megnézed pl. a regisztrációs rendszert+adminlogot, na az se semmi :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 22:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
A fragverseny csak egy adott mapon legyen érvényben, vagy mentsen, tehát több mapon keresztül?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 22:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
1 mapon elég köszi! úgy értem egy mapon elindítom és ameddig le nem állítom addig számolja a frageket
ha netalántán lejárna a map akkor autómata álljon le a plugin kövi mapon már ne mentse


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 23:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
try
Szólj ha vmi nem jó itt írtam hlmodon xD
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new olesek[33], bool: fut = false, top1, top2, top3, pcvar
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_clcmd("say /fragverseny", "ShowMenu")
  15. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  16. set_task(1.0, "check", 0,_,_,"b")
  17. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  18. pcvar = register_cvar("cvar_onlyhs", "0")
  19. fut = false
  20. }
  21. public halal()
  22. {
  23. new killer = read_data(1)
  24. new v = read_data(2)
  25. if(fut)
  26. {
  27. if(get_pcvar_num(pcvar) == 0)
  28. {
  29. if(killer != v) {
  30. olesek[killer]++
  31. }
  32. }
  33. else if(get_pcvar_num(pcvar) == 1)
  34. {
  35. if(killer != v && read_data(3))
  36. {
  37. olesek[killer]++
  38. }
  39. }
  40. }
  41. }
  42. public check()
  43. {
  44. if(!fut)
  45. {
  46. return PLUGIN_HANDLED
  47. }
  48. new players[32], num
  49. get_players(players, num, "c")
  50. SortCustom1D(players, num, "legjobb")
  51. new top1neve[33], top2neve[33], top3neve[33];
  52. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  53. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  54. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  55.  
  56. if(num == 1)
  57. {
  58. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.72, 0, 6.0, 6.0)
  59. show_hudmessage(0, "Leallitva\nElső: %s [%d]",top1neve, olesek[top1])
  60. }
  61. else if(num == 2)
  62. {
  63. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.72, 0, 6.0, 6.0)
  64. show_hudmessage(0, "Leallitva\nElső: %s [%d]\nMásodik: %s[%d]",top1neve, olesek[top1], top2neve, olesek[top2])
  65. }
  66. else if(num >= 3)
  67. {
  68. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.72, 0, 6.0, 6.0)
  69. show_hudmessage(0, "Leallitva\nElső: %s [%d]\nMásodik: %s[%d]\nHarmadik: %s[%d]",top1neve, olesek[top1], top2neve, olesek[top2], top3neve, olesek[top3])
  70. }
  71. return PLUGIN_CONTINUE
  72. }
  73. public legjobb(id1, id2)
  74. {
  75. if(olesek[id1] > olesek[id2])
  76. return -1;
  77. else if(olesek[id1] < olesek[id2])
  78. return 1;
  79.  
  80. return 0;
  81. }
  82. public ShowMenu(id)
  83. {
  84. if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  85. {
  86. new menu = menu_create("Fragverseny", "mh_MyMenu");
  87.  
  88. menu_additem(menu, "Fragverseny indítása", "", 0); // case 0
  89. menu_additem(menu, "Fragverseny leállítása", "", 0); // case 1
  90. menu_additem(menu, "Fragverseny eredményhirdetése", "", 0); // case 2
  91. menu_additem(menu, "Fragverseny szüneteltetése", "", 0); // case 3
  92. menu_additem(menu, "Fragverseny folytatása", "", 0); // case 4
  93.  
  94. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  95.  
  96. menu_display(id, menu, 0);
  97.  
  98.  
  99. }
  100. return PLUGIN_HANDLED;
  101. }
  102.  
  103. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  104. {
  105. if(item == MENU_EXIT)
  106. {
  107. menu_cancel(id);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110.  
  111. new command[6], name[64], access, callback;
  112.  
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  114.  
  115. switch(item)
  116. {
  117. case 0: {
  118. fut = true;
  119. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  120. show_hudmessage(0, "Fragverseny elinditva")
  121.  
  122. }
  123. case 1: {
  124. fut = false
  125. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  126. show_hudmessage(0, "Leallitva")
  127. }
  128. case 2: {
  129. fut = false
  130. new players[32], num
  131. get_players(players, num, "c")
  132. SortCustom1D(players, num, "legjobb")
  133. new top1neve[33], top2neve[33], top3neve[33];
  134. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  135. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  136. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  137. if(num == 1)
  138. {
  139. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  140. show_hudmessage(0, "Leallitva\nElső: %s [%d]",top1neve, olesek[top1])
  141. }
  142. else if(num == 2)
  143. {
  144. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  145. show_hudmessage(0, "Leallitva\nElső: %s [%d]\nMásodik: %s[%d]",top1neve, olesek[top1], top2neve, olesek[top2])
  146. }
  147. else if(num >= 3)
  148. {
  149. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  150. show_hudmessage(0, "Leallitva\nElső: %s [%d]\nMásodik: %s[%d]\nHarmadik: %s[%d]",top1neve, olesek[top1], top2neve, olesek[top2], top3neve, olesek[top3])
  151. }
  152.  
  153. }
  154. case 3: {
  155. fut = false
  156. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  157. show_hudmessage(0, "Leállítva")
  158.  
  159. }
  160. case 4: {
  161. fut = true
  162. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
  163. show_hudmessage(0, "A FRAGVERSENY FOLYTATÓDIK!")
  164. }
  165. }
  166.  
  167. menu_destroy(menu);
  168.  
  169. return PLUGIN_HANDLED;
  170. }
  171.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.07.20. 23:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 23:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi, a mostani hostingnál rendelt szeróról mindig egyből kidob CS errorral, holnap váltok másikra és tudom tesztelni, de kösz szépen és remélem működik megfelelően, de bármi lesz, írok!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 23:17 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.07.20. 01:08
Hozzászólások: 10
Cratyboy beindult :D am pont a handledet irtam már az utolsó szót erre ez meg kiteszi :D

_________________
Plugin írás

[mozgo]Bármilyen[/mozgo]
[mozgo]Plugin[/mozgo]
[mozgo]irását[/mozgo]
[mozgo]vállalom! ;)[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 23:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Szerkesztettem az elsőt beleírtam amit kértél steamen meg amit még kihagytam. Próbáld ki majd és szólj ha vmi nem jó :D

Nem indultam be csak tartok 1 kis szünetet 12 óra scriptelés után kezdett eléggé unalmas lenni XD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KOMPLETT fragverseny plugin
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 23:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Meleg CrB lopja a munkám... :c Gonoooosz. :( :cry:
Akkor is kiteszem, ha már befejeztem! :twisted:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Fragverseny"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Blesh"
  7.  
  8. #define FRAGJOG ADMIN_LEVEL_H
  9.  
  10. new bool:szamlalas = false;
  11. new frags[33]
  12. new elso, masodik, harmadik
  13.  
  14. new HudObj
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. set_task(3.0, "folyamatos_hud", 0, _, _, "b")
  20.  
  21. register_clcmd("say /fragverseny", "fragverseny_main")
  22. register_clcmd("say_team /fragverseny", "fragverseny_main")
  23.  
  24. register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
  25.  
  26. HudObj = CreateHudSyncObj()
  27.  
  28. szamlalas = false
  29. }
  30.  
  31. public client_putinserver(id)
  32. {
  33. frags[id] = 0
  34. }
  35.  
  36. public client_disconnect(id)
  37. {
  38. frags[id] = 0
  39. }
  40.  
  41. public fragverseny_main(id)
  42. {
  43. if(get_user_flags(id) && !FRAGJOG)
  44. {
  45. client_print(id, print_center, "Nincs hozzáférésed ehhez a parancshoz")
  46. return PLUGIN_HANDLED;
  47. }
  48.  
  49. new menu = menu_create("Fragverseny menü", "fragverseny_handler")
  50.  
  51. if(szamlalas == true)
  52. {
  53. menu_additem(menu, "\dFragverseny indítása", "1", 0)
  54. menu_additem(menu, "Fragverseny leállítása", "2", 0)
  55. menu_additem(menu, "Fragverseny eredményhirdetése", "3", 0)
  56. menu_additem(menu, "Fragverseny szüneteltetése", "4", 0)
  57. menu_additem(menu, "\dFragverseny folytatása", "5", 0)
  58. }
  59. else if (szamlalas == false)
  60. {
  61. menu_additem(menu, "Fragverseny indítása", "1", 0)
  62. menu_additem(menu, "\dFragverseny leállítása", "2", 0)
  63. menu_additem(menu, "\dFragverseny eredményhirdetése", "3", 0)
  64. menu_additem(menu, "\dFragverseny szüneteltetése", "4", 0)
  65. menu_additem(menu, "Fragverseny folytatása", "5", 0)
  66. }
  67.  
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépes")
  69. menu_display(id, menu, 0)
  70. }
  71.  
  72. public fragverseny_handler(id, menu, item)
  73. {
  74. if(item == MENU_EXIT)
  75. {
  76. menu_cancel(id)
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  
  80. new data[9], access, callback, szName[64]
  81. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  82. new key = str_to_num(data)
  83.  
  84.  
  85. switch(key) {
  86. case 1:{
  87. if(szamlalas == true)
  88. {
  89. fragverseny_main(id)
  90. }
  91. else
  92. {
  93. szamlalas = true
  94. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.30, 0.33, 0, 6.0, 6.0)
  95. show_hudmessage(id, "A FRAGVERSENY ELKEZDŐDÖTT!")
  96. }
  97. }
  98. case 2:{
  99. if(szamlalas == true)
  100. {
  101. szamlalas = false
  102. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.30, 0.33, 0, 6.0, 6.0)
  103. show_hudmessage(id, "A FRAGVERSENY LEÁLLÍTVA!")
  104.  
  105. new players[32], pnum, tempid
  106. get_players(players, pnum, "c")
  107. for(new i;i<pnum; i++)
  108. {
  109. tempid = players[i]
  110. frags[tempid] = 0
  111. }
  112. }
  113. else
  114. {
  115. fragverseny_main(id)
  116. }
  117. }
  118. case 3:{
  119. if(szamlalas == true)
  120. {
  121. szamlalas = false
  122. new players[32], pnum
  123. get_players(players, pnum, "c")
  124.  
  125. SortCustom1D(players, pnum, "legjobb")
  126.  
  127. elso = players[0]
  128. masodik = players[1]
  129. harmadik = players[2]
  130.  
  131. new elsonev[33], masodiknev[33], harmadiknev[33]
  132. get_user_name(elso, elsonev, charsmax(elsonev))
  133. get_user_name(masodik, masodiknev, charsmax(masodiknev))
  134. get_user_name(harmadik, harmadiknev, charsmax(harmadiknev))
  135.  
  136. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.30, 0.33, 0, 6.0, 6.0)
  137. show_hudmessage(id, "FRAGVERSENY VÉGE!^nEREDMÉNY:^nGYŐZTES: %s | ÖLÉSEK: %d^nMÁSODIK: %s | ÖLÉSEK: %d^nHARMADIK: %s | ÖLÉSEK: %d", elsonev, frags[elso], masodiknev, frags[masodik], harmadiknev, frags[harmadik])
  138. }
  139. else
  140. {
  141. fragverseny_main(id)
  142. }
  143. }
  144. case 4:{
  145. if(szamlalas == true)
  146. {
  147. szamlalas = false
  148. set_task(0.1, "FRAGVERSENY SZÜNETELTETVE")
  149. }
  150. else
  151. {
  152. fragverseny_main(id)
  153. }
  154. }
  155. case 5:{
  156. if(szamlalas == true)
  157. {
  158. fragverseny_main(id)
  159. }
  160. else
  161. {
  162. szamlalas = true
  163. set_task(0.1, "A FRAGVERSENY FOLYTATÓDIK")
  164. }
  165. }
  166. }
  167.  
  168. menu_destroy(menu)
  169. return PLUGIN_HANDLED
  170. }
  171.  
  172. public legjobb(id1, id2)
  173. {
  174. if(frags[id1] > frags[id2])
  175. return -1;
  176.  
  177. else if(frags[id1] < frags[id2])
  178. return 1;
  179.  
  180. return 0;
  181. }
  182.  
  183. public folyamatos_hud()
  184. {
  185. if(szamlalas == true)
  186. {
  187. new players[32], pnum, tempid
  188. get_players(players, pnum, "c")
  189.  
  190. SortCustom1D(players, pnum, "legjobb")
  191.  
  192. elso = players[0]
  193. masodik = players[1]
  194. harmadik = players[2]
  195.  
  196. new elsonev[33], masodiknev[33], harmadiknev[33]
  197. get_user_name(elso, elsonev, charsmax(elsonev))
  198. get_user_name(masodik, masodiknev, charsmax(masodiknev))
  199. get_user_name(harmadik, harmadiknev, charsmax(harmadiknev))
  200.  
  201. for(new i;i<pnum; i++)
  202. {
  203. tempid = players[i]
  204. new name[32]
  205. get_user_name(tempid, name, 31)
  206. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.10, 0.2, 0, 6.0, 12.0)
  207. ShowSyncHudMsg(tempid, HudObj, "1. %s | Ölések: %d^n2. %s | Ölések: %d^n3. %s | Ölések: %d", elsonev, frags[elso], masodiknev, frags[masodik], harmadiknev, frags[harmadik])
  208. }
  209. }
  210. }
  211.  
  212. public DeathMsg()
  213. {
  214. new attacker = read_data(1)
  215. new victim = read_data(2)
  216.  
  217. if(szamlalas == true)
  218. {
  219. if(attacker != victim)
  220. {
  221. frags[attacker]++
  222. }
  223. set_task(0.1, "folyamatos_hud")
  224. }
  225. }

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.07.20. 23:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole