hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 250 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 248 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 21:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Valaki tudna csinálni vagy linkelni egy MŰKÖDŐ(de tesztelni tudom), olyan plugint, ami ezeket tudja:
A spectatorban lévő játékos vagy halott néző azt a játékost, akit néz látja annak a pénzét, töltényét, páncélzatát, HP-ját ÉS, amennyiben eltalál valakit vagy őt találják el, akkor azt is kiírja középre(ÁLTALAD SEBZETT->kékkel, TÉGED SEBZETT->pirossal), TEHÁT ugyan azokat látod mintha az élők között játszanál.

Előre is THX!


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.13. 02:40-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.07.21. 00:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Nézd meg ezt. ;)
Bár ez csak a spec hud. :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Formatright © 2010, ConnorMcLeod
  2.  
  3. This plugin is free software;
  4. you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
  5. GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  8. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  9. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  10. GNU General Public License for more details.
  11.  
  12. You should have received a copy of the GNU General Public License
  13. along with this plugin; if not, write to the
  14. Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
  15. Boston, MA 02111-1307, USA.
  16. */
  17.  
  18. #include <amxmodx>
  19. #include <engine>
  20.  
  21. #define VERSION "0.0.1"
  22. #define PLUGIN "Spectator Hud Informations"
  23.  
  24. #define MAX_PLAYERS 32
  25. #define FIRST_PERSON_VIEW 4
  26.  
  27. new const g_iWeaponIdToAmmoId[] = {
  28. 0, 9, 0, 2, 12, 5, 14, 6, 4, 13, 10, 7, 6, 4, 4, 4, 6, 10, 1, 10, 3, 5, 4, 10, 2, 11, 8, 4, 2, 0, 7}
  29.  
  30. new g_iHealth[MAX_PLAYERS+1]
  31. new g_iArmor[MAX_PLAYERS+1]
  32. new g_iMoney[MAX_PLAYERS+1]
  33. new g_iCurWeapon[MAX_PLAYERS+1]
  34. new g_iAmmo[MAX_PLAYERS+1]
  35. new g_iBpAmmo[MAX_PLAYERS+1][15]
  36.  
  37. new g_dhud_color
  38.  
  39. public plugin_init()
  40. {
  41. register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
  42.  
  43. register_cvar("amx_spec_hud_color", "250 250 250")
  44.  
  45. register_event("Money", "Event_Money", "b")
  46. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "b", "1=1")
  47. register_event("Health", "Event_Health", "b")
  48. register_event("Battery", "Event_Battery", "b")
  49. register_event("AmmoX", "Event_AmmoX", "b", "1<15")
  50.  
  51. new szColor[12], szRed[4], szGreen[4], szBlue[4], r, g, b
  52. get_cvar_string("amx_spec_hud_color", szColor, charsmax(szColor))
  53. parse(szColor, szRed, charsmax(szRed), szGreen, charsmax(szGreen), szBlue, charsmax(szBlue))
  54. r = clamp( str_to_num(szRed), 0, 255)
  55. g = clamp( str_to_num(szGreen), 0, 255)
  56. b = clamp( str_to_num(szBlue), 0, 255)
  57. g_dhud_color = b + ( g << 8 ) + ( r << 16 )
  58.  
  59. new iEnt = create_entity("info_target")
  60. if( iEnt )
  61. {
  62. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  63. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, "_hud_spec")
  64. register_think("_hud_spec", "UpdateSpecHud")
  65. }
  66. else
  67. {
  68. set_task(0.1, "UpdateSpecHud", .flags="b")
  69. }
  70. }
  71.  
  72. public UpdateSpecHud( iEnt )
  73. {
  74. if( iEnt )
  75. {
  76. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  77. }
  78. static iAlivePlayers[32], iDeadPlayers[32], iAliveCount, iDeadCount, iAlivePlayer, iDeadPlayer, i
  79. static iAmmo
  80. static bool:bRetrievedValues, szMessage1[128], szMessage2[128], iLen1, iLen2
  81. get_players(iAlivePlayers, iAliveCount, "a")
  82. if( !iAliveCount )
  83. {
  84. return
  85. }
  86. get_players(iDeadPlayers, iDeadCount, "bch")
  87. if( !iDeadCount )
  88. {
  89. return
  90. }
  91.  
  92. for(--iAliveCount; iAliveCount>=0; iAliveCount--)
  93. {
  94. bRetrievedValues = false
  95. iAlivePlayer = iAlivePlayers[iAliveCount]
  96. for(i=0; i<iDeadCount; i++)
  97. {
  98. iDeadPlayer = iDeadPlayers[i]
  99. if( entity_get_int(iDeadPlayer, EV_INT_iuser2) == iAlivePlayer && entity_get_int(iDeadPlayer, EV_INT_iuser1) == FIRST_PERSON_VIEW )
  100. {
  101. if( !bRetrievedValues )
  102. {
  103. iLen1 = 31+ formatex(szMessage1, charsmax(szMessage1), "%3d HP^t^t^t%3d AP", g_iHealth[iAlivePlayer], g_iArmor[iAlivePlayer])
  104. iAmmo = g_iAmmo[iAlivePlayer]
  105. if( iAmmo != -1 )
  106. {
  107. iLen2 = 31 + formatex(
  108. szMessage2, charsmax(szMessage2),
  109. "$ %5d^n%3d|%3d",
  110. g_iMoney[iAlivePlayer], iAmmo, g_iBpAmmo[iAlivePlayer][ g_iWeaponIdToAmmoId[ g_iCurWeapon[iAlivePlayer] ] ]
  111. )
  112. }
  113. else
  114. {
  115. iLen2 = 31 + formatex(szMessage2, charsmax(szMessage2), "$ %5d^n", g_iMoney[iAlivePlayer])
  116. }
  117. bRetrievedValues = true
  118. }
  119.  
  120. __show__dhudmessage(iDeadPlayer, szMessage1, iLen1, _:0.01, _:0.98)
  121. __show__dhudmessage(iDeadPlayer, szMessage2, iLen2, _:0.92, _:0.93)
  122.  
  123. iDeadPlayers[i--] = iDeadPlayers[--iDeadCount]
  124. if( !iDeadCount )
  125. {
  126. return
  127. }
  128. }
  129. }
  130. }
  131. }
  132.  
  133. public Event_Money( id )
  134. {
  135. g_iMoney[id] = read_data(1)
  136. }
  137.  
  138. public Event_CurWeapon(id)
  139. {
  140. g_iCurWeapon[id] = read_data(2)
  141. g_iAmmo[id] = read_data(3)
  142. }
  143.  
  144. public Event_AmmoX(id)
  145. {
  146. g_iBpAmmo[id][read_data(1)] = read_data(2)
  147. }
  148.  
  149. public Event_Health(id)
  150. {
  151. g_iHealth[id] = read_data(1)
  152. }
  153.  
  154. public Event_Battery(id)
  155. {
  156. g_iArmor[id] = read_data(1)
  157. }
  158.  
  159. // code extracted from Director Hud Message include file
  160. __show__dhudmessage(id, const szMessage[], iLen, x, y)
  161. {
  162. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , SVC_DIRECTOR, .player=id )
  163. {
  164. write_byte( iLen )
  165. write_byte( DRC_CMD_MESSAGE )
  166. write_byte( 0 )
  167. write_long( g_dhud_color )
  168. write_long( x )
  169. write_long( y )
  170. write_long( 0x38D1B717 )
  171. write_long( 0x38D1B717 )
  172. write_long( 0x3DF5C28F )
  173. write_long( 0 )
  174. write_string( szMessage )
  175. }
  176. message_end()
  177. }
  178.  

Ők köszönték meg LyleChriss nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2015.07.21. 00:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 10:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sikerült megnéznem, mutatja a hp-kat stb. csak NAGYON halvány fehéren mutatja, hol kell átírni a színt?

Így átírtam, de még mindig fehér :( :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_cvar("amx_spec_hud_color", "0 250 0")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 10:22 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.05. 14:00
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Az első a (r) ami red, a második (g) ami green, (b) blue
Itt egy színgenerátor.
http://users.atw.hu/vitt1c3ps/htmlszinkod.php

_________________
kiki írta:
Itt senkinek nem kötelessége hogy segítsen neked, így ha megteszi azt köszönd meg, és ha senki sem teszi meg, akkor se okolj senkit érte.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.08.07. 10:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Jó szint adtam meg, mert zöldet akartam csak mégsem változtatta át zöldre.

EDIT:

Most néztem, hogy nem is annyira halvány a fehér sem csak ugye, amikor specből nézelődünk, akkor ott van a képernyő alsó részén egy fekete sáv és ezt a HUD feliratokat mögé helyezi és ezért, sötétíti el.
Tehát szeretném, ha valaki átalakítaná úgy, hogy éppen a fekete sáv fölött jelenjenek meg a cuccok, hogy ne legyenek takarásban.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 22:52 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
ZiT3K írta:
Jó szint adtam meg, mert zöldet akartam csak mégsem változtatta át zöldre.

EDIT:

Most néztem, hogy nem is annyira halvány a fehér sem csak ugye, amikor specből nézelődünk, akkor ott van a képernyő alsó részén egy fekete sáv és ezt a HUD feliratokat mögé helyezi és ezért, sötétíti el.
Tehát szeretném, ha valaki átalakítaná úgy, hogy éppen a fekete sáv fölött jelenjenek meg a cuccok, hogy ne legyenek takarásban.


A koordinátákat légyszíves valaki írja fentebb, előre is köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 23:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Amxx studioba elhelyezed magadnak a kordinátákat és kimásolod!

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 07:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Igen, próbáltam, de ott sokkal rövidebb sor(koordináta) jött ki.
Akkor csak írd le, hogy melyikkel állítom a magasságot és utána majd odateszem, ahova kell.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 08:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Színkód utáni 2 szám. Ha ez alapján tudod értelmezni,akkor az első szám a szélesség. Második a magasság.
X tengely és Y tengely

Kód:
// - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
//  (0.0,0.0) ↑  (0.0,1.0)    syntax : x y
//            │            (alap: -1.0 0.2)
//      ← ————┼———— →
//            │             közép: (-1.0,-1.0)
//  (0.0,1.0) ↓  (1.0,1.0)
// - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: SPECTATOR update
HozzászólásElküldve: 2015.09.01. 13:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
A spectatorban lévő játékos vagy halott néző azt a játékost, akit néz látja annak a pénzét, töltényét, páncélzatát, HP-ját ÉS, amennyiben eltalál valakit vagy őt találják el, akkor azt is kiírja középre(ÁLTALAD SEBZETT->kékkel, TÉGED SEBZETT->pirossal), TEHÁT ugyan azokat látod mintha az élők között játszanál.


A sebzést még légyszíves, aki tudja írja bele!
Előre is köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole