hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 22:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 110 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 110 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bad camper nem teljes vakság
HozzászólásElküldve: 2015.07.28. 21:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Helló mindekinek!

Segítséget szeretnék kérni!

Erról a pluginról lenne szó:

Bad Camper 1.4.239
Bad Camper 1.4.239

A kérdésem az lenne, h amikor eléri a 100 %-ot akkor ne teljesen legyen fekete a képernyő hanem csak annyira h ne nagyon tudjon célozni? Lehet ezt állítani a pluginba valahol?

Válaszokat előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bad camper nem teljes vakság
HozzászólásElküldve: 2015.07.29. 17:58 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2009.09.26. 10:29
Hozzászólások: 171
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Szia. Sajnos ez nem állítható CVarral.

Ők köszönték meg JoZsi nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2015.07.30. 10:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bad camper nem teljes vakság
HozzászólásElküldve: 2015.07.29. 18:29 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 21:51
Hozzászólások: 55
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Itt tudod állítani szerintem: (894. sor)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public punish_blind(id, Float:punishPercentage)
  2. {
  3. new duration = (punishPercentage == 1.0) ? FADE_LENGTH_PERM : 1<<12;
  4. new holdTime = (punishPercentage == 1.0) ? FADE_LENGTH_PERM : 1<<8;
  5. new fadeType = (punishPercentage == 1.0) ? FADE_HOLD : FADE_IN;
  6. new blindness = 127 + floatround(128.0 * punishPercentage);
  7.  
  8. if (is_user_alive(id))
  9. {
  10. if (!(g_playerFlags[id] & PLAYER_BLIND)) g_playerFlags[id] += PLAYER_BLIND;
  11.  
  12. message_begin(MSG_ONE, g_msgFade, {0,0,0}, id); // use the magic #1 for "one client"
  13. write_short(duration); // fade lasts this long duration
  14. write_short(holdTime); // fade lasts this long hold time
  15. write_short(fadeType); // fade type
  16. write_byte(0); // fade red
  17. write_byte(0); // fade green
  18. write_byte(0); // fade blue
  19. write_byte(blindness); // fade alpha
  20. message_end();
  21. }
  22. }

_________________
AWP mod: 15%

Ők köszönték meg Főnix nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2015.07.30. 10:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bad camper nem teljes vakság
HozzászólásElküldve: 2015.07.30. 10:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Igen néztem már én is ezt a részt, de nem nagyon volt ötletem mit kezdjek vele! De ma reggel megvilágosodtam :D :D :D

Sikerült!

new blindness = 127 + floatround(115.0 * punishPercentage); Ha itt a második számot piszkáljuk akkor az gondolom az a fekete erősségét jelentené! Minél kevesebb annál több mindent látunk. Jelenleg én 115-re állítottam! Ezen nem is látni sokat, de mégis tudod h mész vagy sem!

Kód:
public punish_blind(id, Float:punishPercentage)
{
   new duration = (punishPercentage == 1.0) ? FADE_LENGTH_PERM : 1<<12;
   new holdTime = (punishPercentage == 1.0) ? FADE_LENGTH_PERM : 1<<8;
   new fadeType = (punishPercentage == 1.0) ? FADE_HOLD : FADE_IN;
   new blindness = 127 + floatround(115.0 * punishPercentage);
   
   if (is_user_alive(id))
   {
      if (!(g_playerFlags[id] & PLAYER_BLIND)) g_playerFlags[id] += PLAYER_BLIND;
         
      message_begin(MSG_ONE, g_msgFade, {0,0,0}, id); // use the magic #1 for "one client"
      write_short(duration); // fade lasts this long duration
      write_short(holdTime); // fade lasts this long hold time
      write_short(fadeType); // fade type
      write_byte(0); // fade red
      write_byte(0); // fade green
      write_byte(0); // fade blue 
      write_byte(blindness); // fade alpha 
      message_end();
   }   
}


Példák képekkel:
Ha a szám 88:
Csatolmány:
bad camper 88.jpg
bad camper 88.jpg [ 88.89 KiB | Megtekintve 1400 alkalommal ]


Ha a szám 100:
Csatolmány:
bad camper 100.jpg
bad camper 100.jpg [ 73.69 KiB | Megtekintve 1400 alkalommal ]


Ha a szám 115:
Csatolmány:
bad camper 115.jpg
bad camper 115.jpg [ 79.97 KiB | Megtekintve 1400 alkalommal ]


Másnak is jó szórakozást hozzá!! :) A válaszokat megköszöntem!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bad camper nem teljes vakság
HozzászólásElküldve: 2015.07.30. 11:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.07. 14:55
Hozzászólások: 939
Megköszönt másnak: 38 alkalommal
Megköszönték neki: 95 alkalommal
jokypapa köszönjük utólag a segítségkérésed!

_________________
Hmm.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole