hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 337 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 15:56 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hali, ezzel mi a gond? Nem működik semmi.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pista"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "players", "Eledes", 1)
  15. }
  16. public Eledes(id)
  17. {
  18. if(is_user_alive(id))
  19. return PLUGIN_HANDLED
  20.  
  21. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  22. {
  23. strip_user_weapons(id)
  24. give_item(id, "weapon_knife")
  25. give_item(id, "weapon_c4")
  26. }
  27. else
  28. {
  29. strip_user_weapons(id)
  30. give_item(id, "weapon_knife")
  31. }
  32. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  33. {
  34. cs_set_user_defuse(id, 1)
  35. fegyvermenu(id)
  36. }
  37. else
  38. {
  39. fegyvermenu(id)
  40. }
  41. return PLUGIN_HANDLED
  42. }
  43. public fegyvermenu(id)
  44. {
  45. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "fegyvermenu_h")
  46.  
  47. menu_additem(menu, "\wM4A1", "1", 0)
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  50. menu_display(id, menu, 0)
  51. }
  52. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  53. {
  54. if( item == MENU_EXIT )
  55. {
  56. menu_destroy(menu);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59. new data[9], szName[64];
  60. new access, callback;
  61. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  62. new key = str_to_num(data);
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 16:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pista"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Eledes", 1)
  15. }
  16. public Eledes(id)
  17. {
  18. if(!is_user_alive(id)) return
  19. else
  20. {
  21. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  22. {
  23. strip_user_weapons(id)
  24. give_item(id, "weapon_knife")
  25. give_item(id, "weapon_c4")
  26. }
  27. else
  28. {
  29. strip_user_weapons(id)
  30. give_item(id, "weapon_knife")
  31. }
  32. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  33. {
  34. cs_set_user_defuse(id, 1)
  35. fegyvermenu(id)
  36. }
  37. else
  38. {
  39. fegyvermenu(id)
  40. }
  41. }
  42. }
  43. public fegyvermenu(id)
  44. {
  45. new menu = menu_create("Fegyvermenu", "fegyvermenu_h")
  46.  
  47. menu_additem(menu, "\wM4A1", "1", 0)
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  49. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  50. menu_display(id, menu, 0)
  51. }
  52. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  53. {
  54. if( item == MENU_EXIT )
  55. {
  56. menu_destroy(menu);
  57. return PLUGIN_HANDLED;
  58. }
  59. new data[9], szName[64];
  60. new access, callback;
  61. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  62. new key = str_to_num(data);
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65.  

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: PistaCFG (2015.08.24. 16:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 16:32 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.06.28. 13:00
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Ezzel mi a gond?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Gl Mod"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pista"
  10.  
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Eledes", 1)
  15. }
  16. public Eledes(id)
  17. {
  18. if(is_user_alive(id)) return
  19. else
  20. {
  21. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  22. {
  23. strip_user_weapons(id)
  24. give_item(id, "weapon_c4")
  25. give_item(id, "weapon_knife")
  26. }
  27. else
  28. {
  29. strip_user_weapons(id)
  30. give_item(id, "weapon_knife")
  31. }
  32. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  33. {
  34. Fegyvermenu(id)
  35. }
  36. else
  37. {
  38. Fegyvermenu(id)
  39. }
  40. }
  41. }
  42. public Fegyvermenu(id)
  43. {
  44. new menu = menu_create("\rr\ys\wT\r*\d FegyvermenĂĽ", "fegyvermenu_h")
  45.  
  46. menu_additem(menu, "\wM4A1", "1", 0)
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  49. menu_display(id, menu, 0)
  50. }
  51. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  52. {
  53. if( item == MENU_EXIT )
  54. {
  55. menu_destroy(menu)
  56. }
  57. new data[9], szName[64], access, callback
  58. menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(data), callback)
  59. new key = str_to_num(data);
  60. switch(key){
  61. case 1:{
  62. give_item(id, "weapon_m4a1")
  63. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  64. print_color(id, "!g[rsT*]!y Te az!t M4A1!y-t választottad!")
  65. }
  66. }
  67. }
  68.  
  69.  
  70.  
  71.  
  72.  
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  
  78.  
  79.  
  80.  
  81.  
  82. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  83. {
  84. new count = 1, players[32]
  85. static msg[191]
  86. vformat(msg, 190, input, 3)
  87.  
  88. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  89. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  90. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  91. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  92. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  93. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  94. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  95. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  96. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  97. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  98. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  99. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  100. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  101. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  102. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  103. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  104. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  105. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  106. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  107. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  108. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  109.  
  110. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  111. {
  112. for (new i = 0; i < count; i++)
  113. {
  114. if (is_user_connected(players[i]))
  115. {
  116. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  117. write_byte(players[i])
  118. write_string(msg)
  119. message_end()
  120. }
  121. }
  122. }
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü hiba
HozzászólásElküldve: 2015.08.24. 16:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Mutatom így akkor :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Plugin"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "unknown"
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  14. }
  15.  
  16. public spawn_event(id) fegyvermenu(id)
  17.  
  18. public fegyvermenu(id)
  19. {
  20. if (!is_user_alive(id))
  21. {
  22. return;
  23. }
  24. else
  25. {
  26. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  27. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  28. {
  29. strip_user_weapons(id)
  30. give_item(id, "weapon_knife")
  31. give_item(id, "weapon_c4")
  32. cs_set_user_plant(id,1,1)
  33. new menu = menu_create("\r[blabla] \wFegyvermenü", "FegyverMenu_mh");
  34. menu_additem(menu, "\wM4A1", "0", 0); // case 0
  35. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0); // case 1
  36. menu_additem(menu, "\wAWP", "2", 0); // case 2
  37. menu_additem(menu, "\wFamas", "3", 0); // case 3
  38. menu_additem(menu, "\wM249", "4", 0); // case 4
  39. menu_additem(menu, "\wShotgun M3", "5", 0); // case 5
  40. menu_additem(menu, "\wShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  41. menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0); // case 7
  42. menu_additem(menu, "\wMp5navy", "8", 0); // case 8
  43. menu_additem(menu, "\wGalil", "9", 0); // case 9
  44. menu_additem(menu, "\wAug", "10", 0); // case 10
  45. menu_additem(menu, "\wSG552", "11", 0); // case 11
  46. menu_additem(menu, "\wP90", "12", 0); // case 12
  47. menu_additem(menu, "\wTMP", "13", 0); // case 13
  48. menu_additem(menu, "\wUMP45", "14", 0); // case 14
  49. menu_additem(menu, "\wMac10", "15", 0); // case 15
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  52. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  54. menu_display(id, menu, 0);
  55. }
  56. else if (userTeam == CS_TEAM_T)
  57. {
  58. strip_user_weapons(id)
  59. give_item(id, "weapon_knife")
  60. new menu = menu_create("\r[blabla] \wFegyvermenü", "FegyverMenu_mh");
  61. menu_additem(menu, "\wM4A1", "0", 0); // case 0
  62. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0); // case 1
  63. menu_additem(menu, "\wAWP", "2", 0); // case 2
  64. menu_additem(menu, "\wFamas", "3", 0); // case 3
  65. menu_additem(menu, "\wM249", "4", 0); // case 4
  66. menu_additem(menu, "\wShotgun M3", "5", 0); // case 5
  67. menu_additem(menu, "\wShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  68. menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0); // case 7
  69. menu_additem(menu, "\wMp5navy", "8", 0); // case 8
  70. menu_additem(menu, "\wGalil", "9", 0); // case 9
  71. menu_additem(menu, "\wAug", "10", 0); // case 10
  72. menu_additem(menu, "\wSG552", "11", 0); // case 11
  73. menu_additem(menu, "\wP90", "12", 0); // case 12
  74. menu_additem(menu, "\wTMP", "13", 0); // case 13
  75. menu_additem(menu, "\wUMP45", "14", 0); // case 14
  76. menu_additem(menu, "\wMac10", "15", 0); // case 15
  77. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  78. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  79. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  80. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  81. menu_display(id, menu, 0);
  82. }
  83. else if (userTeam == CS_TEAM_CT)
  84. {
  85. strip_user_weapons(id)
  86. give_item(id, "weapon_knife")
  87. give_item(id, "item_thighpack");
  88. new menu = menu_create("\r[blabla] \wFegyvermenü", "FegyverMenu_mh");
  89. menu_additem(menu, "\wM4A1", "0", 0); // case 0
  90. menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0); // case 1
  91. menu_additem(menu, "\wAWP", "2", 0); // case 2
  92. menu_additem(menu, "\wFamas", "3", 0); // case 3
  93. menu_additem(menu, "\wM249", "4", 0); // case 4
  94. menu_additem(menu, "\wShotgun M3", "5", 0); // case 5
  95. menu_additem(menu, "\wShotgun Xm1014", "6", 0); // case 6
  96. menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0); // case 7
  97. menu_additem(menu, "\wMp5navy", "8", 0); // case 8
  98. menu_additem(menu, "\wGalil", "9", 0); // case 9
  99. menu_additem(menu, "\wAug", "10", 0); // case 10
  100. menu_additem(menu, "\wSG552", "11", 0); // case 11
  101. menu_additem(menu, "\wP90", "12", 0); // case 12
  102. menu_additem(menu, "\wTMP", "13", 0); // case 13
  103. menu_additem(menu, "\wUMP45", "14", 0); // case 14
  104. menu_additem(menu, "\wMac10", "15", 0); // case 15
  105. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  106. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  107. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  108. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  109. menu_display(id, menu, 0);
  110. }
  111. }
  112. }
  113. public FegyverMenu_mh(id, menu, item)
  114. {
  115. new command[6], name[64], access, callback;
  116. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  117. switch(item)
  118. {
  119. case 0:
  120. {
  121. give_item(id, "weapon_m4a1");
  122. give_item(id, "ammo_556nato");
  123. give_item(id, "ammo_556nato");
  124. give_item(id, "ammo_556nato");
  125. give_item(id, "item_assaultsuit")
  126. PistolMenu(id);
  127. }
  128. case 1:
  129. {
  130. give_item(id, "weapon_ak47");
  131. give_item(id, "ammo_762nato");
  132. give_item(id, "ammo_762nato");
  133. give_item(id, "ammo_762nato");
  134. give_item(id, "item_assaultsuit")
  135. PistolMenu(id);
  136. }
  137. case 2:
  138. {
  139. give_item(id, "weapon_awp");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. give_item(id, "ammo_338magnum");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. give_item(id, "item_assaultsuit")
  144. PistolMenu(id);
  145. }
  146. case 3:
  147. {
  148. give_item(id, "weapon_famas");
  149. give_item(id, "ammo_556nato");
  150. give_item(id, "ammo_556nato");
  151. give_item(id, "ammo_556nato");
  152. give_item(id, "ammo_556nato");
  153. give_item(id, "item_assaultsuit")
  154. PistolMenu(id);
  155. }
  156. case 4:
  157. {
  158. give_item(id, "weapon_m249");
  159. give_item(id, "ammo_556nato");
  160. give_item(id, "ammo_556nato");
  161. give_item(id, "item_assaultsuit")
  162. PistolMenu(id);
  163. }
  164. case 5:
  165. {
  166. give_item(id, "weapon_m3");
  167. give_item(id, "ammo_buckshot");
  168. give_item(id, "ammo_buckshot");
  169. give_item(id, "ammo_buckshot");
  170. give_item(id, "item_assaultsuit")
  171. PistolMenu(id);
  172. }
  173. case 6:
  174. {
  175. give_item(id, "weapon_xm1014");
  176. give_item(id, "ammo_buckshot");
  177. give_item(id, "ammo_buckshot");
  178. give_item(id, "ammo_buckshot");
  179. give_item(id, "ammo_buckshot");
  180. give_item(id, "item_assaultsuit")
  181. PistolMenu(id);
  182. }
  183. case 7:
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_scout");
  186. give_item(id, "ammo_762nato");
  187. give_item(id, "ammo_762nato");
  188. give_item(id, "ammo_762nato");
  189. give_item(id, "ammo_762nato");
  190. give_item(id, "ammo_762nato");
  191. give_item(id, "ammo_762nato");
  192. give_item(id, "ammo_762nato");
  193. give_item(id, "ammo_762nato");
  194. give_item(id, "ammo_762nato");
  195. give_item(id, "item_assaultsuit")
  196. PistolMenu(id);
  197. }
  198. case 8:
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  201. give_item(id, "ammo_9mm");
  202. give_item(id, "ammo_9mm");
  203. give_item(id, "ammo_9mm");
  204. give_item(id, "ammo_9mm");
  205. give_item(id, "item_assaultsuit")
  206. PistolMenu(id);
  207. }
  208. case 9:
  209. {
  210. give_item(id, "weapon_galil");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "item_assaultsuit")
  215. PistolMenu(id);
  216. }
  217. case 10:
  218. {
  219. give_item(id, "weapon_aug");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "item_assaultsuit")
  224. PistolMenu(id);
  225. }
  226. case 11:
  227. {
  228. give_item(id, "weapon_sg552");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "item_assaultsuit")
  233. PistolMenu(id);
  234. }
  235. case 12:
  236. {
  237. give_item(id, "weapon_p90");
  238. give_item(id, "ammo_57mm");
  239. give_item(id, "ammo_57mm");
  240. give_item(id, "item_assaultsuit")
  241. PistolMenu(id);
  242. }
  243. case 13:
  244. {
  245. give_item(id, "weapon_tmp");
  246. give_item(id, "ammo_9mm");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "item_assaultsuit")
  251. PistolMenu(id);
  252. }
  253. case 14:
  254. {
  255. give_item(id, "weapon_ump45");
  256. give_item(id, "ammo_45acp");
  257. give_item(id, "ammo_45acp");
  258. give_item(id, "ammo_45acp");
  259. give_item(id, "ammo_45acp");
  260. give_item(id, "item_assaultsuit")
  261. PistolMenu(id);
  262. }
  263. case 15:
  264. {
  265. give_item(id, "weapon_mac10");
  266. give_item(id, "ammo_45acp");
  267. give_item(id, "ammo_45acp");
  268. give_item(id, "ammo_45acp");
  269. give_item(id, "ammo_45acp");
  270. give_item(id, "item_assaultsuit")
  271. PistolMenu(id);
  272. }
  273. }
  274.  
  275. menu_destroy(menu);
  276.  
  277. return PLUGIN_HANDLED;
  278. }
  279. public PistolMenu(id)
  280. {
  281. new menu = menu_create("\r[blabla] \wPisztolymenü", "PistolMenu_mh");
  282.  
  283. menu_additem(menu, "\wDeagle", "", 0); // case 0
  284. menu_additem(menu, "\wUsp", "", 0); // case 1
  285. menu_additem(menu, "\wGlock18", "", 0); // case 2
  286. menu_additem(menu, "\wP228", "", 0); // case 3
  287. menu_additem(menu, "\wFiveseven", "", 0); // case 4
  288. menu_additem(menu, "\wElite", "", 0); // case 5
  289.  
  290. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  291. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  292. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  293. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilép");
  294.  
  295. menu_display(id, menu, 0);
  296.  
  297. return PLUGIN_HANDLED;
  298. }
  299.  
  300. public PistolMenu_mh(id, menu, item)
  301. {
  302. if(item == MENU_EXIT)
  303. {
  304. menu_cancel(id);
  305. return PLUGIN_HANDLED;
  306. }
  307.  
  308. new command[6], name[64], access, callback;
  309.  
  310. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  311.  
  312. switch(item)
  313. {
  314. case 0:
  315. {
  316. give_item(id, "weapon_deagle");
  317. give_item(id,"ammo_50ae");
  318. give_item(id,"ammo_50ae");
  319. give_item(id,"ammo_50ae");
  320. give_item(id,"ammo_50ae");
  321. give_item(id,"ammo_50ae");
  322. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  323. give_item(id, "weapon_flashbang");
  324. give_item(id, "weapon_flashbang");
  325. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  326. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  327. }
  328. case 1:
  329. {
  330. give_item(id, "weapon_usp");
  331. give_item(id,"ammo_45acp");
  332. give_item(id,"ammo_45acp");
  333. give_item(id,"ammo_45acp");
  334. give_item(id,"ammo_45acp");
  335. give_item(id,"ammo_45acp");
  336. give_item(id,"ammo_45acp");
  337. give_item(id,"ammo_45acp");
  338. give_item(id,"ammo_45acp");
  339. give_item(id,"ammo_45acp");
  340. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  341. give_item(id, "weapon_flashbang");
  342. give_item(id, "weapon_flashbang");
  343. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  344. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  345. }
  346. case 2:
  347. {
  348. give_item(id, "weapon_glock18");
  349. give_item(id,"ammo_9mm");
  350. give_item(id,"ammo_9mm");
  351. give_item(id,"ammo_9mm");
  352. give_item(id,"ammo_9mm");
  353. give_item(id,"ammo_9mm");
  354. give_item(id,"ammo_9mm");
  355. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  356. give_item(id, "weapon_flashbang");
  357. give_item(id, "weapon_flashbang");
  358. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  359. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  360. }
  361. case 3:
  362. {
  363. give_item(id, "weapon_p228");
  364. give_item(id,"ammo_357sig");
  365. give_item(id,"ammo_357sig");
  366. give_item(id,"ammo_357sig");
  367. give_item(id,"ammo_357sig");
  368. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  369. give_item(id, "weapon_flashbang");
  370. give_item(id, "weapon_flashbang");
  371. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  372. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  373. }
  374. case 4:
  375. {
  376. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  377. give_item(id,"ammo_57mm");
  378. give_item(id,"ammo_57mm");
  379. give_item(id,"ammo_57mm");
  380. give_item(id,"ammo_57mm");
  381. give_item(id,"ammo_57mm");
  382. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  383. give_item(id, "weapon_flashbang");
  384. give_item(id, "weapon_flashbang");
  385. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  386. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  387. }
  388. case 5:
  389. {
  390. give_item(id, "weapon_elite");
  391. give_item(id,"ammo_9mm");
  392. give_item(id,"ammo_9mm");
  393. give_item(id,"ammo_9mm");
  394. give_item(id,"ammo_9mm");
  395. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  396. give_item(id, "weapon_flashbang");
  397. give_item(id, "weapon_flashbang");
  398. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  399. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  400. }
  401. }
  402. menu_destroy(menu);
  403. return PLUGIN_HANDLED;
  404. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole