hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 219 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.14. 13:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Szevasztok
anyi lenne a probléma hogy csatlakozik létre is hozza a táblát is de viszont ez a hiba üzenet jön mindig

L 09/14/2015 - 12:58:09: [MySQL] Invalid handle: 0
L 09/14/2015 - 12:58:09: [AMXX] Run time error 10 (plugin "pontrendszer_sql.amxx") (native "SQL_FreeHandle") - debug not enabled!
L 09/14/2015 - 12:58:09: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

ez mitöl lehet?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <sqlx>
  7.  
  8. #define PLUGIN "PontRendszer"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "mforce"
  11.  
  12. #define PREFIX ""
  13.  
  14. #pragma tabsize 0
  15.  
  16. new Host[] = ""
  17. new User[] = ""
  18. new Pass[] = ""
  19. new Db[] = ""
  20.  
  21. new Handle:g_SqlTuple
  22. new g_Error[512]
  23.  
  24. new fegyo[33], pontok[33];
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29.  
  30. register_clcmd("say /pontok","ShowMenu");
  31. register_clcmd("say_team /pontok","ShowMenu");
  32. register_clcmd("say /menu","ShowMenu");
  33. register_clcmd("say_team /menu","ShowMenu");
  34. register_clcmd("say /kes","ShowMenu");
  35. register_clcmd("say_team /kes","ShowMenu");
  36. set_task(1.0, "MySql_Init")
  37.  
  38. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1");
  39. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  40.  
  41. }
  42. public MySql_Init()
  43. {
  44. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db)
  45. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
  46. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  47. set_fail_state(g_Error)
  48.  
  49. new Handle:Queries
  50. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pontok varchar(32))")
  51.  
  52. if(!SQL_Execute(Queries))
  53. {
  54. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
  55. set_fail_state(g_Error)
  56. }
  57. SQL_FreeHandle(Queries)
  58. SQL_FreeHandle(SqlConnection)
  59. }
  60. public plugin_end()
  61. {
  62. SQL_FreeHandle (g_SqlTuple)
  63. }
  64. public betoltes(id)
  65. {
  66. new szNev[32], szTemp[512]
  67. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  68.  
  69. new Data[1]
  70. Data[0] = id
  71. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `pontrendszer` WHERE (`pontrendszer`.`nev` = '%s')", szNev) //kiválasztjuk a játékost a pontrendszer táblából a neve alapján
  72. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
  73. }
  74. public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  75. {
  76. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  77. {
  78. log_amx("Kapcsolodas sikertelen. [%d] %s", Errcode, Error)
  79. }
  80. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  81. {
  82. log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error)
  83. }
  84. new id
  85. id = Data[0]
  86.  
  87. if(SQL_NumResults(Query) < 1)
  88. {
  89. new szNev[32]
  90. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  91.  
  92. new szTemp[1024]
  93.  
  94. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `pontrendszer` ( `nev` , `pontok`)VALUES ('%s','0');", szNev) //ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0 ra
  95. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  96. }
  97. else
  98. {
  99. pontok[id] = SQL_ReadResult(Query, 1)
  100. }
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }
  103.  
  104. public mentes(id)
  105. {
  106. new szNev[32], szTemp[512]
  107. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev))
  108.  
  109. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `pontrendszer` SET `pontok` = '%i' WHERE `pontrendszer`.`nev` = '%s';",pontok[id], szNev) //frissítjük az adatokat tehát a pontrendszer táblán belüli pont sorba beírjuk a játékos jelenlegi pontját ott ahol a név megegyezik a játékos nevével
  110. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
  111.  
  112. }
  113. public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  114. {
  115. SQL_FreeHandle(Query)
  116. return PLUGIN_HANDLED
  117. }
  118.  
  119. public client_putinserver(id)
  120. {
  121. betoltes(id)
  122. }
  123.  
  124. public client_disconnect(id)
  125. {
  126. mentes(id)
  127. }
  128. //10 darab modelt rakokbe egyszer!!
  129. public plugin_precache()
  130. {
  131. precache_model("models/Only_kes/bak/v_knife.mdl");
  132. precache_model("models/Only_kes/chinese/v_knife.mdl");
  133. precache_model("models/Only_kes/clean/v_knife.mdl");//idáig volt az eredeti
  134. precache_model("models/Only_kes/omni/v_knife.mdl");
  135. precache_model("models/Only_kes/tron/v_knife.mdl");
  136. precache_model("models/Only_kes/wc/v_knife.mdl");
  137. precache_model("models/Only_kes/fish/v_knife.mdl");
  138. precache_model("models/Only_kes/bastard/bastard.mdl");
  139. precache_model("models/Only_kes/cerveny/cerveny.mdl");
  140. precache_model("models/Only_kes/City/City.mdl");//10 darab
  141. }
  142. //10 darab modelt rakokbe egyszer!!
  143. public fegyver_valtas(id)
  144. {
  145. new fegyver = get_user_weapon(id)
  146.  
  147. if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  148. {
  149. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/bak/v_knife.mdl")
  150. }
  151. else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  152. {
  153. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/chinese/v_knife.mdl")
  154. }
  155. else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  156. {
  157. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/clean/v_knife.mdl") //idáig az eredeti
  158. }
  159. else if(fegyo[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  160. {
  161. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/omin/v_knife.mdl")
  162. }
  163. else if(fegyo[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  164. {
  165. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/tron/v_knife.mdl")
  166. }
  167. else if(fegyo[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  168. {
  169. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/wc/v_knife.mdl")
  170. }
  171. else if(fegyo[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  172. {
  173. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/fish/v_knife.mdl")
  174. }
  175. else if(fegyo[id] == 8 && fegyver == CSW_KNIFE)
  176. {
  177. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/bastard/bastard.mdl")
  178. }
  179. else if(fegyo[id] == 9 && fegyver == CSW_KNIFE)
  180. {
  181. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/cerveny/cerveny.mdl")
  182. }
  183. else if(fegyo[id] == 10 && fegyver == CSW_KNIFE)
  184. {
  185. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/City/City.mdl")
  186. }
  187. }
  188. public halal()
  189. {
  190. new killer = read_data(1)
  191. new victim = read_data(2)
  192. new kteam = get_user_team(killer)
  193. new vteam = get_user_team(victim)
  194.  
  195. if(killer != victim && kteam != vteam)
  196. {
  197. pontok[killer] ++
  198. ChatColor(killer, "^4[%s]^1 Kaptál^3 1 pontot^1 az ölésért!", PREFIX)
  199. }
  200. }
  201. //10 darabot rakokbe
  202. public ShowMenu(id)
  203. {
  204. new menucim[128], menukapcs[11][128];
  205. formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKĂ©s menĂĽ ^nPontok: \y%i", PREFIX, pontok[id]);
  206. formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kés \y|AKTIV|":"Alap kés");
  207. formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Elsö kés \y|AKTIV|":"Elsö kés \r|100| Pont");
  208. formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Második kés \y|AKTIV|":"Második kés \r|200| Pont");
  209. formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Harmadik kés \y|AKTIV|":"Harmadik kés \r|300| Pont"); //idáig az eredeti
  210. formatex(menukapcs[4], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 4 ? "Negyedik kés \y|AKTIV|":"Negyedik kés \r|400| Pont");
  211. formatex(menukapcs[5], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 5 ? "Ötödik kés \y|AKTIV|":"Ötödik kés \r|500| Pont");
  212. formatex(menukapcs[6], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 6 ? "Hatodik kés \y|AKTIV|":"Hatodik kés \r|600| Pont");
  213. formatex(menukapcs[7], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 7 ? "Hetedik kés \y|AKTIV|":"Hetedik kés \r|700| Pont");
  214. formatex(menukapcs[8], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 8 ? "Nyolcadik kés \y|AKTIV|":"Nyolcadik kés \r|800| Pont");
  215. formatex(menukapcs[9], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 9 ? "Kilencedik kés \y|AKTIV|":"Kilencedik kés \r|900| Pont");
  216. formatex(menukapcs[10], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 10 ? "Tizedik kés \y|AKTIV|":"Tizedik kés \r|1000| Pont");
  217.  
  218. new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu");
  219. menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0);
  220. menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  221. menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  222. menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  223. menu_additem(menu, menukapcs[4], "4", 0);
  224. menu_additem(menu, menukapcs[5], "5", 0);
  225. menu_additem(menu, menukapcs[6], "6", 0);
  226. menu_additem(menu, menukapcs[7], "7", 0);
  227. menu_additem(menu, menukapcs[8], "8", 0);
  228. menu_additem(menu, menukapcs[9], "9", 0);
  229. menu_additem(menu, menukapcs[10], "10", 0);
  230.  
  231. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  232. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  233. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elöre");
  234. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  235.  
  236. menu_display(id, menu, 0);
  237. return PLUGIN_HANDLED;
  238. }
  239. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  240. {
  241. if(item == MENU_EXIT)
  242. {
  243. menu_cancel(id);
  244. return PLUGIN_HANDLED;
  245. }
  246.  
  247. new command[64], name[64], access, callback;
  248.  
  249. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  250.  
  251. switch(item)
  252. {
  253. case 0:
  254. {
  255. fegyo[id] = 0;
  256. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kést!", PREFIX)
  257. }
  258. case 1:
  259. {
  260. if(pontok[id] >= 100)
  261. {
  262. fegyo[id] = 1;
  263. // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100;
  264. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ELSÖ^1 kést!", PREFIX)
  265. }
  266. else
  267. {
  268. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  269. }
  270. }
  271. case 2:
  272. {
  273. if(pontok[id] >= 200)
  274. {
  275. fegyo[id] = 2;
  276. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 MÁSODIK^1 kést!", PREFIX)
  277. }
  278. else
  279. {
  280. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  281. }
  282. }
  283. case 3:
  284. {
  285. if(pontok[id] >= 300)
  286. {
  287. fegyo[id] = 3;
  288. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HARMADIK^1 kést!", PREFIX)
  289. }
  290. else
  291. {
  292. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  293. }//idáig az eredeti
  294. }
  295. case 4:
  296. {
  297. if(pontok[id] >= 400)
  298. {
  299. fegyo[id] = 4;
  300. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 NEGYEDIK^1 kést!", PREFIX)
  301. }
  302. else
  303. {
  304. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  305. }
  306. }
  307. case 5:
  308. {
  309. if(pontok[id] >= 500)
  310. {
  311. fegyo[id] = 5;
  312. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 ÖTöDIK^1 kést!", PREFIX)
  313. }
  314. else
  315. {
  316. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  317. }
  318. }
  319. case 6:
  320. {
  321. if(pontok[id] >= 600)
  322. {
  323. fegyo[id] = 6;
  324. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HATODIK^1 kést!", PREFIX)
  325. }
  326. else
  327. {
  328. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  329. }
  330. }
  331. case 7:
  332. {
  333. if(pontok[id] >= 700)
  334. {
  335. fegyo[id] = 7;
  336. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HETEDIK^1 kést!", PREFIX)
  337. }
  338. else
  339. {
  340. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  341. }
  342. }
  343. case 8:
  344. {
  345. if(pontok[id] >= 800)
  346. {
  347. fegyo[id] = 8;
  348. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 NYOLCADIK^1 kést!", PREFIX)
  349. }
  350. else
  351. {
  352. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  353. }
  354. }
  355. case 9:
  356. {
  357. if(pontok[id] >= 900)
  358. {
  359. fegyo[id] = 9;
  360. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 KILENCEDIK^1 kést!", PREFIX)
  361. }
  362. else
  363. {
  364. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  365. }
  366. }
  367. case 10:
  368. {
  369. if(pontok[id] >= 1000)
  370. {
  371. fegyo[id] = 10;
  372. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 TIZEDIK^1 kést!", PREFIX)
  373. }
  374. else
  375. {
  376. ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX)
  377. }
  378. }
  379. }
  380. menu_destroy(menu);
  381.  
  382. return PLUGIN_HANDLED;
  383. }
  384. stock ChatColor(id, const szMessage[], any:...)
  385. {
  386. static szMsg[190], IdMsg; vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  387. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  388. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = id);
  389. write_byte(id);
  390. write_string(szMsg);
  391. message_end();
  392. }
  393.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.15. 13:45 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
A plugins.ini -be, írd a plugin után szóközzel elválasztva, hogy debug

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 08:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
Parancsolj!

nekem már ötletem sok nincs! :)
L 09/17/2015 - 08:04:44: [MySQL] Invalid handle: 0
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer_sql.amxx")
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_FreeHandle")
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] [0] o5sedtpc.sma.p::plugin_end (line 62)

ezzel a résszel van neki gondja (native "SQL_FreeHandle") csatlakozik is táblák is ott vannak de mégse megy

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 08:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
elit írta:
Parancsolj!

nekem már ötletem sok nincs! :)
L 09/17/2015 - 08:04:44: [MySQL] Invalid handle: 0
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer_sql.amxx")
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_FreeHandle")
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] [0] o5sedtpc.sma.p::plugin_end (line 62)

ezzel a résszel van neki gondja (native "SQL_FreeHandle") csatlakozik is táblák is ott vannak de mégse megy



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_end()
  2. {
  3. SQL_FreeHandle (g_SqlTuple)
  4. }




SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_end()
  2. {
  3. if (g_SqlTuple) SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  4. return;
  5. }


Talan

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: elit (2015.12.01. 20:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 11:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
DeteCT0R írta:
elit írta:
Parancsolj!

nekem már ötletem sok nincs! :)
L 09/17/2015 - 08:04:44: [MySQL] Invalid handle: 0
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "pontrendszer_sql.amxx")
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_FreeHandle")
L 09/17/2015 - 08:04:44: [AMXX] [0] o5sedtpc.sma.p::plugin_end (line 62)

ezzel a résszel van neki gondja (native "SQL_FreeHandle") csatlakozik is táblák is ott vannak de mégse megy



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public plugin_end(){ SQL_FreeHandle (g_SqlTuple)}



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public plugin_end() { if (g_SqlTuple) SQL_FreeHandle(g_SqlTuple) return; }

Talan



ha minden igaz idáig jo. már csak ennyi lenne a gond!
pálya váltás után a pontok eltünnek tipp esetleg valami ötlet mitöl? :)

Kód:
[pontrendszer_sql.amxx] A QUERY betoltese sikertelen.[1064] You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mium config')' at line 1

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 12:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Syntax hiba csak. Torold a tablakat majd hagyd hogy ujra csinalja a plugin



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pontok varchar(32))")


->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `pontrendszer` (nev varchar(32),pontok varchar(32))")

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 12:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
DeteCT0R írta:
Syntax hiba csak. Torold a tablakat majd hagyd hogy ujra csinalja a plugin



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pontok varchar(32))")

->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `pontrendszer` (nev varchar(32),pontok varchar(32))")



Rendben. Köszönöm a segitséget! :)
ha jo lessz a köszönöm gomb küldöm is :D

edit:[pontrendszer_sql.amxx] A QUERY betoltese sikertelen.[1064] You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mium config')' at line 1

ugyan ugy jön vissza ez a probléma

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 15:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
elit írta:
DeteCT0R írta:
Syntax hiba csak. Torold a tablakat majd hagyd hogy ujra csinalja a plugin



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pontok varchar(32))")

->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `pontrendszer` (nev varchar(32),pontok varchar(32))")



Rendben. Köszönöm a segitséget! :)
ha jo lessz a köszönöm gomb küldöm is :D

edit:[pontrendszer_sql.amxx] A QUERY betoltese sikertelen.[1064] You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mium config')' at line 1

ugyan ugy jön vissza ez a probléma

Torolted adatbazisbol a tablakat?

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 15:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
DeteCT0R írta:
elit írta:
DeteCT0R írta:
Syntax hiba csak. Torold a tablakat majd hagyd hogy ujra csinalja a plugin



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS pontrendszer (nev varchar(32),pontok varchar(32))")

->

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `pontrendszer` (nev varchar(32),pontok varchar(32))")



Rendben. Köszönöm a segitséget! :)
ha jo lessz a köszönöm gomb küldöm is :D

edit:[pontrendszer_sql.amxx] A QUERY betoltese sikertelen.[1064] You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mium config')' at line 1

ugyan ugy jön vissza ez a probléma

Torolted adatbazisbol a tablakat?


igen! :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mysql csatlakozás probléma
HozzászólásElküldve: 2015.09.21. 14:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
ugy gondoltam nem nyitok ujj témát

mivel ugye még mindig ez a probléma mitöl van ez? sok fajta képpen néztem akkor sem megy.
de viszont mentenise mentett eddig nem tudom milehet a gond valakinek van valami ötlet meg hallgatom szivesen! :)

L 09/21/2015 - 14:44:14: [pontrendszer_sql.amxx] A QUERY betoltese sikertelen.[1064] You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mium config')' at line 1

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <sqlx>
  7. #include <ColorChat>
  8.  
  9. #define PLUGIN "PontRendszer"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "mforce"
  12.  
  13. #define PREFIX ""
  14.  
  15. #pragma tabsize 0
  16. #pragma semicolon 1
  17.  
  18. new Host[] = "";
  19. new User[] = "";
  20. new Pass[] = "";
  21. new Db[] = "";
  22. new TABLE[] = "pont_rendszer";
  23.  
  24. new Handle:g_SqlTuple;
  25. new g_Error[512];
  26.  
  27. new fegyo[33], pont[33], oles[33];
  28.  
  29. public plugin_init()
  30. {
  31. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  32.  
  33. register_clcmd("say /pontok","ShowMenu");
  34. register_clcmd("say_team /pontok","ShowMenu");
  35. register_clcmd("say /menu","ShowMenu");
  36. register_clcmd("say_team /menu","ShowMenu");
  37. register_clcmd("say /kes","ShowMenu");
  38. register_clcmd("say_team /kes","ShowMenu");
  39. register_clcmd("say /pont", "kerdezes");
  40. set_task(1.0, "MySql_Init");
  41.  
  42. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1");
  43. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  44.  
  45. }
  46. public MySql_Init()
  47. {
  48. g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db);
  49. new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error));
  50. if(SqlConnection == Empty_Handle)
  51. set_fail_state(g_Error);
  52.  
  53. new Handle:Queries;
  54. Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS %s \
  55. (nev varchar(32), steamid varchar(64), pont INT(11),oles INT(11))", TABLE);
  56.  
  57. if(!SQL_Execute(Queries))
  58. {
  59. SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error));
  60. set_fail_state(g_Error);
  61. }
  62. SQL_FreeHandle(Queries);
  63. SQL_FreeHandle(SqlConnection);
  64. }
  65.  
  66. public plugin_end()
  67. {
  68. if (g_SqlTuple) SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
  69. return;
  70. }
  71.  
  72. public betoltes(id)
  73. {
  74. new SteamId[32], szNev[32], szTemp[512];
  75. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev));
  76. get_user_authid(id, SteamId, charsmax(SteamId));
  77.  
  78. new Data[1];
  79. Data[0] = id;
  80. format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `%s` \
  81. WHERE (`%s`.`nev` = '%s')", TABLE, TABLE, szNev); //kiválasztjuk a játékost a pontrendszer táblából a neve alapján
  82. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1);
  83. }
  84.  
  85. public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  86. {
  87. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  88. {
  89. log_amx("Kapcsolodas sikertelen. [%d] %s", Errcode, Error);
  90. }
  91. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  92. {
  93. log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error);
  94. }
  95. new id;
  96. id = Data[0];
  97.  
  98. if(SQL_NumResults(Query) < 1)
  99. {
  100. new SteamId[32], szNev[32];
  101. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev));
  102. get_user_authid(id, SteamId, charsmax(SteamId));
  103.  
  104. new szTemp[1024];
  105. format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `%s` \
  106. ( `nev` , `steamid`, `pont` , `oles`) \
  107. VALUES \
  108. ('%s','%s','0','0');", TABLE,szNev,SteamId); //ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0 ra
  109. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp);
  110. }
  111. else
  112. {
  113. pont[id] = SQL_ReadResult(Query, 1);
  114. oles[id] = SQL_ReadResult(Query, 2);
  115. }
  116. return PLUGIN_HANDLED;
  117. }
  118.  
  119. public mentes(id)
  120. {
  121. new SteamId[32], szNev[32], szTemp[1024];
  122. get_user_name(id, szNev, charsmax(szNev));
  123. get_user_authid(id, SteamId, charsmax(SteamId));
  124.  
  125. format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `%s` SET \
  126. (`pont`,`oles` = '%i') \
  127. WHERE `%s`.`nev` = '%s';",TABLE,pont[id],oles[id], szNev, SteamId); //frissítjük az adatokat tehát a pontrendszer táblán belüli pont sorba beírjuk a játékos jelenlegi pontját ott ahol a név megegyezik a játékos nevével
  128. SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp);
  129. }
  130.  
  131. public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
  132. {
  133. SQL_FreeHandle(Query);
  134. return PLUGIN_HANDLED;
  135. }
  136.  
  137. public client_putinserver(id)
  138. {
  139. betoltes(id);
  140. }
  141.  
  142. public client_disconnect(id)
  143. {
  144. mentes(id);
  145. }
  146. //10 darab modelt rakokbe egyszer!!
  147. public plugin_precache()
  148. {
  149. precache_model("models/Only_kes/bak/v_knife.mdl");
  150. precache_model("models/Only_kes/chinese/v_knife.mdl");
  151. precache_model("models/Only_kes/clean/v_knife.mdl");//idáig volt az eredeti
  152. precache_model("models/Only_kes/omni/v_knife.mdl");
  153. precache_model("models/Only_kes/tron/v_knife.mdl");
  154. precache_model("models/Only_kes/wc/v_knife.mdl");
  155. precache_model("models/Only_kes/fish/v_knife.mdl");
  156. precache_model("models/Only_kes/bastard/bastard.mdl");
  157. precache_model("models/Only_kes/cerveny/cerveny.mdl");
  158. precache_model("models/Only_kes/City/City.mdl");//10 darab
  159. }
  160. //10 darab modelt rakokbe egyszer!!
  161. public fegyver_valtas(id)
  162. {
  163. new fegyver = get_user_weapon(id);
  164.  
  165. if(fegyo[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  166. {
  167. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/bak/v_knife.mdl");
  168. }
  169. else if(fegyo[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  170. {
  171. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/chinese/v_knife.mdl");
  172. }
  173. else if(fegyo[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  174. {
  175. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/clean/v_knife.mdl"); //idáig az eredeti
  176. }
  177. else if(fegyo[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  178. {
  179. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/omin/v_knife.mdl");
  180. }
  181. else if(fegyo[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  182. {
  183. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/tron/v_knife.mdl");
  184. }
  185. else if(fegyo[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  186. {
  187. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/wc/v_knife.mdl");
  188. }
  189. else if(fegyo[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  190. {
  191. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/fish/v_knife.mdl");
  192. }
  193. else if(fegyo[id] == 8 && fegyver == CSW_KNIFE)
  194. {
  195. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/bastard/bastard.mdl");
  196. }
  197. else if(fegyo[id] == 9 && fegyver == CSW_KNIFE)
  198. {
  199. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/cerveny/cerveny.mdl");
  200. }
  201. else if(fegyo[id] == 10 && fegyver == CSW_KNIFE)
  202. {
  203. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/Only_kes/City/City.mdl");
  204. }
  205. }
  206.  
  207. public halal()
  208. {
  209. new killer = read_data(1);
  210. new victim = read_data(2);
  211. new kteam = get_user_team(killer);
  212. new vteam = get_user_team(victim);
  213.  
  214. if(killer != victim && kteam != vteam)
  215. {
  216. pont[killer] ++;
  217. ChatColor(killer, "^4[%s]^1 Kaptál^3 1 pontot^1 az ölésért!", PREFIX);
  218. }
  219. }
  220. //10 darabot rakokbe
  221.  
  222. public ShowMenu(id)
  223. {
  224. new menucim[128], menukapcs[11][128];
  225. formatex(menucim, charsmax(menucim), "\r[%s] \wKĂ©s menĂĽ ^nPontok: \y%i", PREFIX, pont[id]);
  226. formatex(menukapcs[0], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 0 ? "Alap kés \y|AKTIV|":"Alap kés");
  227. formatex(menukapcs[1], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 1 ? "Elsö kés \y|AKTIV|":"Elsö kés \r|100| Pont");
  228. formatex(menukapcs[2], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 2 ? "Második kés \y|AKTIV|":"Második kés \r|200| Pont");
  229. formatex(menukapcs[3], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 3 ? "Harmadik kés \y|AKTIV|":"Harmadik kés \r|300| Pont"); //idáig az eredeti
  230. formatex(menukapcs[4], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 4 ? "Negyedik kés \y|AKTIV|":"Negyedik kés \r|400| Pont");
  231. formatex(menukapcs[5], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 5 ? "Ötödik kés \y|AKTIV|":"Ötödik kés \r|500| Pont");
  232. formatex(menukapcs[6], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 6 ? "Hatodik kés \y|AKTIV|":"Hatodik kés \r|600| Pont");
  233. formatex(menukapcs[7], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 7 ? "Hetedik kés \y|AKTIV|":"Hetedik kés \r|700| Pont");
  234. formatex(menukapcs[8], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 8 ? "Nyolcadik kés \y|AKTIV|":"Nyolcadik kés \r|800| Pont");
  235. formatex(menukapcs[9], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 9 ? "Kilencedik kés \y|AKTIV|":"Kilencedik kés \r|900| Pont");
  236. formatex(menukapcs[10], charsmax(menukapcs[]), "%s", fegyo[id] == 10 ? "Tizedik kés \y|AKTIV|":"Tizedik kés \r|1000| Pont");
  237.  
  238. new menu = menu_create( menucim, "mh_MyMenu");
  239. menu_additem(menu, menukapcs[0], "0", 0);
  240. menu_additem(menu, menukapcs[1], "1", 0);
  241. menu_additem(menu, menukapcs[2], "2", 0);
  242. menu_additem(menu, menukapcs[3], "3", 0);
  243. menu_additem(menu, menukapcs[4], "4", 0);
  244. menu_additem(menu, menukapcs[5], "5", 0);
  245. menu_additem(menu, menukapcs[6], "6", 0);
  246. menu_additem(menu, menukapcs[7], "7", 0);
  247. menu_additem(menu, menukapcs[8], "8", 0);
  248. menu_additem(menu, menukapcs[9], "9", 0);
  249. menu_additem(menu, menukapcs[10], "10", 0);
  250.  
  251. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  252. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  253. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elöre");
  254. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  255.  
  256. menu_display(id, menu, 0);
  257. return PLUGIN_HANDLED;
  258. }
  259.  
  260. public mh_MyMenu(id, menu, item)
  261. {
  262. if(item == MENU_EXIT)
  263. {
  264. menu_destroy(menu);
  265. return PLUGIN_HANDLED;
  266. }
  267.  
  268. new command[64], name[64], access, callback;
  269.  
  270. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  271.  
  272. switch(item)
  273. {
  274. case 0:
  275. {
  276. fegyo[id] = 0;
  277. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ALAP^1 kést!", PREFIX);
  278. }
  279. case 1:
  280. {
  281. if(pont[id] >= 100)
  282. {
  283. fegyo[id] = 1;
  284. // ha le akarod vonni azt a 100pontot, akkor ide pont[id] -= 100;
  285. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad az^3 ELSÖ^1 kést!", PREFIX);
  286. }
  287. else
  288. {
  289. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  290. }
  291. }
  292. case 2:
  293. {
  294. if(pont[id] >= 200)
  295. {
  296. fegyo[id] = 2;
  297. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 MÁSODIK^1 kést!", PREFIX);
  298. }
  299. else
  300. {
  301. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  302. }
  303. }
  304. case 3:
  305. {
  306. if(pont[id] >= 300)
  307. {
  308. fegyo[id] = 3;
  309. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HARMADIK^1 kést!", PREFIX);
  310. }
  311. else
  312. {
  313. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  314. }//idáig az eredeti
  315. }
  316. case 4:
  317. {
  318. if(pont[id] >= 400)
  319. {
  320. fegyo[id] = 4;
  321. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 NEGYEDIK^1 kést!", PREFIX);
  322. }
  323. else
  324. {
  325. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  326. }
  327. }
  328. case 5:
  329. {
  330. if(pont[id] >= 500)
  331. {
  332. fegyo[id] = 5;
  333. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 ÖTöDIK^1 kést!", PREFIX);
  334. }
  335. else
  336. {
  337. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  338. }
  339. }
  340. case 6:
  341. {
  342. if(pont[id] >= 600)
  343. {
  344. fegyo[id] = 6;
  345. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HATODIK^1 kést!", PREFIX);
  346. }
  347. else
  348. {
  349. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  350. }
  351. }
  352. case 7:
  353. {
  354. if(pont[id] >= 700)
  355. {
  356. fegyo[id] = 7;
  357. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 HETEDIK^1 kést!", PREFIX);
  358. }
  359. else
  360. {
  361. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  362. }
  363. }
  364. case 8:
  365. {
  366. if(pont[id] >= 800)
  367. {
  368. fegyo[id] = 8;
  369. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 NYOLCADIK^1 kést!", PREFIX);
  370. }
  371. else
  372. {
  373. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  374. }
  375. }
  376. case 9:
  377. {
  378. if(pont[id] >= 900)
  379. {
  380. fegyo[id] = 9;
  381. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 KILENCEDIK^1 kést!", PREFIX);
  382. }
  383. else
  384. {
  385. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  386. }
  387. }
  388. case 10:
  389. {
  390. if(pont[id] >= 1000)
  391. {
  392. fegyo[id] = 10;
  393. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Megkaptad a^3 TIZEDIK^1 kést!", PREFIX);
  394. }
  395. else
  396. {
  397. ColorChat(0, GREEN, "^4[%s]^1 Sajnos nincs elég pontod...", PREFIX);
  398. }
  399. }
  400. }
  401. menu_destroy(menu);
  402.  
  403. return PLUGIN_HANDLED;
  404. }
  405. stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
  406. {
  407. new count = 1, players[32];
  408. static msg[191];
  409. vformat(msg, 190, input, 3);
  410.  
  411. replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  412. replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  413. replace_all(msg, 190, "!team", "^3"); // Team Color
  414. replace_all(msg, 190, "!team2", "^0"); // Team2 Color
  415.  
  416. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  417. {
  418. for (new i = 0; i < count; i++)
  419. {
  420. if (is_user_connected(players[i]))
  421. {
  422. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  423. write_byte(players[i]);
  424. write_string(msg);
  425. message_end();
  426. }
  427. }
  428. }
  429. }
  430. public kerdezes(id)
  431. {
  432. ColorChat(id, GREEN,"[%s] ^1Neked %d pontod van!", oles[id]);
  433. }
  434.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole