hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 07:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 70 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 69 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 13:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Na akkor test it pls :)

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.10.14. 19:00-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 14:54 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
mforce írta:
Na akkor test it pls :)



fasza lett grat :xicon_e_biggrin:

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 18:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hát mégse lett olyan fasza :lol:
Javítva minden! Tesztelve!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fvault>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Weap kills"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10.  
  11. #define PREFIX "mforce"
  12.  
  13. #define KILL_POINT (1)
  14. #define HEADSHOT_POINT (2)
  15.  
  16. new const POINTS[] = {
  17. 300, // Rusty Snipers, 0. elem
  18. 600, // Silver Snipers, 1.
  19. 1200, // Gold Snipers, 2.
  20. 75, // Rusty Pistols, 3.
  21. 150, // Silver Pistols, 4.
  22. 300, // Gold Pistols, 5.
  23. 40, // Rusty Knife, 6.
  24. 80, // Silver Knife, 7.
  25. 160 // Gold Knife, 8.
  26. };
  27.  
  28. enum _:PLAYER_DATABASE
  29. {
  30. STEAMID[32],
  31. AWP_KILLS,
  32. SCOUT_KILLS,
  33. DEAGLE_KILLS,
  34. USP_KILLS,
  35. GLOCK_KILLS,
  36. KNIFE_KILLS,
  37. AWP_MENU,
  38. SCOUT_MENU,
  39. DEAGLE_MENU,
  40. USP_MENU,
  41. GLOCK_MENU,
  42. KNIFE_MENU
  43. }
  44.  
  45. new player_data[33][PLAYER_DATABASE];
  46. new const szVaultName[ ] = "weap_skins";
  47.  
  48. public plugin_init() {
  49. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  50. register_cvar("weap_kills", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  51. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  52. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  53. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  54. set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  55. }
  56.  
  57. new const fegyverek[][] = {
  58. "models/weap_skins/p_rozsdas_awp.mdl", // 0. elem
  59. "models/weap_skins/v_rozsdas_awp.mdl", // 1
  60. "models/weap_skins/p_silver_awp.mdl", // 2
  61. "models/weap_skins/v_silver_awp.mdl", // 3
  62. "models/weap_skins/p_arany_awp.mdl", // 4
  63. "models/weap_skins/v_arany_awp.mdl", // 5
  64. "models/weap_skins/p_rozsdas_scout.mdl", // 6
  65. "models/weap_skins/v_rozsdas_scout.mdl", // 7
  66. "models/weap_skins/p_silver_scout.mdl", // 8
  67. "models/weap_skins/v_silver_scout.mdl", // 9
  68. "models/weap_skins/p_arany_scout.mdl", // 10
  69. "models/weap_skins/v_arany_scout.mdl", // 11
  70. "models/weap_skins/p_rozsdas_deagle.mdl", // 12
  71. "models/weap_skins/v_rozsdas_deagle.mdl", // 13
  72. "models/weap_skins/p_silver_deagle.mdl", // 14
  73. "models/weap_skins/v_silver_deagle.mdl", // 15
  74. "models/weap_skins/p_arany_deagle.mdl", // 16
  75. "models/weap_skins/v_arany_deagle.mdl", // 17
  76. "models/weap_skins/p_rozsdas_usp.mdl", // 18
  77. "models/weap_skins/v_rozsdas_usp.mdl", // 19
  78. "models/weap_skins/p_silver_usp.mdl", // 20
  79. "models/weap_skins/v_silver_usp.mdl", // 21
  80. "models/weap_skins/p_arany_usp.mdl", // 22
  81. "models/weap_skins/v_arany_usp.mdl", // 23
  82. "models/weap_skins/p_rozsdas_glock.mdl", // 24
  83. "models/weap_skins/v_rozsdas_glock.mdl", // 25
  84. "models/weap_skins/p_silver_glock.mdl", // 26
  85. "models/weap_skins/v_silver_glock.mdl", // 27
  86. "models/weap_skins/p_arany_glock.mdl", // 28
  87. "models/weap_skins/v_arany_glock.mdl", // 29
  88. "models/weap_skins/p_rozsdas_knife.mdl", // 30
  89. "models/weap_skins/v_rozsdas_knife.mdl", // 31
  90. "models/weap_skins/p_silver_knife.mdl", // 32
  91. "models/weap_skins/v_silver_knife.mdl", // 33
  92. "models/weap_skins/p_arany_knife.mdl", // 34
  93. "models/weap_skins/v_arany_knife.mdl" // 35
  94. };
  95.  
  96. public Event_CurWeapon(id) {
  97. new weap = get_user_weapon(id)
  98.  
  99. if(weap == CSW_AWP) {
  100. if(player_data[id][AWP_MENU] == 1) {
  101. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0]) // p_modell
  102. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1]) // v_modell
  103. }
  104. else if(player_data[id][AWP_MENU] == 2) {
  105. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  106. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  107. }
  108. else if(player_data[id][AWP_MENU] == 3) {
  109. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  110. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  111. }
  112. }
  113. if(weap == CSW_SCOUT) {
  114. if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 1) {
  115. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  116. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  117. }
  118. else if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 2) {
  119. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  120. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  121. }
  122. else if(player_data[id][SCOUT_MENU] == 3) {
  123. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  124. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  125. }
  126. }
  127. if(weap == CSW_DEAGLE) {
  128. if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 1) {
  129. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  130. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  131. }
  132. else if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 2) {
  133. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  134. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  135. }
  136. else if(player_data[id][DEAGLE_MENU] == 3) {
  137. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  138. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  139. }
  140. }
  141. if(weap == CSW_USP) {
  142. if(player_data[id][USP_MENU] == 1) {
  143. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  144. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  145. }
  146. else if(player_data[id][USP_MENU] == 2) {
  147. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  148. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  149. }
  150. else if(player_data[id][USP_MENU] == 3) {
  151. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  153. }
  154. }
  155. if(weap == CSW_GLOCK18) {
  156. if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 1) {
  157. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  158. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  159. }
  160. else if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 2) {
  161. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  162. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  163. }
  164. else if(player_data[id][GLOCK_MENU] == 3) {
  165. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  166. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  167. }
  168. }
  169. if(weap == CSW_KNIFE) {
  170. if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 1) {
  171. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  172. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  173. }
  174. else if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 2) {
  175. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  176. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  177. }
  178. else if(player_data[id][KNIFE_MENU] == 3) {
  179. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  180. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  181. }
  182. }
  183. }
  184.  
  185. public plugin_precache() {
  186. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  187. }
  188.  
  189. public halal() {
  190. static killer, victim, headshot, weapon[32];
  191. killer = read_data(1);
  192. victim = read_data(2);
  193. headshot = read_data(3);
  194. read_data(4, weapon, charsmax(weapon));
  195.  
  196. if (!is_user_connected(killer) || !is_user_connected(victim) || killer == victim || get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) return;
  197.  
  198. if(headshot) {
  199. if (equali(weapon, "awp")) player_data[killer][AWP_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  200. else if (equali(weapon, "scout")) player_data[killer][SCOUT_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  201. else if (equali(weapon, "deagle")) player_data[killer][DEAGLE_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  202. else if (equali(weapon, "usp")) player_data[killer][USP_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  203. else if (equali(weapon, "glock18")) player_data[killer][GLOCK_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  204. else if (equali(weapon, "knife")) player_data[killer][KNIFE_KILLS] += HEADSHOT_POINT;
  205.  
  206. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  207. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", HEADSHOT_POINT);
  208. }
  209. else {
  210. if (equali(weapon, "awp")) player_data[killer][AWP_KILLS] += KILL_POINT;
  211. else if (equali(weapon, "scout")) player_data[killer][SCOUT_KILLS] += KILL_POINT;
  212. else if (equali(weapon, "deagle")) player_data[killer][DEAGLE_KILLS] += KILL_POINT;
  213. else if (equali(weapon, "usp")) player_data[killer][USP_KILLS] += KILL_POINT;
  214. else if (equali(weapon, "glock18")) player_data[killer][GLOCK_KILLS] += KILL_POINT;
  215. else if (equali(weapon, "knife")) player_data[killer][KNIFE_KILLS] += KILL_POINT;
  216.  
  217. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  218. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", KILL_POINT);
  219. }
  220. }
  221.  
  222. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  223.  
  224. public ShowMenu(id) {
  225. new temp[128];
  226. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  227. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  228.  
  229. formatex(temp, charsmax(temp), "AWP Skinek");
  230. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  231. formatex(temp, charsmax(temp), "Scout Skinek");
  232. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  233. formatex(temp, charsmax(temp), "Deagle Skinek");
  234. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  235. formatex(temp, charsmax(temp), "USP Skinek");
  236. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  237. formatex(temp, charsmax(temp), "Glock Skinek");
  238. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  239. formatex(temp, charsmax(temp), "Kés Skinek");
  240. menu_additem(menu, temp, "5", 0);
  241.  
  242.  
  243. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  244. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  245. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  246. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  247.  
  248. menu_display(id, menu, 0);
  249. return PLUGIN_HANDLED;
  250. }
  251.  
  252. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  253. if(item == MENU_EXIT)
  254. {
  255. menu_cancel(id);
  256. return PLUGIN_HANDLED;
  257. }
  258.  
  259. new command[6], name[64], access, callback;
  260.  
  261. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  262.  
  263. switch(item) {
  264. case 0: awp_menu(id)
  265. case 1: scout_menu(id)
  266. case 2: deagle_menu(id)
  267. case 3: usp_menu(id)
  268. case 4: glock_menu(id)
  269. case 5: knife_menu(id)
  270. }
  271.  
  272. return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274.  
  275. public awp_menu(id) {
  276. new temp[128], temp2[64];
  277. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wAWP Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][AWP_KILLS]);
  278. new menu = menu_create(temp, "awp_handler");
  279.  
  280. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  281. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  282. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[0]);
  283. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  284. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  285. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[1]);
  286. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  287. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  288. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[2]);
  289. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany AWP %s", player_data[id][AWP_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  290. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  291.  
  292. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  293. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  294. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  295. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  296.  
  297. menu_display(id, menu, 0);
  298. return PLUGIN_HANDLED;
  299. }
  300. public awp_handler(id, menu, item) {
  301. if(item == MENU_EXIT)
  302. {
  303. menu_cancel(id);
  304. return PLUGIN_HANDLED;
  305. }
  306.  
  307. new command[6], name[64], access, callback;
  308.  
  309. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  310.  
  311. switch(item)
  312. {
  313. case 0: {
  314. player_data[id][AWP_MENU] = 0;
  315. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  316. }
  317. case 1: {
  318. if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[0]) {
  319. player_data[id][AWP_MENU] = 1;
  320. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  321. }
  322. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  323. }
  324. case 2: {
  325. if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[1]) {
  326. player_data[id][AWP_MENU] = 2;
  327. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  328. }
  329. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  330. }
  331. case 3: {
  332. if(player_data[id][AWP_KILLS] >= POINTS[2]) {
  333. player_data[id][AWP_MENU] = 3;
  334. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  335. }
  336. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  337. }
  338. }
  339. menu_destroy(menu);
  340. return PLUGIN_HANDLED;
  341. }
  342.  
  343. public scout_menu(id) {
  344. new temp[128], temp2[64];
  345. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wScout Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][SCOUT_KILLS]);
  346. new menu = menu_create(temp, "scout_handler");
  347.  
  348. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  349. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  350. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[0]);
  351. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  352. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  353. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[1]);
  354. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  355. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  356. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[2]);
  357. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Scout %s", player_data[id][SCOUT_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  358. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  359.  
  360. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  361. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  362. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  363. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  364.  
  365. menu_display(id, menu, 0);
  366. return PLUGIN_HANDLED;
  367. }
  368. public scout_handler(id, menu, item) {
  369. if(item == MENU_EXIT)
  370. {
  371. menu_cancel(id);
  372. return PLUGIN_HANDLED;
  373. }
  374.  
  375. new command[6], name[64], access, callback;
  376.  
  377. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  378.  
  379. switch(item)
  380. {
  381. case 0: {
  382. player_data[id][SCOUT_MENU] = 0;
  383. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  384. }
  385. case 1: {
  386. if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[0]) {
  387. player_data[id][SCOUT_MENU] = 1;
  388. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  389. }
  390. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  391. }
  392. case 2: {
  393. if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[1]) {
  394. player_data[id][SCOUT_MENU] = 2;
  395. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  396. }
  397. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  398. }
  399. case 3: {
  400. if(player_data[id][SCOUT_KILLS] >= POINTS[2]) {
  401. player_data[id][SCOUT_MENU] = 3;
  402. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  403. }
  404. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  405. }
  406. }
  407. menu_destroy(menu);
  408. return PLUGIN_HANDLED;
  409. }
  410.  
  411. public deagle_menu(id) {
  412. new temp[128], temp2[64];
  413. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wDeagle Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][DEAGLE_KILLS]);
  414. new menu = menu_create(temp, "deagle_handler");
  415.  
  416. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  417. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  418. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[3]);
  419. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  420. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  421. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[4]);
  422. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  423. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  424. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[5]);
  425. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Deagle %s", player_data[id][DEAGLE_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  426. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  427.  
  428. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  429. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  430. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  431. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  432.  
  433. menu_display(id, menu, 0);
  434. return PLUGIN_HANDLED;
  435. }
  436. public deagle_handler(id, menu, item) {
  437. if(item == MENU_EXIT)
  438. {
  439. menu_cancel(id);
  440. return PLUGIN_HANDLED;
  441. }
  442.  
  443. new command[6], name[64], access, callback;
  444.  
  445. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  446.  
  447. switch(item)
  448. {
  449. case 0: {
  450. player_data[id][DEAGLE_MENU] = 0;
  451. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  452. }
  453. case 1: {
  454. if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[3]) {
  455. player_data[id][DEAGLE_MENU] = 1;
  456. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  457. }
  458. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  459. }
  460. case 2: {
  461. if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[4]) {
  462. player_data[id][DEAGLE_MENU] = 2;
  463. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  464. }
  465. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  466. }
  467. case 3: {
  468. if(player_data[id][DEAGLE_KILLS] >= POINTS[5]) {
  469. player_data[id][DEAGLE_MENU] = 3;
  470. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  471. }
  472. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  473. }
  474. }
  475. menu_destroy(menu);
  476. return PLUGIN_HANDLED;
  477. }
  478.  
  479. public usp_menu(id) {
  480. new temp[128], temp2[64];
  481. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wUSP Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][USP_KILLS]);
  482. new menu = menu_create(temp, "usp_handler");
  483.  
  484. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  485. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  486. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[3]);
  487. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  488. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  489. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[4]);
  490. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  491. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  492. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[5]);
  493. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany USP %s", player_data[id][USP_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  494. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  495.  
  496. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  497. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  498. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  499. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  500.  
  501. menu_display(id, menu, 0);
  502. return PLUGIN_HANDLED;
  503. }
  504. public usp_handler(id, menu, item) {
  505. if(item == MENU_EXIT)
  506. {
  507. menu_cancel(id);
  508. return PLUGIN_HANDLED;
  509. }
  510.  
  511. new command[6], name[64], access, callback;
  512.  
  513. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  514.  
  515. switch(item)
  516. {
  517. case 0: {
  518. player_data[id][USP_MENU] = 0;
  519. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  520. }
  521. case 1: {
  522. if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[3]) {
  523. player_data[id][USP_MENU] = 1;
  524. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  525. }
  526. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  527. }
  528. case 2: {
  529. if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[4]) {
  530. player_data[id][USP_MENU] = 2;
  531. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  532. }
  533. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  534. }
  535. case 3: {
  536. if(player_data[id][USP_KILLS] >= POINTS[5]) {
  537. player_data[id][USP_MENU] = 3;
  538. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  539. }
  540. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  541. }
  542. }
  543. menu_destroy(menu);
  544. return PLUGIN_HANDLED;
  545. }
  546.  
  547. public glock_menu(id) {
  548. new temp[128], temp2[64];
  549. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wGlock Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][GLOCK_KILLS]);
  550. new menu = menu_create(temp, "glock_handler");
  551.  
  552. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  553. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  554. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[3]);
  555. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  556. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  557. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[4]);
  558. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  559. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  560. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[5]);
  561. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Glock %s", player_data[id][GLOCK_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  562. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  563.  
  564. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  565. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  566. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  567. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  568.  
  569. menu_display(id, menu, 0);
  570. return PLUGIN_HANDLED;
  571. }
  572. public glock_handler(id, menu, item) {
  573. if(item == MENU_EXIT)
  574. {
  575. menu_cancel(id);
  576. return PLUGIN_HANDLED;
  577. }
  578.  
  579. new command[6], name[64], access, callback;
  580.  
  581. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  582.  
  583. switch(item)
  584. {
  585. case 0: {
  586. player_data[id][GLOCK_MENU] = 0;
  587. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  588. }
  589. case 1: {
  590. if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[3]) {
  591. player_data[id][GLOCK_MENU] = 1;
  592. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  593. }
  594. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  595. }
  596. case 2: {
  597. if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[4]) {
  598. player_data[id][GLOCK_MENU] = 2;
  599. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  600. }
  601. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  602. }
  603. case 3: {
  604. if(player_data[id][GLOCK_KILLS] >= POINTS[5]) {
  605. player_data[id][GLOCK_MENU] = 3;
  606. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  607. }
  608. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  609. }
  610. }
  611. menu_destroy(menu);
  612. return PLUGIN_HANDLED;
  613. }
  614.  
  615. public knife_menu(id) {
  616. new temp[128], temp2[64];
  617. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés Skinek ^nPontok: \y%d", PREFIX, player_data[id][KNIFE_KILLS]);
  618. new menu = menu_create(temp, "knife_handler");
  619.  
  620. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  621. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  622. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[6]);
  623. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 1 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  624. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  625. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[7]);
  626. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 2 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  627. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  628. formatex(temp2, charsmax(temp2), "\r|%i| Pont", POINTS[8]);
  629. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Kés %s", player_data[id][KNIFE_MENU] == 3 ? "\y|AKTÍV|":temp2);
  630. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  631.  
  632. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  633. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  634. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  635. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  636.  
  637. menu_display(id, menu, 0);
  638. return PLUGIN_HANDLED;
  639. }
  640. public knife_handler(id, menu, item) {
  641. if(item == MENU_EXIT)
  642. {
  643. menu_cancel(id);
  644. return PLUGIN_HANDLED;
  645. }
  646.  
  647. new command[6], name[64], access, callback;
  648.  
  649. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  650.  
  651. switch(item)
  652. {
  653. case 0: {
  654. player_data[id][KNIFE_MENU] = 0;
  655. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  656. }
  657. case 1: {
  658. if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[6]) {
  659. player_data[id][KNIFE_MENU] = 1;
  660. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  661. }
  662. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  663. }
  664. case 2: {
  665. if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[7]) {
  666. player_data[id][KNIFE_MENU] = 2;
  667. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  668. }
  669. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  670. }
  671. case 3: {
  672. if(player_data[id][KNIFE_KILLS] >= POINTS[8]) {
  673. player_data[id][KNIFE_MENU] = 3;
  674. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a skint.", PREFIX)
  675. }
  676. else print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  677. }
  678. }
  679. menu_destroy(menu);
  680. return PLUGIN_HANDLED;
  681. }
  682.  
  683. public client_putinserver(id) {
  684. if(!is_user_bot(id))
  685. load(id);
  686. }
  687.  
  688. public client_disconnect(id) {
  689. if(!is_user_bot(id)) {
  690. save(id);
  691. arrayset( player_data[ id ] , 0 , sizeof( player_data[] ) );
  692. }
  693. }
  694.  
  695. load(id) {
  696. new szData[128];
  697. get_user_authid(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]));
  698. if (containi(player_data[id][STEAMID], "_ID_LAN") != -1 || containi(player_data[id][STEAMID], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]), 1);
  699.  
  700. fvault_get_data( szVaultName, player_data[id][STEAMID], szData, 127 );
  701. new kills[6][16], menus[6][16];
  702. parse( szData, kills[0], 15, kills[1], 15, kills[2], 15, kills[3], 15, kills[4], 15, kills[5], 15, menus[0], 15, menus[1], 15, menus[2], 15, menus[3], 15, menus[4], 15, menus[5], 15 );
  703. player_data[id][AWP_KILLS] = str_to_num( kills[0] );
  704. player_data[id][SCOUT_KILLS] = str_to_num( kills[1] );
  705. player_data[id][DEAGLE_KILLS] = str_to_num( kills[2] );
  706. player_data[id][USP_KILLS] = str_to_num( kills[3] );
  707. player_data[id][GLOCK_KILLS] = str_to_num( kills[4] );
  708. player_data[id][KNIFE_KILLS] = str_to_num( kills[5] );
  709. player_data[id][AWP_MENU] = str_to_num( menus[0] );
  710. player_data[id][SCOUT_MENU] = str_to_num( menus[1] );
  711. player_data[id][DEAGLE_MENU] = str_to_num( menus[2] );
  712. player_data[id][USP_MENU] = str_to_num( menus[3] );
  713. player_data[id][GLOCK_MENU] = str_to_num( menus[4] );
  714. player_data[id][KNIFE_MENU] = str_to_num( menus[5] );
  715. }
  716.  
  717. save(id) {
  718. new szData[128];
  719. get_user_authid(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]));
  720. if (containi(player_data[id][STEAMID], "_ID_LAN") != -1 || containi(player_data[id][STEAMID], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]), 1);
  721.  
  722. formatex(szData, 127, "%i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i", player_data[id][AWP_KILLS], player_data[id][SCOUT_KILLS], player_data[id][DEAGLE_KILLS], player_data[id][USP_KILLS], player_data[id][GLOCK_KILLS], player_data[id][KNIFE_KILLS], player_data[id][AWP_MENU], player_data[id][SCOUT_MENU], player_data[id][DEAGLE_MENU], player_data[id][USP_MENU], player_data[id][GLOCK_MENU], player_data[id][KNIFE_MENU]);
  723. fvault_set_data( szVaultName, player_data[id][STEAMID], szData );
  724. }
  725.  
  726. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  727. {
  728. new count = 1, players[32]
  729. static msg[191]
  730. vformat(msg, 190, input, 3)
  731.  
  732. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  733. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  734. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  735.  
  736. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  737. {
  738. for (new i = 0; i < count; i++)
  739. {
  740. if (is_user_connected(players[i]))
  741. {
  742. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  743. write_byte(players[i])
  744. write_string(msg)
  745. message_end()
  746. }
  747. }
  748. }
  749. return PLUGIN_HANDLED
  750. }

_________________
GitHub - mforce


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.10.15. 13:47-kor.
javítva újra xD

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: kengurumancs (2015.12.29. 17:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 19:11 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Isten áldjon!
Ha lesz köszönöm gömb akkor menni fog!:)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.10.15. 13:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Még finomhangoltam rajta egy pöppet, majd most is nézz rá ha lehet :)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.10.18. 19:12 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Valaki meg tudja úgy írni hogy /arany /ezust /rozsdas parancsra jöjjenek elő a skin menük?

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 18:11 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
A mentése nem jó, resetelődik.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 18:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Erősen kétlem. Ha csak nem id_lan-os az illető.
Egy kis korrekció:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. load(id) {
  2. new szData[128];
  3. get_user_authid(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]));
  4. if (containi(player_data[id][STEAMID], "_ID_LAN") != -1 || containi(player_data[id][STEAMID], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, player_data[id][STEAMID], charsmax(player_data[][STEAMID]), 1);
  5.  
  6. if(fvault_get_data( szVaultName, player_data[id][STEAMID], szData, 127 )) {
  7. new kills[6][16], menus[6][16];
  8. parse( szData, kills[0], 15, kills[1], 15, kills[2], 15, kills[3], 15, kills[4], 15, kills[5], 15, menus[0], 15, menus[1], 15, menus[2], 15, menus[3], 15, menus[4], 15, menus[5], 15 );
  9. player_data[id][AWP_KILLS] = str_to_num( kills[0] );
  10. player_data[id][SCOUT_KILLS] = str_to_num( kills[1] );
  11. player_data[id][DEAGLE_KILLS] = str_to_num( kills[2] );
  12. player_data[id][USP_KILLS] = str_to_num( kills[3] );
  13. player_data[id][GLOCK_KILLS] = str_to_num( kills[4] );
  14. player_data[id][KNIFE_KILLS] = str_to_num( kills[5] );
  15. player_data[id][AWP_MENU] = str_to_num( menus[0] );
  16. player_data[id][SCOUT_MENU] = str_to_num( menus[1] );
  17. player_data[id][DEAGLE_MENU] = str_to_num( menus[2] );
  18. player_data[id][USP_MENU] = str_to_num( menus[3] );
  19. player_data[id][GLOCK_MENU] = str_to_num( menus[4] );
  20. player_data[id][KNIFE_MENU] = str_to_num( menus[5] );
  21. }
  22. }
  23.  
  24. save(id) {
  25. new szData[128];
  26.  
  27. formatex(szData, 127, "%i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i %i", player_data[id][AWP_KILLS], player_data[id][SCOUT_KILLS], player_data[id][DEAGLE_KILLS], player_data[id][USP_KILLS], player_data[id][GLOCK_KILLS], player_data[id][KNIFE_KILLS], player_data[id][AWP_MENU], player_data[id][SCOUT_MENU], player_data[id][DEAGLE_MENU], player_data[id][USP_MENU], player_data[id][GLOCK_MENU], player_data[id][KNIFE_MENU]);
  28. fvault_set_data( szVaultName, player_data[id][STEAMID], szData );
  29. }
  30.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.11.07. 02:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Steameseknek köztük nekem is újra rakja folyamatosan a öléseket. :)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2015.11.07. 09:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ott a korrekció. Vagy írd át sql-re. Fájlba amúgy se érdemes.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole