hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.09.19. 04:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 278 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 277 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 17:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Üdv!

Azt hogyan tudom meg csinálni hogy Pl: egy M4 20 pont, és ha összejött a 20 pont akkor automatikusan unlockoja nem kell unlockolni? Ezt hogyan tudnám meg oldani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 17:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
A menüben azt nézed, nem külön menü változót, hanem a pont változót és a pont változó aktiválja a current weaponnál is.

De nem értem,ha valamit nem copy-paste módon csinálnátok már nem is értitek?

Vagy van még 1 ötletem, ha kiválasztósra szeretnéd továbbra is a menüt, akkor pontadásnál nyomass neki egy olyat,hogy
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(pont[id] >= 500) {
  2. csomag[id] = 1;
  3. }


Így magától fogja neki aktiválni, de átválthatja másra ha akarja majd.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 17:27 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
egy példát tudnál küldeni?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 17:27 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Bővítettem amit írtam. De utólag rájöttem,hogy ez így meg minden killnél visszaállítja,tehát ... :D
Akkor ennek is kell egy változó vagy boolean. Hogy lefutott-e már valaha vagy sem,és azt is ellenőrzöd.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 17:31 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
mforce írta:
Bővítettem amit írtam. De utólag rájöttem,hogy ez így meg minden killnél visszaállítja,tehát ... :D
Akkor ennek is kell egy változó vagy boolean. Hogy lefutott-e már valaha vagy sem,és azt is ellenőrzöd.

kösz

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 19:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define MAX_PLAYERS 32
  6. #define MAX_CSOMAG 4
  7. #define MAX_FEGYVEREK 3 // Hány fajta fegyvert cserélsz egy csomaggal.
  8.  
  9. new g_iCsomag[ MAX_PLAYERS + 1 ], g_iOles[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  10.  
  11. //Ide jön, h melyik csomaghoz mennyi ölés kell -> { alap csomag, 1. csomag, 2. csoamg, 3. csomag };
  12. new g_iSzukseges[ MAX_CSOMAG ] = { 0, 35, 50, 75 };
  13.  
  14. new g_sFegyverek[ MAX_CSOMAG ][ MAX_FEGYVEREK ][] =
  15. {
  16. { "models/ak47.mdl", "models/m4a1.mdl", "models/deagle.mdl" },
  17. { "models/bronz/ak47.mdl", "models/bronz/m4a1.mdl", "models/bronz/deagle.mdl" },
  18. { "models/ezust/ak47.mdl", "models/ezust/m4a1.mdl", "models/ezust/deagle.mdl" },
  19. { "models/arany/ak47.mdl", "models/arany/m4a1.mdl", "models/arany/deagle.mdl" }
  20. }
  21.  
  22. public plugin_init( )
  23. {
  24. register_event( "DeathMsg", "fnDeath", "a" );
  25. register_event( "CurWeapon", "fnCurrentWeapon", "eb" );
  26.  
  27. register_clcmd( "say /menu", "fnMenu" );
  28. }
  29.  
  30. public plugin_precache( )
  31. {
  32. for( new i; i < sizeof( g_sFegyverek ); ++i )
  33. for( new j; j < MAX_FEGYVEREK; ++j )
  34. precache_model( g_sFegyverek[ i ][ j ] );
  35. }
  36.  
  37. public fnDeath( )
  38. {
  39. new iKiller = read_data( 1 );
  40. new iVictim = read_data( 2 );
  41.  
  42. if( iKiller == iVictim )
  43. return;
  44.  
  45. ++g_iOles[ iKiller ];
  46.  
  47. //Itt nézi meg, h elért-e vmi újat.
  48. for( new i; g_iCsomag[ iKiller ] < MAX_CSOMAG; ++i )
  49. if( g_iOles[ iKiller ] >= g_iSzukseges[ i ] )
  50. g_iCsomag[ iKiller ] = i;
  51. }
  52.  
  53. public fnCurrentWeapon( iPlayer )
  54. {
  55. if( !( 1 <= iPlayer <= 32 ) )
  56. return;
  57.  
  58. if( !is_user_connected( iPlayer ) )
  59. return;
  60.  
  61.  
  62. new iWpn = get_user_weapon( iPlayer );
  63.  
  64. switch( iWpn )
  65. {
  66. case CSW_AK47:
  67. {
  68. set_pev( iPlayer, pev_viewmodel2, g_sFegyverek[ g_iCsomag[ iPlayer ] ][ 0 ] );
  69. }
  70. case CSW_M4A1:
  71. {
  72. set_pev( iPlayer, pev_viewmodel2, g_sFegyverek[ g_iCsomag[ iPlayer ] ][ 1 ] );
  73. }
  74. case CSW_DEAGLE:
  75. {
  76. set_pev( iPlayer, pev_viewmodel2, g_sFegyverek[ g_iCsomag[ iPlayer ] ][ 2 ] );
  77. }
  78. }
  79.  
  80. }
  81.  
  82. public fnMenu( iPlayer )
  83. {
  84. new iMenu = menu_create( "Fegyver csomagok", "fnHandler" );
  85.  
  86. menu_additem( iMenu, "Alap csomag" );
  87. menu_additem( iMenu, "Bronz csomag" );
  88. menu_additem( iMenu, "Ezüst csomag" );
  89. menu_additem( iMenu, "Arany csomag" );
  90.  
  91. menu_display( iPlayer, iMenu, 0 );
  92. }
  93.  
  94. public fnHandler( iPlayer, iMenu, iItem )
  95. {
  96. if( iItem == MENU_EXIT )
  97. {
  98. menu_destroy( iMenu );
  99.  
  100. return;
  101. }
  102.  
  103. if( g_iOles[ iPlayer ] < g_iSzukseges[ iItem ] )
  104. return;
  105.  
  106. g_iCsomag[ iPlayer ] = iItem;
  107. client_print( iPlayer, print_chat, " %i. csomag kiválasztva! ", iItem + 1 ); // + 1, hogy ne 0 -tól kezdődjön
  108.  
  109. return;
  110. }


Egy gyors vázlat, nem próbáltam.
Csak gondoltam mutatok vmi vázat a dologhoz, ha vmi nem tiszta és nincs kommentelve akkor szólj.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 19:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
azt hogy csináljam meg hogy mikor elérte a csomagot akkor ne adjon már neki oda pontot mármint a csomag menühöz, de máshol adjon

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 20:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
Hozzászólások:610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Amit én írtam ott összesen nézi az öléseket. Nem köti se csomaghoz se fegyverhez.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 20:18 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
ezt a rész meg tudod csinálni hogy ha elértem a csomagot akkor ki írja hogy elértem, és ha elértem akkor ne adjon a csomaghoz aranyat?

Arany és a Csomag oda tudnád írni? Meg köszöném

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for( new i; g_iCsomag[ iKiller ] < MAX_CSOMAG; ++i )
  2. if( g_iOles[ iKiller ] >= g_iSzukseges[ i ] )
  3. g_iCsomag[ iKiller ] = i;

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Automatikus Unlock
HozzászólásElküldve:2015.10.29. 21:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for( new i; g_iCsomag[ iKiller ] < MAX_CSOMAG; ++i )
  2. if( g_iOles[ iKiller ] >= g_iSzukseges[ i ] ) {
  3. g_iCsomag[ iKiller ] = i;
  4. client_print(iKiller, print_chat, "Elértem")
  5. }
  6.  

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole