hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.08. 03:23 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2014.10.28. 15:46
Hozzászólások:110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Sziasztok valaki kijavítaná?
Nem fordítja le egyik compiler se én pedig nem tudok rá jönni a hibájára!
Előre is köszönöm!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Keep"
  12.  
  13. new gWPCT;
  14. new gWPTE;
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  33. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  34. {
  35. strip_user_weapons(id);
  36. new menu = menu_create("\r[==>\y|X.T| xCLUSIVE |Team| Public \yFegyver csomag\r<=]", "handler");
  37. menu_additem(menu, "\y[==>M4A1 \rPACK<==]", "1", 0);
  38. menu_additem(menu, "\r[==>AK47 \yPACK<==]", "2", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[=>AWP \yPACK<=]\y |y[=>\rElso \y2 \rembernek\y<=]", "3", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[==>MachineGun \rPACK<==]", "4", 0);
  41. menu_additem(menu, "\r[==>AUG \yPACK<==]", "5", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[==>FAMAS \rPACK<==]", "6", 0);
  43. menu_additem(menu, "\r[==>Galil \yPACK<==]", "7", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[==>SMG \rPACK<==]", "8", 0);
  45. menu_additem(menu, "\r[==>Autoshotgun \yPACK<==] \d (xm1014)", "9", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[==>Shotgun \rPACK<==]\d (m3)", "10", 0);
  47. menu_additem(menu, "\r[==>Scout \yPACK<==]", "11", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\r|X.T| xCLUSIVE |Team| Public Fegyver csomag", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\y[==>M4A1 \rPACK<==]", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\r[==>AK47 \yPACK<==]", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[==>AWP \yPACK<==]\y \y[=>\rElso \y4 \rembernek\y<=]", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[==>MachineGun \rPACK<==]", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\r[==>AUG \yPACK<==]", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[==>FAMAS \rPACK<==]", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\r[==>Galil \yPACK<==]", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[==>SMG \rPACK<==]", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\r[==>Autoshotgun \yPACK<==] \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[==>Shotgun \rPACK<==]\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\r[==>Scout \yPACK<==]", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4M4A1 ^1packot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4AK47 ^1packot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 2)
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_awp");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4AWP ^1packot!");
  133. gWPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  138. fegyvermenu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  142. {
  143. if(gWPTE < 2)
  144. {
  145.  
  146. give_player_grenades(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "weapon_awp");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4AWP ^1packot!");
  157. gWPTE++
  158. }
  159. else
  160. {
  161. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169.  
  170. give_player_grenades(id);
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "weapon_deagle");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "weapon_m249");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4Machinegun ^1packot!");
  181. }
  182. case 5:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4AUG ^1packot!");
  196. }
  197. case 6:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_famas");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4Famas ^1packot!");
  211. }
  212. case 7:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_galil");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4Galil ^1packot!");
  226. }
  227. case 8:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_deagle");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae")
  236. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "ammo_9mm");
  240. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4Smg ^1packot!");
  241. }
  242. case 9:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_xm1014");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál ^1egy ^4AutoShotgun ^1packot!");
  256. }
  257. case 10:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_m3");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03 Kaptál egy Shotgun packot!");
  271. }
  272. case 11:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_scout");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. ColorChat(id, RED, "^x03[^x04=>|X.T|~Fegyver<=^x03]^x01=> ^x03Kaptál ^1egy ^4Scout ^1packot!");
  286. }
  287. }
  288. return PLUGIN_HANDLED;
  289. }
  290.  
  291. stock give_player_grenades(index)
  292. {
  293. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_flashbang");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }
  299.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.08. 03:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.03.11. 20:11
Hozzászólások:915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
hibátlan
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1052 bytes
Code size: 11188 bytes
Data size: 13388 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 42012 bytes
Done.

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.08. 05:37 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2014.10.28. 15:46
Hozzászólások:110
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
What? :DD

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

fegyver.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compilarea failed!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.08. 21:30 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2015.10.18. 01:27
Hozzászólások:27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
freakz ba mindig van valami hiba :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.09. 19:39 
BadboYs írta:
freakz ba mindig van valami hiba :)

Nem abban vana hiba, hanem az UTF-8 kódolásban. :)
hiszen hogy akarsz egy u-8 as smat lefordítani, ha nem szedted ki plugin elejéről azokat a csúnya karaktereket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.10. 22:30 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2015.07.20. 19:02
Hozzászólások:86
apple te X.Ts vagy?

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rolika95 2015.11.10. 22:42-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.10. 22:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.03.11. 20:11
Hozzászólások:915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
rolika95 írta:
Tesék egy 100% os fegyvermenü :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include "amxmodx.inc"#include "amxmisc.inc"#include "hamsandwich"#include "fun"   new PLUGIN_NEVE[] = "Fegyvermenü"new PLUGIN_VERZIO[] = "1.0"new PLUGIN_KESZITO[] = "Toretto"  public plugin_init(){ register_plugin( PLUGIN_NEVE, PLUGIN_VERZIO, PLUGIN_KESZITO ) RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Fegyvermenu", 1 )} public Fegyvermenu(id){ new cim[121] new Idoo[10]; get_time("%H:%M:%S", Idoo, charsmax(Idoo)) format(cim,charsmax(cim), "\r[\y.:\dDarkSIDE\y:.\r] \yFegyvermenĂĽ ^n\rIdĹ‘: \d%s",Idoo) new menu = menu_create(cim, "FegyvermenuH");  menu_additem(menu, "\dMarverick \yM4A1", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "\dAlexander Kalasnyikov \yAK47", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "\yAWP ", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "\dSt. Etienne \yFamas", "", 0); // case 3 menu_additem(menu, "\yGalil", "", 0); // case 4 menu_additem(menu, "\dTavcsoves puska \yScout", "", 0); // case 5 menu_additem(menu, "\yAUG", "", 0); // case 6 menu_additem(menu, "\ySG552", "", 0); // case 7 menu_additem(menu, "\yM249", "", 0); // case 8 menu_additem(menu, "\dSMG \yMP5 NAVY", "", 0); // case 9 menu_additem(menu, "\yP90", "", 0); // case 10 menu_additem(menu, "\dShotgun \yM3", "", 0); // case 11 menu_additem(menu, "\dAuto Shotgun \yXM1014", "", 0); // case 12 menu_additem(menu, "\yTMP", "", 0); // case 13 menu_additem(menu, "\yUMP45", "", 0); // case 14 menu_additem(menu, "\yMAC10", "", 0); // case 15  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");  menu_display(id, menu, 0);  strip_user_weapons(id)  return PLUGIN_HANDLED;} public FegyvermenuH(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; }  new command[6], name[64], access, callback;  menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);  switch(item) { case 0: {  give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); set_user_armor(id, 100) } case 1: {  give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"weapon_knife"); set_user_armor(id, 100)  } case 2: {  give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id,"ammo_338magnum"); give_item(id,"ammo_338magnum"); set_user_armor(id, 100)  } case 3: {  give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); set_user_armor(id, 100)  } case 4: {  give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); set_user_armor(id, 100)  } case 5: {  give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); give_item(id,"ammo_762nato"); set_user_armor(id, 100)  } case 6: {  give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); set_user_armor(id, 100)  } case 7: {  give_item(id, "weapon_sg552"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); set_user_armor(id, 100) } case 8: {  give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); give_item(id,"ammo_556nato"); set_user_armor(id, 100) } case 9: {  give_item(id, "weapon_mp5navy"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_9mm"); set_user_armor(id, 100)  } case 10:{ give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id,"ammo_57mm"); give_item(id,"ammo_57mm"); set_user_armor(id, 100) } case 11:{ give_item(id, "weapon_m3"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_buckshot"); set_user_armor(id, 100) } case 12:{ give_item(id, "weapon_xm1014"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_buckshot"); give_item(id,"ammo_buckshot"); set_user_armor(id, 100) } case 13:{ give_item(id, "weapon_tmp"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_9mm"); give_item(id,"ammo_9mm"); set_user_armor(id, 100) } case 14:{ give_item(id, "weapon_ump45"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_45acp"); set_user_armor(id, 100) } case 15:{ give_item(id, "weapon_mac10"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_45acp"); give_item(id,"ammo_45acp"); set_user_armor(id, 100) } }  menu_destroy( menu );  return PLUGIN_HANDLED;}



Neeeeeeeeeeeeeeeeeee:DDDDDDDDDD

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü fordítás hiba
HozzászólásElküldve:2015.11.11. 07:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Author átírást meg a 100 includeos megoldásokat hanyagoljuk kedves rolika95, mert nem az első és már rohadtul unom.
Ha nem vagy önálló, akkor inkább húzd be füled farkad azt tanulj.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole