hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 343 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 10:59 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Sziasztok!
A fegyverrendszer pluginba próbáltam beleilleszteni a rangrendszer plugint az ölések számlolásának céljából, csak valami hiba csúszott a dologba...
A plugin lefordul, fut is, csak amikor megöl valakit valakit akkor feldob egy hibát, ami miatt a webkonzol igen zsúfolt lesz...
Van ötlete valakinek mi lehet a hiba? Sajnos nem jövök rá, és így 3 nap után már igen frusztrál a dolog!! :)

Hibaüzenet:
L 12/01/2015 - 10:55:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "keszre_upd.amxx")
L 12/01/2015 - 10:55:33: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 12/01/2015 - 10:55:33: [AMXX] [0] keszre_upd.sma::eDeath (line 418)

385-424 Sor
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public eDeath() {
  2.  
  3.  
  4. new attacker = read_data(1)
  5. new victim = read_data(2)
  6.  
  7.  
  8. if(attacker != victim)
  9. {
  10. o_oles[attacker]++
  11. }
  12.  
  13. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  14. {
  15. awp_oles[attacker]++
  16. }
  17. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  18. {
  19. ak47_oles[attacker]++
  20. }
  21. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  22. {
  23. m4a1_oles[attacker]++
  24. }
  25. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  26. {
  27. kes_oles[attacker]++
  28. }
  29. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  30. {
  31. deagle_oles[attacker]++
  32. }
  33.  
  34. while(o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]])
  35. {
  36. szint[attacker]++
  37. }
  38.  
  39. return PLUGIN_CONTINUE
  40. }


Teljes sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <csstats>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Fegyverskin"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Blesh & Deroid & mforce & Crazyboy"
  11.  
  12. #define ASD 45
  13.  
  14.  
  15. new ak47_sz[33], m4a1_sz[33], awp_sz[33], deagle_sz[33], kes_sz[33]
  16. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33], deagle_oles[33], kes_oles[33], o_oles[33]
  17. new vault
  18.  
  19. new message[192]
  20. new nev[33]
  21. new Temp[192]
  22. static color[10]
  23. new szint[33]
  24. new tulaj[33] = "abcdefghijklmnopqrstu"
  25. new foadmin[33] = "bcdefimnopqrstu"
  26. new admin[33] = "cdefimnopqrstu"
  27. new vip[33] = "cefiu"
  28.  
  29.  
  30. new const szPrefix[] = "[Információ]"
  31.  
  32.  
  33. //************************************************Rang rendszer ************************************
  34.  
  35.  
  36. new const szamok[ASD] = {
  37. 0,
  38. 10,
  39. 80,
  40. 180,
  41. 290,
  42. 410,
  43. 540,
  44. 670,
  45. 810,
  46. 960,
  47. 1110,
  48. 1300,
  49. 1500,
  50. 1700,
  51. 1900,
  52. 2200,
  53. 2500,
  54. 2800,
  55. 3100,
  56. 3400,
  57. 3700,
  58. 4000,
  59. 4300,
  60. 4700,
  61. 5100,
  62. 5500,
  63. 5900,
  64. 6300,
  65. 6700,
  66. 7100,
  67. 7600,
  68. 8100,
  69. 8600,
  70. 9100,
  71. 9600,
  72. 10500,
  73. 12000,
  74. 13700,
  75. 15800,
  76. 18000,
  77. 20800,
  78. 23400,
  79. 28200,
  80. 32000,
  81. 36200
  82. }
  83.  
  84. new const rangok[ASD+1][] = {
  85. "Hiany",
  86. "Ujonc",
  87. "Senior ujonc",
  88. "Sorozat gyilkos",
  89. "Privat gyilkos",
  90. "Tizedes",
  91. "Senior tizedes",
  92. "Plutonium",
  93. "Ormester",
  94. "Senior ormester",
  95. "Juior hadnagy",
  96. "Hadnagy",
  97. "Senior hadnagy",
  98. "Hajos",
  99. "Zaszlos",
  100. "Sas Szem",
  101. "Kapitany",
  102. "Gyilkos",
  103. "Alezredes",
  104. "Ezredes",
  105. "Dandar tabornok",
  106. "Dandar osztaly",
  107. "Dandar fegyveres",
  108. "Dandar Vezer",
  109. "Fiatal Veteran",
  110. "Veteran",
  111. "Senior Weteran",
  112. "Fiatal mesterlovesz",
  113. "Mesterlovesz",
  114. "Senior Mesterlovesz",
  115. "Vezer",
  116. "Gyilkos Majom",
  117. "Lovesz",
  118. "Mega mesterlovesz",
  119. "Szakmai Lovesz",
  120. "Megallithatatlan Lovesz",
  121. "Vegrehajto",
  122. "Fiatal Anti-TE",
  123. "Anti-TE",
  124. "Senior Anti-TE",
  125. "Fiatal Csalo",
  126. "Csalo",
  127. "Senior Csalo",
  128. "Tabornok",
  129. "Elettelen",
  130. "Lengyel katona"
  131. }
  132. //************************************************Rang rendszer ************************************
  133.  
  134. public plugin_init()
  135. {
  136. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  137.  
  138. register_dictionary("weaponskin_vh.txt")
  139.  
  140. //Chat parancsok
  141. register_clcmd("say /awp", "awp_menu")
  142. register_clcmd("say_team /awp", "awp_menu")
  143. register_clcmd("say /deagle", "deagle_menu")
  144. register_clcmd("say_team /deagle", "deagle_menu")
  145. register_clcmd("say /kes", "kes_menu")
  146. register_clcmd("say_team /kes", "kes_menu")
  147. register_clcmd("say /m4a1", "m4a1_menu")
  148. register_clcmd("say_team /m4a1", "m4a1_menu")
  149. register_clcmd("say /m4", "m4a1_menu")
  150. register_clcmd("say_team /m4", "m4a1_menu")
  151. register_clcmd("say /ak47", "ak47_menu")
  152. register_clcmd("say_team /ak47", "ak47_menu")
  153. register_clcmd("say /ak", "ak47_menu")
  154. register_clcmd("say_team /ak", "ak47_menu")
  155. register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  156. register_clcmd("say_team /menu", "fomenu")
  157.  
  158. //************************************************Rang rendszer ****************************
  159. register_clcmd("say /rang", "hud")
  160. register_clcmd("say", "sayhook")
  161. register_clcmd("say_team", "tshook")
  162. //************************************************Rang rendszer ****************************
  163.  
  164. //Fegyverváltás
  165. register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1")
  166.  
  167. //Halál
  168. register_event("DeathMsg", "eDeath", "ade")
  169.  
  170. vault = nvault_open("Fegyverskin")
  171. }
  172.  
  173.  
  174. //************************************************Rang rendszer ************************************
  175.  
  176. public hud(id)
  177. {
  178. if(szint[id] != ASD+1)
  179. {
  180. ColorChat(id, RED, "Rang:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], o_oles[id],szamok[szint[id]]-o_oles[id] )
  181. } else
  182. {
  183. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^3Maximalis ^4Szintet.Gratulalunk.")
  184. }
  185.  
  186. }
  187.  
  188. public sayhook(id)
  189. {
  190.  
  191. read_args (message, 191)
  192. remove_quotes (message)
  193.  
  194. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  195. {
  196. return PLUGIN_CONTINUE
  197. }
  198. get_user_name(id, nev, 31)
  199.  
  200. if(is_user_alive(id))
  201. {
  202.  
  203. get_user_team(id, color, 9)
  204.  
  205. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  206. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  207.  
  208. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  209. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  210.  
  211. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  212. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  213.  
  214. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  215. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  216.  
  217. else formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos]%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  218.  
  219. } else
  220. {
  221. get_user_team(id, color, 9)
  222. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  223. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  224. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  225. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  226. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  227. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  228. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  229. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  230.  
  231. else formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos]%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  232. }
  233.  
  234. sendmessage(color)
  235. return PLUGIN_HANDLED
  236. }
  237.  
  238. public tshook(id)
  239. {
  240. read_args (message, 191)
  241. remove_quotes (message)
  242.  
  243. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  244. {
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247.  
  248. get_user_name(id, nev, 31)
  249.  
  250. new playerTeam = get_user_team(id)
  251. new playerTeamName[19]
  252. switch (playerTeam)
  253. {
  254. case 1: {
  255. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  256.  
  257. }
  258.  
  259. case 2: {
  260. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  261.  
  262. }
  263. default:
  264. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  265. }
  266.  
  267. if(is_user_alive(id))
  268. {
  269.  
  270. get_user_team(id, color, 9)
  271.  
  272. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  273. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  274. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  275. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  276. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  277. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  278. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  279. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  280.  
  281. else formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos]%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  282.  
  283. } else
  284. {
  285. get_user_team(id, color, 9)
  286.  
  287. if(get_user_flags(id) == read_flags(tulaj))
  288. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulaj]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  289. else if(get_user_flags(id) == read_flags(foadmin))
  290. formatex(Temp, 191, "^x04[Főadmin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  291. else if(get_user_flags(id) == read_flags(admin))
  292. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  293. else if(get_user_flags(id) == read_flags(vip))
  294. formatex(Temp, 191, "^x04[V.I.P]%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  295.  
  296. else formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos]%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  297. }
  298.  
  299. sendtmessage(color, playerTeam)
  300. return PLUGIN_HANDLED
  301. }
  302.  
  303. public sendmessage(color[])
  304. {
  305. new teamName[10]
  306.  
  307. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  308. {
  309. get_user_team (player, teamName, 9)
  310. teamf (player, color)
  311. elkuldes(player, Temp)
  312. teamf(player, teamName)
  313. }
  314. }
  315.  
  316. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  317. {
  318. new teamName[10]
  319.  
  320. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  321. {
  322. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  323. {
  324. get_user_team (player, teamName, 9)
  325. elkuldes(player, Temp)
  326. teamf (player, teamName)
  327. teamf (player, color)
  328. }
  329. }
  330. }
  331.  
  332. public teamf(player, team[])
  333. {
  334. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  335. write_byte(player)
  336. write_string(team)
  337. message_end()
  338. }
  339.  
  340. public elkuldes(player, Temp[])
  341. {
  342.  
  343. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  344. write_byte( player )
  345. write_string( Temp )
  346. message_end()
  347.  
  348. }
  349. //************************************************Rang rendszer ************************************
  350.  
  351. public plugin_precache()
  352. {
  353. precache_model("models/dhb_mdl/v_awp_v1.mdl")
  354. precache_model("models/dhb_mdl/v_awp_v2.mdl")
  355. precache_model("models/dhb_mdl/v_awp_v3.mdl")
  356. precache_model("models/dhb_mdl/v_awp_v4.mdl")
  357. precache_model("models/dhb_mdl/v_awp_v5.mdl")
  358.  
  359. precache_model("models/dhb_mdl/v_deagle_v1.mdl")
  360. precache_model("models/dhb_mdl/v_deagle_v2.mdl")
  361. precache_model("models/dhb_mdl/v_deagle_v3.mdl")
  362. precache_model("models/dhb_mdl/v_deagle_v4.mdl")
  363. precache_model("models/dhb_mdl/v_deagle_v5.mdl")
  364.  
  365. precache_model("models/dhb_mdl/v_knife_v1.mdl")
  366. precache_model("models/dhb_mdl/v_knife_v2.mdl")
  367. precache_model("models/dhb_mdl/v_knife_v3.mdl")
  368. precache_model("models/dhb_mdl/v_knife_v4.mdl")
  369. precache_model("models/dhb_mdl/v_knife_v5.mdl")
  370.  
  371. precache_model("models/dhb_mdl/v_m4a1_v1.mdl")
  372. precache_model("models/dhb_mdl/v_m4a1_v2.mdl")
  373. precache_model("models/dhb_mdl/v_m4a1_v3.mdl")
  374. precache_model("models/dhb_mdl/v_m4a1_v4.mdl")
  375. precache_model("models/dhb_mdl/v_m4a1_v5.mdl")
  376.  
  377. precache_model("models/dhb_mdl/v_ak47_v11.mdl")
  378. precache_model("models/dhb_mdl/v_ak47_v2.mdl")
  379. precache_model("models/dhb_mdl/v_ak47_v3.mdl")
  380. precache_model("models/dhb_mdl/v_ak47_v4.mdl")
  381. precache_model("models/dhb_mdl/v_ak47_v5.mdl")
  382.  
  383. }
  384.  
  385. public eDeath() {
  386.  
  387.  
  388. new attacker = read_data(1)
  389. new victim = read_data(2)
  390.  
  391.  
  392. if(attacker != victim)
  393. {
  394. o_oles[attacker]++
  395. }
  396.  
  397. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  398. {
  399. awp_oles[attacker]++
  400. }
  401. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  402. {
  403. ak47_oles[attacker]++
  404. }
  405. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  406. {
  407. m4a1_oles[attacker]++
  408. }
  409. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  410. {
  411. kes_oles[attacker]++
  412. }
  413. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  414. {
  415. deagle_oles[attacker]++
  416. }
  417.  
  418. while(o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]])
  419. {
  420. szint[attacker]++;
  421. }
  422.  
  423. return PLUGIN_CONTINUE
  424. }
  425.  
  426. public fomenu(id) {
  427. new menu = menu_create("Főmenü", "fomenu_h")
  428.  
  429. menu_additem(menu, "AWP Skinek", "1", 0)
  430. menu_additem(menu, "Deagle Skinek", "2", 0)
  431. menu_additem(menu, "Kes Skinek", "3", 0)
  432. menu_additem(menu, "M4A1 Skinek", "4", 0)
  433. menu_additem(menu, "AK47 Skinek", "5", 0)
  434.  
  435. menu_display(id, menu, 0)
  436. }
  437.  
  438. public fomenu_h(id, menu, item) {
  439.  
  440. if(item == MENU_EXIT)
  441. {
  442. menu_cancel(id)
  443. return PLUGIN_HANDLED
  444. }
  445.  
  446. new data[9], access, callback, szName[64]
  447. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  448. new key = str_to_num(data)
  449.  
  450. switch(key) {
  451. case 1:{
  452. awp_menu(id)
  453. }
  454. case 2:{
  455. deagle_menu(id)
  456. }
  457. case 3:{
  458. kes_menu(id)
  459. }
  460. case 4:{
  461. m4a1_menu(id)
  462. }
  463. case 5:{
  464. ak47_menu(id)
  465. }
  466. }
  467.  
  468. return PLUGIN_HANDLED
  469. }
  470.  
  471. public awp_menu(id) {
  472.  
  473. new szText[512]
  474. new cim[121]
  475. format(cim, charsmax(cim), "AWP Skinek [ AWP Öléseid: %d]",awp_oles[id])
  476. new menu = menu_create(cim, "awp_handler" )
  477.  
  478. if(awp_oles[id] < 50)
  479. {
  480. formatex(szText, charsmax(szText), "Worm God AWP [Még %d ölés]", 50-awp_oles[id])
  481. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  482. }
  483. else
  484. menu_additem(menu, "Worm God AWP [Elérve]", "1", 0)
  485. if(awp_oles[id] < 150)
  486. {
  487. formatex(szText, charsmax(szText), "Tiger Tooth AWP [Még %d ölés]", 150-awp_oles[id])
  488. menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  489. }
  490. else
  491. menu_additem(menu, "Tiger Tooth AWP [Elérve]", "2", 0)
  492. if(awp_oles[id] < 300)
  493. {
  494. formatex(szText, charsmax(szText), "Eagle Paint AWP [Még %d ölés]", 300-awp_oles[id])
  495. menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  496. }
  497. else
  498. menu_additem(menu, "Eagle Paint AWP [Elérve]", "3", 0)
  499. if(awp_oles[id] < 500)
  500. {
  501. formatex(szText, charsmax(szText), "Aor AWP [Még %d ölés]", 500-awp_oles[id])
  502. menu_additem(menu, szText, "4", 0)
  503. }
  504. else
  505. menu_additem(menu, "Aor AWP [Elérve]", "4", 0)
  506. if(awp_oles[id] < 800)
  507. {
  508. formatex(szText, charsmax(szText), "Woot AWP [Még %d ölés]", 800-awp_oles[id])
  509. menu_additem(menu, szText, "5", 0)
  510. }
  511. else
  512. menu_additem(menu, "Woot AWP [Elérve]", "5", 0)
  513.  
  514. if(awp_oles[id] < 1)
  515. {
  516. formatex(szText, charsmax(szText), "!!ALAP AWP SKIN!! [Még %d ölés]", 1-awp_oles[id])
  517. menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  518. }
  519. else
  520. menu_additem(menu, "!!ALAP AWP!! [Valtas]", "6", 0)
  521.  
  522. menu_display(id, menu, 0)
  523. }
  524.  
  525. public awp_handler(id, menu, item) {
  526. if( item == MENU_EXIT )
  527. {
  528. menu_destroy(menu);
  529. return PLUGIN_HANDLED
  530. }
  531. new data[9], szName[64];
  532. new access, callback;
  533. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  534. new key = str_to_num(data);
  535. switch(key)
  536. {
  537. case 1:{ //AWP1
  538. if(awp_sz[id] != 1)
  539. {
  540. if(awp_oles[id] >= 50)
  541. {
  542. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Worm God AWP-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  543. awp_sz[id] = 1
  544. }
  545. else
  546. {
  547. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 50-awp_oles[id])
  548. awp_menu(id)
  549. }
  550. }
  551. else
  552. {
  553. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AWP")
  554. awp_menu(id)
  555. }
  556. }
  557. case 2:{ //AWP2
  558. if(awp_sz[id] != 2)
  559. {
  560. if(awp_oles[id] >= 150)
  561. {
  562. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Tiger Tooth AWP-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  563. awp_sz[id] = 2
  564. }
  565. else
  566. {
  567. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 150-awp_oles[id])
  568. awp_menu(id)
  569. }
  570. }
  571. else
  572. {
  573. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AWP")
  574. awp_menu(id)
  575. }
  576. }
  577. case 3:{ //AWP3
  578. if(awp_sz[id] != 3)
  579. {
  580. if(awp_oles[id] >= 300)
  581. {
  582. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Eagle Paint AWP-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  583. awp_sz[id] = 3
  584. }
  585. else
  586. {
  587. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 300-awp_oles[id])
  588. awp_menu(id)
  589. }
  590. }
  591. else
  592. {
  593. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AWP")
  594. awp_menu(id)
  595. }
  596. }
  597. case 4:{ //AWP4
  598. if(awp_sz[id] != 4)
  599. {
  600. if(awp_oles[id] >= 500)
  601. {
  602. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Aor AWP-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  603. awp_sz[id] = 4
  604. }
  605. else
  606. {
  607. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 500-awp_oles[id])
  608. awp_menu(id)
  609. }
  610. }
  611. else
  612. {
  613. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AWP")
  614. awp_menu(id)
  615. }
  616. }
  617. case 5:{ //AWP5
  618. if(awp_sz[id] != 5)
  619. {
  620. if(awp_oles[id] >= 800)
  621. {
  622. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Woot AWP-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  623. awp_sz[id] = 5
  624. }
  625. else
  626. {
  627. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 800-awp_oles[id])
  628. awp_menu(id)
  629. }
  630. }
  631. else
  632. {
  633. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AWP")
  634. awp_menu(id)
  635. }
  636. }
  637.  
  638.  
  639. case 6:{ //AWP ALAP
  640. if(awp_sz[id] != 0)
  641. {
  642. if(awp_oles[id] >= 1)
  643. {
  644. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L !!ALAP AWP Skin!!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  645. awp_sz[id] = 0
  646. }
  647. else
  648. {
  649. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1-awp_oles[id])
  650. awp_menu(id)
  651. }
  652. }
  653. else
  654. {
  655. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AWP")
  656. awp_menu(id)
  657. }
  658. }
  659. }
  660.  
  661. menu_destroy(menu)
  662. return PLUGIN_HANDLED
  663. }
  664.  
  665. public deagle_menu(id) {
  666.  
  667. new cim[121]
  668. new szText[512]
  669. format(cim, charsmax(cim), "Deagle Skinek [ Deagle Öléseid: %d]",deagle_oles[id])
  670. new menu = menu_create(cim, "deagle_handler" )
  671.  
  672. if(deagle_oles[id] < 50)
  673. {
  674. formatex(szText, charsmax(szText), "Carbon Liner Deagle [Még %d ölés]", 50-deagle_oles[id])
  675. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  676. }
  677. else
  678. menu_additem(menu, "Carbon Liner Deagle [Elérve]", "1", 0)
  679. if(deagle_oles[id] < 150)
  680. {
  681. formatex(szText, charsmax(szText), "Eagle Paint Deagle [Még %d ölés]", 150-deagle_oles[id])
  682. menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  683. }
  684. else
  685. menu_additem(menu, "Eagle Paint Deagle [Elérve]", "2", 0)
  686. if(deagle_oles[id] < 300)
  687. {
  688. formatex(szText, charsmax(szText), "Camo Deagle [Még %d ölés]", 300-deagle_oles[id])
  689. menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  690. }
  691. else
  692. menu_additem(menu, "Camo Deagle [Elérve]", "3", 0)
  693. if(deagle_oles[id] < 500)
  694. {
  695. formatex(szText, charsmax(szText), "Strykerwolf Deagle[Még %d ölés]", 500-deagle_oles[id])
  696. menu_additem(menu, szText, "4", 0)
  697. }
  698. else
  699. menu_additem(menu, "Strykerwolf Deagle [Elérve]", "4", 0)
  700. if(deagle_oles[id] < 800)
  701. {
  702. formatex(szText, charsmax(szText), "Gold&Silver Engraved Deagle [Még %d ölés]", 800-deagle_oles[id])
  703. menu_additem(menu, szText, "5", 0)
  704. }
  705. else
  706. menu_additem(menu, "Gold&Silver Engraved Deagle [Elérve]", "5", 0)
  707.  
  708. if(deagle_oles[id] < 1)
  709. {
  710. formatex(szText, charsmax(szText), "!!ALAP Deagle SKIN!! [Még %d ölés]", 1-deagle_oles[id])
  711. menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  712. }
  713. else
  714. menu_additem(menu, "!!ALAP DEAGLE!! [Valtas]", "6", 0)
  715.  
  716. menu_display(id, menu, 0)
  717. }
  718.  
  719. public deagle_handler(id, menu, item) {
  720. if( item == MENU_EXIT )
  721. {
  722. menu_destroy(menu);
  723. return PLUGIN_HANDLED;
  724. }
  725. new data[9], szName[64];
  726. new access, callback;
  727. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  728. new key = str_to_num(data);
  729. switch(key)
  730. {
  731. case 1:{ //Deagle1
  732. if(deagle_sz[id] != 1)
  733. {
  734. if(deagle_oles[id] >= 50)
  735. {
  736. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Carbon Liner Deagle-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  737. deagle_sz[id] = 1
  738. }
  739. else
  740. {
  741. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 50-deagle_oles[id])
  742. deagle_menu(id)
  743. }
  744. }
  745. else
  746. {
  747. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_DEAGLE")
  748. deagle_menu(id)
  749. }
  750. }
  751. case 2:{ //Deagle2
  752. if(deagle_sz[id] != 2)
  753. {
  754. if(deagle_oles[id] >= 150)
  755. {
  756. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Eagle Paint Deagle-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  757. deagle_sz[id] = 2
  758. }
  759. else
  760. {
  761. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 150-deagle_oles[id])
  762. deagle_menu(id)
  763. }
  764. }
  765. else
  766. {
  767. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_DEAGLE")
  768. deagle_menu(id)
  769. }
  770. }
  771. case 3:{ //Deagle3
  772. if(deagle_sz[id] != 3)
  773. {
  774. if(deagle_oles[id] >= 300)
  775. {
  776. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Camo Deagle-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  777. deagle_sz[id] = 3
  778. }
  779. else
  780. {
  781. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 300-deagle_oles[id])
  782. deagle_menu(id)
  783. }
  784. }
  785. else
  786. {
  787. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_DEAGLE")
  788. deagle_menu(id)
  789. }
  790. }
  791. case 4:{ //Deagle4
  792. if(deagle_sz[id] != 4)
  793. {
  794. if(deagle_oles[id] >= 500)
  795. {
  796. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Strykerwolf Deagle-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  797. deagle_sz[id] = 4
  798. }
  799. else
  800. {
  801. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 500-deagle_oles[id])
  802. deagle_menu(id)
  803. }
  804. }
  805. else
  806. {
  807. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_DEAGLE")
  808. deagle_menu(id)
  809. }
  810. }
  811. case 5:{ //Deagle5
  812. if(deagle_sz[id] != 5)
  813. {
  814. if(deagle_oles[id] >= 800)
  815. {
  816. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Gold&Silver Engraved Deagle-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  817. deagle_sz[id] = 5
  818. }
  819. else
  820. {
  821. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 800-deagle_oles[id])
  822. deagle_menu(id)
  823. }
  824. }
  825. else
  826. {
  827. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_DEAGLE")
  828. deagle_menu(id)
  829. }
  830. }
  831.  
  832. case 6:{ //ALAP
  833. if(deagle_sz[id] != 0)
  834. {
  835. if(deagle_oles[id] >= 1)
  836. {
  837. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L !!ALAP DEAGLE Skin!!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  838. deagle_sz[id] = 0
  839. }
  840. else
  841. {
  842. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1-deagle_oles[id])
  843. deagle_menu(id)
  844. }
  845. }
  846. else
  847. {
  848. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_DEAGLE")
  849. deagle_menu(id)
  850. }
  851. }
  852. }
  853.  
  854. menu_destroy(menu)
  855. return PLUGIN_HANDLED
  856. }
  857.  
  858. public kes_menu(id) {
  859.  
  860. new szText[512]
  861. new cim[121]
  862. format(cim, charsmax(cim), "Kés Skinek [Kés Öléseid: %d]",kes_oles[id])
  863. new menu = menu_create(cim, "kes_handler" )
  864.  
  865. if(kes_oles[id] < 75)
  866. {
  867. formatex(szText, charsmax(szText), "Nautilus Kés [Még %d ölés]", 75-kes_oles[id])
  868. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  869. }
  870. else
  871. menu_additem(menu, "Nautilus Kés [Elérve]", "1", 0)
  872. if(kes_oles[id] < 200)
  873. {
  874. formatex(szText, charsmax(szText), "Fire Kés [Még %d ölés]", 200-kes_oles[id])
  875. menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  876. }
  877. else
  878. menu_additem(menu, "Fire Kés [Elérve]", "2", 0)
  879. if(kes_oles[id] < 400)
  880. {
  881. formatex(szText, charsmax(szText), "Night Bayonet [Még %d ölés]", 400-kes_oles[id])
  882. menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  883. }
  884. else
  885. menu_additem(menu, "Night Bayonet [Elérve]", "3", 0)
  886. if(kes_oles[id] < 600)
  887. {
  888. formatex(szText, charsmax(szText), "Deep Space Bayonet [Még %d ölés]", 600-kes_oles[id])
  889. menu_additem(menu, szText, "4", 0)
  890. }
  891. else
  892. menu_additem(menu, "Deep Space Bayonet [Elérve]", "4", 0)
  893. if(kes_oles[id] < 900)
  894. {
  895. formatex(szText, charsmax(szText), "Aqua Nautilus Kés [Még %d ölés]", 900-kes_oles[id])
  896. menu_additem(menu, szText, "5", 0)
  897. }
  898. else
  899. menu_additem(menu, "Aqua Nautilus Kés [Elérve]", "5", 0)
  900.  
  901. if(kes_oles[id] < 1)
  902. {
  903. formatex(szText, charsmax(szText), "!!ALAP KES SKIN!! [Még %d ölés]", 1-kes_oles[id])
  904. menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  905. }
  906. else
  907. menu_additem(menu, "!!ALAP KES!! [Valtas]", "6", 0)
  908.  
  909. menu_display(id, menu, 0)
  910. }
  911.  
  912. public kes_handler(id, menu, item) {
  913. if( item == MENU_EXIT )
  914. {
  915. menu_destroy(menu);
  916. return PLUGIN_HANDLED;
  917. }
  918. new data[9], szName[64];
  919. new access, callback;
  920. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  921. new key = str_to_num(data);
  922. switch(key)
  923. {
  924. case 1:{ //Kes1
  925. if(kes_sz[id] != 1)
  926. {
  927. if(kes_oles[id] >= 75)
  928. {
  929. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L A Nautilus Kés-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  930. kes_sz[id] = 1
  931. }
  932. else
  933. {
  934. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 75-kes_oles[id])
  935. kes_menu(id)
  936. }
  937. }
  938. else
  939. {
  940. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_USP")
  941. kes_menu(id)
  942. }
  943. }
  944. case 2:{ //USP2
  945. if(kes_sz[id] != 2)
  946. {
  947. if(kes_oles[id] >= 200)
  948. {
  949. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Fire Kés-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  950. kes_sz[id] = 2
  951. }
  952. else
  953. {
  954. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 200-kes_oles[id])
  955. kes_menu(id)
  956. }
  957. }
  958. else
  959. {
  960. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_USP")
  961. kes_menu(id)
  962. }
  963. }
  964. case 3:{ //USP3
  965. if(kes_sz[id] != 3)
  966. {
  967. if(kes_oles[id] >= 400)
  968. {
  969. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Night Bayonet-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  970. kes_sz[id] = 3
  971. }
  972. else
  973. {
  974. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 400-kes_oles[id])
  975. kes_menu(id)
  976. }
  977. }
  978. else
  979. {
  980. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_USP")
  981. kes_menu(id)
  982. }
  983. }
  984. case 4:{ //USP4
  985. if(kes_sz[id] != 4)
  986. {
  987. if(kes_oles[id] >= 600)
  988. {
  989. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Deep Space Bayonet-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  990. kes_sz[id] = 4
  991. }
  992. else
  993. {
  994. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 600-kes_oles[id])
  995. kes_menu(id)
  996. }
  997. }
  998. else
  999. {
  1000. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_USP")
  1001. kes_menu(id)
  1002. }
  1003. }
  1004. case 5:{ //USP5
  1005. if(kes_sz[id] != 5)
  1006. {
  1007. if(kes_oles[id] >= 900)
  1008. {
  1009. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Aqua Nautilus Kés -t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1010. kes_sz[id] = 5
  1011. }
  1012. else
  1013. {
  1014. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 900-kes_oles[id])
  1015. kes_menu(id)
  1016. }
  1017. }
  1018. else
  1019. {
  1020. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_USP")
  1021. kes_menu(id)
  1022. }
  1023. }
  1024.  
  1025. case 6:{ //ALAP Kes
  1026. if(kes_sz[id] != 0)
  1027. {
  1028. if(kes_oles[id] >= 1)
  1029. {
  1030. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L !!ALAP KES!!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1031. kes_sz[id] = 0
  1032. }
  1033. else
  1034. {
  1035. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1-kes_oles[id])
  1036. kes_menu(id)
  1037. }
  1038. }
  1039. else
  1040. {
  1041. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_USP")
  1042. kes_menu(id)
  1043. }
  1044. }
  1045. }
  1046.  
  1047. menu_destroy(menu)
  1048. return PLUGIN_HANDLED
  1049. }
  1050.  
  1051. public m4a1_menu(id) {
  1052.  
  1053. new szText[512]
  1054. new cim[121]
  1055. format(cim, charsmax(cim), "M4A1 Skinek [M4A1 Öléseid: %d]",m4a1_oles[id])
  1056. new menu = menu_create(cim, "m4a1_handler" )
  1057.  
  1058. if(m4a1_oles[id] < 150)
  1059. {
  1060. formatex(szText, charsmax(szText), "Dragon M4A1 [Még %d ölés]", 150-m4a1_oles[id])
  1061. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  1062. }
  1063. else
  1064. menu_additem(menu, "Dragon M4A1 [Elérve]", "1", 0)
  1065. if(m4a1_oles[id] < 375)
  1066. {
  1067. formatex(szText, charsmax(szText), "Eagle Paint M4A1 [Még %d ölés]", 375-m4a1_oles[id])
  1068. menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  1069. }
  1070. else
  1071. menu_additem(menu, "Eagle Paint M4A1 [Elérve]", "2", 0)
  1072. if(m4a1_oles[id] < 750)
  1073. {
  1074. formatex(szText, charsmax(szText), "Hq M4A1 [Még %d ölés]", 750-m4a1_oles[id])
  1075. menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  1076. }
  1077. else
  1078. menu_additem(menu, "Hq M4A1 [Elérve]", "3", 0)
  1079. if(m4a1_oles[id] < 980)
  1080. {
  1081. formatex(szText, charsmax(szText), "Woodland Camo M4A1 [Még %d ölés]", 980-m4a1_oles[id])
  1082. menu_additem(menu, szText, "4", 0)
  1083. }
  1084. else
  1085. menu_additem(menu, "Woodland Camo M4A1 [Elérve]", "4", 0)
  1086. if(m4a1_oles[id] < 1280)
  1087. {
  1088. formatex(szText, charsmax(szText), "Black Hawk Down M4A1 [Még %d ölés]", 1280-m4a1_oles[id])
  1089. menu_additem(menu, szText, "5", 0)
  1090. }
  1091. else
  1092. menu_additem(menu, "Black Hawk Down M4A1 [Elérve]", "5", 0)
  1093.  
  1094. if(m4a1_oles[id] < 1)
  1095. {
  1096. formatex(szText, charsmax(szText), "!!ALAP M4 SKIN!! [Még %d ölés]", 1-m4a1_oles[id])
  1097. menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  1098. }
  1099. else
  1100. menu_additem(menu, "!!ALAP M4!! [Valtas]", "6", 0)
  1101.  
  1102. menu_display(id, menu, 0)
  1103. }
  1104.  
  1105. public m4a1_handler(id, menu, item) {
  1106. if( item == MENU_EXIT )
  1107. {
  1108. menu_destroy(menu);
  1109. return PLUGIN_HANDLED;
  1110. }
  1111. new data[9], szName[64];
  1112. new access, callback;
  1113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1114. new key = str_to_num(data);
  1115. switch(key)
  1116. {
  1117. case 1:{ //M4A11
  1118. if(m4a1_sz[id] != 1)
  1119. {
  1120. if(m4a1_oles[id] >= 150)
  1121. {
  1122. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Dragon M4A1-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1123. m4a1_sz[id] = 1
  1124. }
  1125. else
  1126. {
  1127. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 150-m4a1_oles[id])
  1128. m4a1_menu(id)
  1129. }
  1130. }
  1131. else
  1132. {
  1133. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_M4A1")
  1134. m4a1_menu(id)
  1135. }
  1136. }
  1137. case 2:{ //M4A12
  1138. if(m4a1_sz[id] != 2)
  1139. {
  1140. if(m4a1_oles[id] >= 375)
  1141. {
  1142. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Eagle Paint M4-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1143. m4a1_sz[id] = 2
  1144. }
  1145. else
  1146. {
  1147. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 375-m4a1_oles[id])
  1148. m4a1_menu(id)
  1149. }
  1150. }
  1151. else
  1152. {
  1153. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_M4A1")
  1154. m4a1_menu(id)
  1155. }
  1156. }
  1157. case 3:{ //M4A13
  1158. if(m4a1_sz[id] != 3)
  1159. {
  1160. if(m4a1_oles[id] >= 750)
  1161. {
  1162. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Hq M4-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1163. m4a1_sz[id] = 3
  1164. }
  1165. else
  1166. {
  1167. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 750-m4a1_oles[id])
  1168. m4a1_menu(id)
  1169. }
  1170. }
  1171. else
  1172. {
  1173. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_M4A1")
  1174. m4a1_menu(id)
  1175. }
  1176. }
  1177. case 4:{ //M4A14
  1178. if(m4a1_sz[id] != 4)
  1179. {
  1180. if(m4a1_oles[id] >= 980)
  1181. {
  1182. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Woodland Camo M4-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1183. m4a1_sz[id] = 4
  1184. }
  1185. else
  1186. {
  1187. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 980-m4a1_oles[id])
  1188. m4a1_menu(id)
  1189. }
  1190. }
  1191. else
  1192. {
  1193. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_M4A1")
  1194. m4a1_menu(id)
  1195. }
  1196. }
  1197. case 5:{ //M4A15
  1198. if(m4a1_sz[id] != 5)
  1199. {
  1200. if(m4a1_oles[id] >= 1280)
  1201. {
  1202. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Black Hawk Down M4-et!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1203. m4a1_sz[id] = 5
  1204. }
  1205. else
  1206. {
  1207. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1280-m4a1_oles[id])
  1208. m4a1_menu(id)
  1209. }
  1210. }
  1211. else
  1212. {
  1213. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_M4A1")
  1214. m4a1_menu(id)
  1215. }
  1216. }
  1217.  
  1218. case 6:{ //ALAP M4A1
  1219. if(m4a1_sz[id] != 0)
  1220. {
  1221. if(m4a1_oles[id] >= 1)
  1222. {
  1223. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L !!ALAP M4!!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1224. m4a1_sz[id] = 0
  1225. }
  1226. else
  1227. {
  1228. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1-m4a1_oles[id])
  1229. m4a1_menu(id)
  1230. }
  1231. }
  1232. else
  1233. {
  1234. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_M4A1")
  1235. m4a1_menu(id)
  1236. }
  1237. }
  1238. }
  1239.  
  1240. menu_destroy(menu)
  1241. return PLUGIN_HANDLED
  1242. }
  1243.  
  1244. public ak47_menu(id) {
  1245.  
  1246. new szText[512]
  1247. new cim[121]
  1248. format(cim, charsmax(cim), "AK47 Skinek [AK47 Öléseid: %d]",ak47_oles[id])
  1249. new menu = menu_create(cim, "ak47_handler" )
  1250.  
  1251. if(ak47_oles[id] < 140)
  1252. {
  1253. formatex(szText, charsmax(szText), "Blue Star Ak47 [Még %d ölés]", 140-ak47_oles[id])
  1254. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  1255. }
  1256. else
  1257. menu_additem(menu, "Blue Star Ak47 [Elérve]", "1", 0)
  1258. if(ak47_oles[id] < 365)
  1259. {
  1260. formatex(szText, charsmax(szText), "Hq AK47 [Még %d ölés]", 365-ak47_oles[id])
  1261. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  1262. }
  1263. else
  1264. menu_additem(menu, "Hq AK47 [Elérve]", "2", 0)
  1265. if(ak47_oles[id] < 740)
  1266. {
  1267. formatex(szText, charsmax(szText), "Eagle Paint AK47 [Még %d ölés]", 740-ak47_oles[id])
  1268. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  1269. }
  1270. else
  1271. menu_additem(menu, "Eagle Paint AK47 [Elérve]", "3", 0)
  1272. if(ak47_oles[id] < 970)
  1273. {
  1274. formatex(szText, charsmax(szText), "Egyptian Ak47 [Még %d ölés]", 970-ak47_oles[id])
  1275. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  1276. }
  1277. else
  1278. menu_additem(menu, "Egyptian Ak47 [Elérve]", "4", 0)
  1279. if(ak47_oles[id] < 1180)
  1280. {
  1281. formatex(szText, charsmax(szText), "Planted Ak47 [Még %d ölés]", 1180-ak47_oles[id])
  1282. menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  1283. }
  1284. else
  1285. menu_additem(menu, "Planted Ak47 [Elérve]", "5", 0)
  1286.  
  1287. if(ak47_oles[id] < 1)
  1288. {
  1289. formatex(szText, charsmax(szText), "!!ALAP AK SKIN!! [Még %d ölés]", 1-ak47_oles[id])
  1290. menu_additem(menu, szText, "6", 0)
  1291. }
  1292. else
  1293. menu_additem(menu, "!!ALAP AK!! [Valtas]", "6", 0)
  1294.  
  1295. menu_display(id, menu, 0)
  1296. }
  1297.  
  1298. public ak47_handler(id, menu, item) {
  1299. if( item == MENU_EXIT )
  1300. {
  1301. menu_destroy(menu);
  1302. return PLUGIN_HANDLED;
  1303. }
  1304. new data[9], szName[64];
  1305. new access, callback;
  1306. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  1307. new key = str_to_num(data);
  1308. switch(key)
  1309. {
  1310. case 1:{ //AK471
  1311. if(ak47_sz[id] != 1)
  1312. {
  1313. if(ak47_oles[id] >= 140)
  1314. {
  1315. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Blue Star-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1316. ak47_sz[id] = 1
  1317. }
  1318. else
  1319. {
  1320. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 140-ak47_oles[id])
  1321. ak47_menu(id)
  1322. }
  1323. }
  1324. else
  1325. {
  1326. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AK47")
  1327. ak47_menu(id)
  1328. }
  1329. }
  1330. case 2:{ //AK472
  1331. if(ak47_sz[id] != 2)
  1332. {
  1333. if(ak47_oles[id] >= 365)
  1334. {
  1335. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Hq Ak-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1336. ak47_sz[id] = 2
  1337. }
  1338. else
  1339. {
  1340. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 365-ak47_oles[id])
  1341. ak47_menu(id)
  1342. }
  1343. }
  1344. else
  1345. {
  1346. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AK47")
  1347. ak47_menu(id)
  1348. }
  1349. }
  1350. case 3:{ //AK473
  1351. if(ak47_sz[id] != 3)
  1352. {
  1353. if(ak47_oles[id] >= 740)
  1354. {
  1355. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Eagle Paint Ak-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1356. ak47_sz[id] = 3
  1357. }
  1358. else
  1359. {
  1360. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 740-ak47_oles[id])
  1361. ak47_menu(id)
  1362. }
  1363. }
  1364. else
  1365. {
  1366. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AK47")
  1367. ak47_menu(id)
  1368. }
  1369. }
  1370. case 4:{ //AK474
  1371. if(ak47_sz[id] != 4)
  1372. {
  1373. if(ak47_oles[id] >= 970)
  1374. {
  1375. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Egyptian Ak-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1376. ak47_sz[id] = 4
  1377. }
  1378. else
  1379. {
  1380. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 970-ak47_oles[id])
  1381. ak47_menu(id)
  1382. }
  1383. }
  1384. else
  1385. {
  1386. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AK47")
  1387. ak47_menu(id)
  1388. }
  1389. }
  1390. case 5:{ //AK475
  1391. if(ak47_sz[id] != 5)
  1392. {
  1393. if(ak47_oles[id] >= 1180)
  1394. {
  1395. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L Planted Ak-t!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1396. ak47_sz[id] = 5
  1397. }
  1398. else
  1399. {
  1400. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1180-ak47_oles[id])
  1401. ak47_menu(id)
  1402. }
  1403. }
  1404. else
  1405. {
  1406. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AK47")
  1407. ak47_menu(id)
  1408. }
  1409. }
  1410. case 6:{ //AK475
  1411. if(ak47_sz[id] != 0)
  1412. {
  1413. if(ak47_oles[id] >= 1)
  1414. {
  1415. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L !!ALAP AK!!", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_CHOSEN")
  1416. ak47_sz[id] = 0
  1417. }
  1418. else
  1419. {
  1420. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_NOTENOUGH", 1-ak47_oles[id])
  1421. ak47_menu(id)
  1422. }
  1423. }
  1424. else
  1425. {
  1426. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "%s ^1%L", szPrefix, LANG_SERVER, "WSM_AK47")
  1427. ak47_menu(id)
  1428. }
  1429. }
  1430. }
  1431.  
  1432. menu_destroy(menu)
  1433. return PLUGIN_HANDLED
  1434. }
  1435.  
  1436. /*public client_putinserver(id)
  1437. {
  1438.   awp_sz[id] = 0
  1439. deagle_sz[id] = 0
  1440. kes_sz[id] = 0
  1441. m4a1_sz[id] = 0
  1442. ak47_sz[id] = 0
  1443. }*/
  1444.  
  1445. public mentes(id)
  1446. {
  1447. new AuthId[32]
  1448. get_user_authid(id, AuthId, 31)
  1449. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  1450. format(vaultkey,63,"%s", AuthId)
  1451. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],m4a1_sz[id],ak47_oles[id],ak47_sz[id],awp_oles[id],awp_sz[id],deagle_oles[id],deagle_sz[id],kes_oles[id],kes_sz[id],o_oles[id])
  1452. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  1453. return PLUGIN_CONTINUE
  1454. }
  1455. public betoltes(id)
  1456. {
  1457. new AuthId[32]
  1458. get_user_authid(id, AuthId, 31)
  1459. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  1460. format(vaultkey,63,"%s", AuthId)
  1461. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],m4a1_sz[id],ak47_oles[id],ak47_sz[id],awp_oles[id],awp_sz[id],deagle_oles[id],deagle_sz[id],kes_oles[id],kes_sz[id],o_oles[id])
  1462. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  1463. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  1464. new m_o[32], m_s[32], a_o[32], a_s[32], aw_o[32], aw_s[32], d_o[32], d_s[32], k_o[32], k_s[32], o_o[32]
  1465. parse(vaultdata, m_o, 31, m_s, 31, a_o, 31, a_s, 31, aw_o, 31, aw_s, 31, d_o, 31, d_s, 31, k_o, 31, k_s, 31, o_o, 31)
  1466. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  1467. m4a1_sz[id] = str_to_num(m_s)
  1468. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  1469. ak47_sz[id] = str_to_num(a_s)
  1470. awp_oles[id] = str_to_num(aw_o)
  1471. awp_sz[id] = str_to_num(aw_s)
  1472. deagle_oles[id] = str_to_num(d_o)
  1473. deagle_sz[id] = str_to_num(d_s)
  1474. kes_oles[id] = str_to_num(k_o)
  1475. kes_sz[id] = str_to_num(k_s)
  1476. o_oles[id] = str_to_num(o_o)
  1477. return PLUGIN_CONTINUE
  1478. }
  1479.  
  1480. public client_connect(id)
  1481. {
  1482. betoltes(id)
  1483. }
  1484.  
  1485. public client_disconnect(id)
  1486. {
  1487. mentes(id)
  1488. }
  1489.  
  1490. public fegyvervaltas(id) {
  1491.  
  1492. new fgy = get_user_weapon(id)
  1493.  
  1494. if(awp_sz[id] == 1 && fgy == CSW_AWP)
  1495. {
  1496. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_awp_v1.mdl")
  1497. }
  1498. if(awp_sz[id] == 2 && fgy == CSW_AWP)
  1499. {
  1500. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_awp_v2.mdl")
  1501. }
  1502. if(awp_sz[id] == 3 && fgy == CSW_AWP)
  1503. {
  1504. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_awp_v3.mdl")
  1505. }
  1506. if(awp_sz[id] == 4 && fgy == CSW_AWP)
  1507. {
  1508. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_awp_v4.mdl")
  1509. }
  1510. if(awp_sz[id] == 5 && fgy == CSW_AWP)
  1511. {
  1512. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_awp_v5.mdl")
  1513. }
  1514.  
  1515.  
  1516. if(deagle_sz[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  1517. {
  1518. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_deagle_v1.mdl")
  1519. }
  1520. if(deagle_sz[id] == 2 && fgy == CSW_DEAGLE)
  1521. {
  1522. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_deagle_v2.mdl")
  1523. }
  1524. if(deagle_sz[id] == 3 && fgy == CSW_DEAGLE)
  1525. {
  1526. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_deagle_v3.mdl")
  1527. }
  1528. if(deagle_sz[id] == 4 && fgy == CSW_DEAGLE)
  1529. {
  1530. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_deagle_v4.mdl")
  1531. }
  1532. if(deagle_sz[id] == 5 && fgy == CSW_DEAGLE)
  1533. {
  1534. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_deagle_v5.mdl")
  1535. }
  1536.  
  1537.  
  1538. if(kes_sz[id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE)
  1539. {
  1540. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_knife_v1.mdl")
  1541. }
  1542. if(kes_sz[id] == 2 && fgy == CSW_KNIFE)
  1543. {
  1544. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_knife_v2.mdl")
  1545. }
  1546. if(kes_sz[id] == 3 && fgy == CSW_KNIFE)
  1547. {
  1548. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_knife_v3.mdl")
  1549. }
  1550. if(kes_sz[id] == 4 && fgy == CSW_KNIFE)
  1551. {
  1552. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_knife_v4.mdl")
  1553. }
  1554. if(kes_sz[id] == 5 && fgy == CSW_KNIFE)
  1555. {
  1556. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_knife_v5.mdl")
  1557. }
  1558.  
  1559.  
  1560. if(m4a1_sz[id] == 1 && fgy == CSW_M4A1)
  1561. {
  1562. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_m4a1_v1.mdl")
  1563. }
  1564. if(m4a1_sz[id] == 2 && fgy == CSW_M4A1)
  1565. {
  1566. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_m4a1_v2.mdl")
  1567. }
  1568. if(m4a1_sz[id] == 3 && fgy == CSW_M4A1)
  1569. {
  1570. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_m4a1_v3.mdl")
  1571. }
  1572. if(m4a1_sz[id] == 4 && fgy == CSW_M4A1)
  1573. {
  1574. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_m4a1_v4.mdl")
  1575. }
  1576. if(m4a1_sz[id] == 5 && fgy == CSW_M4A1)
  1577. {
  1578. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_m4a1_v5.mdl")
  1579. }
  1580.  
  1581.  
  1582. if(ak47_sz[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  1583. {
  1584. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_ak47_v11.mdl")
  1585. }
  1586. if(ak47_sz[id] == 2 && fgy == CSW_AK47)
  1587. {
  1588. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_ak47_v2.mdl")
  1589. }
  1590. if(ak47_sz[id] == 3 && fgy == CSW_AK47)
  1591. {
  1592. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_ak47_v3.mdl")
  1593. }
  1594. if(ak47_sz[id] == 4 && fgy == CSW_AK47)
  1595. {
  1596. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_ak47_v4.mdl")
  1597. }
  1598. if(ak47_sz[id] == 5 && fgy == CSW_AK47)
  1599. {
  1600. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/dhb_mdl/v_ak47_v5.mdl")
  1601. }
  1602. }
  1603.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 11:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Minden egyes öléskor lekéred 5x a fegyvert. 1x kéred le,hogy egyáltalán ugyanaz-e az élő, ami okés, de abban az ágban kéne lenni a többi dolognak. á

Tessék nézzen ki valahogy.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public eDeath() {
  2. new weapon[32];
  3. new killer = read_data(1);
  4. new victim = read_data(2);
  5. new kteam = get_user_team(killer)
  6. new vteam = get_user_team(victim)
  7. read_data(4, weapon, charsmax(weapon));
  8.  
  9. if(killer != victim && kteam != vteam) {
  10. o_oles[killer]++;
  11.  
  12. if(o_oles[killer] == szamok[szint[killer]]) {
  13. szint[killer]++;
  14. }
  15.  
  16. if (equal(weapon, "awp")) awp_oles[killer]++;
  17. else if (equal(weapon, "ak47")) ak47_oles[killer]++;
  18. else if (equal(weapon, "m4a1")) m4a1_oles[killer]++;
  19. else if (equal(weapon, "deagle")) deagle_oles[killer]++;
  20. else if (equal(weapon, "knife")) kes_oles[killer]++;
  21. }
  22. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2015.12.01. 20:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 11:21 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
[quote="mforce"]Minden egyes öléskor lekéred 5x a fegyvert. 1x kéred le,hogy egyáltalán ugyanaz-e az élő, ami okés, de abban az ágban kéne lenni a többi dolognak. á

Bocs nem láttam h azt írtad.... Mindjárt megnézem úgy, és átalakítom...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jokypapa 2015.12.01. 11:28-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 11:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Már odaírtam hogy nagyjából hogy kéne kinéznie

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 12:16 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
mforce írta:
Már odaírtam hogy nagyjából hogy kéne kinéznie


Először nem értettem h működik a fegyveres rész, de most már ok :) Köszönöm szépen...

A rang számlálós hiba most nincs a konzolba, csak ebben (>=) a verzióban működik.

Ezt lehet h előbb kellett volna mondanom, de jelenleg az történik: mivel az o_oles-t már számolom egy-két hónapja így annak az érték 32000 körül van!!!
Na most az történik, amikor ölök egyet ugrik egy szinten. Szóval minden ölés után lefut az a rész, és növeli a szintet eggyel :) Gondolom ezt addig teszi amíg meg nem lesz a jó szint! Utána már csak az ölést fogja növelni a szintet nem :) Ez nem olyan vészes dolog :) GG-n megvan gyorsan max 45 frag :)
De amúgy van e valami ötlet rá?

Most így néz ki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public eDeath()
  2. {
  3. new weapon[32];
  4. new attacker = read_data(1)
  5. new victim = read_data(2)
  6. read_data(4, weapon, charsmax(weapon));
  7.  
  8. if(attacker != victim)
  9. {
  10. o_oles[attacker]++
  11.  
  12. if(o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]])
  13. {
  14. szint[attacker]++
  15. }
  16.  
  17. if(equal(weapon,"awp")) awp_oles[attacker]++
  18. else if(equal(weapon,"ak47")) ak47_oles[attacker]++
  19. else if(equal(weapon,"m4a1")) m4a1_oles[attacker]++
  20. else if(equal(weapon,"knife")) kes_oles[attacker]++
  21. else if(equal(weapon,"deagle")) deagle_oles[attacker]++
  22.  
  23. }
  24.  
  25. }


Update:
Így szintén hibát generál :D
for(i=0; i<=45; i++)
{
if(o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]])
{

szint[attacker]++
}
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 13:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
for ciklusnál nem egyenlőzünk, mert pont annyi lesz, csak úgy megjegyezném. Mellesleg a teamet nem butaságból kértem le,de mind1 te tudod.
Szerk.: nem nagyon értem a mondanivalód, most jó,csak ha megvan a max szint akkor ugrál a szint ölesenként??

Ha így értem, akkor annyi,hogy if(o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]] && szint[attacker] != ASD+1)
Vagy +1 nélkül nem nagyon értem így első ránézésre xD

De itt egy másik megoldás is:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. for(new i=0; i<45; i++) {
  2. if(o_oles[attacker] == szamok[i] {
  3. szint[attacker]++
  4. }
  5. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2015.12.01. 20:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 19:30 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Ismét vagyok :) Körülbelül 15 féle variációt próbáltam ki :D

Bocs h a "teames" részt nem írtam bele. Úgy voltam vele h valahonnan csak kimásoltad a programrészt! Utólag beleírtam. Habár megköszönném ha pár szóban elmagyaráznád, h az mi és minek kell,mert nem teljesen értem!

A plugin állása:

Addig nincs hibaüzenet amíg el nem érem szamok[ASD]-nek az utolsó elemét!!
Amint elértem 2 hibaüzenet fogad, mindkét esetben a hiba ugyan az: Run time error 4: index out of bounds
1.:
Minden ölésnél ez a sor a baj:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if((o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]]) & (szint[attacker] != n))
  2. {
  3. szint[attacker]++
  4. }


2.:
Ez csak akkor amikor végrehajtódik a lekérdezés! Ez esetben "say /rang"
Ezen belül az első ColorChat részre akad ki!! Oly annyira h a lekérdezés soha többet nem fut le ha valaki eléri az utolsó szintet :D :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public hud(id)
  2. {
  3. if(szint[id] != ASD+1)
  4. {
  5. ColorChat(id, RED, "Rang:^x04%s ^1| ^x03Ölések:^x04%d ^1| ^x03Kell még:^x04%d",rangok[szint[id]], o_oles[id],szamok[szint[id]]-o_oles[id])
  6. } else if (szint[id] == ASD+1)
  7. {
  8. ColorChat(id, GREEN, "Elerted a ^x03Maximalis ^x04Szintet.Gratulalunk.")
  9. }
  10.  
  11. }


Jelenlegi állás:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public eDeath()
  2. {
  3. //n szintek száma teszt jeleggel ASD helyett
  4. // Jelen esetben #define ASD 18
  5. new n = 18 ;
  6. new weapon[32];
  7. new attacker = read_data(1)
  8. new victim = read_data(2)
  9. new ateam = get_user_team(attacker)
  10. new vteam = get_user_team(victim)
  11. read_data(4, weapon, charsmax(weapon));
  12.  
  13. if(attacker != victim && ateam != vteam)
  14. {
  15. o_oles[attacker]++
  16.  
  17. if((o_oles[attacker] >= szamok[szint[attacker]]) & (szint[attacker] != n))
  18. {
  19. szint[attacker]++
  20. }
  21.  
  22. if(equal(weapon,"awp")) awp_oles[attacker]++
  23. else if(equal(weapon,"ak47")) ak47_oles[attacker]++
  24. else if(equal(weapon,"m4a1")) m4a1_oles[attacker]++
  25. else if(equal(weapon,"knife")) kes_oles[attacker]++
  26. else if(equal(weapon,"deagle")) deagle_oles[attacker]++
  27.  
  28. }
  29.  


Van e erre valami ötlet :)
Sufni tuning ebből az lesz h "n" lesz a szintek száma, ami egyel kevesebb lesz mint az ASD :) Egyenlőre nekem jobb ötletem nincs. :)
A tesztben benne volt az eredeti plugin is. Abban is ha elértem az utolsó szintet, szintén kiakadt :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 20:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Legyen vagy az ASD értéke. vagy a for ciklusos megoldásom az 100% megy

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 20:08 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
mforce írta:
Legyen vagy az ASD értéke. vagy a for ciklusos megoldásom az 100% megy



A for ciklus valóban jó volt! A gond ott is az utolsó elem :) De szerintem valamelyik biztos h jó lesz :) Köszönöm a segítséget!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole