hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 13:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 355 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 355 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 11:18 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok, nekem van egy rangrendszer pluginom amit, meg kellene csinálni színesre..
mert egyszerűen nem színes amit felrakott Demo..
Prefix is sárga, csak azt nem mutatom, mert hirdetés lenne..
előre is köszönöm
ColorChat, vagy print_color is jó csak színes legyen :D


Csatolmányok:
hlmod.png
hlmod.png [ 24.29 KiB | Megtekintve 1250 alkalommal ]
amxmodx-15982-hlmod.husrangok.sma [4.74 KiB]
Letöltve 88 alkalommal.

_________________
KEEP CALM AND MY BEST
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 11:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.18. 17:14
Hozzászólások: 454
Megköszönt másnak: 48 alkalommal
Megköszönték neki: 32 alkalommal
Preciko írta:
Sziasztok, nekem van egy rangrendszer pluginom amit, meg kellene csinálni színesre..
mert egyszerűen nem színes amit felrakott Demo..
Prefix is sárga, csak azt nem mutatom, mert hirdetés lenne..
előre is köszönöm
ColorChat, vagy print_color is jó csak színes legyen :D


Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 100,
  25. 200,
  26. 300,
  27. 500,
  28. 750,
  29. 1000,
  30. 1500,
  31. 2000,
  32. 2500,
  33. 3000,
  34. 3500,
  35. 4000,
  36. 5000,
  37. 8000,
  38. 10000
  39.  
  40. }
  41.  
  42. new const rangok[ASD+1][] = {
  43. "Silver I",
  44. "Silver II",
  45. "Silver III",
  46. "Silver IV",
  47. "Silver Elite",
  48. "Silver Elite Master",
  49. "Gold Nova I",
  50. "Gold Nova II",
  51. "Gold Nova III",
  52. "Gold Nova Master",
  53. "Master Guardian I",
  54. "Master Guardian II",
  55. "Master Guardian Elite",
  56. "Distinguished Master Guardian",
  57. "Legendary Eagle",
  58. "Legendary Eagle Master"
  59.  
  60. }
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. register_clcmd("say /rang", "hud")
  66. register_clcmd("say", "sayhook")
  67. register_clcmd("say_team", "tshook")
  68. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  69. g_vault = nvault_open("namerang")
  70.  
  71. }
  72. public hud(id)
  73. {
  74. if(szint[id] != ASD+1)
  75. {
  76.  
  77. print_color(id, "!tPrefix: !g%s ^n !tÖlések: !g%d ^n!tKell még: !g%d.",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98.  
  99. }
  100. else {
  101. get_user_team(id, color, 9)
  102. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  103. }
  104. sendmessage(color)
  105. return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107. public tshook(id)
  108. {
  109. read_args (message, 191)
  110. remove_quotes (message)
  111. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  112. {
  113. return PLUGIN_CONTINUE
  114. }
  115. get_user_name(id, nev, 31)
  116. new playerTeam = get_user_team(id)
  117. new playerTeamName[19]
  118. switch (playerTeam)
  119. {
  120. case 1: {
  121. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  122.  
  123. }
  124. case 2: {
  125. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  126.  
  127. }
  128. default:
  129. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  130. }
  131. if(is_user_alive(id))
  132. {
  133. get_user_team(id, color, 9)
  134. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  135.  
  136. }
  137. else
  138. {
  139. get_user_team(id, color, 9)
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. sendtmessage(color, playerTeam)
  143. return PLUGIN_HANDLED
  144. }
  145. public sendmessage(color[])
  146. {
  147. new teamName[10]
  148. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. teamf (player, color)
  152. elkuldes(player, Temp)
  153. teamf(player, teamName)
  154. }
  155. }
  156. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  157. {
  158. new teamName[10]
  159. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  160. {
  161. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  162. {
  163. get_user_team (player, teamName, 9)
  164. elkuldes(player, Temp)
  165. teamf (player, teamName)
  166. teamf (player, color)
  167. }
  168. }
  169. }
  170. public teamf(player, team[])
  171. {
  172. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  173. write_byte(player)
  174. write_string(team)
  175. message_end()
  176. }
  177. public elkuldes(player, Temp[])
  178. {
  179.  
  180. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  181. write_byte( player )
  182. write_string( Temp )
  183. message_end()
  184.  
  185. }
  186.  
  187. public client_connect(id)
  188. {
  189. LoadData(id)
  190. }
  191. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  192.  
  193. public SaveData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197.  
  198. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202.  
  203. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  204. return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public LoadData(id)
  207. {
  208. new name[32]
  209. get_user_name(id, name, 31)
  210. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  211.  
  212. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  213. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  214.  
  215. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  216. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  217. new oles[32], level[32]
  218. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  219. olesek[id] = str_to_num(oles)
  220. szint[id] = str_to_num(level)
  221. return PLUGIN_CONTINUE
  222. }
  223. public halal()
  224. {
  225. new killer = read_data(1)
  226. new victim = read_data(2)
  227.  
  228. if(killer != victim)
  229. olesek[killer]++
  230.  
  231. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  232. {
  233. szint[killer]++
  234. }
  235. }
  236. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  237. {
  238. new count = 1, players[32]
  239. static msg[191]
  240. vformat(msg, 190, input, 3)
  241.  
  242. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  243. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  244. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  245.  
  246. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  247. {
  248. for (new i = 0; i < count; i++)
  249. {
  250. if (is_user_connected(players[i]))
  251. {
  252. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  253. write_byte(players[i])
  254. write_string(msg)
  255. message_end()
  256. }
  257. }
  258. }
  259. return PLUGIN_HANDLED
  260. }

_________________
Nem Toretto vagyok!!! hanem s[T]* Levii (És le lehet szállni a Torreto-zásról)

Ts3 Ip: ts.beathost.ml:10005

Ők köszönték meg DecToR nek ezt a hozzászólást: Preciko (2015.12.05. 11:34)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 11:34 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
DecToR írta:
Preciko írta:
Sziasztok, nekem van egy rangrendszer pluginom amit, meg kellene csinálni színesre..
mert egyszerűen nem színes amit felrakott Demo..
Prefix is sárga, csak azt nem mutatom, mert hirdetés lenne..
előre is köszönöm
ColorChat, vagy print_color is jó csak színes legyen :D


Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <nvault> #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>" new message[192]new nev[32]new Temp[192]static color[10]new g_vaultnew olesek[33]new szint[33]  #define ASD 15 //Ha az ASD Ă©rtĂ©ke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg new const szamok[ASD] = { 100, 200, 300, 500, 750, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000, 3500, 4000, 5000, 8000, 10000 } new const rangok[ASD+1][] = { "Silver I", "Silver II", "Silver III", "Silver IV", "Silver Elite", "Silver Elite Master", "Gold Nova I", "Gold Nova II", "Gold Nova III", "Gold Nova Master", "Master Guardian I", "Master Guardian II", "Master Guardian Elite", "Distinguished Master Guardian", "Legendary Eagle", "Legendary Eagle Master" } public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /rang", "hud") register_clcmd("say", "sayhook") register_clcmd("say_team", "tshook") register_event("DeathMsg", "halal", "a") g_vault = nvault_open("namerang") }public hud(id){ if(szint[id] != ASD+1) {  print_color(id, "!tPrefix: !g%s ^n !tĂ–lĂ©sek: !g%d ^n!tKell mĂ©g: !g%d.",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id]) } else {  client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nĂ–lĂ©sek: %d^nKell mĂ©g: 0",rangok[szint[id]], olesek[id]) } }public sayhook(id){  read_args (message, 191) remove_quotes (message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) { return PLUGIN_CONTINUE } get_user_name(id, nev, 31) if(is_user_alive(id)) { get_user_team(id, color, 9) formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)  } else { get_user_team(id, color, 9) formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message) } sendmessage(color) return PLUGIN_HANDLED}public tshook(id){ read_args (message, 191) remove_quotes (message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) { return PLUGIN_CONTINUE } get_user_name(id, nev, 31) new playerTeam = get_user_team(id) new playerTeamName[19] switch (playerTeam) { case 1: { copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")  } case 2: { copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")  } default: copy (playerTeamName, 9, "*NĂ©zĹ‘*") } if(is_user_alive(id)) { get_user_team(id, color, 9) formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)  } else { get_user_team(id, color, 9) formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message) } sendtmessage(color, playerTeam) return PLUGIN_HANDLED}public sendmessage(color[]){ new teamName[10] for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) { get_user_team (player, teamName, 9) teamf (player, color) elkuldes(player, Temp) teamf(player, teamName) }}public sendtmessage(color[], playerTeam){ new teamName[10] for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) { if(get_user_team(player) == playerTeam) { get_user_team (player, teamName, 9) elkuldes(player, Temp) teamf (player, teamName) teamf (player, color) } }}public teamf(player, team[]){ message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player) write_byte(player) write_string(team) message_end()}public elkuldes(player, Temp[]){  message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player) write_byte( player ) write_string( Temp ) message_end() } public client_connect(id){ LoadData(id)}public client_disconnect(id) SaveData(id) public SaveData(id){ new name[32] get_user_name(id, name, 31)  new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-rang", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata) return PLUGIN_CONTINUE}public LoadData(id){ new name[32] get_user_name(id, name, 31) new vaultkey[64],vaultdata[256]  format(vaultkey,63,"%s-rang", name) format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])  nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) replace_all(vaultdata, 255, "#", " ") new oles[32], level[32] parse(vaultdata, oles, 31, level, 31) olesek[id] = str_to_num(oles) szint[id] = str_to_num(level) return PLUGIN_CONTINUE}public halal(){ new killer = read_data(1) new victim = read_data(2)  if(killer != victim) olesek[killer]++  while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]]) { szint[killer]++ }}stock print_color(const id, const input[], any:...){ new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3)  replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3")   if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]) write_string(msg) message_end() } }} return PLUGIN_HANDLED}


Ki tudnád nekem úgy alakítani hogy:

prefix nem kell!

!gRangod: !tSilver I !n| !gÖlések: !tyj
!gKövetkező Rangod: !tSilver II !n| !gA következő szinthez kell még: !tyj

de így 2 sorba

_________________
KEEP CALM AND MY BEST


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole