hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:24 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok, valaki tudna küldeni egy olyan Rush-t ami megy ezen a pályán: de_dust2_xmas
és, 2v2-től van rush! és működik meg minden.. a kikiset próbáltam de nem jó..
és a de_dust2_xmas pályára kellene..

_________________
KEEP CALM AND MY BEST


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
1. kiki pluginjában NEKED kell megcsinálni a rush hálókat.
2. Az a map dettó ugyan az mint a sima d2, csak pár karácsonyfával van több, szerintem bármilyen plugin jó rá.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LyleChriss írta:
1. kiki pluginjában NEKED kell megcsinálni a rush hálókat.
2. Az a map dettó ugyan az mint a sima d2, csak pár karácsonyfával van több, szerintem bármilyen plugin jó rá.

De mforce csinált 1 jobb verziót amibe nem kell létrehozni, magától létre van.
és az nem megy..

_________________
KEEP CALM AND MY BEST


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:32 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Valahol (gondolom a configs mappában) van neki egy fájl, amiben el vannak mentve a rush háló koordinátái.
Valószínűleg de_dust2.valami
Azt próbáld átnevezni de_dust2_xmas-re.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LyleChriss írta:
Valahol (gondolom a configs mappában) van neki egy fájl, amiben el vannak mentve a rush háló koordinátái.
Valószínűleg de_dust2.valami
Azt próbáld átnevezni de_dust2_xmas-re.

de nem érted.. figyeld
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Anti-Rush"
  8. #define AUTHOR "Kiki33"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define TASK 500743
  11. #define TASK2 541246
  12.  
  13. new bool:rushmehet
  14. new g_screenfade, MessageSay;
  15. new kor_indult=0;
  16. new Float:TESZTELES=0.1
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_cvar("Rush Vedo", "By kiki33", FCVAR_SERVER)
  22. g_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade")
  23. MessageSay = get_user_msgid ("SayText")
  24.  
  25. new mapname[10]
  26. get_mapname(mapname,9)
  27. if(equali(mapname, "de_dust2_xmas"))
  28. {
  29. register_logevent( "eRound_start", 2, "1=Round_Start" );
  30. register_event("SendAudio", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
  31. register_logevent("eRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  32. set_task(TESZTELES, "kordinata", TASK, "", 0, "b")
  33. }
  34. }
  35. public eRoundEnd()
  36. {
  37. kor_indult=0
  38. rushmehet=false
  39.  
  40. if(task_exists(TASK2))
  41. {
  42. remove_task(TASK2)
  43. }
  44. }
  45. public eRound_start()
  46. {
  47. kor_indult=0
  48. rushmehet=false;
  49. kor_indult++
  50. if(task_exists(TASK2))
  51. {
  52. remove_task(TASK2)
  53. }
  54. set_task(60.0, "rush_mehet", TASK2)
  55.  
  56. new players[32], num
  57. get_players(players,num)
  58. for(new i = 0; i < num; i++)
  59. {
  60. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT)
  61. {
  62. colored_print(players[i], "!g[ddK] !tTilos !ya rusholás 60 másodpercig!")
  63. }
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public bomb_planted()
  68. {
  69. remove_task(TASK2)
  70. rush_mehet()
  71. rushmehet=true;
  72. }
  73.  
  74. public kordinata()
  75. {
  76. if(rushmehet == true)
  77. return
  78.  
  79. new playerek[32], pnum,tt_num,ct_num
  80. get_players(playerek,pnum)
  81.  
  82. for(new i=0;i<pnum;i++)
  83. {
  84. if(is_user_alive(playerek[i]))
  85. {
  86. if(cs_get_user_team(playerek[i])==CS_TEAM_T) tt_num++
  87. else if(cs_get_user_team(playerek[i])==CS_TEAM_CT) ct_num++
  88. }
  89. }
  90.  
  91. if (tt_num<=2)
  92. {
  93. rush_mehet()
  94. return
  95. }
  96. if (ct_num<=2)
  97. {
  98. rush_mehet()
  99. return
  100. }
  101.  
  102. new players[32], num
  103. get_players(players,num)
  104. for(new i = 0; i < num; i++)
  105. {
  106. new origin[3];
  107. get_user_origin(players[i], origin, 0)
  108. if(cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT && kor_indult==1 && is_user_alive(players[i]))
  109. {
  110. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 800 && origin[1] >= 700 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  111. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 744 && origin[1] >= 610 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  112. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 948 && origin[1] >= 848 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  113. {
  114. new Float: velocity[3]
  115. new Float: DW
  116. pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  117. DW=vector_length ( velocity )+0.0001
  118. velocity[0]=(velocity[0]/DW)*(-500.0)
  119. velocity[1]=(velocity[1]/DW)*(-500.0)
  120. if(velocity[2]<0) velocity[2]=velocity[2]*(-1.0)+15.0
  121. set_pev(players[i],pev_velocity,velocity)
  122. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_screenfade, {0,0,0}, players[i])
  123. write_short(1<<12)
  124. write_short(5)
  125. write_short(0x0000)
  126. write_byte(255)
  127. write_byte(255)
  128. write_byte(255)
  129. write_byte(255)
  130. message_end()
  131. }
  132. if(origin[0] <= -144 && origin[0] >= -500 && origin[1] <= 640 && origin[1] >= 540 && origin[2] >= -150 && origin[2] <= 900 ||
  133. origin[0] <= 720 && origin[0] >= 500 && origin[1] <= 584 && origin[1] >= 450 && origin[2] >= 1 && origin[2] <= 200 ||
  134. origin[0] <= -1610 && origin[0] >= -1720 && origin[1] <= 798 && origin[1] >= 698 && origin[2] >= 50 && origin[2] <= 200)
  135. {
  136. user_silentkill(players[i])
  137. client_print(players[i], print_chat, "TILOS a bug, ezért meghaltál!");
  138. }
  139. }
  140. }
  141. }
  142.  
  143. public rush_mehet()
  144. {
  145. if(kor_indult<1) return
  146. remove_task(TASK2)
  147. kor_indult=0
  148. rushmehet = true;
  149. new players[32], num
  150. get_players(players,num)
  151. for(new i = 0; i < num; i++)
  152. {
  153. if(is_user_connected(players[i]))
  154. {
  155. colored_print(players[i], "!g[ddK] !yA !tCounter-Terroristák !yrusholhatnak.")
  156. }
  157. }
  158. }
  159.  
  160. public client_disconnect(id)
  161. {
  162. remove_task(id)
  163. return PLUGIN_HANDLED
  164. }
  165.  
  166. stock colored_print ( const index, const input [ ], any:... )
  167. {
  168. new sz_Message [ 191 ]
  169.  
  170. vformat ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), input, 3 )
  171.  
  172. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!g", "^4" )
  173. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!t", "^3" )
  174. replace_all ( sz_Message, charsmax ( sz_Message ), "!y", "^1" )
  175.  
  176. new i_Players [ 32 ]
  177. new i_Count
  178.  
  179. i_Count = 1
  180.  
  181. if ( index )
  182. {
  183. i_Players [ 0 ] = index
  184. }
  185.  
  186. else
  187. {
  188. get_players ( i_Players, i_Count, "ch" )
  189. }
  190.  
  191. new i_Number
  192.  
  193. for ( i_Number = 0; i_Number < i_Count; i_Number ++ )
  194. {
  195. if ( is_user_connected ( i_Players [ i_Number ] ) )
  196. {
  197. message_begin ( MSG_ONE_UNRELIABLE, MessageSay, _, i_Players [ i_Number ] )
  198. write_byte ( i_Players [ i_Number ] )
  199. write_string ( sz_Message )
  200. message_end ( )
  201. }
  202. }
  203. }
  204.  



27.sorba volt egy olyan hogy, de_dust2 és átneveztem de_dust2_xmas berakom és semmi.. nem ír semmit ki mint ha nem is menne de bent van

_________________
KEEP CALM AND MY BEST


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:42 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Skyway @ Anti-Rush by kiki

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Preciko (2015.12.05. 13:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:44 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
mforce írta:
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=18987&p=164954&hilit=anti+rush+kiki#p164953

akkor csak berakom és megy is?

_________________
KEEP CALM AND MY BEST


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem, létrehozod magadnak a hálókat a menüben.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:49 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.12.02. 18:01
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
mforce írta:
Nem, létrehozod magadnak a hálókat a menüben.

és, azt hogy kell beírom tudom /rush de korábban se értettem a rush hálókat mert az én agyam azt nem bírja felfogni hogy kell :oops: :lol:

_________________
KEEP CALM AND MY BEST


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rush, xmas
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 13:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Úgy ahogy az első posztban le van írva a plugin oldalán

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole