hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2022.09.26. 02:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 61 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 60 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 40 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2015.12.05. 21:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 554 alkalommal
Admin Login System
v1.2.1 by mforce


Leírás:
Egyszerű menüs admin bejelentkező plugin. Olvas SQL-ből vagy fájlból.
Nincsen semmi extra funkciója az admin bejelentkezés - kijelentkezésen - azonosításon kívül.
Saját igényeim szerint csináltam ezt hirtelen, mert a setinfo-s admin jelszavakat rcon hozzáféréssel bármilyen prefixxel DeRoiD fórumtársunk felhívta a figyelmem, hogy milyen egyszerű lelopni + az ő régi Admin rendszer pluginjából indultam ki.

SteamID alapján azonosít csak! Ehhez társítható a jelszó (minimum 6 karakter) és a jogok.
Ha valakit megtalál az adatbázisban vagy a fájlban (attól függ mire állítod), akkor szerverre lépés után 10mp múlva feldobja neki a bejelentkező menüt.
Ha nem lép be, akkor 60 másodpercenként kap egy üzenetet:
Kép
Akinek a steamid-je nem szerepel az adatbázisban vagy a fájlban az a menüt se tudja elérni, nemhogy nem kap üzenetet.

Parancsok:
Adminok újratöltése: /admintoltes

Konfiguráció:
Lehetőség van az SQL adatbázisban vagy a fájlban hozzáadni az adminokat, a jelszót és a kívánt jogokat.

Fájl ("steamid" "jelszó" "jogok"):
Kép

SQL (A tábla magától generálódik, és az auto increment (id) részhez nem kell nyúlni, a szerkesztés miatt szolgál.):
Kép

Ezeken felül a szerver prefix és az SQL vagy fájl támogatás állítható a 7. - 22. sorig.:
Kód:
new const PREFIX[] = "AdminSystem"

// HA SQL-t szeretnél használni, vedd ki a # elől a //-t és írd be az adatokat lentebb. (alapból fájlba ment)
//#define SQL

#if defined SQL
   #include <sqlx>
   new Handle:g_SqlTuple;
   
   new const SQL_INFO[][] = {
      "127.0.0.1",   // HOST
      "USERNAME",      // USERNAME
      "PASSWORD",      // PASSWORD
      "DATABASE"      // DATABASE
   }
#endif


Telepítés a mappák szerint értelemszerűen. Scriptingben lévő .sma-t meg .amxx-re
kompilálod és plugins mappába helyezed.

Include:
Készítettem hozzá egy includeot is, mert kellett nekem.
Egyetlen native szerepel benne, a lényege az, ha valaki nem lép be, de szerepel a SteamID-je az adatbázisban vagy a fájlban, akkor azt ki lehet olvasni.
Például: Nekem az AFK pluginomhoz kellett, hogy ha valamelyik admin AFK speciben, nem kell mapváltásonként belépnie az adminba, hogy őt ne dobja ki.
Ehhez példa:
Kód:
#include <inadmin>

in_admin_system(id)

Ha erre nincs szükséged, egyszerűen nem kell akkor az include-al foglalkoznod.

Képek:
KépKépKép

Kép
Kép
Kép
Kép

Változtatások:
v1.1 - Menü bezáráskor hiba javítva, chatcolor javítva, kódvezetés javítva.
v1.2 - Fájl / SQL olvasás most már mapresinként van egyszer. (nem minden csatlakozónál).
Memóriacellákban (Array) tárolás. SQL javítva.
Funkció az adminok újratöltésére: /admintoltes
v1.2.1 - ArrayDestroy hozzáadva, ArraySize használata külön számláló tömb helyett, minimális kódvezetés fix.

Virustotal:

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást (összesen 5): alfaanero (2015.12.05. 22:49) • kiki (2015.12.07. 15:06) • micsinai01 (2015.12.27. 22:25) • ReDSTAR (2016.09.21. 22:01) • FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 11.36%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 16:09 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.12.08. 16:06
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hali, és ebben van minden admin menü, ami egy adminnak kell? pl kick, stb..

Ők köszönték meg KillMan nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 16:15 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1632
Megköszönt másnak: 120 alkalommal
Megköszönték neki: 242 alkalommal
KillMan írta:
Hali, és ebben van minden admin menü, ami egy adminnak kell? pl kick, stb..

Ez csak egy login system, azaz az alap admin menüt meg tudod nyitni, ha beléptél!

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 16:17 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.12.08. 16:06
Hozzászólások: 43
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Jajj értem köszönöm :D

Ők köszönték meg KillMan nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2016.01.05. 21:41 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. copy(writepass[id], charsmax(writepass), "")


Helyett használható:
  1. writepass[ id ][ 0 ] = EOS; // = End Of String ( fordító által generált konstans )
  2. writepass[ id ][ 0 ] = '^0';
  3. writepass[ id ][ 0 ] = 0;


Így biztos üres lesz és nem kell native hívás.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2016.01.05. 21:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 554 alkalommal
Akkor EOS, de miért [0] ?

Ha volt több karakter?
End of string, oké, hogy szöveg vége, azért? De akkor a 0 érték?

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2016.01.05. 22:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ugyanaz mindhárom, amelyik jobban kézre áll neked. ( EOS = '^0' = 0 )
Ugye egy karakterlánc vége mindig a záró 0 ( EOS ), ezért is a charsmax ( sizeof változó - 1 ), különben, ha az utolsó indexre is értéket tennél jönne az array out of bounds error.
És ezzel amit előbb írtam rögtön az 1. karakter ( 0. index ) a zárás lesz, ha bekérnéd formatexnél stringként pl lehetne a 2. karakter egy betű, nem olvasná addig, mert hamarabb le van zárva a karakterláncod. ( de tudsz hivatkozni a zárás utáni részre is, ha kéne )
Egy példa kód:
  1. #include < amxmodx >
  2.  
  3. public plugin_init( )
  4. {
  5.       register_plugin( "TESZT", "1.0", "" );
  6.  
  7.       register_clcmd( "say /teszt", "fnTeszt" );
  8. }
  9.  
  10. public fnTeszt( iJatekosId )
  11. {
  12.       new sSzoveg[ 5 ] = { 'a', 'b', '^0', 'd', 'e' };
  13.  
  14.       client_print( iJatekosId, print_chat, "Teszt: %s | %s", sSzoveg, sSzoveg[ 3 ] );
  15. // Kimenet: Teszt: ab | de
  16. }

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást (összesen 2): mforce (2016.01.05. 22:47) • FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2016.01.07. 19:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 554 alkalommal
Akinek van ideje rá tesztelje legyen szíves.
Mini kódvezetés fix, Akosch:. előző hozzászólása alapján
+

Új funkció: Lejárati idő

Fájlban és SQL-ben egyaránt: "steamid" "jelszó" "jogok" "lejárati idő"
Példa: "STEAM_0:0:12345678" "jelszo582" "abcdefghijklmnopqrstu" "2016/09/22"

Ha soha ne járjon le:
"STEAM_0:0:12345678" "jelszo582" "abcdefghijklmnopqrstu" "SOHA"

Map resinként ellenőriz és ha valamelyik lejárt, akkor törli azt a sort a fájlban vagy SQL-ben.
Megjegyzés: SQL-hez vagy létrehoztok egy date mezőt, NOT NULL 32 VARCHAR vagy törlitek az előző táblát, ha van. Másképp nem tudja hozzáadni.

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Admin Login System"
  4. #define VERSION "1.3"
  5. #define AUTHOR "mforce"
  6.  
  7. new const PREFIX[] = "AdminSystem"
  8.  
  9. // HA SQL-t szeretnél használni, vedd ki a # elől a //-t és írd be az adatokat lentebb. (alapból fájlba ment)
  10. //#define SQL
  11.  
  12. #if defined SQL
  13.     #include <sqlx>
  14.     new Handle:g_SqlTuple;
  15.    
  16.     new const SQL_INFO[][] = {
  17.         "127.0.0.1",    // HOST
  18.         "USERNAME",     // USERNAME
  19.         "PASSWORD",     // PASSWORD
  20.         "DATABASE"      // DATABASE
  21.     }
  22. #endif
  23.  
  24. enum _:admininfo
  25. {
  26.     steamidchk[32],
  27.     passwordchk[32],
  28.     flagschk[32],
  29.     datechk
  30. }
  31.  
  32. new Array:adminlist
  33. new data[admininfo];
  34. new password[33][32], flags[33][32], writepass[33][32], bool:loggedin[33], bool:admins[33];
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.    
  39.     register_clcmd("say /login", "admin_menu")
  40.     register_clcmd("say /admintoltes", "loadadmins")
  41.     register_clcmd("JELSZO", "Jelszo")
  42.     register_cvar("admin_login_system", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  43.     set_task(60.0, "admincheck", .flags = "b");
  44.     adminlist = ArrayCreate(admininfo)
  45. }
  46.  
  47. public admincheck() {
  48.     new players[32], num;
  49.     get_players(players, num, "ch")
  50.     for(new i = 0; i < num; i++) {
  51.         new tempid = players[i]
  52.         if(admins[tempid] && !loggedin[tempid]) {
  53.             ChatColor(tempid, "^4[%s]^1 Az admin bejelentkezéshez írd be: ^3/login", PREFIX)
  54.         }
  55.     }
  56. }
  57.  
  58. public client_putinserver(id) {
  59.     if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id)) {
  60.         new steamid[32]; get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  61.         if(containi(steamid, "_ID_LAN") != -1) return;
  62.  
  63.         for(new i = 0; i < ArraySize(adminlist); i++) {
  64.             ArrayGetArray(adminlist, i, data)
  65.        
  66.             if(equal(steamid, data[steamidchk])) {
  67.                 copy(password[id], charsmax(password[]), data[passwordchk])
  68.                 copy(flags[id], charsmax(flags[]), data[flagschk])
  69.                 admins[id] = true;
  70.                 set_task(10.0, "admin_menu", id);
  71.             }
  72.         }
  73.     }
  74. }
  75.  
  76. public loadadmins(id) {
  77.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON) {
  78.         ArrayClear(adminlist)
  79.         ChatColor(id, "^4[%s]^1 Adminok újra betöltve.", PREFIX)
  80.         load()
  81.     }
  82.     else ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs jogod a parancs használatához.", PREFIX)
  83. }
  84.  
  85. public client_disconnect(id) {
  86.     loggedin[id] = false;
  87.     admins[id] = false;
  88.     password[id][0] = EOS;
  89.     writepass[id][0] = EOS;
  90.     flags[id][0] = EOS;
  91.     if(task_exists(id)) remove_task(id);
  92. }
  93.  
  94. public admin_menu(id) {
  95.     if(!admins[id]) {
  96.         ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs jogod az admin belépéshez, mert nem szerepelsz adatbázisban.", PREFIX)
  97.         return PLUGIN_HANDLED;
  98.     }
  99.    
  100.     new temp[128];
  101.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[\y%s\r] \wAdmin Login System ^nby \y%s", PREFIX, AUTHOR)
  102.     new menu = menu_create(temp, "admin_menu_h" )
  103.     if(!loggedin[id]) {
  104.         new steamid[32]; get_user_authid(id, steamid, charsmax(steamid));
  105.         formatex(temp, charsmax(temp), "\rSteamID: \d%s", steamid)
  106.         menu_additem(menu,temp, "0",0)
  107.         formatex(temp, charsmax(temp), "\rJelszó: \d%s^n", writepass[id])
  108.         menu_additem(menu,temp, "1",0)
  109.     }
  110.     else {
  111.         menu_additem(menu,"\r[\wStátusz\r]: \yBejelentkezve","0",0)
  112.         formatex(temp, charsmax(temp), "\rJogok:\d %s^n", flags[id])
  113.         menu_additem(menu,temp, "1",0)
  114.     }
  115.     formatex(temp, charsmax(temp), "%s", loggedin[id] ? "Kijelentkezés":"Bejelentkezés")
  116.     menu_additem(menu, temp, "2",0)
  117.    
  118.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  119.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  120.     menu_display(id, menu, 0)
  121.     return PLUGIN_HANDLED;
  122. }
  123.  
  124. public admin_menu_h(id, menu, item) {
  125.     if(item == MENU_EXIT) {
  126.         menu_destroy(menu);
  127.         return PLUGIN_HANDLED;
  128.     }
  129.     new command[6], name[64], access, callback;
  130.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  131.  
  132.     switch(item)
  133.     {
  134.         case 0: {
  135.             admin_menu(id)
  136.         }
  137.         case 1: {
  138.             if(!loggedin[id]) {
  139.                 client_cmd(id, "messagemode JELSZO")
  140.             }
  141.             else admin_menu(id)
  142.         }
  143.         case 2: {
  144.             if(!loggedin[id]) {
  145.                 if(strlen(password[id]) >= 6 && equal(writepass[id], password[id]) && !equal(flags[id],"")) {
  146.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen beléptél! Admin információk: ^3/login", PREFIX)
  147.                     remove_user_flags(id, read_flags("z"));
  148.                     set_user_flags(id, read_flags(flags[id]));
  149.                     loggedin[id] = true;
  150.                 }
  151.                 else if(strlen(writepass[id]) == 0) {
  152.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Be kell írnod a jelszót!", PREFIX)
  153.                     admin_menu(id)
  154.                 }
  155.                 else {
  156.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Hibás jelszó, próbáld újra!", PREFIX)
  157.                     admin_menu(id)
  158.                 }
  159.                 writepass[id][0] = EOS;
  160.             }
  161.             else {
  162.                 loggedin[id] = false;
  163.                 remove_user_flags(id, read_flags(flags[id]));
  164.                 set_user_flags(id, read_flags("z"));
  165.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Sikeresen kiléptél! A belépéshez: ^3/login", PREFIX)
  166.             }
  167.         }
  168.     }
  169.    
  170.     menu_destroy(menu);
  171.     return PLUGIN_HANDLED;
  172. }
  173.  
  174. public Jelszo(id) {
  175.     new adat[32]
  176.     read_args(adat, charsmax(adat))
  177.     remove_quotes(adat)
  178.     if(strlen(adat) < 6) {
  179.         ChatColor(id, "^4[%s]^1 A jelszavadnak legalább 6 karakternek kell lennie!", PREFIX)
  180.         writepass[id][0] = EOS;
  181.     }
  182.     else {
  183.         copy(writepass[id], charsmax(writepass[]), adat)
  184.     }
  185.     admin_menu(id)
  186. }
  187.  
  188. public plugin_natives() {
  189.     register_native("in_admin_system", "native_admins", 1);
  190. }
  191. public native_admins(index) {
  192.     return admins[index];
  193. }
  194.  
  195. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  196.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  197.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  198.    
  199.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  200.    
  201.     if(id) {
  202.         if(!is_user_connected(id)) return;
  203.         players[0] = id;
  204.         pnum = 1;
  205.     }
  206.     else get_players(players, pnum, "ch");
  207.    
  208.     for(new i; i < pnum; i++) {
  209.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  210.         write_byte(players[i]);
  211.         write_string(szMsg);
  212.         message_end();
  213.     }
  214. }
  215.  
  216. #if defined SQL
  217. public plugin_cfg() {
  218.     new Query[512];
  219.     g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(SQL_INFO[0],SQL_INFO[1],SQL_INFO[2],SQL_INFO[3])
  220.     formatex(Query, charsmax(Query), "CREATE TABLE IF NOT EXISTS admin_system (`steamid` varchar(32) NOT NULL,`password` varchar(32) NOT NULL,`flags` varchar(32) NOT NULL,`date` varchar(32) NOT NULL,`id` INT(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY)")
  221.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"TableThread", Query)
  222.     load()
  223. }
  224.  
  225. public TableThread(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  226.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  227.         set_fail_state("Nem tudtam csatlakozni az adatbazishoz.");
  228.     else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  229.         set_fail_state("Query Error");
  230.     if(Errcode)
  231.         log_amx("Hibat dobtam: %s",Error);
  232. }
  233.  
  234. public load() {
  235.     new Query[512];
  236.     formatex(Query, charsmax(Query), "SELECT * FROM `admin_system`;")
  237.     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySelectData", Query)
  238. }
  239.  
  240. public QuerySelectData(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize, Float:Queuetime) {
  241.     if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED || FailState == TQUERY_QUERY_FAILED) {
  242.         log_amx("%s", Error)
  243.         return
  244.     }
  245.     else {
  246.         new sTime[64], iTime, sSavedTime[32];
  247.         get_time("%Y%m%d", sTime, charsmax(sTime));
  248.         iTime = str_to_num(sTime);
  249.        
  250.         while(SQL_MoreResults(Query)) {
  251.             SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "steamid"), data[steamidchk], charsmax(data[steamidchk]));
  252.             SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "date"), sSavedTime, charsmax(sSavedTime));
  253.             if(!equali(sSavedTime, "SOHA")) {
  254.                 replace_all(sSavedTime, charsmax(sSavedTime), "/", "");
  255.                 data[datechk] = str_to_num(sSavedTime);
  256.                 if(iTime >= data[datechk]) {
  257.                     new Query[512];
  258.                     formatex(Query, charsmax(Query), "DELETE * from `admin_system` WHERE steamid = ^"%s^";", data[steamidchk])
  259.                     SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableThread", Query)
  260.                     continue;
  261.                 }
  262.             }
  263.             else data[datechk] = 0;
  264.             SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "password"), data[passwordchk], charsmax(data[passwordchk]));
  265.             SQL_ReadResult(Query, SQL_FieldNameToNum(Query, "flags"), data[flagschk], charsmax(data[flagschk]));
  266.             ArrayPushArray(adminlist, data)
  267.             SQL_NextRow(Query)
  268.         }
  269.     }
  270. }
  271.  
  272. public plugin_end() {
  273.     SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
  274.     ArrayDestroy(adminlist)
  275. }
  276.  
  277. #else
  278.  
  279. public plugin_cfg() {
  280.     load()
  281. }
  282.  
  283. public load() {
  284.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[4][32], pFile;
  285.     new sTime[64], iTime;
  286.     get_time("%Y%m%d", sTime, charsmax(sTime));
  287.     iTime = str_to_num(sTime);
  288.  
  289.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
  290.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/admin_system.ini", sFile);
  291.  
  292.     pFile = fopen(sFile, "rt");
  293.    
  294.     if(pFile)
  295.     {      
  296.         while(!feof(pFile))
  297.         {
  298.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
  299.             trim(sBuffer);
  300.             if(sBuffer[0] != ';' && parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1],  charsmax(sData[]), sData[2],  charsmax(sData[]), sData[3],  charsmax(sData[]))) {
  301.                 if(!equali(sData[3], "SOHA")) {
  302.                     replace_all(sData[3], charsmax(sData[]), "/", "");
  303.                     data[datechk] = str_to_num(sData[3]);
  304.                     if(iTime >= data[datechk]) {
  305.                         fprintf(pFile, "^n");
  306.                         continue;
  307.                     }
  308.                 }
  309.                 else data[datechk] = 0;
  310.                 copy(data[steamidchk], charsmax(data[steamidchk]), sData[0]);
  311.                 copy(data[passwordchk], charsmax(data[passwordchk]), sData[1]);
  312.                 copy(data[flagschk], charsmax(data[flagschk]), sData[2]);
  313.                
  314.                 ArrayPushArray(adminlist, data);
  315.             }
  316.         }
  317.        
  318.         fclose(pFile);
  319.     }
  320.     else {
  321.         write_file(sFile, ";^"STEAM_0:0:12345678^" ^"jelszo582^" ^"abcdefghijklmnopqrstu^" ^"SOHA^"");
  322.         write_file(sFile, ";^"STEAM_0:0:12345678^" ^"jelszo582^" ^"abcdefghijklmnopqrstu^" ^"2016/09/22^"");
  323.     }
  324. }
  325.  
  326. public plugin_end() {
  327.     ArrayDestroy(adminlist)
  328. }
  329. #endif

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 18:39 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nincs jogod az admin belépéshez, mert nem szerepelsz adatbázisban.
Miféle adatbázisban?:D Nins is engedélyezve a sql.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.

Ők köszönték meg kengurumancs nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.26. 13:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin Login System
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 21:18 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 554 alkalommal
Admin adatbázisban. Most tök mindegy, hogy fájl vagy SQL :D Ez legyen már a legkevesebb, hogy mi a kifejezés módja.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 40 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole