hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 11:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 239 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 239 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 17:50 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.12.05. 14:36
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
A fegyverek neve is szépen pirosan legyen a szerverprefix is piros ha pedig nem piros és át kéne írni akkor meg légyszí írja át valaki a fegyverek nevét pirosra.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 17:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Forráskód?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 17:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.23. 17:45
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szinkodok
\r piros
\d szürke
\y sárga
\w fehér

_________________
Nokedli <3
Pöri (y) [kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 17:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.12.05. 14:36
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button "Következő"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  50. "A vásárlás letíltva!",
  51. "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  55.  
  56. "M4A1 Csomag",
  57. "AK47 Csomag",
  58. "AWP Csomag",
  59. "M249 Csomag",
  60. "AUG Csomag",
  61. "Famas Csomag",
  62. "Galil Csomag",
  63. "MP5 Csomag",
  64. "XM1014 Csomag",
  65. "M3 Csomag",
  66. "Scout Csomag"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.  
  71. "weapon_m4a1",
  72. "weapon_ak47",
  73. "weapon_awp",
  74. "weapon_m249",
  75. "weapon_aug",
  76. "weapon_famas",
  77. "weapon_galil",
  78. "weapon_mp5navy",
  79. "weapon_xm1014",
  80. "weapon_m3",
  81. "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.  
  89. 0,
  90. 52,
  91. 0,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 32,
  95. 1,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 120,
  100. 100,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 100,
  106. 120,
  107. 30,
  108. 120,
  109. 200,
  110. 32,
  111. 90,
  112. 120,
  113. 90,
  114. 2,
  115. 35,
  116. 90,
  117. 90,
  118. 0,
  119. 100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  123. {
  124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128. "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  132. {
  133. "fegyo",
  134. "say fegyo",
  135. "say_team fegyo",
  136.  
  137. "fegyver",
  138. "say fegyver",
  139. "say_team fegyver",
  140.  
  141. "say /fegyo",
  142. "say_team /fegyo",
  143.  
  144. "say /fegyver",
  145. "say_team /fegyver"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.  
  155. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.  
  157. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.  
  159. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  160. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  161.  
  162. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  163.  
  164. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  165. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  166. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  167.  
  168. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  169. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.  
  171. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  172.  
  173. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  175. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[-|MNK|-]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  176.  
  177. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.  
  179. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.  
  182. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.  
  185. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.  
  188. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.  
  190. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.  
  195. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.  
  200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.  
  205. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.  
  207. case true:
  208. {
  209. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.  
  212. return PLUGIN_HANDLED;
  213. }
  214. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215. }
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.  
  221. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222. return PLUGIN_CONTINUE;
  223.  
  224. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226. return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.  
  231. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.  
  233. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.  
  235. new weapon = read_data( 2 );
  236. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.  
  238. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239. }
  240. }
  241. }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.  
  246. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.  
  248. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249. write_byte( Money_Hud );
  250. message_end( );
  251. }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.  
  256. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.  
  258. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259. }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.  
  264. g_iWPCT = 0;
  265. g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.  
  270. if( !is_user_alive( iClient ) )
  271. return;
  272.  
  273. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.  
  275. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.  
  277. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.  
  279. new szMenuTitle[ 121 ];
  280. new szMenuItem[ 121 ];
  281.  
  282. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  283.  
  284. StripUserWeapons( iClient );
  285. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  286.  
  287. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  288.  
  289. if( i != 2 ) {
  290.  
  291. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  292. }
  293. else {
  294. switch( get_user_team( iClient ) )
  295. {
  296. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  297. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  298. default: continue;
  299. }
  300. }
  301.  
  302. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  303. }
  304.  
  305. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  306. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  307. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  308. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  309. menu_display( iClient, menu );
  310. }
  311.  
  312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  313.  
  314. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  315.  
  316. menu_destroy( iMenu );
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319.  
  320. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  321. new access, callback;
  322. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  323.  
  324. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  325.  
  326. if( iItem != 2 ) {
  327.  
  328. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  329. give_item( iClient, g_szPistolName );
  330.  
  331. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  332. }
  333. else {
  334.  
  335. new iTeams[ CsTeams ];
  336. GetPlayerCount( iTeams );
  337.  
  338. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  339. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  340.  
  341. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  342. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  343.  
  344. return PLUGIN_HANDLED;
  345. }
  346.  
  347. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  348. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  349.  
  350. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  351.  
  352. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  353. give_item( iClient, g_szPistolName );
  354.  
  355. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  356. g_iWPCT++;
  357. }
  358. else {
  359.  
  360. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  361. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  362.  
  363. return PLUGIN_HANDLED;
  364. }
  365. }
  366.  
  367. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  368.  
  369. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  370.  
  371.  
  372. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  373. give_item( iClient, g_szPistolName );
  374.  
  375. ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  376. g_iWPTE++;
  377. }
  378. else {
  379.  
  380. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  381. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  382.  
  383. return PLUGIN_HANDLED;
  384. }
  385. }
  386. }
  387.  
  388. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  389. give_player_stuff( iClient );
  390.  
  391. menu_destroy( iMenu );
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394.  
  395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  396.  
  397. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  398.  
  399. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  400.  
  401. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  402. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  403. }
  404.  
  405. stock give_player_stuff( iClient ) {
  406.  
  407. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  408.  
  409. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  410. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  411. }
  412.  
  413. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  414.  
  415. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  416. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  417. }
  418.  
  419. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  420.  
  421. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  422. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  423. }
  424.  
  425. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.  
  429. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  430. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  431. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  432. }
  433. }
  434.  
  435. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  436.  
  437. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  438. }
  439.  
  440. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  441.  
  442. new weapons[ 32 ];
  443. new weaponsnum;
  444. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  445. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  446. if( is_user_alive( iClient ) )
  447. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  448. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  449. }
  450.  
  451. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  452. return PLUGIN_CONTINUE;
  453. }
  454.  
  455.  
  456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  458.  
  459. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  460.  
  461. if( iC4Ent > 0 ) {
  462.  
  463. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  464. }
  465.  
  466. strip_user_weapons( iClient );
  467. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  468.  
  469. if( iC4Ent > 0 ) {
  470.  
  471. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  472. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  473.  
  474. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  475. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  476. }
  477.  
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  482. {
  483. new count = 1, players[ 32 ];
  484. static msg[ 191 ];
  485. vformat( msg, 190, input, 3 );
  486.  
  487. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  488. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  489. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  490.  
  491. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  492. {
  493. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  494. {
  495. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  496. {
  497. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  498. write_byte( players[ i ] );
  499. write_string( msg );
  500. message_end( );
  501. }
  502. }
  503. }
  504. }
  505.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 19:47 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Színes FegyverMenü"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Patrik3"
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyomenu", 1)
  15. }
  16.  
  17. public Fegyomenu(id)
  18. {
  19. if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {
  20. strip_user_weapons(id)
  21. give_item(id, "weapon_knife")
  22. give_item(id, "weapon_flashbang")
  23. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  24. new menu = menu_create("\wFegyverMenü","fegyver_h")
  25. menu_additem(menu,"\r[\yM4a1\r]","1",0)
  26. menu_additem(menu,"\r[\yAk47\r]","2",0)
  27. menu_additem(menu,"\r[\yAwp\r]","3",0)
  28. menu_additem(menu,"\r[\yFamas\r]","4",0)
  29. menu_additem(menu,"\r[\yMp5\r]","5",0)
  30. menu_additem(menu,"\r[\yM3\r]","6",0)
  31.  
  32. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\dVissza")
  33. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\dTovább")
  34. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dKilépés")
  35. menu_display(id, menu, 0)
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public fegyver_h(id,menu,item)
  40. {
  41. if(item == MENU_EXIT)
  42. {
  43. menu_destroy(menu);
  44. }
  45.  
  46. new data[9],szName[64];
  47. new access,callback;
  48. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  49. new key = str_to_num(data);
  50.  
  51. switch(key)
  52. {
  53. case 1:
  54. {
  55. pisztoly(id)
  56. give_item(id, "weapon_m4a1")
  57. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  58. }
  59. case 2:
  60. {
  61. pisztoly(id)
  62. give_item(id, "weapon_ak47")
  63. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  64. }
  65. case 3:
  66. {
  67. pisztoly(id)
  68. give_item(id, "weapon_awp")
  69. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  70. }
  71. case 4:
  72. {
  73. pisztoly(id)
  74. give_item(id, "weapon_famas")
  75. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  76. }
  77. case 5:
  78. {
  79. pisztoly(id)
  80. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  81. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  82. }
  83. case 6:
  84. {
  85. pisztoly(id)
  86. give_item(id, "weapon_m3")
  87. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  88. }
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public pisztoly(id)
  93. {
  94. new menu = menu_create("\wPisztolyMenü","pisztoly_h")
  95. menu_additem(menu,"\r[\yDeagle\r]","1",0)
  96. menu_additem(menu,"\r[\yUSP\r]","2",0)
  97.  
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  99. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dKilépés");
  100. menu_display(id,menu,0)
  101. }
  102. public pisztoly_h(id,menu,item)
  103. {
  104. if(item == MENU_EXIT)
  105. {
  106. menu_destroy(menu);
  107. }
  108.  
  109. new data[9],szName[64];
  110. new access,callback;
  111. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  112. new key = str_to_num(data);
  113.  
  114. switch(key)
  115. {
  116. case 1:
  117. {
  118. give_item(id, "weapon_knife")
  119. give_item(id, "weapon_deagle")
  120. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  121. }
  122. case 2:
  123. {
  124. give_item(id, "weapon_knife")
  125. give_item(id, "weapon_usp")
  126. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
  127. }
  128.  
  129. }
  130. }


Ékezeteket majd javítsd.

Ha segítettem ne felejtsd el megköszönni.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Patrik3 2015.12.11. 19:58-kor.

Ők köszönték meg Patrik3 nek ezt a hozzászólást: ReC0iiL (2015.12.11. 19:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 19:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
még plugint sem tudsz normálisan másolni!
Ezeket minek használod?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <csstats>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <amxmisc>


nem látok olyat a pluginban amihez ezek kellenének

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 19:55 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Másolni?
Javítva.
Am ki másol?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 19:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Patrik3 írta:
Másolni?
Javítva.
Am ki másol?


ha nem másoltad volna ki más pluginból ,akkor nem lett volna benne felesleges 3 include

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 20:01 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem másoltam.
Hadjuk is.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szép színes fegyvermenü kéne
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 20:02 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Az még a legkevesebb, de el is várja hogy megköszönje a srác... Ha te írtad volna, tudnád hogy egy fegyvermenühöz, nem kell csstats inc :lol: :lol: :lol:

Csak a köszönömökre hajtasz, de buta vagy nagyon..
Aha, nem másoltad, én meg a dalai láma vagyok. :ugeek: :ugeek:

Javítva:
AMXX Stúdió:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 764 bytes
Code size: 3808 bytes
Data size: 1564 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=98 cells (392 bytes)
Total requirements: 22520 bytes
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Színes Fegyver Menü"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fegyomenu", 1)
  15. }
  16.  
  17. public Fegyomenu(id)
  18. {
  19. if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {
  20. strip_user_weapons(id)
  21. give_item(id, "weapon_knife")
  22. give_item(id, "weapon_flashbang")
  23. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  24. new menu = menu_create("\yFegyver Menü","fegyver_h")
  25. menu_additem(menu,"\rM4a1","1",0)
  26. menu_additem(menu,"\rAk47","2",0)
  27. menu_additem(menu,"\rAwp","3",0)
  28. menu_additem(menu,"\rFamas","4",0)
  29. menu_additem(menu,"\r[\yMp5","5",0)
  30. menu_additem(menu,"\rM3","6",0)
  31.  
  32. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\wVissza")
  33. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\wTovább")
  34. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\wKilépés")
  35. menu_display(id, menu, 0)
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public fegyver_h(id,menu,item)
  40. {
  41. if(item == MENU_EXIT)
  42. {
  43. menu_destroy(menu);
  44. }
  45.  
  46. new data[9],szName[64];
  47. new access,callback;
  48. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  49. new key = str_to_num(data);
  50.  
  51. switch(key)
  52. {
  53. case 1:
  54. {
  55. pisztoly(id)
  56. give_item(id, "weapon_m4a1")
  57. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  58. }
  59. case 2:
  60. {
  61. pisztoly(id)
  62. give_item(id, "weapon_ak47")
  63. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  64. }
  65. case 3:
  66. {
  67. pisztoly(id)
  68. give_item(id, "weapon_awp")
  69. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  70. }
  71. case 4:
  72. {
  73. pisztoly(id)
  74. give_item(id, "weapon_famas")
  75. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  76. }
  77. case 5:
  78. {
  79. pisztoly(id)
  80. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  81. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  82. }
  83. case 6:
  84. {
  85. pisztoly(id)
  86. give_item(id, "weapon_m3")
  87. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  88. }
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public pisztoly(id)
  93. {
  94. new menu = menu_create("\wPisztolyMenü","pisztoly_h")
  95. menu_additem(menu,"\rDeagle","1",0)
  96. menu_additem(menu,"\rUSP","2",0)
  97.  
  98. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  99. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\wKilépés");
  100. menu_display(id,menu,0)
  101. }
  102. public pisztoly_h(id,menu,item)
  103. {
  104. if(item == MENU_EXIT)
  105. {
  106. menu_destroy(menu);
  107. }
  108.  
  109. new data[9],szName[64];
  110. new access,callback;
  111. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  112. new key = str_to_num(data);
  113.  
  114. switch(key)
  115. {
  116. case 1:
  117. {
  118. give_item(id, "weapon_knife")
  119. give_item(id, "weapon_deagle")
  120. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  121. }
  122. case 2:
  123. {
  124. give_item(id, "weapon_knife")
  125. give_item(id, "weapon_usp")
  126. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
  127. }
  128.  
  129. }
  130. }


Recoiil írta: A fegyverek neve is szépen pirosan legyen
Amit te írtál kedves Patrik, az minden, csak nem piros :D :D :D

[kozep]Kép[/kozep]

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole