hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 21:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 233 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.14. 15:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Üdv!
Valaki kitudná szedni a fegyvermenü részt belőle?


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, bool:kpkor, mp2, korok, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new top1, top2, top3
  16. new oles[33]
  17. new maxoles
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /timeleft", "ido")
  22. register_clcmd("say timeleft", "ido")
  23. register_clcmd("say /top", "hud")
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("verseny_inditasa", "verseny_inditasa")
  26. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  27. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  28. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  29. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  30. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  31. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  32. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  33. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  34. lol()
  35. }
  36. public ido(id)
  37. print_color(id, "!g[Információ]!y Még!t %d!y kör van hátra!", 35-korok)
  38. public ujkor(id) {
  39. if(verseny)
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. if(kpkor == false)
  42. {
  43. puska = 0
  44. korok++
  45. if(korok < 35) {
  46. print_color(id, "!g[Információ]!y Játékosok!t %d!y/!g12!y | IP: !t37.221.209.131:27470!y | Kör: !t%d!y/!g35", get_playersnum(), korok)
  47. set_dhudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  48. show_dhudmessage(id, "%d kör van hátra!", 35-korok)
  49.  
  50. }
  51. else
  52. {
  53. mp3 = 5
  54. atvalt()
  55. set_pcvar_num(maxspeed, 0)
  56. }
  57. }
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60. public atvalt()
  61. {
  62. set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.1)
  63. show_hudmessage(0, "%d másodperc múlva pálya váltás!", mp3)
  64. if(mp3 > 0)
  65. {
  66. client_cmd(0, "spk buttons/lightswitch2.wav")
  67. mp3--
  68. set_task(1.0, "atvalt")
  69. }
  70. else
  71. {
  72. server_cmd("changelevel ^"de_dust2^"")
  73. }
  74. }
  75. public Event_Change_Weapon(id)
  76. {
  77. new fgy = get_user_weapon(id)
  78. if(kpkor == true && fgy != CSW_DEAGLE)
  79. {
  80. engclient_cmd(id, "weapon_deagle")
  81. }
  82. }
  83. public lol() {
  84. //set_pcvar_num(ujra, 1)
  85. kpkor = true
  86. mp2 = 45
  87. set_task(1.0, "szam")
  88. }
  89. public szam(id) {
  90. client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", mp2)
  91. if(mp2 > 0)
  92. {
  93. mp2--
  94. set_task(1.0, "szam")
  95. }
  96. else
  97. {
  98. kpkor = false
  99. set_pcvar_num(ujra, 1)
  100. }
  101. }
  102. public korveg()
  103. {
  104. counterszam = 0
  105. terrorszam = 0
  106. puska = 0
  107. }
  108. public kornull()
  109. korok = 0
  110. public inditas(id) {
  111. if(!is_user_alive(id))
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. if(korok < 35) {
  114. if(kpkor == false)
  115. {
  116. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  117. {
  118. strip_user_weapons(id)
  119. give_item(id, "weapon_knife")
  120. give_item(id, "weapon_c4")
  121. }
  122. else
  123. {
  124. strip_user_weapons(id)
  125. give_item(id, "weapon_knife")
  126. }
  127. give_item(id, "item_kevlar")
  128. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  129. give_item(id, "weapon_flashbang")
  130. give_item(id, "weapon_deagle")
  131. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  132. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  133. cs_set_user_defuse(id, 1)
  134. remove_task(id)
  135. mp[id] = 15
  136. fegyvermenu(id)
  137. set_task(1.0, "vissza", id)
  138. cs_set_user_money(id, 0)
  139. }
  140. else
  141. {
  142. strip_user_weapons(id)
  143. cs_set_user_money(id, 0)
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  146. }
  147. }
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150. public vissza(id)
  151. {
  152. if(mp[id] > 0)
  153. {
  154. mp[id] -= 1
  155. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  156. set_task(1.0, "vissza", id)
  157. }
  158. else
  159. {
  160. remove_task(id)
  161. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  162. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  163. }
  164. }
  165. public fegyvermenu(id)
  166. {
  167. new players[32]
  168. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  169. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  170. new cim[121], limit[121]
  171. format(cim, charsmax(cim), "\r.:\w[\yBS\w]\r:.\w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  172. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  173. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)
  174. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  175. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-től van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  176. else if(puska >= 4)
  177. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  178. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  179.  
  180. menu_additem(menu,"\rMarverick \dM4A1","1",0)
  181. menu_additem(menu,"\rAlexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  182. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  183. menu_additem(menu,"\rSt. Étienne \dFAMAS","4",0)
  184. menu_additem(menu,"\rSMG \dMP5 NAVY","5",0)
  185. menu_additem(menu,"\rShotgun \dM3","6",0)
  186. menu_additem(menu,"\rTávcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  187. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  188. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  189. menu_display(id, menu, 0)
  190. }
  191. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  192. {
  193. if( item == MENU_EXIT )
  194. {
  195. menu_destroy(menu);
  196. return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198. new data[9], szName[64];
  199. new access, callback;
  200. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  201. new key = str_to_num(data);
  202.  
  203. switch(key)
  204. {
  205. case 1:{
  206. remove_task(id)
  207. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  208. give_item(id, "weapon_m4a1")
  209. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  210. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  211. }
  212. case 2:{
  213. remove_task(id)
  214. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  215. give_item(id, "weapon_ak47")
  216. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  217. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")
  218. }
  219. case 3:{
  220. new players[32]
  221. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  222. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  223. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  224. remove_task(id)
  225. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  226. puska++
  227. give_item(id, "weapon_awp")
  228. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  229. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")
  230. }
  231. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  232. print_color(id, "!g[Információ]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  233. else if(puska >= 4)
  234. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  235. }
  236. case 4:{
  237. remove_task(id)
  238. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  239. give_item(id, "weapon_famas")
  240. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  241. print_color(id, "!g[Információ]!y Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  242. }
  243. case 5:{
  244. remove_task(id)
  245. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  247. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  248. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t MP5-t!y választottad!")
  249. }
  250. case 6:{
  251. remove_task(id)
  252. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  253. give_item(id, "weapon_m3")
  254. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  255. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M3-t!y választottad!")
  256. }
  257. case 7:{
  258. remove_task(id)
  259. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  260. give_item(id, "weapon_scout")
  261. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  262. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  263. }
  264. }
  265. menu_destroy(menu)
  266. return PLUGIN_HANDLED
  267. }
  268. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  269. {
  270. new count = 1, players[32]
  271. static msg[191]
  272. vformat(msg, 190, input, 3)
  273.  
  274. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  275. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  276. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  277. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  278. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  279. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  280. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  281. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  282. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  283. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  284. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  285. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  286. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  287. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  288. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  289. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  290. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  291. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  292. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  293. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  294. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  295.  
  296. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  297. {
  298. for (new i = 0; i < count; i++)
  299. {
  300. if (is_user_connected(players[i]))
  301. {
  302. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  303. write_byte(players[i])
  304. write_string(msg)
  305. message_end()
  306. }
  307. }
  308. }
  309. return PLUGIN_HANDLED
  310. }
  311. public death(){
  312. new killer = read_data(1)
  313. new victim = read_data(2)
  314.  
  315. if(killer == victim)
  316. {
  317. return PLUGIN_HANDLED
  318. }
  319.  
  320. oles[killer]++
  321.  
  322. if(oles[killer] >= maxoles && verseny)
  323. {
  324. new kname[32]
  325. get_user_name(killer, kname, charsmax(kname))
  326. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
  327. show_dhudmessage(0, "%s nyert!", kname)
  328. }
  329. return PLUGIN_HANDLED
  330. }
  331. public verseny_inditasa(id) {
  332. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
  333. if(!verseny)
  334. {
  335. verseny = true
  336. maxoles = 50
  337. }
  338. }
  339. }
  340. public hud() {
  341. new ps[32], num
  342. get_players(ps, num, "c")
  343.  
  344. SortCustom1D(ps, num, "sort_bestplayer")
  345.  
  346. top1 = ps[0]
  347. top2 = ps[1]
  348. top3 = ps[2]
  349.  
  350. new top1neve[33], top2neve[32], top3neve[32]
  351. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  352. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  353. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  354. for(new i; i < num; i++)
  355. {
  356. if(verseny){
  357. set_dhudmessage(10, 10, 250, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 5.0)
  358. show_dhudmessage(i, "1. %s - %d^n2. %s - %d^n3. %s - %d",top1neve, oles[top1], top2neve, oles[top2], top3neve, oles[top3])
  359. }
  360. }
  361. }
  362. public sort_bestplayer(id1, id2)
  363. {
  364. if(oles[id1] > oles[id2])
  365. return -1;
  366. else if(oles[id1] < oles[id2])
  367. return 1;
  368.  
  369. return 0;
  370. }
  371.  
  372.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.14. 19:28 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Probáld, teszt nemvolt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. [sma]#include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0, ujra, bool:kpkor, mp2, korok, mp3, maxspeed, counterszam, terrorszam
  14. new bool:verseny
  15. new top1, top2, top3
  16. new oles[33]
  17. new maxoles
  18.  
  19. public plugin_init() {
  20. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21. register_clcmd("say /timeleft", "ido")
  22. register_clcmd("say timeleft", "ido")
  23. register_clcmd("say /top", "hud")
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("verseny_inditasa", "verseny_inditasa")
  26. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  27. register_logevent("ujkor", 2, "1=Round_Start")
  28. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  29. register_logevent("kornull", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  30. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  31. ujra = get_cvar_pointer("sv_restart")
  32. maxspeed = get_cvar_pointer("sv_maxspeed")
  33. lol()
  34. }
  35. public ido(id)
  36. print_color(id, "!g[Információ]!y Még!t %d!y kör van hátra!", 35-korok)
  37. public ujkor(id) {
  38. if(verseny)
  39. return PLUGIN_HANDLED
  40. if(kpkor == false)
  41. {
  42. puska = 0
  43. korok++
  44. if(korok < 35) {
  45. print_color(id, "!g[Információ]!y Játékosok!t %d!y/!g12!y | IP: !t37.221.209.131:27470!y | Kör: !t%d!y/!g35", get_playersnum(), korok)
  46. set_dhudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  47. show_dhudmessage(id, "%d kör van hátra!", 35-korok)
  48.  
  49. }
  50. else
  51. {
  52. mp3 = 5
  53. atvalt()
  54. set_pcvar_num(maxspeed, 0)
  55. }
  56. }
  57. return PLUGIN_HANDLED
  58. }
  59. public atvalt()
  60. {
  61. set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 1.1)
  62. show_hudmessage(0, "%d másodperc múlva pálya váltás!", mp3)
  63. if(mp3 > 0)
  64. {
  65. client_cmd(0, "spk buttons/lightswitch2.wav")
  66. mp3--
  67. set_task(1.0, "atvalt")
  68. }
  69. else
  70. {
  71. server_cmd("changelevel ^"de_dust2^"")
  72. }
  73. }
  74. public lol() {
  75. //set_pcvar_num(ujra, 1)
  76. kpkor = true
  77. mp2 = 45
  78. set_task(1.0, "szam")
  79. }
  80. public szam(id) {
  81. client_print(0, print_center, "%d másodpercig bemelegítő kör!", mp2)
  82. if(mp2 > 0)
  83. {
  84. mp2--
  85. set_task(1.0, "szam")
  86. }
  87. else
  88. {
  89. kpkor = false
  90. set_pcvar_num(ujra, 1)
  91. }
  92. }
  93. public korveg()
  94. {
  95. counterszam = 0
  96. terrorszam = 0
  97. puska = 0
  98. }
  99. public kornull()
  100. korok = 0
  101. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  102. {
  103. new count = 1, players[32]
  104. static msg[191]
  105. vformat(msg, 190, input, 3)
  106.  
  107. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  108. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  109. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  110. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  111. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  112. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  113. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  114. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  115. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  116. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  117. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  118. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  119. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  120. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  121. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  122. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  123. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  124. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  125. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  126. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  127. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  128.  
  129. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  130. {
  131. for (new i = 0; i < count; i++)
  132. {
  133. if (is_user_connected(players[i]))
  134. {
  135. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  136. write_byte(players[i])
  137. write_string(msg)
  138. message_end()
  139. }
  140. }
  141. }
  142. return PLUGIN_HANDLED
  143. }
  144. public death(){
  145. new killer = read_data(1)
  146. new victim = read_data(2)
  147.  
  148. if(killer == victim)
  149. {
  150. return PLUGIN_HANDLED
  151. }
  152.  
  153. oles[killer]++
  154.  
  155. if(oles[killer] >= maxoles && verseny)
  156. {
  157. new kname[32]
  158. get_user_name(killer, kname, charsmax(kname))
  159. set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 12.0)
  160. show_dhudmessage(0, "%s nyert!", kname)
  161. }
  162. return PLUGIN_HANDLED
  163. }
  164. public verseny_inditasa(id) {
  165. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
  166. if(!verseny)
  167. {
  168. verseny = true
  169. maxoles = 50
  170. }
  171. }
  172. }
  173. public hud() {
  174. new ps[32], num
  175. get_players(ps, num, "c")
  176.  
  177. SortCustom1D(ps, num, "sort_bestplayer")
  178.  
  179. top1 = ps[0]
  180. top2 = ps[1]
  181. top3 = ps[2]
  182.  
  183. new top1neve[33], top2neve[32], top3neve[32]
  184. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  185. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  186. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  187. for(new i; i < num; i++)
  188. {
  189. if(verseny){
  190. set_dhudmessage(10, 10, 250, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 5.0)
  191. show_dhudmessage(i, "1. %s - %d^n2. %s - %d^n3. %s - %d",top1neve, oles[top1], top2neve, oles[top2], top3neve, oles[top3])
  192. }
  193. }
  194. }
  195. public sort_bestplayer(id1, id2)
  196. {
  197. if(oles[id1] > oles[id2])
  198. return -1;
  199. else if(oles[id1] < oles[id2])
  200. return 1;
  201.  
  202. return 0;
  203. }
[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.14. 19:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Bocsi, rosszul fogalmaztam, úgy kéne, hogy a fegyvermenü marad és a többit kiszedni.

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.14. 19:57 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Beckx írta:
Bocsi, rosszul fogalmaztam, úgy kéne, hogy a fegyvermenü marad és a többit kiszedni.

Tessék:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new mp[33], puska = 0 , counterszam, terrorszam
  14. new oles[33]
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event("DeathMsg","death","a")
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  20. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  21.  
  22. }
  23. public fegyvermenu(id)
  24. {
  25. new players[32]
  26. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  27. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  28. new cim[121], limit[121]
  29. format(cim, charsmax(cim), "\r.:\w[\yBS\w]\r:.\w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  30. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  31. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)
  32. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  33. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-től van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  34. else if(puska >= 4)
  35. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  36. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  37.  
  38. menu_additem(menu,"\rMarverick \dM4A1","1",0)
  39. menu_additem(menu,"\rAlexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  40. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  41. menu_additem(menu,"\rSt. Étienne \dFAMAS","4",0)
  42. menu_additem(menu,"\rSMG \dMP5 NAVY","5",0)
  43. menu_additem(menu,"\rShotgun \dM3","6",0)
  44. menu_additem(menu,"\rTávcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  47. menu_display(id, menu, 0)
  48. }
  49. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  50. {
  51. if( item == MENU_EXIT )
  52. {
  53. menu_destroy(menu);
  54. return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56. new data[9], szName[64];
  57. new access, callback;
  58. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  59. new key = str_to_num(data);
  60.  
  61. switch(key)
  62. {
  63. case 1:{
  64. remove_task(id)
  65. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  66. give_item(id, "weapon_m4a1")
  67. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  68. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  69. }
  70. case 2:{
  71. remove_task(id)
  72. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  73. give_item(id, "weapon_ak47")
  74. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  75. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")
  76. }
  77. case 3:{
  78. new players[32]
  79. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  80. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  81. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  82. remove_task(id)
  83. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  84. puska++
  85. give_item(id, "weapon_awp")
  86. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  87. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")
  88. }
  89. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  90. print_color(id, "!g[Információ]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  91. else if(puska >= 4)
  92. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  93. }
  94. case 4:{
  95. remove_task(id)
  96. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  97. give_item(id, "weapon_famas")
  98. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  99. print_color(id, "!g[Információ]!y Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  100. }
  101. case 5:{
  102. remove_task(id)
  103. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  104. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  105. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  106. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t MP5-t!y választottad!")
  107. }
  108. case 6:{
  109. remove_task(id)
  110. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  111. give_item(id, "weapon_m3")
  112. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  113. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M3-t!y választottad!")
  114. }
  115. case 7:{
  116. remove_task(id)
  117. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  118. give_item(id, "weapon_scout")
  119. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  120. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  121. }
  122. }
  123. menu_destroy(menu)
  124. return PLUGIN_HANDLED
  125. }
  126. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  127. {
  128. new count = 1, players[32]
  129. static msg[191]
  130. vformat(msg, 190, input, 3)
  131.  
  132. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  133. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  134. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  135. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  136. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  137. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  138. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  139. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  140. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  141. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  142. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  143. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  144. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  145. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  146. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  147. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  148. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  149. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  150. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  151. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  152. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  153.  
  154. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  155. {
  156. for (new i = 0; i < count; i++)
  157. {
  158. if (is_user_connected(players[i]))
  159. {
  160. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  161. write_byte(players[i])
  162. write_string(msg)
  163. message_end()
  164. }
  165. }
  166. }
  167. return PLUGIN_HANDLED
  168. }
  169. public death(){
  170. new killer = read_data(1)
  171. new victim = read_data(2)
  172.  
  173. if(killer == victim)
  174. {
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176. }
  177.  
  178. oles[killer]++
  179.  
  180.  
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183.  

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.14. 20:01 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Nem használja a plugin ezeket az includeokat:
  • engine.inc
  • fakemeta.inc
  • dhudmessage.inc

Minek legyenek definiálva, ha nem is használja őket? :)

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.14. 20:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nem teljesen jó, nem számol vissza és amikor nincs meg a 3v3 akkor nem dobja vissza a menüt.

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 13:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Nem tudom, hogy működni-e fog.
Teszteld:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "FegyverMenu+Mapszavaztato"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new mp[33], puska = 0, bool:kpkor, korok, counterszam, terrorszam
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  15. }
  16. public korveg()
  17. {
  18. counterszam = 0
  19. terrorszam = 0
  20. puska = 0
  21. }
  22. public kornull()
  23. korok = 0
  24. public inditas(id) {
  25. if(!is_user_alive(id))
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27. if(korok < 35) {
  28. if(kpkor == false)
  29. {
  30. if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  31. {
  32. strip_user_weapons(id)
  33. give_item(id, "weapon_knife")
  34. give_item(id, "weapon_c4")
  35. }
  36. else
  37. {
  38. strip_user_weapons(id)
  39. give_item(id, "weapon_knife")
  40. }
  41. give_item(id, "item_kevlar")
  42. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  43. give_item(id, "weapon_flashbang")
  44. give_item(id, "weapon_deagle")
  45. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  46. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  47. cs_set_user_defuse(id, 1)
  48. remove_task(id)
  49. mp[id] = 15
  50. fegyvermenu(id)
  51. set_task(1.0, "vissza", id)
  52. cs_set_user_money(id, 0)
  53. }
  54. else
  55. {
  56. strip_user_weapons(id)
  57. cs_set_user_money(id, 0)
  58. give_item(id, "weapon_deagle")
  59. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  60. }
  61. }
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. public vissza(id)
  65. {
  66. if(mp[id] > 0)
  67. {
  68. mp[id] -= 1
  69. set_task(1.0,"fegyvermenu", id)
  70. set_task(1.0, "vissza", id)
  71. }
  72. else
  73. {
  74. remove_task(id)
  75. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnos lejárt az idő, nem választottál semmit!")
  76. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  77. }
  78. }
  79. public fegyvermenu(id)
  80. {
  81. new players[32]
  82. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  83. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  84. new cim[121], limit[121]
  85. format(cim, charsmax(cim), "\r.:\w[\yBS\w]\r:.\w Fegyvermenü \r- \y[\wMásodperc: \r%d\y]",mp[id])
  86. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska <= 3)
  87. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dĂ–sszesen %d darab maradt", 4-puska)
  88. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4 || counterszam < 4 || terrorszam < 4)
  89. format(limit, charsmax(limit), "AWP \d4v4-től van. (%dv%d)", terrorszam, counterszam)
  90. else if(puska >= 4)
  91. format(limit, charsmax(limit), "AWP \dElfogyott")
  92. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  93.  
  94. menu_additem(menu,"\rMarverick \dM4A1","1",0)
  95. menu_additem(menu,"\rAlexander Kalasnyikov \dAK47","2",0)
  96. menu_additem(menu,limit,"3",0)
  97. menu_additem(menu,"\rSt. Étienne \dFAMAS","4",0)
  98. menu_additem(menu,"\rSMG \dMP5 NAVY","5",0)
  99. menu_additem(menu,"\rShotgun \dM3","6",0)
  100. menu_additem(menu,"\rTávcsöves puska \dSCOUT","7",0)
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  103. menu_display(id, menu, 0)
  104. }
  105. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  106. {
  107. if( item == MENU_EXIT )
  108. {
  109. menu_destroy(menu);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112. new data[9], szName[64];
  113. new access, callback;
  114. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115. new key = str_to_num(data);
  116.  
  117. switch(key)
  118. {
  119. case 1:{
  120. remove_task(id)
  121. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  122. give_item(id, "weapon_m4a1")
  123. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  124. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M4A1-t!y választottad!")
  125. }
  126. case 2:{
  127. remove_task(id)
  128. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  129. give_item(id, "weapon_ak47")
  130. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  131. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AK47-t!y választottad!")
  132. }
  133. case 3:{
  134. new players[32]
  135. get_players(players,terrorszam,"e","TERRORIST")
  136. get_players(players,counterszam,"e","CT")
  137. if(terrorszam >= 4 && counterszam >= 4 && puska < 4){
  138. remove_task(id)
  139. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  140. puska++
  141. give_item(id, "weapon_awp")
  142. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  143. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t AWP-t!y választottad!")
  144. }
  145. else if(terrorszam < 4 && counterszam < 4)
  146. print_color(id, "!g[Információ]!y Az AWP-t csak!t 4v4!y-től tudod használni!")
  147. else if(puska >= 4)
  148. print_color(id, "!g[Információ]!y Sajnálom az!t AWP!y elfogyott!")
  149. }
  150. case 4:{
  151. remove_task(id)
  152. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  153. give_item(id, "weapon_famas")
  154. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  155. print_color(id, "!g[Információ]!y Te a!t FAMAS-t!y választottad!")
  156. }
  157. case 5:{
  158. remove_task(id)
  159. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  160. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  161. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  162. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t MP5-t!y választottad!")
  163. }
  164. case 6:{
  165. remove_task(id)
  166. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  167. give_item(id, "weapon_m3")
  168. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  169. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t M3-t!y választottad!")
  170. }
  171. case 7:{
  172. remove_task(id)
  173. show_menu(id, 0, "^n", 1)
  174. give_item(id, "weapon_scout")
  175. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  176. print_color(id, "!g[Információ]!y Te az!t SCOUT-t!y választottad!")
  177. }
  178. }
  179. menu_destroy(menu)
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  183. {
  184. new count = 1, players[32]
  185. static msg[191]
  186. vformat(msg, 190, input, 3)
  187.  
  188. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  189. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  190. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  191. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  192. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  193. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  194. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  195. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  196. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  197. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  198. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  199. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  200. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  201. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  202. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  203. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  204. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  205. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  206. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  207. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  208. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  209.  
  210. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  211. {
  212. for (new i = 0; i < count; i++)
  213. {
  214. if (is_user_connected(players[i]))
  215. {
  216. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  217. write_byte(players[i])
  218. write_string(msg)
  219. message_end()
  220. }
  221. }
  222. }
  223. return PLUGIN_HANDLED
  224. }

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: Beckx (2015.12.15. 13:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 13:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Köszönöm :)

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole