hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 1 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], quil az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 21:57 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Halihó! :hi:

VÉÉÉGRE elkészült a Fegyver Skin Menü v3.0-m, ami az abszolút lustáknak tökéletes. A fegyver típusokon kívül MINDENT fájlból olvas be. :D

Annyi lenne az én kérésem felétek, hogy az alábbiakban én szépen bemutatom a plugint, hogyan működik, stb, ti pedig, legyetek olyan kedvesek, írjatok róla véleményt, és elsősorban teszteljétek, mert ehhez végképp nem volt se kedvem, se energiám. Ha van ötletetek, írjátok meg ide hsz-be, meglátjuk, mit lehet vele kezdeni. ;)

Akkor a tárgyra is térnék.
A parancsok:
Kód:
/menü
/skin

Mindkettő a skinek menüjét nyitja meg.
Modelleket NEM adok, nektek kell keresnetek. A modellek maximális száma nincs meghatározva.
v_ modellekre van szükség a pluginhoz.
Itt a forráskódja a pluginnak:
► Spoiler mutatása

A dolog a következőképp működik:
Szépen lefordítjátok, és berakjátok a plugins mappába.
Ezután a configs mappán belül csináltok egy skins.ini fájlt. Ebbe a fájlba kerülnek a skinek.
A skinek megadásának módja a következő:
Kód:
"0" "Arany AK" "300" "models/skins/aranyak.mdl"

Ebből a(z):
"0": A fegyver típusát jelöli
"Arany AK": A skin nevét jelöli
"300": A szükséges ölések számát jelöli
"models/skins/aranyak.mdl": A modell helyét jelöli

Alapból 3, azaz három fegyvertípus van a pluginban.
0- AK47
1- AWP
2- M4A1

Úgy tudtok plusz típusokat hozzáadni, hogy a forráskód elején található
► Spoiler mutatása

tömb végére újabb fegyverneveket írunk, valahogy így:
► Spoiler mutatása

FONTOS!!!: A fegyverek neve az alábbi listában szereplőkével MEG KELL EGYEZZEN! Kis és nagybetű nem számít.
► Spoiler mutatása


Lényegében ennyi a dolog. A menü automatikusan generálja magát, az éppen kiválasztott skineket minden fegyvertípusra menti.
Mivel nem tudtam csatolni, itt a lang fájl tartalma:
► Spoiler mutatása

A fájl neve wsm.txt legyen.
Bármilyen hibát találtok, kérlek jelezzétek, hogy javíthassam, és hivatalosan is publikálhassam a plugint. :)
Köszönöm!

Változtatások:
v3.3.0 - [i] [2015 december 16]
    Nyelvi fájl (lang) elkészítése.
    Kisebb hibák javítása.
    Apróbb finomítások, esztétikai módosítások.
Előző verziók
► Spoiler mutatása


A hozzászólást 19 alkalommal szerkesztették, utoljára LyleChriss 2016.04.06. 08:00-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 22:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha tudod, hogy van, sőt használod is az arraysize függvényt, akkor miért definiálsz egy változót, ami számolja, h hány elem van a dinamikus tömbödben? :P
Ha jól tudom, csak trie-nél van megoldva az automata megsemmisítés plugin_end -nél, szóval, ezt muszáj lesz kézileg megoldanod, az ArrayDestroy függvénnyel.

Majd nézelődök még, csak most hirtelen erre néztem rá, mert pont ilyesmivel szórakozok perpill.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.12.15. 22:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 22:30 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Akosch:. írta:
Ha tudod, hogy van, sőt használod is az arraysize függvényt, akkor miért definiálsz egy változót, ami számolja, h hány elem van a dinamikus tömbödben? :P
Ha jól tudom, csak trie-nél van megoldva az automata megsemmisítés plugin_end -nél, szóval, ezt muszáj lesz kézileg megoldanod, az ArrayDestroy függvénnyel.

Majd nézelődök még, csak most hirtelen erre néztem rá, mert pont ilyesmivel szórakozok perpill.

Köszöntem, javítva. :)
https://forums.alliedmods.net/showpost. ... ostcount=4
Arkshine-nak igaza van, nem fáj manuálisan csinálni. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 22:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Újabb fájl műveletek gyorsabbak ( fájl pointer, fopen, fclose stb... )
+ Ham_Item_Deploy jobb megoldás a curweapon helyett, ha csak skineket cserélsz
+ a precache rész működik? Plugin_precache -ban létrehozod a dinamikus tömböket, plugin_cfg-ben feltöltöd és utána prechaceban akarod hozzáadni őket a letöltési listához.
Szerintem v plugin_precache alatt hozd létre, töltsd fel, és precache_model vagy vhol máshol hasonlóan és engfunc_precache.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.12.15. 23:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 22:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Én ajánlottam hozzá az nvaultot, moduláris, meg mindjárt jobb, mintha mindig olvasgatná a fájlokat, egyébként hol olvastad, hogy gyorsabb az fopen?

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.12.15. 23:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 23:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
https://wiki.alliedmods.net/Optimizing_Plugins_(AMX_Mod_X_Scripting)#File_Writing
https://wiki.alliedmods.net/AMX_Mod_X_1.70_Scripting_Changes#Fast_File_Natives

+1 tut, hátha jól jön vkinek: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=46218

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.12.15. 23:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 23:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az rendben van, de én az nvaultról beszéltem, azt hittem arra mondod, hogy az újabb fájlműveletek gyorsabbak, mert nem :D
De jó leesett már.

Kép

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.12.15. 23:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 23:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Akosch:. írta:
Újabb fájl műveletek gyorsabbak ( fájl pointer, fopen, fclose stb... )
+ Ham_Item_Deploy jobb megoldás a curweapon helyett, ha csak skineket cserélsz
+ a precache rész működik? Plugin_precache -ban létrehozod a dinamikus tömböket, plugin_cfg-ben feltöltöd és utána prechaceban akarod hozzáadni őket a letöltési listához.
Szerintem v plugin_precache alatt hozd létre, töltsd fel, és precache_model vagy vhol máshol hasonlóan és engfunc_precache.


Precache javítva, köszi. Amúgy fingom sincs, hogy bármi is működik-e benne, többek közt azért is raktam ki ide, hátha valaki lesz majd olyan kedves, és teszteli. :oops:

Az item deploy megoldásán még gondolkozom, hogy hogyan kéne. A ciklus már biztos, de azon belül számomra még rejtély. :D
Szerk.:
Ham_Item_Deploy megoldva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 23:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. static string[100];
  2.    
  3.     for (new i = 0; i < ArraySize(Skin_Model); i++)
  4.     {
  5.         ArrayGetString(Skin_Model, i, string, charsmax(string))
  6.         precache_model(string)
  7.     }


static fölösleges, maponként 1* fut le a függvény, minek tartsa meg az értékét? Pazarlás :P
Static és new közti különbség: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=187025

Fölösleges a for ciklus, még fájl olvasás közben letudhatod, és akkor megúszol egy ciklust, egy fölós változót + 1 native hívást. :D
( precache_model( data[ 3 ] )

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: LyleChriss (2015.12.16. 14:51)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2015.12.15. 23:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Akosch:. írta:
static fölösleges, maponként 1* fut le a függvény, minek tartsa meg az értékét? Pazarlás :P
Static és new közti különbség: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=187025
Fölösleges a for ciklus, még fájl olvasás közben letudhatod, és akkor megúszol egy ciklust, egy fölós változót + 1 native hívást. :D
( precache_model( data[ 3 ] )

Javítva, köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole