hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 03:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 302 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 302 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kés Menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 20:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Azért a hülyeség ha fájna egyeseknek

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "Kes olesert"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. new const PREFIX[] = "szutyok";
  12.  
  13. new pont[33], kes[33], vault;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_event("DeathMsg","death","a")
  18.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "OnItemDeployPost", 1)
  19.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  20.     vault = nvault_open("kesszar")
  21. }
  22.  
  23. new const fegyverek[][] = {
  24.     "models/BS_XMAS/xmas_kes1.mdl",
  25.     "models/BS_XMAS/xmas_kes2.mdl",
  26.     "models/BS_XMAS/xmas_kes3.mdl"
  27. };
  28.  
  29. public plugin_precache() {
  30.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  31. }
  32.  
  33. public OnItemDeployPost(ent) {
  34.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  35.     if (!pev_valid(id)) return;
  36.    
  37.     switch(kes[id]) {
  38.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])
  39.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  40.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  41.     }
  42. }
  43.  
  44. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent) {
  45.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  46.  
  47.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  48. }
  49.  
  50. public death() {
  51.     new killer = read_data(1);
  52.     new victim = read_data(2);
  53.    
  54.     if(killer != victim) {
  55.         pont[killer]++
  56.     }
  57. }
  58.  
  59. public fomenu(id) {
  60.     new temp[128];
  61.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wKés menü", PREFIX);
  62.     new menu = menu_create(temp, "fomenu_h");
  63.  
  64.     formatex(temp, charsmax(temp), "1. kés %s", pont[id] >= 50 ? "|Elérhető|":"");
  65.     menu_additem(menu, temp, "0", 0)
  66.     formatex(temp, charsmax(temp), "2. kés %s", pont[id] >= 100 ? "|Elérhető|":"");
  67.     menu_additem(menu, temp, "1", 0)
  68.     formatex(temp, charsmax(temp), "3. kés %s", pont[id] >= 200 ? "|Elérhető|":"");
  69.     menu_additem(menu, temp, "2", 0)
  70.    
  71.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  72.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  73.     menu_display(id, menu, 0)
  74. }
  75.  
  76. public fomenu_h(id, menu, item) {
  77.     if( item == MENU_EXIT ) {
  78.         menu_destroy(menu);
  79.         return PLUGIN_HANDLED;
  80.     }
  81.  
  82.     switch(item)
  83.     {
  84.         case 0: {
  85.             if(pont[id] >= 50) {  
  86.                 kes[id] = 1
  87.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad az első kést!", PREFIX)
  88.             }
  89.             else {
  90.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még ^3%d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 50-pont[id])
  91.             }
  92.         }
  93.         case 1: {
  94.             if(pont[id] >= 100) {
  95.                 kes[id] = 2
  96.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a második kést!", PREFIX)
  97.             }
  98.             else {
  99.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  100.             }
  101.         }
  102.         case 2: {
  103.             if(pont[id] >= 200) {
  104.                 kes[id] = 3
  105.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a harmadik kést!", PREFIX)
  106.             }
  107.             else {
  108.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Még^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 200-pont[id])
  109.             }
  110.         }
  111.     }
  112.  
  113.     menu_destroy(menu);
  114.     return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public client_disconnect(id) {
  118.     mentes(id)
  119.     pont[id] = 0;
  120.     kes[id] = 0;
  121. }
  122.  
  123. public client_authorized(id) {
  124.     betoltes(id)
  125. }
  126.  
  127. mentes(id) {
  128.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  129.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  130.     format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", pont[id], kes[id])
  131.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata)
  132. }
  133.  
  134. betoltes(id) {
  135.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  136.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  137.     if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  138.         new pontok[8], kesvalaszto[8];
  139.         parse(vaultdata, pontok, charsmax(pontok), kesvalaszto, charsmax(kesvalaszto));
  140.         pont[id] = str_to_num(pontok);
  141.         kes[id] = str_to_num(kesvalaszto);
  142.     }
  143. }
  144.  
  145. public plugin_end() {
  146.     nvault_close(vault);
  147. }
  148.  
  149. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  150.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  151.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  152.  
  153.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  154.  
  155.     if(id) {
  156.         if(!is_user_connected(id)) return;
  157.         players[0] = id;
  158.         pnum = 1;
  159.     }
  160.     else get_players(players, pnum, "ch");
  161.  
  162.     for(new i; i < pnum; i++) {
  163.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  164.         write_byte(players[i]);
  165.         write_string(szMsg);
  166.         message_end();
  167.     }
  168. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Beckx (2015.12.19. 21:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.19. 21:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Nagyon szépen köszönöm!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 10:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
ha még érdekelne a t menü :)

  1. register_impulse(201, "fomenu")

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 10:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
6almasok írta:
ha még érdekelne a t menü :)

  1. register_impulse(201, "fomenu")


engine.inc is kell

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 10:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
alfaanero írta:
6almasok írta:
ha még érdekelne a t menü :)

  1. register_impulse(201, "fomenu")


engine.inc is kell


Pontosan :oops:

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 11:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Azt már megcsináltam, köszi azért.

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole