hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 22:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 527 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 527 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: dr free round
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 13:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.13. 14:37
Hozzászólások: 123
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hali!

Valaki tudna adni/linkelni egy olyan free plugint, mint ami régen is volt a dr szerókon? Ergo ha a T benyomja akkor CT től elveszi a fegyvert, és nem is enged neki újat felvenni, és a T se tapicskolhatja a gombokat.

Előre is köszi, puszi, csá, sziasztok!

_________________
[steam]http://steamcommunity.com/id/mr_deity17[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: dr free round
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 13:06 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Tessék:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <dhudmessage>
#include <fun>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "Deathrun szabad es ruli kor"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Demon"
 
#pragma semicolon 1
 
new const Prefix[ ] = "[Deathrun]";
 
new bool:g_SzabadKor;
new bool:g_ParbajKor;
new bool:g_Nyomott;
new bool:g_Parancs;
 
public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
   register_clcmd("say /free",      "SzabadKor");
   register_clcmd("team_say /free",    "SzabadKor");
   register_clcmd("say /szabad",      "SzabadKor");
   register_clcmd("team_say /szabad",   "SzabadKor");
   register_clcmd("say /ruli",      "ParbajKor");
   register_clcmd("team_say /ruli",   "ParbajKor");
   register_clcmd("say /parbaj",      "ParbajKor");
   register_clcmd("team_say /parbaj",   "ParbajKor");
 
   register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 1);
 
   if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "func_button"))
      RegisterHam(Ham_Use, "func_button",     "FwdHamUse_Button");
 
   if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname","func_rot_button"))
      RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button", "FwdHamUse_Button");
 
   if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "button_target"))
      RegisterHam(Ham_Use, "button_target",   "FwdHamUse_Button");
 
   if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
      RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "arm_ent_touch",  0);
 
   register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1", "2!29" );
   register_event( "HLTV",      "EventNewRound",  "a",  "1=0", "2=0" );
   register_event( "TextMsg",   "EventRestart",   "a",  "2&#Game_C", "2&#Game_w" );
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
 
public fwSpawn(id)
   set_task(3.0, "Eled", id);
 
public Eled(id)
{
   if(g_ParbajKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      new iWpnID = give_item(id, "weapon_usp");
      cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
   }
   else if(g_SzabadKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
   {
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
   }
}
 
public arm_ent_touch(ent,id)
{
   if((g_ParbajKor || g_SzabadKor) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
      return HAM_SUPERCEDE;
   return HAM_IGNORED;
}
public fw_CmdStart(id, handle, seed)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return FMRES_IGNORED;
 
   static iInAttackButton, iInAttackOldButton;
   iInAttackButton = (get_uc(handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK);
   iInAttackOldButton = (get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK);
 
   if(iInAttackButton && !iInAttackOldButton)
   {
      if(get_user_weapon(id) == CSW_USP && g_ParbajKor)
      {
         new clip,ammo ;
         get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
         if(ammo==0)
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 1);
 
         return FMRES_HANDLED;
      }
   }
 
   return FMRES_IGNORED;
}
public EventNewRound()
{
   g_SzabadKor=false;
   g_ParbajKor=false;
   g_Nyomott=false;
   g_Parancs=false;
   set_task(5.0, "Parancs");
 
   new p[32], n, id;
   get_players(p, n, "ca");
   for(new i=0; i < n; i++)
   {
      id = p[i];
      if(get_user_team(id) == 1)
         print_color(id, "!g%s !yHa késelni szertnél akkor írd be, hogy !g/free!y, ha USP párbajozni szeretnél akkor írd be, hogy !g/ruli!y.", Prefix);
   }
}
public Parancs() g_Parancs=true;
 
public EventRestart()
{
   g_SzabadKor=false;
   g_ParbajKor=false;
   g_Nyomott=false;
}
 
public EventCurWeapon(id)
{
   if(g_SzabadKor)
      engclient_cmd(id, "weapon_knife");
   if(g_ParbajKor)
   {
      new weapon = get_user_weapon(id);
      if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_USP)
         client_cmd(id, "drop");
   }
}
 
public SzabadKor(id)
{
   if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
   {
      print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak a terroristák használhatják!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   else if(!g_Parancs)
   {
      print_color(id, "!g%s !yKörkezdés után 5 másodpercet kell várnod, hogy használhasd ezt a parancsot!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   else if(g_SzabadKor)
   {
      print_color(id, "!g%s !ySZABAD kör van ezért nem használható a parancs!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   else if(g_ParbajKor)
   {
      print_color(id, "!g%s !yPÁRBAJ kör van ezért nem használható a parancs!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
 
   if(g_Nyomott)
      print_color(id, "!g%s !yMár nyomtál gombot ezért nem lehet SZABAD kör!", Prefix);
   else
   {
      g_SzabadKor=true;
      set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
      show_dhudmessage(0, "SZABAD KĂ–R!");
      print_color(0, "!g%s !yTerrorista úgy döntött, hogy ez a kör SZABAD kör lesz!", Prefix);
 
      new p[32], n, pid;
      get_players(p, n, "ca");
 
      for(new i=0; i < n; i++)
      {
         pid = p[i];
         strip_user_weapons(pid);
         give_item(pid, "weapon_knife");
      }
   }
 
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ParbajKor(id)
{
   if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
   {
      print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak a terroristák használhatják!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   else if(!g_Parancs)
   {
      print_color(id, "!g%s !yKörkezdés után 5 másodpercet kell várnod, hogy használhasd ezt a parancsot!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   else if(g_ParbajKor)
   {
      print_color(id, "!g%s !yPÁRBAJ kör van ezért nem használható a parancs!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   else if(g_SzabadKor)
   {
      print_color(id, "!g%s !ySZABAD kör van ezért nem használható a parancs!", Prefix);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
 
   if(g_Nyomott)
      print_color(id, "!g%s !yMár nyomtál gombot ezért nem lehet PÁRBAJ kör!", Prefix);
   else
   {
      g_ParbajKor=true;
      set_dhudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
      show_dhudmessage(0, "PÁRBAJ KĂ–R!");
      print_color(0, "!g%s !yTerrorista úgy döntött, hogy ez a kör PÁRBAJ kör lesz!", Prefix);
 
      new p[32], n, pid;
      get_players(p, n, "ca");
 
      for(new i=0; i < n; i++)
      {
         pid = p[i];
         strip_user_weapons(pid);
         give_item(pid, "weapon_knife");
         new iWpnID = give_item(pid, "weapon_usp");
         cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
         cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
      }
   }
 
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public FwdHamUse_Button(iEntity, id, iActivator, iUseType, Float:flValue)
{
   if((g_ParbajKor || g_SzabadKor) && iUseType == 2 && flValue == 1.0 && is_user_alive( id )
   &&  get_user_team( id ) == 1 && get_pdata_int( iEntity, 41, 4 ) == 1 )
   {
      if(g_ParbajKor)
      {
         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
         show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, PÁRBAJ kör van!");
      }
      else if(g_SzabadKor)
      {
         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
         show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, SZABAD kör van!");
      }
 
      return HAM_SUPERCEDE;
   }
   if(!g_SzabadKor && !g_ParbajKor && !g_Nyomott && get_user_team(id) == 1)
      g_Nyomott=true;
 
   return HAM_IGNORED;
}
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
        new count = 1, players[32];
        static msg[191];
        vformat(msg, 190, input, 3);
 
        replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
        replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
        replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
        replace_all(msg, 190, "á", "á");
        replace_all(msg, 190, "é", "Ă©");
        replace_all(msg, 190, "í", "Ă­");
        replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł");
        replace_all(msg, 190, "ö", "ö");
        replace_all(msg, 190, "ő", "õ");
        replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş");
        replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ");
        replace_all(msg, 190, "ű", "Ĺ©");
        replace_all(msg, 190, "Á", "Á");
        replace_all(msg, 190, "É", "É");
        replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ");
        replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“");
        replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–");
        replace_all(msg, 190, "Ő", "Ă•");
        replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš");
        replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś");
        replace_all(msg, 190, "Ű", "Ũ");   
 
        if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
        {
                for (new i = 0; i < count; i++)
                {
                        if (is_user_connected(players[i]))
                        {
                                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                                write_byte(players[i]);
                                write_string(msg);
                                message_end();
                        }
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: kacsaa.cfg (2015.12.20. 13:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: dr free round
HozzászólásElküldve: 2015.12.20. 13:19 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.13. 14:37
Hozzászólások: 123
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
köszi, ment a hüvelykujj :xicon_e_biggrin: !

_________________
[steam]http://steamcommunity.com/id/mr_deity17[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 57 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole