hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 15:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 317 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 317 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Steamidre mentés
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 21:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Üdv!
Valaki áttudja írni úgy, hogy steam id-re mentse?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6.  
  7. #define PLUGIN "Kes olesert"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11. new const PREFIX[] = "Információ";
  12.  
  13. new pont[33], kes[33], vault;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     register_event("DeathMsg","death","a")
  18.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "OnItemDeployPost", 1)
  19.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  20.     vault = nvault_open("kesszar")
  21.     register_forward(FM_CmdStart, "behozo")
  22.     register_clcmd("pont_adas", "adas")
  23. }
  24. public behozo(id, uc_handle, seed)
  25. {
  26.     if(get_uc(uc_handle, UC_Impulse) == 201)
  27.     {
  28.         fomenu(id);
  29.         return FMRES_HANDLED
  30.     }
  31.     return FMRES_IGNORED
  32. }
  33.  
  34. new const fegyverek[][] = {
  35.     "models/BS_XMAS/xmas_kes1.mdl",
  36.     "models/BS_XMAS/xmas_kes2.mdl",
  37.     "models/BS_XMAS/xmas_kes3.mdl",
  38.     "models/BS_XMAS/xmas_kes4.mdl",
  39.     "models/BS_XMAS/xmas_kes5.mdl",
  40.     "models/BS_XMAS/xmas_kes6.mdl"
  41. };
  42.  
  43. public plugin_precache() {
  44.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  45. }
  46.  
  47. public OnItemDeployPost(ent) {
  48.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  49.     if (!pev_valid(id)) return;
  50.    
  51.     switch(kes[id]) {
  52.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0])
  53.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  54.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  55.        case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  56.        case 5: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4])
  57.        case 6: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  58.     }
  59. }
  60.  
  61. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent) {
  62.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  63.  
  64.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  65. }
  66.  
  67. public death() {
  68.     new killer = read_data(1);
  69.     new victim = read_data(2);
  70.    
  71.     if(killer != victim) {
  72.         pont[killer]++
  73.     }
  74. }
  75.  
  76. public fomenu(id) {
  77.     new temp[128];
  78.     formatex(temp, charsmax(temp), "\r[BS] \yKarácsonyi MenĂĽ \w| \yPontjaid: \w%d", pont[id]);
  79.     new menu = menu_create(temp, "fomenu_h");
  80.  
  81.     formatex(temp, charsmax(temp), "\yNyalĂłka %s", pont[id] >= 50 ? "\r[ElĂ©rhetĹ‘]":"");
  82.     menu_additem(menu, temp, "0", 0)
  83.     formatex(temp, charsmax(temp), "\yFenyĹ‘fa %s", pont[id] >= 100 ? "\r[ElĂ©rhetĹ‘]":"");
  84.     menu_additem(menu, temp, "1", 0)
  85.     formatex(temp, charsmax(temp), "\yKarácsonyi kĂ©s %s", pont[id] >= 200 ? "\r[ElĂ©rhetĹ‘]":"");
  86.     menu_additem(menu, temp, "2", 0)
  87.     formatex(temp, charsmax(temp), "\yNyalĂłka kĂ©s %s", pont[id] >= 350 ? "\r[ElĂ©rhetĹ‘]":"");
  88.     menu_additem(menu, temp, "3", 0)
  89.     formatex(temp, charsmax(temp), "\yJĂ©g kĂ©s %s", pont[id] >= 500 ? "\r[ElĂ©rhetĹ‘]":"");
  90.     menu_additem(menu, temp, "4", 0)
  91.     formatex(temp, charsmax(temp), "\yXMAS kĂ©s %s", pont[id] >= 600 ? "\r[ElĂ©rhetĹ‘]":"");
  92.     menu_additem(menu, temp, "5", 0)
  93.    
  94.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  95.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  96.     menu_display(id, menu, 0)
  97. }
  98.  
  99. public fomenu_h(id, menu, item) {
  100.     if( item == MENU_EXIT ) {
  101.         menu_destroy(menu);
  102.         return PLUGIN_HANDLED;
  103.     }
  104.  
  105.     switch(item)
  106.     {
  107.         case 0: {
  108.             if(pont[id] >= 50) {  
  109.                 kes[id] = 1
  110.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad az elsĹ‘ kĂ©st!", PREFIX)
  111.             }
  112.             else {
  113.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 MĂ©g ^3%d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 50-pont[id])
  114.             }
  115.         }
  116.         case 1: {
  117.             if(pont[id] >= 100) {
  118.                 kes[id] = 2
  119.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a második kĂ©st!", PREFIX)
  120.             }
  121.             else {
  122.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 MĂ©g^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 100-pont[id])
  123.             }
  124.         }
  125.         case 2: {
  126.             if(pont[id] >= 200) {
  127.                 kes[id] = 3
  128.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a harmadik kĂ©st!", PREFIX)
  129.             }
  130.             else {
  131.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 MĂ©g^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 200-pont[id])
  132.            }
  133.         }
  134.     case 3: {
  135.             if(pont[id] >= 350) {
  136.                 kes[id] = 4
  137.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a negyedik kĂ©st!", PREFIX)
  138.             }
  139.             else {
  140.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 MĂ©g^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 350-pont[id])
  141.            }
  142.         }
  143.     case 4: {
  144.             if(pont[id] >= 500) {
  145.                 kes[id] = 5
  146.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a ötödik kĂ©st!", PREFIX)
  147.             }
  148.             else {
  149.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 MĂ©g^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 500-pont[id])
  150.            }
  151.         }
  152.     case 5: {
  153.             if(pont[id] >= 600) {
  154.                 kes[id] = 6
  155.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 Aktiváltad a hatodik kĂ©st!", PREFIX)
  156.             }
  157.             else {
  158.                 ChatColor(id, "^4[%s]^1 MĂ©g^3 %d ^1pontot kell szerezned!", PREFIX, 600-pont[id])
  159.            }
  160.         }
  161.     }
  162.  
  163.     menu_destroy(menu);
  164.     return PLUGIN_HANDLED;
  165. }
  166.     public adas(id)
  167. {
  168. if (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  169. {
  170. new menu = menu_create("\r[BS] \wPont Adás \d[\y 100 pont\d ]", "menu_handler")
  171. new players[32], pnum, tempid
  172. new szName[32], szTempid[10]
  173. get_players(players, pnum)
  174. for( new i; i<pnum; i++ )
  175. {
  176. tempid = players[i];
  177. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  178. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  179. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  180.  
  181. }
  182. menu_display(id, menu, 0)
  183. }
  184. else
  185. {
  186. ChatColor(id, "^4[Információ]^1 Sajnálom, nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  187. }
  188. }
  189. public menu_handler(id, menu, item)
  190. {
  191. if( item == MENU_EXIT )
  192. {
  193. menu_destroy(menu);
  194. return PLUGIN_HANDLED;
  195. }
  196.  
  197. new data[6], szName[64];
  198. new access, callback;
  199. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  200.  
  201. new tempid = str_to_num(data);
  202.  
  203. if( is_user_alive(tempid) )
  204. {
  205. pont[tempid] += 100
  206. }
  207. client_cmd(id,"pont_adas")
  208. menu_destroy(menu);
  209. return PLUGIN_HANDLED;
  210. }
  211.  
  212. public client_disconnect(id) {
  213.     mentes(id)
  214.     pont[id] = 0;
  215.     kes[id] = 0;
  216. }
  217.  
  218. public client_authorized(id) {
  219.     betoltes(id)
  220. }
  221.  
  222. mentes(id) {
  223.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  224.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  225.     format(vaultdata, charsmax(vaultdata), "%i %i", pont[id], kes[id])
  226.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata)
  227. }
  228.  
  229. betoltes(id) {
  230.     new vaultkey[32], vaultdata[256];
  231.     get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));
  232.     if(nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata, charsmax(vaultdata))) {
  233.         new pontok[8], kesvalaszto[8];
  234.         parse(vaultdata, pontok, charsmax(pontok), kesvalaszto, charsmax(kesvalaszto));
  235.         pont[id] = str_to_num(pontok);
  236.         kes[id] = str_to_num(kesvalaszto);
  237.     }
  238. }
  239.  
  240. public plugin_end() {
  241.     nvault_close(vault);
  242. }
  243.  
  244. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  245.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  246.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  247.  
  248.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  249.  
  250.     if(id) {
  251.         if(!is_user_connected(id)) return;
  252.         players[0] = id;
  253.         pnum = 1;
  254.     }
  255.     else get_players(players, pnum, "ch");
  256.  
  257.     for(new i; i < pnum; i++) {
  258.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  259.         write_byte(players[i]);
  260.         write_string(szMsg);
  261.         message_end();
  262.     }
  263. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steamidre mentés
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 21:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
2 ilyen sort:
  1. get_user_name(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));


Átírod:
  1. get_user_authid(id, vaultkey, charsmax(vaultkey));

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Beckx (2015.12.22. 21:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Steamidre mentés
HozzászólásElküldve: 2015.12.22. 21:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Köszönöm!

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole