hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 14:02 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Valaki leírná mit is kell tudna a ham_item_deployról?

Illetve ,hogy ez így jó-e:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kes olesert"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new fegyverek[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.  
  14.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "fegyverek", "OnItemDeployPost", 1)
  15. }
  16.  
  17. new const fegyverekskins[][] = {
  18.    
  19.             "models/teszt/ak47_egy.mdl",          
  20.             "models/teszt/m4a1_egy.mdl"          
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache(){
  24.      for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  25. }
  26.  
  27. public OnItemDeployPost(ent) {
  28.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  29.     if (!pev_valid(id)) return;
  30.    
  31.     switch(fegyverek[id])
  32.     {
  33.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  34.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  35.  
  36.        
  37.     }
  38.    
  39. }
  40.  
  41. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent) {
  42.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  43.  
  44.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  45. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 14:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showpost. ... stcount=12

Fegyverenként külön kell regisztrálni initben, ott a példa rá for ciklussal,hogy az összes meglegyen + akkor a switch ilyen:

  1. switch(cs_get_weapon_id(ent))
  2.     {
  3.         case CSW_AK47:
  4.                 //set_pev vagy switch(ak47skin[id]) azt aztán set_pev case-enként


De ezt írja ott.
Meg írja azt is,hogy egyet hogy regelsz be, de akkor elég a switch(változó[id]), nem kell
switch(cs_get_weapon_id(ent))
{
case CSW_AK47:

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2015.12.25. 14:36)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Ez így miért nem cseréli le a modelt??

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] =
  13. {
  14.     "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_awp", "weapon_m4a1","weapon_deagle", "weapon_ak47",
  15.     "weapon_knife", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade", "weapon_smokegrenade", "weapon_c4"
  16. };
  17. new const fegyverekskins[][] = {
  18.    
  19.             "models/g_offen/ak47_0.mdl",          
  20.             "models/g_offen/ak47_1.mdl",          
  21.             "models/g_offen/ak47_2.mdl",          
  22.      
  23.        "models/g_offen/awp_0.mdl",          
  24.        "models/g_offen/awp_1.mdl",          
  25.        "models/g_offen/awp_2.mdl",          
  26.        
  27.        "models/g_offen/deagle_0.mdl",          
  28.        "models/g_offen/deagle_1.mdl",          
  29.        "models/g_offen/deagle_2.mdl",          
  30.        
  31.        "models/g_offen/famas_0.mdl",          
  32.        "models/g_offen/famas_1.mdl",          
  33.        "models/g_offen/famas_2.mdl",          
  34.        
  35.        "models/g_offen/kes_0.mdl",          
  36.        "models/g_offen/kes_1.mdl",          
  37.        "models/g_offen/kes_2.mdl",          
  38.        
  39.        "models/g_offen/m4a1_0.mdl",          
  40.        "models/g_offen/m4a1_1.mdl",          
  41.        "models/g_offen/m4a1_2.mdl",          
  42.        
  43.        "models/g_offen/usp_0.mdl",          
  44.        "models/g_offen/usp_1.mdl",          
  45.        "models/g_offen/usp_2.mdl"        
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init() {
  49.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  50.    
  51.     for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  52.     {
  53.         if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  54.     }
  55.    
  56.     // Add your code here...
  57. }
  58.  
  59. public OnItemDeployPost(ent)
  60. {
  61.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  62.    
  63.     if (!pev_valid(id)) return;
  64.    
  65.     switch(cs_get_weapon_id(ent) && skinkapcs[id] == true)
  66.     {
  67.         case CSW_AK47:
  68.         {
  69.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  70.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  71.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[2])
  72.         }
  73.         case CSW_AWP:
  74.         {
  75.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[3])
  76.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[4])
  77.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[5])
  78.         }
  79.         case CSW_DEAGLE:
  80.         {
  81.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[6])
  82.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[7])
  83.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[8])
  84.         }
  85.         case CSW_FAMAS:
  86.         {
  87.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[9])
  88.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[10])
  89.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[11])
  90.  
  91.         }
  92.         case CSW_KNIFE:
  93.         {
  94.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[12])
  95.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[13])
  96.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[14])
  97.         }
  98.         case CSW_M4A1:
  99.         {
  100.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[15])
  101.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[16])
  102.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[17])
  103.         }
  104.         case CSW_USP:
  105.         {
  106.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[18])
  107.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[19])
  108.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[20])
  109.         }
  110.     }
  111. }
  112.  
  113. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  114. {
  115.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  116.  
  117.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  118. }
  119.  
  120. public plugin_precache(){
  121.      for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  122. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:22 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. switch( cs_get_weapon_id(ent) && skinkapcs[id] == true )

Ez mindig 1-t vagy 0-t ad eredményül a logikai és operátornak köszönhetően, ergó max egy default ágba tudna belemenni, ha lenne :D

Helyette:
  1. if ( skinkapcs[ id ] )
  2. {
  3.     switch( cs_get_weapon_id( ent ) )
  4.     {
  5.         //case ...
  6.     }
  7. }

Amúgy pev_ownerrel is meg lehet tudni, h kinél van a fegyver, de az kör elején amikor vásárlod 0-val tér vissza mintha nem lenne senkinél, amikor meg felveszel a földről egy fegyvert akkor 120-130 között. ( ezt csak plusz infóként, használd ami most van benne )

_________________
Néha itt, de többször nem.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Akosch:. 2015.12.25. 16:03-kor.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2015.12.25. 16:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:32 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
erre a sorra hibár dob:
switch( cs_get_weaponid(ent))

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Mutasd hogy van most :D

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "New Plug-In"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "author"
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] =
  13. {
  14.     "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_awp", "weapon_m4a1","weapon_deagle", "weapon_ak47",
  15.     "weapon_knife", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade", "weapon_smokegrenade", "weapon_c4"
  16. };
  17. new const fegyverekskins[][] = {
  18.    
  19.             "models/g_offen/ak47_0.mdl",          
  20.             "models/g_offen/ak47_1.mdl",          
  21.             "models/g_offen/ak47_2.mdl",          
  22.      
  23.        "models/g_offen/awp_0.mdl",          
  24.        "models/g_offen/awp_1.mdl",          
  25.        "models/g_offen/awp_2.mdl",          
  26.        
  27.        "models/g_offen/deagle_0.mdl",          
  28.        "models/g_offen/deagle_1.mdl",          
  29.        "models/g_offen/deagle_2.mdl",          
  30.        
  31.        "models/g_offen/famas_0.mdl",          
  32.        "models/g_offen/famas_1.mdl",          
  33.        "models/g_offen/famas_2.mdl",          
  34.        
  35.        "models/g_offen/kes_0.mdl",          
  36.        "models/g_offen/kes_1.mdl",          
  37.        "models/g_offen/kes_2.mdl",          
  38.        
  39.        "models/g_offen/m4a1_0.mdl",          
  40.        "models/g_offen/m4a1_1.mdl",          
  41.        "models/g_offen/m4a1_2.mdl",          
  42.        
  43.        "models/g_offen/usp_0.mdl",          
  44.        "models/g_offen/usp_1.mdl",          
  45.        "models/g_offen/usp_2.mdl"        
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init() {
  49.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  50.    
  51.     for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
  52.     {
  53.         if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  54.     }
  55.    
  56.     // Add your code here...
  57. }
  58.  
  59. public OnItemDeployPost(ent)
  60. {
  61.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  62.    
  63.     if (!pev_valid(id)) return;
  64.    
  65.     if(skinkapcs[id])
  66.     {
  67.     switch(cs_get_weaponid(ent))
  68.     {
  69.         case CSW_AK47:
  70.         {
  71.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  72.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  73.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[2])
  74.         }
  75.         case CSW_AWP:
  76.         {
  77.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[3])
  78.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[4])
  79.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[5])
  80.         }
  81.         case CSW_DEAGLE:
  82.         {
  83.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[6])
  84.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[7])
  85.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[8])
  86.         }
  87.         case CSW_FAMAS:
  88.         {
  89.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[9])
  90.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[10])
  91.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[11])
  92.  
  93.         }
  94.         case CSW_KNIFE:
  95.         {
  96.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[12])
  97.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[13])
  98.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[14])
  99.         }
  100.         case CSW_M4A1:
  101.         {
  102.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[15])
  103.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[16])
  104.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[17])
  105.         }
  106.         case CSW_USP:
  107.         {
  108.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[18])
  109.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[19])
  110.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[20])
  111.         }
  112.     }
  113. }
  114.  
  115. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  116. {
  117.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  118.  
  119.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  120. }
  121.  
  122. public plugin_precache(){
  123.      for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  124. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Nincs skinkapcs változó és hiányzik egy záró tag is. Plusz fölösleges static kulcsszóval definiálni az id változót, nem hívódik meg olyan gyakran a forward.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 15:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Változó van ,záró tag pótolva

Undefened symbol "cs_get_weaponid"

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ham_item_deploy
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 16:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Lemaradt egy alsóvonal, cs_get_weapon_id( ent ).

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2015.12.25. 16:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole