hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 09:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 357 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 356 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Palu az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 11:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
A plugin index hibás, alapból a készítő rontotta el, ezeket sem ártana javítani, ne legyen 60kilós log.

  1. new bool:kills[32], bool:firstblood[32], bool:headshot[32], bool:hum[32]
  2. new killovi[32]
  3. new HS[32]



Át mind 33-ra.

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 19:37 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Olyat nem lehet, hogy a spriteokat csak a gyilkosnak mutassa?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása

Ők köszönték meg *GrafitY* nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 19:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
*GrafitY* írta:
Olyat nem lehet, hogy a spriteokat csak a gyilkosnak mutassa?


Semmi gond nincs vele. lehet nálad lessz valami hiba

edit: én néztem el valamit sorry

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára elit 2015.12.25. 19:45-kor.

Ők köszönték meg elit nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 19:43 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Nem is mondom hogy hibás, csak kérdezem, hogy nem lehet úgy beállítani hogy csak a gyilkos lássa a spriteokat? :)

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása

Ők köszönték meg *GrafitY* nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 20:20 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
ez nem oldja meg?
amx_qsprite_hum - Ki láthatja az effekteket és hallhatja a hangokat? 1 = a támadó | 2 = mindenki (alap: 1 = támadó)

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 20:01 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.11.10. 14:34
Hozzászólások: 81
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
steamesek nem hallják :c

Ők köszönték meg ReDSTAR nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 20:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
nálam jó volt. ;)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.

Ők köszönték meg kengurumancs nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Quake Hang & Sprite v1.0
HozzászólásElküldve: 2016.01.27. 20:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Olyan nincs. Írd a hangok után,hogy .wav esetleg

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.02.04. 10:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole