hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 220 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 23:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Szeretném ezt a funkciót használni,de úgy látszik ő nem szeretné,hogy használjam.
Kód részlet :
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new skinkapcs[33]
  11.  
  12. new const WEAPONENTNAMES[][] =
  13. {
  14.     "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_awp", "weapon_m4a1","weapon_deagle", "weapon_ak47",
  15.     "weapon_knife", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade", "weapon_smokegrenade", "weapon_c4"
  16. };
  17. new const fegyverekskins[][] = {
  18.    
  19.        "models/g_offen/ak47_0.mdl",          
  20.        "models/g_offen/ak47_1.mdl",          
  21.        "models/g_offen/ak47_2.mdl",          
  22.      
  23.        "models/g_offen/awp_0.mdl",          
  24.        "models/g_offen/awp_1.mdl",          
  25.        "models/g_offen/awp_2.mdl",          
  26.        
  27.        "models/g_offen/deagle_0.mdl",          
  28.        "models/g_offen/deagle_1.mdl",          
  29.        "models/g_offen/deagle_2.mdl",          
  30.        
  31.        "models/g_offen/famas_0.mdl",          
  32.        "models/g_offen/famas_1.mdl",          
  33.        "models/g_offen/famas_2.mdl",          
  34.        
  35.        "models/g_offen/kes_0.mdl",          
  36.        "models/g_offen/kes_1.mdl",          
  37.        "models/g_offen/kes_2.mdl",          
  38.        
  39.        "models/g_offen/m4a1_0.mdl",          
  40.        "models/g_offen/m4a1_1.mdl",          
  41.        "models/g_offen/m4a1_2.mdl",          
  42.        
  43.        "models/g_offen/usp_0.mdl",          
  44.        "models/g_offen/usp_1.mdl",          
  45.        "models/g_offen/usp_2.mdl"        
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init() {
  49.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  50.    
  51.     for ( new i; i < sizeof( WEAPONENTNAMES ); ++i )
  52.     {
  53.         if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  54.     }
  55. }
  56.  
  57. public OnItemDeployPost(ent)
  58. {
  59.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  60.    
  61.     if(!pev_valid(id)) return;
  62.    
  63.     if(skinkapcs[id])
  64.     {
  65.     switch(cs_get_weapon_id(ent))
  66.     {
  67.         case CSW_AK47:
  68.         {
  69.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  70.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  71.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[2])
  72.         }
  73.         case CSW_AWP:
  74.         {
  75.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[3])
  76.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[4])
  77.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[5])
  78.         }
  79.         case CSW_DEAGLE:
  80.         {
  81.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[6])
  82.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[7])
  83.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[8])
  84.         }
  85.         case CSW_FAMAS:
  86.         {
  87.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[9])
  88.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[10])
  89.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[11])
  90.  
  91.         }
  92.         case CSW_KNIFE:
  93.         {
  94.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[12])
  95.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[13])
  96.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[14])
  97.         }
  98.         case CSW_M4A1:
  99.         {
  100.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[15])
  101.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[16])
  102.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[17])
  103.         }
  104.         case CSW_USP:
  105.         {
  106.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[18])
  107.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[19])
  108.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[20])
  109.         }
  110.     }
  111. }
  112. }
  113. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  114. {
  115.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  116.  
  117.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  118. }
  119.  
  120. public plugin_precache(){
  121.      for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  122. }


Hiba:
Csatlakozásnál meg kapok egy skint fegyvere,pisztolyra,késre ,de nem mindegyikből a kezdőt.
Nem tudom érthető-e
PL:
Ak skin:
Ak arany(0)
ak ezüst(1)
ak bronz(2)

és nem a (0)-t kapom meg kezdésnél hanem a (3)-t

És nem engedi lecserélni semmi másra!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 20:09 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. case CSW_AK47:
  2.         {
  3.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  4.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  5.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[2])
  6.         }


AK-ra váltasz és 3skint aktiválsz egyszerre? grat.
Nem kéne valami változó, hogy mikor melyik?

Pl.:
  1. case CSW_AK47: {
  2.         switch(valami[id]) {
  3.                 case 1:  set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0]);
  4.                 case 2:  set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1]);
  5.         }
  6. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2015.12.27. 21:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 20:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Csak példának írom ,de nem fordul le

  1. case CSW_AK47:
  2.         {
  3.     switch(valami[id]){
  4.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0])
  5.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1])
  6.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[2])
  7.         }
  8.     }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 21:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Olvasd már vissza...
Switchből hol van a case?

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2015.12.27. 21:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 22:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
A Dupla poszt véletlen volt.Elnézést érte

Az miért van,hogy ugye van 3 ak47 skinem
alap(csgos)
ezüst
arany
Amikor fel lépek a szervere akkor nincs skinem,kiválasztom az ezüst skint ,akkor a csgosat kapom meg,ha az arany skint választom akkor az ezüstöt kapom meg.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <cstrike>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. new skin[7][33]
  11. new bool:skinkapcs[33]
  12.  
  13. new const WEAPONENTNAMES[][] =
  14. {
  15.     "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_awp", "weapon_m4a1","weapon_deagle", "weapon_ak47",
  16.     "weapon_knife", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade", "weapon_smokegrenade", "weapon_c4"
  17. };
  18.  
  19. new const fegyverekskins[][] = {
  20.    
  21.             "models/g_offen/ak47_0.mdl",          // 0. elem
  22.             "models/g_offen/ak47_1.mdl",          //
  23.             "models/g_offen/ak47_2.mdl",          //
  24.        
  25.        "models/g_offen/awp_0.mdl",          //
  26.        "models/g_offen/awp_1.mdl",          //
  27.        "models/g_offen/awp_2.mdl",          //
  28.        
  29.        "models/g_offen/deagle_0.mdl",          //
  30.        "models/g_offen/deagle_1.mdl",          //
  31.        "models/g_offen/deagle_2.mdl",          //
  32.        
  33.        "models/g_offen/famas_0.mdl",          //
  34.        "models/g_offen/famas_1.mdl",          //
  35.        "models/g_offen/famas_2.mdl",          //
  36.        
  37.        "models/g_offen/kes_0.mdl",          //
  38.        "models/g_offen/kes_1.mdl",          //
  39.        "models/g_offen/kes_2.mdl",          //
  40.        
  41.        "models/g_offen/m4a1_0.mdl",          //
  42.        "models/g_offen/m4a1_1.mdl",          //
  43.        "models/g_offen/m4a1_2.mdl",          //
  44.  
  45.        
  46.        "models/g_offen/usp_0.mdl",          //
  47.        "models/g_offen/usp_1.mdl",          //
  48.        "models/g_offen/usp_2.mdl"         //
  49.  
  50. }
  51.  
  52.  
  53. public plugin_init() {
  54.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  55.    
  56.     for ( new i; i < sizeof( WEAPONENTNAMES ); ++i )
  57.     {
  58.         if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  59.     }
  60.    
  61.     // Add your code here...
  62. }
  63.  
  64. public OnItemDeployPost(ent)
  65. {
  66.     static id; id = fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent);
  67.    
  68.     if(!pev_valid(id)) return;
  69.    
  70.     if(skinkapcs[id] == false)
  71.     {
  72.     switch(cs_get_weapon_id(ent))
  73.     {
  74.         case CSW_AK47:{
  75.         switch(skin[0][id]) {
  76.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[0]);
  77.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[1]);
  78.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[2]);
  79.         }
  80.         }
  81.         case CSW_AWP:{
  82.         switch(skin[1][id]) {
  83.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[3]);
  84.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[4]);
  85.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[5]);
  86.         }
  87.         }
  88.         case CSW_DEAGLE:{
  89.         switch(skin[2][id]) {
  90.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[6]);
  91.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[7]);
  92.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[8]);
  93.         }
  94.         }
  95.         case CSW_FAMAS:{
  96.         switch(skin[3][id]) {
  97.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[9]);
  98.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[10]);
  99.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[11]);
  100.  
  101.         }
  102.         }
  103.         case CSW_KNIFE:{
  104.         switch(skin[4][id]) {
  105.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[12]);
  106.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[13]);
  107.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[14]);
  108.         }
  109.         }
  110.         case CSW_M4A1:{
  111.         switch(skin[5][id]) {
  112.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[15]);
  113.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[16]);
  114.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[17]);
  115.         }
  116.         }
  117.         case CSW_USP:{
  118.         switch(skin[6][id]) {
  119.             case 1:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[18]);
  120.             case 2:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[19]);
  121.             case 3:set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverekskins[20]);
  122.  
  123.         }
  124.         }
  125.     }
  126. }
  127. }
  128. fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
  129. {
  130.     if (pev_valid(ent) != 2) return -1;
  131.  
  132.     return get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
  133. }
  134. public plugin_precache(){
  135.      for(new i; i<sizeof(fegyverekskins);i++) precache_model(fegyverekskins[i]);
  136. }

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.12.27. 22:34-kor.
tripla poszt javítva .i.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 22:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Véletlen volt, de újra dupla posztolsz... végem
Amúgy ebből nem fog kiderülni, told be a menüdet.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: újra ham_item_deploy probléma
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 22:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
  1. public raktar_menu(id)
  2. {
  3.     new szText[555 char]
  4.    
  5.     new menu = menu_create("\rGlobal\y Offensive\w - \dRaktár", "raktar_handle")
  6.    
  7.     if(ak47skin[1][id] >= 1) {
  8.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[0][0], ak47skin[1][id])
  9.         menu_additem(menu, szText, "1", 0)
  10.     }
  11.     if(ak47skin[2][id] >= 1)
  12.     {
  13.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[1][0], ak47skin[2][id])
  14.         menu_additem(menu, szText, "2", 0)
  15.     }
  16.     if(ak47skin[3][id] >= 1)
  17.     {
  18.         formatex( szText, charsmax( szText ), "%s \d(%d DB)", skin_names[2][0], ak47skin[3][id])
  19.         menu_additem(menu, szText, "3", 0)
  20.     }
  21.    
  22.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  23.    
  24.     menu_display(id, menu, 0)
  25. }
  26.  
  27. public raktar_handle(id, menu, item)
  28.     {
  29.     if( item == MENU_EXIT )
  30.     {
  31.     menu_destroy(menu);
  32.     return PLUGIN_HANDLED;
  33.     }
  34.     new data[9], access, callback, szName[64]
  35.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  36.     new key = str_to_num(data)
  37.     switch(key)
  38.     {
  39.         case 1: skin[0][id] = 1
  40.         case 2: skin[0][id] = 2
  41.         case 3: skin[0][id] = 3
  42.     }
  43.         return PLUGIN_HANDLED
  44. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole