hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 205 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Speclist [hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 21:49 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Sziasztok!
Ebben mi lehet a hiba? :? A 145-ik sorban jelzi.
Valaki tudna segíteni?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #pragma semicolon 1
  5.  
  6. #define RED 64
  7. #define GREEN 64
  8. #define BLUE 64
  9. #define UPDATEINTERVAL 1.0
  10.  
  11. // Comment below if you do not want /speclist showing up on chat
  12. #define ECHOCMD
  13.  
  14. // Admin flag used for immunity
  15. #define FLAG ADMIN_KICK
  16.  
  17. new const PLUGIN[] = "SpecList";
  18. new const VERSION[] = "1.2";
  19. new const AUTHOR[] = "FatalisDK";
  20.  
  21. new gMaxPlayers;
  22. new gCvarOn;
  23. new gCvarImmunity;
  24. new bool:gOnOff[33] = { true, ... };
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  29.    
  30.     register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER, 0.0);
  31.     gCvarOn = register_cvar("amx_speclist", "1", 0, 0.0);
  32.     gCvarImmunity = register_cvar("amx_speclist_immunity", "1", 0, 0.0);
  33.    
  34.     register_clcmd("say /speclist", "cmdSpecList", -1, "");
  35.    
  36.     gMaxPlayers = get_maxplayers();
  37.    
  38.     set_task(UPDATEINTERVAL, "tskShowSpec", 123094, "", 0, "b", 0);
  39. }
  40.  
  41. public cmdSpecList(id)
  42. {
  43.     if( gOnOff[id] )
  44.     {
  45.         print_color(id, "!g[maxD2] !yNĂ©zĹ‘ lista: !tkikapcsolva!y!");
  46.         gOnOff[id] = false;
  47.     }
  48.     else
  49.     {
  50.         print_color(id, "!g[maxD2] !yNĂ©zĹ‘ lista: !tbekapcsolva!y!");
  51.         gOnOff[id] = true;
  52.     }
  53.    
  54.     #if defined ECHOCMD
  55.     return PLUGIN_CONTINUE;
  56.     #else
  57.     return PLUGIN_HANDLED;
  58.     #endif
  59. }
  60.  
  61. public tskShowSpec()
  62. {
  63.     if( !get_pcvar_num(gCvarOn) )
  64.     {
  65.         return PLUGIN_CONTINUE;
  66.     }
  67.    
  68.     static szHud[1102];//32*33+45
  69.     static szName[34];
  70.     static bool:send;
  71.    
  72.     // FRUITLOOOOOOOOOOOOPS!
  73.     for( new alive = 1; alive <= gMaxPlayers; alive++ )
  74.     {
  75.         new bool:sendTo[33];
  76.         send = false;
  77.        
  78.         if( !is_user_alive(alive) )
  79.         {
  80.             continue;
  81.         }
  82.        
  83.         sendTo[alive] = true;
  84.        
  85.         get_user_name(alive, szName, 32);
  86.         format(szHud, 45, "%s nĂ©zĹ‘i:^n", szName);
  87.        
  88.         for( new dead = 1; dead <= gMaxPlayers; dead++ )
  89.         {
  90.             if( is_user_connected(dead) )
  91.             {
  92.                 if( is_user_alive(dead)
  93.                 || is_user_bot(dead) )
  94.                 {
  95.                     continue;
  96.                 }
  97.                
  98.                 if( pev(dead, pev_iuser2) == alive )
  99.                 {
  100.                     if( !(get_pcvar_num(gCvarImmunity)&&get_user_flags(dead, 0)&FLAG) )
  101.                     {
  102.                         get_user_name(dead, szName, 32);
  103.                         add(szName, 33, "^n", 0);
  104.                         add(szHud, 1101, szName, 0);
  105.                         send = true;
  106.                     }
  107.  
  108.                     sendTo[dead] = true;
  109.                    
  110.                 }
  111.             }
  112.         }
  113.        
  114.         if( send == true )
  115.         {
  116.             for( new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++ )
  117.             {
  118.                 if( sendTo[i] == true
  119.                 && gOnOff[i] == true )
  120.                 {
  121.                     set_hudmessage(RED, GREEN, BLUE,
  122.                         0.75, 0.12, 0, 0.0, 1.1, 0.0, 0.0, 1);
  123.                    
  124.                     show_hudmessage(i, szHud);
  125.                 }
  126.             }
  127.         }
  128.     }
  129.    
  130.     return PLUGIN_CONTINUE;
  131. }
  132.  
  133. public client_connect(id)
  134. {
  135.     gOnOff[id] = true;
  136. }
  137.  
  138. public client_disconnect(id)
  139. {
  140.     gOnOff[id] = true;
  141. }
  142.  
  143. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  144.         new count = 1, players[32]
  145.         static msg[191]
  146.         vformat(msg, 190, input, 3)
  147.  
  148.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  149.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  150.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  151.  
  152.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  153.         {
  154.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  155.                 {
  156.                         if (is_user_connected(players[i]))
  157.                         {
  158.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  159.                                 write_byte(players[i])
  160.                                 write_string(msg)
  161.                                 message_end()
  162.                         }
  163.                 }
  164.         }
  165.         return PLUGIN_HANDLED
  166. }

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Speclist [hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 21:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Hiányzik a záró karakter, 2 megoldás:
1 - Pótlod a pontosvesszőket a sorok végéről.
2 - Törlöd a #pragma semicolon 1 sort.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2015.12.28. 22:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Speclist [hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 21:58 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Akosch:. írta:
Hiányzik a záró karakter, 2 megoldás:
1 - Pótlod a pontosvesszőket a sorok végéről.
2 - Törlöd a #pragma semicolon 1 sort.



A pontos vesszőket melyik sorok végére rakjam?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Speclist [hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 22:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  2.         new count = 1, players[32];
  3.         static msg[191];
  4.         vformat(msg, 190, input, 3);
  5.  
  6.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  7.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
  8.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  9.  
  10.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  11.         {
  12.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  13.                 {
  14.                         if (is_user_connected(players[i]))
  15.                         {
  16.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  17.                                 write_byte(players[i]);
  18.                                 write_string(msg);
  19.                                 message_end();
  20.                         }
  21.                 }
  22.         }
  23.         return PLUGIN_HANDLED;
  24. }

Tessék, asszem ennyi.

_________________
Néha itt, de többször nem.

Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást: *GrafitY* (2015.12.28. 22:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Speclist [hiba]
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 22:04 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Sikerült! köszii!

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole