hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 14:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 18:38 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.    
  13.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fegyverek",1)
  14.    
  15.     register_clcmd("say /gun", "fegyverek")
  16. }
  17.  
  18. public fegyverek(id)
  19. {  
  20.     if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {
  21.     strip_user_weapons(id)
  22.     new menu = menu_create(" \dFegyverMenĂĽ", "fegyver_handler")
  23.    
  24.     menu_additem(menu, "\wM4A1", "1", 0)
  25.     menu_additem(menu, "\wAK47", "2", 0)
  26.     menu_additem(menu, "\wAWP", "3", 0)
  27.     menu_additem(menu, "\wFAMAS", "4", 0)
  28.    
  29.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  30.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  31.    
  32.     menu_display(id, menu, 0)
  33.     }
  34.    
  35.     return PLUGIN_HANDLED
  36.  
  37. }
  38.  
  39. public fegyver_handler(id, menu, item)
  40. {
  41.     if( item == MENU_EXIT )
  42.     {
  43.         menu_destroy(menu);
  44.         return PLUGIN_HANDLED;
  45.     }
  46.    
  47.     new data[6], szName[64];
  48.     new access, callback;
  49.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  50.     new key = str_to_num(data);
  51.    
  52.     switch(key)
  53.             {
  54.                 case 1:
  55.                 {  
  56.                     kisfegyverek(id)
  57.                     give_item(id, "weapon_m4a1")
  58.                     give_item(id, "item_thighpack")
  59.                     give_item(id, "item_assaultsuit")
  60.                     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200)
  61.                    
  62.                    
  63.                 }
  64.                 case 2:
  65.                 {      
  66.                     kisfegyverek(id)
  67.                     give_item(id, "weapon_ak47")
  68.                     give_item(id, "item_thighpack")
  69.                     give_item(id, "item_assaultsuit")
  70.                     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,200)
  71.                    
  72.                 }
  73.                 case 3:
  74.                 {
  75.                     kisfegyverek(id)
  76.                     give_item(id, "weapon_awp")
  77.                     give_item(id, "item_thighpack")
  78.                     give_item(id, "item_assaultsuit")
  79.                     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,100)
  80.                    
  81.                 }
  82.                 case 4:
  83.                 {      
  84.                     kisfegyverek(id)
  85.                     give_item(id, "weapon_famas")
  86.                     give_item(id, "item_thighpack")
  87.                     give_item(id, "item_assaultsuit")
  88.                     cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,200)
  89.                    
  90.                 }
  91.                
  92.             }
  93.     return PLUGIN_HANDLED
  94. }
  95.  
  96. public kisfegyverek(id)
  97. {
  98.     new menu = menu_create("\dPisztolyMenĂĽ", "pisztoly_handler")
  99.     menu_additem(menu, "\wDEAGLE", "1", 0)
  100.     menu_additem(menu, "\wUSP", "2", 0)
  101.    
  102.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  103.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  104.    
  105.     menu_display(id, menu, 0)
  106.    
  107.     return PLUGIN_HANDLED
  108. }
  109.  
  110. public pisztoly_handler(id, menu, item)
  111. {
  112.     if( item == MENU_EXIT )
  113.     {
  114.         menu_destroy(menu);
  115.         return PLUGIN_HANDLED;
  116.     }
  117.    
  118.     new data[6], szName[64];
  119.     new access, callback;
  120.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  121.     new key = str_to_num(data);
  122.    
  123.     switch(key)
  124.             {
  125.                 case 1:
  126.                 {
  127.                     give_item(id, "weapon_deagle")
  128.                     cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,50)
  129.                    
  130.                 }
  131.                 case 2:
  132.                 {
  133.                     give_item(id, "weapon_usp")
  134.                     cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,50)
  135.                 }
  136.             }
  137.     return PLUGIN_HANDLED
  138. }


Valaki megcsinálná,hogy 1 körben 1x lehessen használni a /gun parancsot?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 10:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
gyurc1111 írta:
Senki??

felülre:
  1. new bool:valami[33]


initbe:
  1. register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0")


vhova:
  1. public Event_NewRound() {
  2.     valami[id] = false;
  3. }


És akkor
  1. if(!valami[id]) {
  2.     //cucckombó
  3.     valami[id] = true;
  4. }


-vel ellenőrzöd, hogy az érték false (amit kap új körben), csak akkor engeded a parancsot lefuttatni, és itt kapja meg a true értéket, hogy ne futassa újra, amíg false nem lesz (új körben).

Copyright : Mforce

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 11:04 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 23:11
Hozzászólások: 6
  1. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fegyverek",1)
  2.    
  3.    // register_clcmd("say /gun", "fegyverek")


Amikor a játékos feléled, akkor fel jön a menü.
Utána paranccsal se tudja előhívni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 11:11 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Úgy látom értelmezési problémák vannak.
Idézet:


Valaki megcsinálná,hogy 1 körben 1x lehessen használni a /gun parancsot?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 13:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. public Event_NewRound() {
  2.     arrayset(valami, false, sizeof(valami));
  3. }


Azt elírtam :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 13:16 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ezt hova?

if(!valami[id]) {
//cucckombó
valami[id] = true;
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyo menü parancs 1x
HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 13:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Simán kivehető belőle fegyver, ha törlöd a const weapons-ból a sort, de a vásárlási zóna ebbe nincs tiltva.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10. new const PREFIX[] = "MagyarPUB";
  11. new bool:g_Used[33];
  12.  
  13. enum _:weapinfo {
  14.     name[32],
  15.     weap_name[32],
  16.     bpammo
  17. }
  18.  
  19. new const weapons[][weapinfo] = {
  20.     {"M4A1", "weapon_m4a1", 90},
  21.     {"AK47", "weapon_ak47", 90},
  22.     {"AWP", "weapon_awp", 30},
  23.     {"M249", "weapon_m249", 200},
  24.     {"AUG", "weapon_aug", 90},
  25.     {"FAMAS", "weapon_famas", 90},
  26.     {"GALIL", "weapon_galil", 90},
  27.     {"MP5NAVY", "mp5navy", 120},
  28.     {"XM1014", "weapon_xm1014", 32},
  29.     {"M3", "weapon_m3", 32},
  30.     {"SCOUT", "weapon_scout", 90},
  31.     {"SG552", "weapon_sg552", 90},
  32.     {"P90", "weapon_p90", 100},
  33.     {"TMP", "weapon_tmp", 120},
  34.     {"UMP45", "weapon_ump45", 100},
  35.     {"MAC10", "weapon_mac10", 100}
  36. };
  37.  
  38. public plugin_init() {
  39.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  40.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  41.     register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  42.     register_clcmd("say /fegyo", "fegyvermenu");
  43.     register_clcmd("say /fegyomenu", "fegyvermenu");
  44.     register_clcmd("say /fegyver", "fegyvermenu");
  45.     register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  46.    
  47.    
  48.     new sMapName[32], sMapPrefix[][] = { "awp_", "aim_", "35hp", "fy_" };
  49.     get_mapname(sMapName, charsmax(sMapName));
  50.     for(new i; i < sizeof sMapPrefix; i++) {
  51.         if(containi(sMapName, sMapPrefix[i]) != -1)
  52.             pause("ad");
  53.     }
  54. }
  55.  
  56. public Event_NewRound() {
  57.     arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  58. }
  59.  
  60. public spawn_event(id) fegyvermenu(id);
  61.  
  62. public fegyvermenu(id) {
  63.     if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return;
  64.  
  65.     new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "\r[%s] \wFegyvermenü", PREFIX);
  66.     new menu = menu_create(s_MenuName, "FegyverMenu_mh");
  67.     for(new i; i<sizeof(weapons);i++) {
  68.         menu_additem(menu, weapons[i][name], "", 0)
  69.     }
  70.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  71.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  72.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  73.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  74.     menu_display(id, menu, 0);
  75. }
  76.  
  77. public FegyverMenu_mh(id, menu, item) {
  78.     if(item == MENU_EXIT) {
  79.         menu_destroy(menu);
  80.         return PLUGIN_HANDLED;
  81.     }
  82.  
  83.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  84.         case CS_TEAM_T: {
  85.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) {
  86.                 strip_user_weapons(id)
  87.                 give_item(id, "weapon_c4")
  88.                 cs_set_user_plant(id,1,1)
  89.             }
  90.             else {
  91.                 strip_user_weapons(id)
  92.             }
  93.         }
  94.         case CS_TEAM_CT: {
  95.             strip_user_weapons(id)
  96.             cs_set_user_defuse(id, 1);
  97.         }
  98.     }
  99.    
  100.     give_item(id, "weapon_knife")
  101.     give_item(id, "weapon_deagle");
  102.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  103.     give_item(id, weapons[item][weap_name]);
  104.     cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]);
  105.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
  106.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  107.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  108.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  109.     give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  110.  
  111.     ChatColor(id, "^4[%s]^3 %s ^1csomagot választottad.", PREFIX, weapons[item][name])
  112.     g_Used[id] = true;
  113.    
  114.     menu_destroy(menu);
  115.     return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117.  
  118. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  119.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  120.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  121.    
  122.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  123.    
  124.     if(id) {
  125.         if(!is_user_connected(id)) return;
  126.         players[0] = id;
  127.         pnum = 1;
  128.     }
  129.     else get_players(players, pnum, "ch");
  130.    
  131.     for(new i; i < pnum; i++) {
  132.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  133.         write_byte(players[i]);
  134.         write_string(szMsg);
  135.         message_end();
  136.     }
  137. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást (összesen 2): gyurc1111 (2015.12.30. 13:41) • CoCo (2015.12.30. 23:04)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole