hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 10:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 245 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 243 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 15:48 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Hagyjad azt. Elküldtem ami remélhetőleg jó, mondjuk nem teszteltem. :x

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 15:52 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
viewsma.php?f=12695-timeleftv2.sma

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 15:57 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ha nem körökre megy, átírja 50 körre a cvarokat.
Többi meg értelemszerűen látszik. Dat profism

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new g_iRoundNum, korokszama
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_plugin("timeleft", "1.0", "mforce");
  8.     korokszama = get_cvar_pointer("mp_maxrounds");
  9.     if(get_cvar_num("mp_timelimit") != 0) {
  10.         set_cvar_num("mp_timelimit", 0)
  11.         set_pcvar_num(korokszama, 50)
  12.     }
  13.     register_clcmd("say timeleft", "korok");
  14.     register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");
  15.     register_event("HLTV", "eRoundStart", "a", "1=0", "2=0");
  16. }
  17.  
  18. public eRestart()
  19.     g_iRoundNum = 0;
  20.  
  21. public eRoundStart()
  22.     ++g_iRoundNum;
  23.  
  24. public korok() {
  25.     ChatColor(0, "^4[ProKillers]^1 Játszott körök: ^3%i ^1Hátralévő körök: ^3%i", g_iRoundNum, get_pcvar_num(korokszama)-g_iRoundNum)
  26. }
  27.  
  28. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  29.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  30.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  31.    
  32.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  33.    
  34.     if(id) {
  35.         if(!is_user_connected(id)) return;
  36.         players[0] = id;
  37.         pnum = 1;
  38.     }
  39.     else get_players(players, pnum, "ch");
  40.    
  41.     for(new i; i < pnum; i++) {
  42.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  43.         write_byte(players[i]);
  44.         write_string(szMsg);
  45.         message_end();
  46.     }
  47. }

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: gyurc1111 (2015.12.31. 16:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 16:00 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Az amit én írtam miért nem volt jó?:)

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 16:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hiányos a nullázás, felesleges a map váltás, mivel a cvarokat ez átírja, meg ez a cvarokat le is kérdezi frankón, úgyhogy nincs mese, mindenkinek a beállításai szerint tökéletesen megy.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 16:05 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
értem.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Megadott körnél mapp váltás
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 16:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tessék a timeleft.amxx -et full lecserélheted így. (van benne thetime is)

  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN  "Round timeleft"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR  "mforce"
  6.  
  7. new const PREFIX[] = "ProKillers";
  8. new g_iRoundNum, korokszama
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  12.     korokszama = get_cvar_pointer("mp_maxrounds");
  13.     if(get_cvar_num("mp_timelimit") != 0) {
  14.         set_cvar_num("mp_timelimit", 0)
  15.         set_pcvar_num(korokszama, 50)
  16.     }
  17.     register_clcmd("say timeleft", "korok");
  18.     register_clcmd("say_team timeleft", "korok");
  19.     register_clcmd("say thetime", "idodatum")
  20.     register_clcmd("say_team thetime", "idodatum")
  21.     register_event("TextMsg", "eRestart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w");
  22.     register_event("HLTV", "eRoundStart", "a", "1=0", "2=0");
  23. }
  24.  
  25. public eRestart()
  26.     g_iRoundNum = 0;
  27.  
  28. public eRoundStart()
  29.     ++g_iRoundNum;
  30.  
  31. public korok() {
  32.     ChatColor(0, "^4[%s]^1 Játszott körök: ^3%i ^1Hátralévő körök: ^3%i", PREFIX, g_iRoundNum, get_pcvar_num(korokszama)-g_iRoundNum)
  33. }
  34.  
  35. public idodatum() {
  36.     new ido[64]; get_time("%Y.%m.%d %H:%M:%S", ido, charsmax(ido));
  37.     ChatColor(0, "^4[%s]^1 Jelenlegi dátum és idő: ^3%s", PREFIX, ido);
  38. }
  39.  
  40. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  41.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  42.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  43.    
  44.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  45.    
  46.     if(id) {
  47.         if(!is_user_connected(id)) return;
  48.         players[0] = id;
  49.         pnum = 1;
  50.     }
  51.     else get_players(players, pnum, "ch");
  52.    
  53.     for(new i; i < pnum; i++) {
  54.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  55.         write_byte(players[i]);
  56.         write_string(szMsg);
  57.         message_end();
  58.     }
  59. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole